تبلیغات

تعبیر خواب قورباغه: ۱۶ تعبیر دیدن قورباغه در خواب

جالب است بدانید که زن‌ها معمولا خواب قورباغه را می‌بینند. قورباغه و تغییر شکل یک بچه قورباغه به قورباغه‌ای کامل در خواب نمادی از جوان‌سازی دوباره است. قورباغه در خواب نمادی از تحول قلبی و ذهنی برای خواب بیننده است. شما روحی پاک و منزه در دنیای گاها زشت و زننده دارید. در این مقاله با ما همراه باشید تا درباره تعبیر خواب قورباغه بیشتر بدانید.

تعبیر خواب قورباغه

روح شما هم ساکن دریا و هم ساکن خشکی است. این به آن معناست که شما قادر هستید در زمان لازم شکل زندگی خود را تغییر بدهید. قورباغه موجودی رها و عاری از هرگونه محدودیت است. قورباغه به هر طرف می‌پرد و شادی و خوشحالی را با این کار به تصویر می‌کشد. دیدن قورباغه در خواب به این معناست که شما قادر هستید به هر آنچه که خواسته قلبی تان است دست یابید.

بعلاوه، دیدن قورباغه در خواب می‌تواند به معنای هدر دادن پول هایتان باشد. آیا توقع دارید پولی برایتان باقی بماند؟ تعبیر دیدن قورباغه در خواب این است که پولی که منتظرش بودید هرگز از راه نمی‌رسد.

قورباغه نمادی از تحول و تولد دوباره است و به این ترتیب احتمالا پایان دوره‌ای در زندگی شما در راه است و دیدن این حیوان در خواب از فرصت‌های جدیدی برای شما خبر می‌آورد. در برابر افراد و هر چیز جدیدی که سر راهتان قرار می‌گیرد پذیرا و گشاده رو باشید.

قورباغه فقدان تعهد و مسئولیت‌پذیری تان را به شما یادآوری می‌کند. در صورتیکه رویه خودتان را عوض نکنید، با شکست روبه‌رو می‌شوید. آیا کارهای زیادی را شروع می‌کنید و هیچ وقت آنها را به اتمام نمی‌رسانید؟ آیا در مورد چیزهایی که دوست دارید به‌دست بیاورید صحبت می‌کنید اما اقدام قابل توجهی برای محقق شدن آنها انجام نمی‌دهید؟ اکنون زمان آن رسیده که دست به کار شوید.

گرفتن یک قورباغه یا دنبال کردن آن در خواب به این معناست که شما در برابر تغییرات سریع زندگی خود مقاومت می‌کنید. به چیزهایی که اطرافتان رخ می‌دهد نگاه کنید. شما قادر هستید از آنها به نفع خودتان استفاده کنید.

۱. دیدن قورباغه پشت در خانه تان

اگر در خواب قورباغه‌ای را پشت در خانه خود ببینید، تعبیر آن است که کودکانی در زندگی شما وجود دارند که موجب شادی و خوشحالی شما می‌شوند. قورباغه‌ای که در خواب روی چمن‌ها نشسته است نشان می‌دهد که شما قادر هستید در رابطه فعلی تان کاری انجام دهید و اقدامی کنید. شما فردی هستید که در واقعیت قادر به ابراز احساسات خود نیستید و به همین خاطر این خواب را دیده اید. از چه چیزی می‌ترسید؟ چه چیزی را پنهان می‌کنید؟ اکنون زمان آن رسیده است که چیزهای بیشتری را به جهان نشان بدهید.

تعبیر خواب گلدان: ۱۰ تعبیر دیدن گلدان در خواب

۲. قورباغه‌ای که به پادشاه تبدیل می‌شود

اگر در خواب قورباغه‌ای را ببینید که به پادشاهی تبدیل می‌شود، تعبیر آن است که کسی از شما درخواست می‌کند پولی را به او قرض بدهید. همچنین ممکن است مشکلات مالی خانوادگی شما را گرفتار کرده باشد.

۳.  شنیدن صدای قورباغه

شنیدن صدای قورباغه در خواب به این مفهوم است که چیزهای بسیار خوبی مثل پول و امکان داشتن یک زندگی بهتر به زندگی شما راه خواهد یافت.

۴. تعبیر خواب دیدن قورباغه در آب

دیدن قورباغه در آب نمادی از شوق و اشتیاق شما به ماجراجویی است.

 تعبیر خواب کباب و باربیکیو: ۲۸ معنی و تعبیر دیدن کباب در خواب

۵. ت دیدن قورباغه در تالاب

دیدن قورباغه در تالاب نماد آن است که کسی به دیدن شما می‌آید و این دیدار شما را شگفت زده می‌کند.

۶. تعبیر خواب بازی کردن با قورباغه

اگر در خواب ببینید که با قورباغه‌ای بازی می‌کنید، تعبیر آن است که کسی به حمایت شما نیاز دارد.

 تعبیر خواب غذا و خوراکی: ۳۸ تعبیر دیدن غذا و نوشیدنی در خواب

۷. تعبیر خواب پریدن قورباغه

اگر در خواب قورباغه را در حال پریدن و جهیدن ببینید، تعبیر آن است که چیزی شما را شگفت زده می‌کند یا تغییراتی در راه است.

۸ تبدیل شدن به قورباغه

اگر در خواب ببینید که به قورباغه تبدیل شده اید، این خواب به داستانی در دورانی کودکی تان اشاره می‌کند که آن را می‌خواندید یا به آن گوش می‌دادید. تعبیر این خواب آن است که شما باید در میان افراد معمولی و چیزهای معمولی به دنبال موهبت‌ها و نعمت‌ها بشد. بهترین موهبت‌ها از سمت همان چیزهایی به طرف شما می‌آیند که شما به هیچ وجه آنها را چیز خاص و مهمی نمی‌دانستید. به چیزهای معمولی در زندگی خود به خوبی توجه کنید و سعی کنید تا می‌توانید موهبت‌های نهفته در آنها را شناخته، از آنها بهره‌مند شوید و در برابر آنها قدردان و شکرگزار باشید.

 تعبیر خواب پله: ۲۶ تعبیر دیدن راه پله و پلکان در خواب

۹. تعبیر خواب پا گذاشتن روی قورباغه

اگر در خواب ببینید که پایتان را روی قورباغه‌ای می‌گذارید تعبیر آن است که شاید شما به کمک و حمایت مالی نیاز دارید.

پا گذاشتن روی قورباغه در خواب نشان دهنده تمایل شما برای پا گذاشتن روی دیگران است. شما می‌خواهید که بر دیگران مسلط شوید و در برابر آنها نمایش قدرت از خودتان نشان بدهید.

۱۰. دیدن قورباغه و کشتن آن

اگر در خواب قورباغه‌ای را ببینید که جانش را نجات می‌دهید و قورباغه با شما حرف می‌زند، این خواب نماد تغییراتی است که شاهد رخ دادن آنها در زندگی خود هستید و این تغییرات تاثیر بهتری در زندگی شما دارند.

با این وجود اگر اعتراض و بی‌احترامی در رفتار این قورباغه مشاهده کنید تعبیر آن است که این تغییرات برای شما عجیب و غریب و بیگانه به نظر می‌رسند.

اگر در خواب ببینید که قورباغه‌ای را می‌کشید و بعد با دقت به دست‌های خودتان نگاه می‌کنید این خواب طبیعت باوجدان و وظیفه شناس شما را نشان می‌دهد. شما فردی جویای حل مسائل و مشکلات هستید و همواره به دنبال پیدا کردن راه‌حلی برای بازگشت به جایگاه قبلی خودتان هستید. رنگ قرمز روی دستان شما نشان دهنده آن است که شور و اشتیاق شما بهترین عمکردتان را از شما می‌گیرد، شما خونسردی خودتان را از دست می‌دهید و برای رسیدن به آنچه می‌خواهید به هوش و خرد خودتان اعتماد نمی‌کنید.

علاوه بر این، کشتن قورباغه در خواب به معنای آن است که دشمنان یا افراد سمی را از زندگی خودتان حذف می‌کنید.

 تعبیر خواب چمنزار: ۳۴ معنی و تعبیر دیدن چمنزار در خواب

۱۱. تعبیر خواب خوردن قورباغه

اگر در خواب خود را در حال خوردن قورباغه ببینید، تعبیر آن است که عمری طولانی دارید و در صحت و تندرستی زندگی می‌کنید. دستاوردهای شما در زندگی تان موجب رضایت و خوشحالی شما می‌شوند. اکنون فرصت مناسبی برای شروع کارهای جدید است. اگر سعی و تلاش خود را در این کارها به کار ببندید، به موفقیت دست خواهید یافت.

خوردن پاهای قورباغه در خواب تعبیر آن است که شما نیاز دارید دیگران دائما بدانند که شما بر آنها برتری دارید و قدرت شما بر آنها فزونی دارد. این کار موجب از بین رفتن محبوبیت شما در نزد دیگران می‌شود.

 تعبیر خواب تجاوز: ۴۵ تعبیر دیدن تجاوز کردن یا مورد تجاوز قرار گرفتن در خواب

۱۲. تعبیر خواب بیرون آمدن قورباغه‌های رنگی از کف پا

اگر در خواب ببینید که قورباغه‌های رنگی از بدن شما بیرون می‌آیند این خواب به زمان یا رویدادی در این اواخر اشاره می‌کند که کارها، حرف‌ها یا رفتار اطرافیان شما را ناراحت و دلسرد کرده است. قورباغه می‌تواند نماد شخص خاصی باشد که برای شما از اهمیت خاصی برخوردار است و با رفتارش به شما آزار یا آسیبی رسانده است. ممکن است این فرد همسر، دوست یا گروهی از اطرافیان شما باشد. بهتر است به جای آنکه این رفتار آنها را نادیده بگیرید، ناراحتی خودتان از این موضوع را مستقیما با آنها در میان بگذارید یا وقتی کار نادرستی انجام می‌دهند نظر خودتان را در مورد کارشان ابراز کنید.

به این ترتیب اگر در خواب ببینید که قورباغه از بدن شما بیرون می‌آید این خواب به واکنش ناخوشایند شما در برابر چنین موقعیتی اشاره می‌کند. تاول روی پای شما که قورباغه‌ها از آن بیرون می‌آیند نشان دهنده آن است که نمی‌خواهید بعد از این شاهد چنین وضعیتی برای خودتان یا دیگران باشید.

۱۳. تعبیر خواب له کردن قورباغه زیر پاهایتان

اگر در خواب ببینید که قورباغه‌ای را لگد و آن را زیر پایتان له می‌کنید، این خواب به مسائل و مشکلاتی در وضعیت سلامت و تندرستی شما مربوط می‌شود. رابطه شما با فردی از جنس مخالف ممکن است مشکلاتی در سلامت جسمانی شما به وجود بیاورد.

شاید نزدیکی و رابطه تنگاتنگ شما با این فرد موجب انتقال بیماری از او به شما بشود. شاید این فرد بیشتر وقت شما را می‌گیرد و با این کار به شما ضرر زیادی می‌رساند. صرف نظر از هر اتفاقی که ممکن است رخ بدهد، شما باید بعد از دیدن این خواب بیشتر به خودتان توجه کنید. در صورتیکه به خودتان توجه کافی نشان ندهید و از خودتان غافل شوید متاسفانه با عواقب جدی و ناخوشایندی روبه‌رو خواهید شد.

 تعبیر خواب رعد و برق: ۲۶ تعبیر دیدن صاعقه در خواب

۱۴. تعبیر خواب دیدن تعداد زیادی قورباغه در خانه

اگر در خواب قورباغه‌های زیادی را در خانه تان ببینید، تعبیر آن است که افرادی متظاهر و منافق در اطراف شما وجود دارند و باید بعد از این به شدت مراقب و محتاط باشید.

واضح است که این گروه از افراد می‌خواهند در نخستین فرصت پرده‌ای در برابر دیدگان شما بکشند و مانع از درک حقیقت توسط شما شوند. به هیچ کس کاملا اعتماد نکنید. در غیر اینصورت در آینده چاره‌ای جز پشیمانی نخواهید داشت.

۱۵. تعبیر خواب قورباغه بزرگ

دیدن قورباغه بزرگ در خواب یا گرفتن یک قورباغه بزرگ در خواب نشان دهنده ازدواج کردن یا زندگی کردن با فردی بسیار باتجربه و سرد و گرم چشیده است. شاید این فرد از همسر قبلی خود جدا شده یا او را از دست داده است یا فردی متمول یا از نظر مالی موفق است.

بعلاوه ممکن است ثمره ازدواج قبلی این فرد یک یا چند فرزند باشد که آنها به حمایت شما نیاز دارند. شاید فرزند همسر شما کودک یا نوجوانی باشد که باید شما او را درک و راهنمایی کنید. احتمالا باید برای تداوم این رابطه انعطاف‌پذیری روانی و عاطفی بسیار زیادی از خودتان نشان بدهید.

۱۶. تعبیر خواب قورباغه‌ای را گرفتن

اگر در خواب ببینید که قورباغه‌ای را می‌گیرید این خواب نمادی از روبه‌رو شدن با مشکلات و دشواری هایی در اوضاع سلامتی تان است. این خواب به شما هشدار می‌دهد و شما باید قبل از آنکه دیر شود توجه زیادی به سلامت و جسم خود نشان بدهید.

در صورتیکه این هشدار را جدی نگیرید و از آن غافل شوید احتمالا از بیماری طولانی مدتی رنج خواهید برد. این بیماری استرس فراوان و درد و رنج بسیاری را برای عزیزان و افراد خانواده شما به همراه خواهد داشت. اگر این خواب را دیده اید، آن را جدی بگیرید و مراقب خودتان باشید.

ترجمه: – فاطمه یحیی

منبع:healtholino

تعبیر خواب قورباغه: ۱۶ تعبیر دیدن قورباغه در خواب

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

تبلیغات

جدیدترین اخبار

  • تعبیر خواب هدیه گرفتن انگشتر

    تعبیر خواب هدیه گرفتن انگشتر ، از مرده و مرد غریبه در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه...

  • تعبیر خواب خرمالو برای زن حامله

    تعبیر خواب خرمالو برای زن حامله ، معنی دیدن خرمالو برای زن باردار چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب گاو سیاه و سفید

    تعبیر خواب گاو سیاه و سفید ، معنی دیدن گاو سیاه و سفید در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب قبر بزرگان

    تعبیر خواب قبر بزرگان ، و دیدن اسم خود روی سنگ قبر و خراب شدن قبر مرده همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب پسته تازه با پوست

    تعبیر خواب پسته تازه با پوست ، معنی دیدن فندق و پسته در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد...

  • تعبیر خواب عسل و کندو

    تعبیر خواب عسل و کندو ، معنی دیدن عسل و کندو و موم در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد...

  • تعبیر خواب ادرار خونی

    تعبیر خواب ادرار خونی ، دیدن ادرار خونی در خواب چه معنایی دارد همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد...

  • تعبیر خواب دیدن بره سفید

    تعبیر خواب دیدن بره سفید ، دیدن و داشتن بره سفید در خواب چه معنایی دارد همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب کوتاه کردن موی ابرو

    تعبیر خواب کوتاه کردن موی ابرو ، برداشتن دیگران و مداد کشیدن و تاتو ابرو همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت...

  • تعبیر خواب پرتقال دادن به مرده

    تعبیر خواب پرتقال دادن به مرده ، و درخت پرتقال حضرت یوسف برای زن باردار همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب عسل و کندوی عسل

    تعبیر خواب عسل و کندوی عسل ، بزرگ و با موم در خواب های ما چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد...

  • تعبیر خواب گیلاس خریدن

    تعبیر خواب گیلاس خریدن ، معنی خرید و فروش گیلاس در خواب های ما چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب درخت کاج

    تعبیر خواب درخت کاج ، ابن سیرین و امام صادق قطع شده و دیدن میوه ی کاج همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب سنگ قبر خودم

    تعبیر خواب سنگ قبر خودم ، دیدن اسم خود روی سنگ قبر و سنگ قبر آدم زنده همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب ادرار از نظر امام صادق

    تعبیر خواب ادرار از نظر امام صادق ، ادرار کردن مرده و بچه وی آدم و خون جای ادرار همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب...

  • تعبیر خواب کشتن گاو

    تعبیر خواب کشتن گاو ، و سر بریدن گاو در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه شما سروران...

  • تعبیر خواب پرتقال دادن به دیگران

    تعبیر خواب پرتقال دادن به دیگران ، و گرفتن از مرده در خواب چه معنایی دارد همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت...

  • تعبیر خواب خوردن میوه خرمالو

    تعبیر خواب خوردن میوه خرمالو ، معنی خوردن خرمالو در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه...

  • تعبیر خواب موز و سیب

    تعبیر خواب موز و سیب ، دیدن سبد پر از سیب و موز در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه شما...

  • تعبیر خواب بره سیاه کوچک

    تعبیر خواب بره سیاه کوچک ، معنی دیدن کهره کوچک در خواب ما چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد...

  • تعبیر خواب دالان

    تعبیر خواب دالان ، معنی دیدن دالان در خواب های ما چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه شما...

  • تعبیر خواب هدیه گرفتن قاب عکس

    تعبیر خواب هدیه گرفتن قاب عکس ، معنی دیدن هدیه گرفتن قاب عکس در خواب همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت...

  • تعبیر خواب نامه دادگاه

    تعبیر خواب نامه دادگاه ، معنی دیدن نامه دادگاه در خواب های ما چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...