تبلیغات

۳۲ تعبیر خواب آلت تناسلی مرد

زیگموند فروید، روانشناس خواب معروف، بر این باور بود که هر یک از خواب هایی که ما می‌بینیم با نیازهای درونی ما که در دنیای واقعی از نظر پنهان هستند در ارتباط قرار گرفته‌اند. بویژه آنکه دیدن آلت تناسلی مردانه خودتان در خواب نمادی از قدرت، کامیابی و موفقیت، تجاوز و خشونت، نزدیکی، معاشقه و بالاتر از همه این‌ها نمادی از احساس ناامیدی و محرومیت احتمالی است. در این نوشتار با ما همراه باشید تا درباره تعبیر خواب آلت تناسلی مرد نکات جالبی بخوانید.

تعبیر خواب آلت تناسلی مرد

دیدن آلت تناسلی مردانه دیگران در خواب هم می‌تواند نمادی از گیجی و سردرگمی باشد. برخی اوقات که سن ما در حال بالا رفتن است و احساس می‌کنیم بدن خوبی نداریم ممکن است این خواب را ببینیم. در این صورت این خواب علامتی برای سازگار شدن با بدنمان است.

سوالی که مطرح می‌شود این است:

اگر آلت تناسلی مرد را در خواب ببینیم، این خواب خوب است یا بد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که جواب بله یا خیر برای این سوال وجود ندارد. این خواب می‌تواند به این مفهوم باشد که چیزی در زندگی وجود دارد که قدرت آن را افزایش می‌دهد یا در حال سبقت گرفتن از سایر چیزهاست. اگر خودتان را لخت و بدون لباس در خواب ببینید، این خواب ابعاد و جنبه‌های بسیار زیادی دارد که باید به مفهوم آنها پی ببرید اما یکی از آنها می‌تواند احساسی بی‌پناهی، بی‌حفاظی یا در معرض دید دیگران قرار گرفتن باشد. خواب‌های شبانه ما می‌توانند به ما در موقعیت‌های گوناگون زندگی روزمره و به ویژه در اصلاح یا شناخت بهتر خودمان کمک کنند. اگر در خواب آلت تناسلی مردی غریبه و ناشناس را ببینید، تعبیر آن است که شما در زندگی خود به دنبال دست یافتن به رهایی و آزادی هستید.

دیدن اعضای بدن انسان در خواب نشان دهنده تصویر ذهنی ما از خودمان یا از دیگران است. با این وجود، تعبیر خواب آلت تناسلی مرد با توجه به اینکه بدن زن در خواب دیده شده است یا بدن مرد متفاوت خواهد بود. بدون شک، دیدن آلت تناسلی در خواب با نحوه ارتباط برقرار کردن شما در روابط تان در ارتباط است. ما انسان‌ها اغلب در زندگی به احساسات خودمان شک می‌کنیم و این خواب شاید نمودی خارجی از این قبیل احساسات است.

تعبیر خواب آلت تناسلی مرد ۱.تعابیر کتب تعبیر خواب قدیمی برای دیدن آلت تناسلی مردانه در خواب

تعبیر کتب قدیمی برای دیدن این خواب چیست؟ در کتب تعبیر خواب قدیمی آلت تناسلی در خواب با مردانگی در ارتباط است. اگر شما مردی هستید و در خواب آلت تناسلی خودتان را دیده اید، این خواب با اعتماد به نفس درونی شما در ارتباط است. این خواب به این مفهوم است که درحال‌حاضر نگرانی‌ها و دغدغه‌های گوناگونی شما را احاطه کرده است. اگر شما زنی هستید و در خواب می‌بینید که کسی شاهد تغییر جنسیت شما از زن به مرد بوده تعبیر آن است که شما در احساسات و عواطفی که به رابطه تان مربوط می‌شود دستکاری می‌کنید و دائما آنها را تغییر می‌دهید. اگر مردی آلت تناسلی بسیار بزرگی را در خواب ببیند، این خواب نمادی از تمایل او برای داشتن روابط بهتر است و با شیوه تمرکز خواب بیننده بر انرژی‌های خود در زندگی در ارتباط است.

آیا می‌دانستید خواب هایی که در آنها صحنه هایی مثل بالا و پایین رفتن از پله ها، پلکان ها، نردبان یا راه پله دیده می‌شود- بنابر نظر فروید- نمادی از معاشقه و روابط عاشقانه هستند؟ اگرچه ممکن است کمی عجیب و غریب به نظر برسد اما وقتی خوب به آن فکر می‌کنیم این تعبیر را مرتبط با خوابی که دیده شده است می‌بینیم.

یونگ معتقد است که فروید در مطالعات خود بر روح و روان پیچیده انسان متمرکز بوده است. کارل گوستاو یونگ بر این باور بود که خواب‌ها در هر صورت با تعادل روانی در ارتباط هستند و به همین دلیل است که در خواب خود نمادهای گوناگونی را مشاهده می‌کنیم. یونگ معتقد بود که ما به عنوان انسان از یک رشد نمادین درونی برخوردار هستیم و این رشد بر قوه خلاقیت ما متمرکز شده است.

در نتیجه باید بگوییم که چیزهای بسیار زیادی وجود دارد که ممکن است آنها را در خواب ببینیم و نماد نزدیکی و روابط عاشقانه بین دو نفر باشند. فروید در بیشتر مقالات و نوشته‌های خود آلت تناسلی مرد را در خواب نمادی از باروری، قدرت و تمایلات جنسی مردانه می‌داند. یونگ دیدن آلت تناسلی مردانه را در خواب نمادی از مرگ، رشد، تولد دوباره و زندگی می‌داند.

اگر آلت تناسلی مردانه را مکررا در خواب خود مشاهده می‌کنید، این وضعیت می‌تواند به این معنا باشد که فورا باید با کسی ارتباط برقرار کنید. اگر این خواب موجب تحریک احساسات شما می‌شود، درواقع خواب به شما می‌گوید که باید اوقات شاد و رضایت بخشی را با شریک عاطفی خود سپری کنید.

در باورهای قدیمیان، اگر مردی در خواب ببیند که بیش از یک آلت تناسلی دارد، تعبیر آن است که صاحب فرزندان زیادی می‌شود. این خواب نشان می‌دهد که شوق و اشتیاق شما نسبت به کسی که دوستش دارید مورد توجه او قرار نگرفته است. برخی اوقات هم این خواب نمادی از رشد جدید است و به این مفهوم است که دوران شاد و فرح بخشی در آستانه ورود به زندگی تان است.

تعبیر خواب هزارپا: ۸ تعبیر دیدن هزارپا در خواب

۲. تعابیری دقیق تر برای دیدن آلت تناسلی مرد در خواب

اگر شما مردی تنها هستید و شریک عاطفی ندارید اما آلت تناسلی خودتان را در خواب دیده اید، این خواب شوق و اشتیاق شما برای برقراری یک رابطه را نشان می‌دهد. خبر خوش آنکه به زودی وارد یک رابطه عاشقانه می‌شوید. این خواب نمادی از جبر و نیروی زندگی است و چگونگی ارتباط شما با دیگران را نشان می‌دهد که نباید از آن غافل شوید- این تعبیر هم برای مردان و هم برای زنان صدق می‌کند.

دیدن آلت تناسلی مردانه کسی که می‌شناسید یا آلت یک فرد معروف در خواب به این مفهوم است که آن فرد رازهای خودش( و حتی بیشتر از آنچه شما می‌خواهید بشنوید) را برای شما برملا می‌کند.

ادرار کردن در خواب یا احساس نیاز برای ادرار کردن در خواب نمادی از نیاز به سرکوب کردن تمامی احساسات تان برای رسیدن به موفقیتی بزرگ در زندگی مادی تان است. اگر خواب شما با اقدامی برای برقراری نزدیکی و معاشقه در ارتباط باشد، باید سایر ابعاد و جنبه‌های این خواب را هم مورد توجه قرار بدهید.

اگر خواب بیننده زن است و در خواب خود را در کنار مردی می‌بیند، تعبیر آن است که در واقعیت مردی وجود دارد که بسیار مشتاق و علاقمند به برقراری ارتباط با او و نزدیک تر شدن به آن فرد است. اگر در خواب خود را همراه با مرد دیگری در بستر ببینید، این خواب لزوما به این مفهوم نیست که شما جذب آن فرد شده‌اید بلکه می‌تواند به این معنا باشد که ممکن است به زودی خودتان را در حال انجام کاری ببینید که معمولا مشتاق یا علاقمند به انجامش نیستید. این خواب می‌تواند دربردارنده مفهوم عشق، محبت و رسیدن به یک رویا یا آرزوی قلبی باشد.

طبق متون کتاب مقدس و از دیدگاه مذهبی، دیدن یک آلت تناسلی بزرگ که به حالت نعوظ درآمده است در خواب با خالق در ارتباط است و به این معناست که اکنون قدرت و ایده‌های شگفت‌انگیزی دارید.

اگر زنی باردار در خواب ببیند که تغییر جنسیت داده تعبیر آن است که او فرزندی پسر به دنیا می‌آورد. اگر زن خواب بیننده باردار نباشد و این خواب را ببینید، تعبیر آن است که او به پول و ثروت دست خواهد یافت. همچنین این خواب می‌تواند به مفهوم فرصتی برای دست یافتن به پول در محیط کار شما باشد. اگر در خواب آلت تناسلی فرد دیگری را ببینید و این خواب در نهایت به عدم موفقیت در برقراری رابطه با آن فرد منجر شود تعبیر آن است که شما باید به خودتان اجازه بدهید برخی اوقات اشتباه بکنید و اینکه ایده‌ها و نگرش‌های جدید اغلب از همین تجربه‌های ناموفق ظهور می‌یابند. اگر در این خواب ببینید که مصدوم می‌شوید، این خواب نمادی از دوره‌ای سخت در زندگی شما است. بعلاوه، ترس درونی از نزدیکی و صمیمیت شما را آزار می‌دهد.

 تعبیر خواب قایق: ۸ تعبیر دیدن قایق در خواب

۳. تعبیر خواب آلت تناسلی مردانه کوچک

دیدن آلت تناسلی مردانه کوچک در خواب نشان دهنده فرصتی برای به‌دست آوردن پول کمی است. اگر عضوی که در خواب دیده‌اید در اندازه‌ای بسیار کوچک و کودکانه است، تعبیر آن است که تاثیرات مردانه از زندگی شما محو می‌شوند و شما ارتباط خود با دیگران را از دست می‌دهید. اگر زنی این خواب را ببیند، تعبیر آن است که احتمالا این زن باردار می‌شود. طبق تعابیر موجود در نسخ قدیمی از کتب تعبیر خواب، اگر این زن باردار نباشد، فرزند دختری از او به دنیا خواهد آمد. همچنین تعبیر دیگر این خواب هم آن است که این زن به پول و ثروت دست خواهد یافت.

۴. تعبیر خواب آلت تناسلی مردانه جداشدنی

دیدن آلت تناسلی مردانه جداشدنی در خواب نماد آن است که خواب بیننده باید بر نگرش‌ها و دیدگاه‌های خودش متمرکز شود. روانشناسی به سرعت در حال تغییر است و رشته‌های جدیدی در این فرآیند روی کار می‌آیند که بیشتر آنها به تایید دیدگاه‌های یونگ پرداخته و با نظریات فروید مخالفت می‌ورزند. بیشتر روانشناسان خواب معتقد هستند که آلت تناسلی در خواب نشان دهنده آن است که خواب بیننده قدر معجزه وجود و زندگانی را دانسته و بر ارزش آن واقف و آگاه است.

 تعبیر خواب شستشو و نظافت: ۱۲ تعبیر دیدن تمیزکاری در خواب

۵. تعبیر عرفانی/ روحانی دیدن آلت تناسلی مردانه در خواب

از دیدگاه روحانی و عرفانی، دیدن آلت تناسلی مردانه در خواب نشانه‌ای خوشایند است و اندام جنسی مرد در خواب بر جدایی مردان از زنان دلالت می‌کند. بیشتر مشکلاتی که در دنیا تجربه می‌شود، بی‌اعتمادی ها، بدگمانی‌ها و خشم در برابر افرادی که با آنها در ارتباط هستیم زاییده همین عضو جنسی است.

۶. تعبیر خواب دیدن آلت تناسلی مردانه

دیدن آلت تناسلی مردانه در خواب نمادی از شایستگی، قوای مردانه، شادی، خوشحالی و قدرت است. آلت تناسلی مردانه معمولا با احساس قدرت و توانمندی از انجام کاری در زندگی تان در ارتباط است.

۷. تعبیر خواب دیدن آلت تناسلی مردانه خودتان

اگر خواب بیننده مرد است و آلت تناسلی خودش را در خواب می‌بیند، تعبیر آن است که نیازهای او برآورده نشده است و از هر ۱۰ مورد ۹ مورد از آن به رضایت جنسی خواب بیننده مرتبط می‌شود. همچنین این احتمال وجود دارد که خواب بیننده در زندگی واقعی خود در تنهایی و انزوا به سر می‌برد و هیچ شریکی برای تامین نیازهای جنسی خود ندارد که این وضعیت هم می‌تواند به عدم تامین رضایت جنسی منتهی شود. از طرف دیگر، این خواب می‌تواند نوعی هشدار برای خواب بیننده باشد و از آنجایی که وی به اندازه کافی به خودش استراحت نمی‌دهد، این خواب نشانه اخطار برای خواب بیننده به شمار می‌رود.

۸. تعبیر خواب بریدن آلت تناسلی مردانه

اگر خواب بیننده مرد است و بریدن و قطع کردن آلت تناسلی را در خواب می‌بیند، این خواب نمادی از مشکلات او در زندگی جنسی‌اش است. احتمالا این فرد در زندگی جنسی خود نارضایتی یا سرخوردگی را تجربه می‌کند.

اگر مردی در خواب ببیند که آلت تناسلی او بریده می‌شود، این خواب نماد از دست دادن قدرت او است. شاید این فرد در دایره روابط اجتماعی خود یا در محیط کارش تسلط به قدرتی که زمانی در اختیار داشته است را از دست داده است. احتمالا فرد دیگری جایگزین او شده است یا فرد جدیدی به حوزه روابط اجتماعی او ورود پیدا کرده است.

از طرف دیگر این خواب به معنای از دست دادن زمان برای خواب بیننده است. او باید عاقلانه تر به سپری کردن زمان خود فکر کند. شاید باید کاری را که دوست دارد در زندگی‌اش انجام بدهد.

 تعبیر خواب خاک: ۱۶ تعبیر دیدن خاک در خواب

۹. تعبیر خواب اسپرم

دیدن اسپرم در خواب نمادی از نوعی رهایی و آزادی است. این خواب می‌تواند به طور کلی با رهایی در زندگی یا میل به رها شدن از مسئولیت‌ها در ارتباط باشد. در زندگی واقعی، ممکن است به خواسته‌های خودتان رسیده باشید و اهداف خود را محقق کرده باشید. دیدن اسپرم در خواب به دلیل قابلیت موجود در اسپرم با تولدی دوباره هم در ارتباط است. برخی اوقات باید با خودمان فکر کنیم چه چیزی در زندگی وجود دارد که برای ما هیجان انگیز، سخت و جذاب به نظر می‌رسد.

دیدن اسپرم در خواب می‌تواند به این مفهوم باشد که شما دانه‌های خودتان را می‌پاشید و شاهد به بار نشستن محصولی می‌شوید که از هیچ به‌عمل می‌آید. اکنون زمان آن رسیده که کسب و کاری با مدل درآمدی تضمین شده راه‌اندازی کنید و هرآنچه که نیاز دارید را در زندگی خود داشته باشید. این دوران موفقیت‌های بسیار زیادی را برای شما به همراه می‌آورد و موجب می‌شود هرآنچه که در زندگی فعلی خود و هرآنچه برای سرمایه‌گذاری در آینده به آن نیاز دارید را به‌دست آورید.

۱۰. تعبیر خواب از دست دادن آلت تناسلی مرد

اگر مردی در خواب ببینید که آلت تناسلی خود را از دست می‌دهد، این خواب وی را بسیار پریشان می‌کند. این خواب نمادی از احساسات خواب بیننده و شاید احساس از دست دادن قدرت در آن فرد است. اگر در خواب ببینید که کسی آلت تناسلی تان را قطع می‌کند و شما آن را از دست می‌دهید یا در خواب ببینید که آلت تناسلی ندارید، این خواب نشان دهنده آن است که در مورد قدرت و توانایی‌های خود با مشکلی روبه‌رو هستید. نقش مهمی بر عهده شما قرار دارد که شما قادر به ایفای آن نیستید.

 تعبیر خواب قورباغه: ۱۶ تعبیر دیدن قورباغه در خواب

۱۱. تعبیر خواب لمس کردن آلت تناسلی مردانه

اگر در خواب ببینید که آلت تناسلی مردانه‌ای را لمس می‌کنید و به آن دست می‌زنید، این خواب نمادی از تولد دوباره است. این خواب به هیچ وجه تعبیری تحت اللفظی و ظاهری ندارد و شاید به این معنا باشد که دیگران قادر هستند در رسیدن به اهدافتان شما را یاری رسانند. دیدن این خواب با شیوه کمک کردن شما به دیگران در زندگی در ارتباط است. آیا شما زمان کافی را در اختیار آنها قرار می‌دهید؟

۱۲. تعبیر خواب رشد کردن و چندبرابر شدن آلت تناسلی مردانه

اگر مردی در خواب ببیند که آلت تناسلی‌اش در جهت‌های مختلف رشد می‌کند یا از آن آلت‌های دیگری ساخته می‌شود، تعبیر آن است که اگر خواب بیننده جوان است، دارای فرزندان زیادی خواهد شد. تعداد آلت هایی که در خواب دیده‌اید به تعداد فرزندانی که در زندگی صاحب آنها خواهید شد اشاره می‌کند. اگر اکنون صاحب فرزندانی هستید، این خواب با فرصت هایی که در زندگی واقعی در اختیار شما قرار می‌گیرد بستگی دارد.

۱۳. تعبیر خواب خون آمدن از آلت تناسلی مردانه

اگر مردی در خواب ببینید که از آلت تناسلی او خون می‌آید، تعبیر آن است که قدرت، شایستگی، صلاحیت و توانایی‌های او در حال تضعیف شدن هستند. خونریزی کردن آلت تناسلی مردانه در خواب نمادی از زندگی است. خون در خواب با قدرت، نیروی نفوذ و تاثیرگذاری یا توانایی‌ها در ارتباط است. این خواب نماد از دست دادن نیروی مردانگی، قدرت و احترام است و حتی اگر این خواب کابوسی محض به نظر بیاید اما نشانه‌ای مثبت و خوب است.

 تعبیر خواب گلدان: ۱۰ تعبیر دیدن گلدان در خواب

۱۴. تعبیر خواب یک آلت تناسلی مردانه عجیب و غریب

دیدن یک آلت تناسلی مردانه عجیب و غریب در خواب نماد روبه‌رو شدن شما با یک عمل جنسی در واقعیت است. شاید با فردی روبه‌رو شوید که برای شما جذابیت جنسی خواهد داشت. اگر شما فردی متاهل هستید و این خواب را دیده‌اید باید بدانید که این خواب نمادی از موفقیت در اهداف و آرزوهایتان است.

 ۱۵. تعبیر خواب داشتن آلت تناسلی مرد برای زنان

اگر شما زن هستید و در خواب دیده‌اید که آلت تناسلی مردانه دارید، تعبیر آن است که در زندگی واقعی تان شما خود را فردی قدرتمند نشان می‌دهید و تصمیم هایی قدرتمندانه می‌گیرید.

اگر زنی در خواب آلت تناسلی مردانه ببیند، شاید در زندگی واقعی خود مشکلات و دردسرهایی دارد که با نزدیکی یا روابط عاشقانه او در ارتباط است و او را ناامید کرده است. شاید فردی که او را ناامید کرده است مشغله‌های بسیار زیادی دارد یا درحال‌حاضر چیزهای زیادی ذهن او را درگیر کرده است. با این وجود خواب بیننده باید بداند که این خواب نشانه‌ای ناخوشایند نیست و تنها به این مفهوم است که شما بعد مردانه خودتان را نشان می‌دهید.

۱۶. تعبیر خواب به انزال رسیدن آلت تناسلی مرد

اگر در خواب آلت تناسلی مردانه‌ای را در حال انزال ببینید، تعبیر آن است که کارهای نیمه تمام خود را به پایان می‌رسانید. روی هر هدف یا پروژه‌ای که کار می‌کنید اکنون پس از مدت‌ها کامل شده است یا در طول چند هفته آینده کامل خواهد شد. درنهایت شما پاداش سخت کوشی تان را دریافت خواهید کرد و با ثمره کارهایتان اوقات خوشی را خواهید گذراند.

۱۷. تعبیر خواب آلت تناسلی مردانه داشتن و احساس ناخوشایند حاصل از آن برای زنان

اگر شما زن هستید و در خواب دیده‌اید که آلت تناسلی مردانه دارید، این خواب نمادی از نگرانی‌ها و دغدغه‌های شما درمورد زندگی عاطفی یا عملکرد جنسی خودتان است. اگر آلت تناسلی مردانه‌ای که در خواب دیده‌اید شکلی عجیب و غریب و غیرعادی دارد، تعبیر آن است که ذهن ناخودآگاه شما نگران ویژگی‌های مردانه‌ای است که نشان می‌دهید. شاید باید سری به بعد مردانه خودتان بزنید و چگونگی روند ارتباطی این بعد خودتان را بررسی کنید.

۱۸. تعبیر خواب بیرون آمدن چیزهای عجیب و غریب از آلت تناسلی مردانه

اگر شما مردی هستید و در خواب می‌بینید که چیزی عجیب و غریب مثلا یک اسب از آلت تناسلی شما بیرون می‌آید، این خواب نمادی از دغدغه‌ها و نگرانی‌های شما در مورد عملکرد خودتان است. شاید برنامه کاری شلوغ و پرکارتان امکان استراحت کردن را از شما گرفته است. تمرکز و توجه شما به آلت تناسلی تان در خواب از قبیل شکل، اندازه یا چیزی که از آن بیرون می‌آید به این مفهوم است که شما باید در هفته‌های آتی بیشتر روی خودتان متمرکز شوید.

۱۹. تعبیر خواب آلت تناسلی مردانه زخمی

اگر در خواب یک آلت تناسلی مردانه زخمی را ببینید، تعبیر آن است که احتمالا یکی از معاشرین اجتماعی تان یا فردی در محیط کار به شما آسیبی می‌رساند. دیدن آلت تناسلی صدمه دیده یا ضربه خوردن بیضه‌ها در خواب به این مفهوم است که احتمالا کسی به شما حرفی می‌زند و شما را ناراحت می‌کند. آلت تناسلی آسیب دیده در کتب تعبیر خواب قدیمی نمادی از آغاز یا یک شروع جدید است.

۲۰. تعبیر خواب آلت تناسلی بزرگ

آلت تناسلی بزرگ در خواب نمادی از یک جنبه زندگی شما یا خودتان به عنوان فردی است که احساس توانگری، قدرت یا رضایت را تجربه می‌کند. این خواب نشان دهنده آن است که شما احساس می‌کنید از اطرافیان خود قدرتمندتر و موفق تر هستید.

۲۱. تعبیر خواب آلت تناسلی کوچک

دیدن آلت تناسلی کوچک در خواب نمادی از احساس ضعیف بودن، ناتوانی یا حتی ناتوانی احساسی است. اگر احساس می‌کنید که در برخی از ابعاد زندگی خود کارآمد یا تاثیرگذار نیستید، دیدن این خواب چندان غیرعادی به شمار نمی‌رود. آیا احساس می‌کنید که در مقایسه با اطرافیان خود از ارزش کمتری برخوردار هستید یا از آنها ضعیف تر هستید؟ دیدن آلت تناسلی مردانه در خواب نمادی از قدرت و تسلط دیگران بر شما یا مشکلاتی است که بر هر کاری که انجام می‌دهید حاکم هستند. این خواب نمادی از یکی از ابعاد جنگجوی زندگی تان یا مشکلی است که به نظر برای شما به شدت سخت و دشوار می‌رسد. دیدن آلت تناسلی کوچکی که بریده شده یا افتاده است در خواب نماد از بین رفتن نیروی مردانگی شما است. متاسفانه این خواب تعبیر چندان مثبتی ندارد.

۲۲. تعبیر خواب بزرگ شدن آلت تناسلی همسرتان

دیدن بزرگ تر یا کوچک تر شدن اندازه آلت تناسلی در خواب نشان دهنده به‌دست آوردن یا از دست دادن قدرت و اعتبار است. اگر در خواب ببینید که آلت تناسلی همسرتان بزرگ می‌شود، تعبیر آن است که همسر شما قدرتمندتر می‌شود یا شما دوست دارید که او قدرتمندتر شود. آلت تناسلی بسیار بزرگ در خواب نمادی از شخصیت عالی و فوق العاده است. شاید خواب شما به این معناست که کسی احساسات و عواطف درونی‌اش را برای خودش نگه داشته است.

 ۲۳. تعبیر خواب آلت تناسلی مردانه کثیف و چرک آلود

اگر در خواب آلت تناسلی خود را درحالی ببینید که کثیف و چرک آلود است این خواب نمادی از فریبکاری، دسیسه و توطئه است. بعلاوه این خواب از ماجراهایی در رابطه با شهرت و محبوبیت خواب بیننده خبر می‌دهد.

۲۴. تعبیر خواب آلت تناسلی عظیم الجثه

آلت تناسلی عظیم الجثه و غول پیکر در خواب نمادی از شخصیت شما است. موفقیت متعلق به شما خواهد بود. هرچه آلت تناسلی مردانه‌ای که در خواب دیده‌اید بزرگ تر باشد، احتمال دست یافتن شما به اهدافتان هم بیشتر خواهد شد. بعلاوه، این خواب می‌تواند بازتابی از توانایی غیرطبیعی و ماورایی شما برای کمک خواستن از دیگران باشد.

۲۵. تعبیر خواب خمیدگی و افتادن آلت تناسلی دوست پسرتان

دیدن بریده شدن یا افتادن آلت تناسلی مردانه در خواب نماد از دست دادن قوای جنسی مردانه است. اگر در خواب ببینید که آلت تناسلی دوست پسرتان می‌افتد، این خواب نشان دهنده تمایلات سلطه جویانه و حاکمانه شما در رابطه تان است. همچنین این خواب می‌تواند نمادی از تاثیرات دوست پسر شما باشد.

۲۶. تعبیر خواب افتادن آلت تناسلی مردانه

اگر در خواب شاهد افتادن آلت تناسلی مردانه‌ای باشید، این خواب عجیب و غریب به از دست دادن قدرت، کاهش قوای جنسی مردانه و از مردانگی افتادن است. جدا شدن یا کنده شدن آلت تناسلی مردانه در خواب با نیروهای بین فردی مسلط و حاکم در ارتباط است. این خواب می‌تواند بیانگر شخصیت پنهانی شما و طبیعیت سازنده و حمایتگرتان باشد.

۲۷. تعبیر خواب از دست دادن آلت تناسلی مردانه در هنگام ادرار کردن

همانطور که پیش از این هم گفته شد دیدن آلت تناسلی مردانه در خواب نمادی از باروری، قدرت، خشم و خشونت است. بنابراین اگر در خواب شاهد افتادن، جدا شدن یا از دست دادن آلت تناسلی مردانه تان باشید، تعبیر آن است که چیزهایی در ارتباط شما با یک مرد وجود دارد که شما را نگران می‌کند. شاید ادرار کردن در این خواب همزمان با افتادن آلت تناسلی مردانه نشان دهنده آن است که کنترل خودتان را از دست می‌دهید. اگر فرد دیگری را در همین وضعیت در خواب مشاهده کنید، تعبیر آن است که شما سعی می‌کنید نفوذ و قدرت خودتان را بر او اعمال کنید.

۲۸. تعبیر خواب دیدن مردی با آلت تناسلی به نعوظ درآمده در بسترتان

اگر خواب بیننده زن باشد و در خواب آلت تناسلی مردانه‌ای را ببیند که به حالت نعوظ درآمده است، این خواب نمادی از مشکلات او در نزدیکی یا رابطه جنسی‌اش است. اگر خواب بیننده زن باشد و در خواب مردی را با آلت تناسلی به نعوظ درآمده در بستر خود ببیند، تعبیر آن است که او با شریک عاطفی فعلی خود مشکل جنسی دارد و در رابطه جنسی با این فرد ارضا نمی‌شود.

۲۹. تعبیر خواب دیدن آلت تناسلی به نعوظ درآمده برای زنان

اگر زنی در خواب آلت تناسلی مردانه‌ای ببیند، این خواب با مشکلات جنسی او در ارتباط است. احتمالا برخی از نیازهای او در نزدیکی با همسرش بطور کامل ارضا نمی‌شود. در این صورت خواب بیننده باید رابطه جنسی را در دفعات بیشتر یا با توجه و علاقه خاصی برقرار کند.

۳۰. تعبیر خواب آلت تناسلی آلوده به مدفوع

اگر در خواب آلت تناسلی مردانه آغشته به مدفوع را ببینید تعبیر آن است که احترام و ارادت شما نسبت به جنس مذکری در حال کاهش است. آلت تناسلی مردانه در خواب نماد قدرت و مردانگی است. با این وجود مدفوعی که روی آن را فرا گرفته است نمادی از مسائل و مشکلات است. مدفوع در خواب نشان دهنده مشکلات مرتبط با رشد، پول و اوضاع مالی است. شاید مردی از اطرافیان شما دچار گرفتاری‌های مالی شده است.

۳۱. تعبیر خواب دیدن حشره‌ای روی آلت تناسلی مردانه

دیدن حشرات در خواب نمادی از احساس تولد دوباره در نتیجه تغییر حالات روحانی یا موقعیت‌های اجتماعی افراد خانواده و دوستان نزدیک شما است. آلت تناسلی مردانه هم در خواب نماد قدرت، مردانگی، مردی، نیروی جنسی و غرور است. دیدن آلت تناسلی مردانه‌ای در خواب که گروهی حشره روی آن نشسته‌اند می‌تواند با احساس اعتماد به نفس درونی شما در ارتباط باشد. آیا درون خودتان اعتماد به نفس را احساس می‌کنید؟

۳۲. تعبیر خواب سیاه شدن یا تغییر رنگ دادن آلت تناسلی مردانه

اگر در خواب آلت تناسلی مردانه‌ای را ببینید که تغییر رنگ می‌دهد، این خواب با روابط و تعاملات شما در ارتباط است. دیدن یک آلت تناسلی مردانه با رنگی عجیب و غریب در خواب نشان دهنده آن است که دو نفر از نزدیکان شما با یکدیگر نزدیکی و معاشرت خواهند داشت.

خلاصه:

بدون شک ما انسان‌ها قادر نیستم مفهوم و پیام واقعی خواب‌های خود را دریافت کنیم. ذهن ناخودآگاه ما عناصر گوناگونی را در هنگام خواب برای ما آشکار می‌سازد. دیدن آلت تناسلی مردانه در خواب یکی از رایج‌ترین خواب هایی است که هر فردی ممکن است آن را ببیند. با این وجود از تجربه چنین خوابی هراس به خودتان راه ندهید. پذیرای آن شوید و بدانید که رابطه‌ای عمیق تر با شریک عاطفی یا دوست خودتان برقرار خواهید کرد.

ترجمه: – فاطمه یحیی

منبع:auntyflo

تعبیر خواب آلت تناسلی مرد: ۳۲ تعبیر دیدن آلت تناسلی در خواب

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

تبلیغات

جدیدترین اخبار

  • تعبیر خواب هدیه گرفتن انگشتر

    تعبیر خواب هدیه گرفتن انگشتر ، از مرده و مرد غریبه در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه...

  • تعبیر خواب خرمالو برای زن حامله

    تعبیر خواب خرمالو برای زن حامله ، معنی دیدن خرمالو برای زن باردار چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب گاو سیاه و سفید

    تعبیر خواب گاو سیاه و سفید ، معنی دیدن گاو سیاه و سفید در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب قبر بزرگان

    تعبیر خواب قبر بزرگان ، و دیدن اسم خود روی سنگ قبر و خراب شدن قبر مرده همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب پسته تازه با پوست

    تعبیر خواب پسته تازه با پوست ، معنی دیدن فندق و پسته در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد...

  • تعبیر خواب عسل و کندو

    تعبیر خواب عسل و کندو ، معنی دیدن عسل و کندو و موم در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد...

  • تعبیر خواب ادرار خونی

    تعبیر خواب ادرار خونی ، دیدن ادرار خونی در خواب چه معنایی دارد همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد...

  • تعبیر خواب دیدن بره سفید

    تعبیر خواب دیدن بره سفید ، دیدن و داشتن بره سفید در خواب چه معنایی دارد همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب کوتاه کردن موی ابرو

    تعبیر خواب کوتاه کردن موی ابرو ، برداشتن دیگران و مداد کشیدن و تاتو ابرو همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت...

  • تعبیر خواب پرتقال دادن به مرده

    تعبیر خواب پرتقال دادن به مرده ، و درخت پرتقال حضرت یوسف برای زن باردار همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب عسل و کندوی عسل

    تعبیر خواب عسل و کندوی عسل ، بزرگ و با موم در خواب های ما چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد...

  • تعبیر خواب گیلاس خریدن

    تعبیر خواب گیلاس خریدن ، معنی خرید و فروش گیلاس در خواب های ما چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب درخت کاج

    تعبیر خواب درخت کاج ، ابن سیرین و امام صادق قطع شده و دیدن میوه ی کاج همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب سنگ قبر خودم

    تعبیر خواب سنگ قبر خودم ، دیدن اسم خود روی سنگ قبر و سنگ قبر آدم زنده همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب ادرار از نظر امام صادق

    تعبیر خواب ادرار از نظر امام صادق ، ادرار کردن مرده و بچه وی آدم و خون جای ادرار همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب...

  • تعبیر خواب کشتن گاو

    تعبیر خواب کشتن گاو ، و سر بریدن گاو در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه شما سروران...

  • تعبیر خواب پرتقال دادن به دیگران

    تعبیر خواب پرتقال دادن به دیگران ، و گرفتن از مرده در خواب چه معنایی دارد همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت...

  • تعبیر خواب خوردن میوه خرمالو

    تعبیر خواب خوردن میوه خرمالو ، معنی خوردن خرمالو در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه...

  • تعبیر خواب موز و سیب

    تعبیر خواب موز و سیب ، دیدن سبد پر از سیب و موز در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه شما...

  • تعبیر خواب بره سیاه کوچک

    تعبیر خواب بره سیاه کوچک ، معنی دیدن کهره کوچک در خواب ما چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد...

  • تعبیر خواب دالان

    تعبیر خواب دالان ، معنی دیدن دالان در خواب های ما چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه شما...

  • تعبیر خواب هدیه گرفتن قاب عکس

    تعبیر خواب هدیه گرفتن قاب عکس ، معنی دیدن هدیه گرفتن قاب عکس در خواب همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت...

  • تعبیر خواب نامه دادگاه

    تعبیر خواب نامه دادگاه ، معنی دیدن نامه دادگاه در خواب های ما چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...