تبلیغات

تعبیر خواب گل و لای: ۳۶ تعبیر دیدن گل و لای و باتلاق در خواب

گل و لای در خواب معمولا نمادی از افکار یا احساسات ناپاک، زشت یا پلید است. این خواب می‌تواند نمادی از عدم شفافیت یا رهبری و داشتن مسیری مشخص باشد. در این مقاله به بررسی رایج‌ترین تعبیر خواب گل و لای می‌پردازیم و به این ترتیب به شما کمک می‌کنیم تا درک بهتری از خواب خود به‌دست آورید. به یاد داشته باشید در صورتیکه معمولا در زندگی واقعی و در عالم بیداری با گل و لای سر و کار دارید، دیدن آن در خواب تنها انعکاسی از زندگی واقعی شما در عالم بیداری است.

تعبیر خواب گل و لای

دیدن گل و لای در خواب نشانه‌ای ناخوشایند است و احتمالا نشان دهنده شرایط نامساعد، دشواری‌ها و سختی ها، سنگینی ها، اوضاع و شرایط نامعلوم و مواردی مشابه است.

این قبیل خواب‌ها نشان دهنده آن است که خطری محبوبیت و شهرت شما را تهدید می‌کند.

۱.تعبیر کلی دیدن گل و لای در خواب

اگر در خواب گل و لای را ببینید یا ببینید که از میان آن عبور می‌کنید، این خواب نشانه خوبی نیست و از مسائل و مشکلاتی خبر می‌دهد که در زندگی واقعی با آنها سر و کار دارید. مشکلاتی که سرعت حرکت شما را در زندگی کند کرده‌اند یا مانع از پیشرفت شما در زندگی می‌شوند.

شاید این خواب به این مفهوم است که مسئولیت‌های بسیار زیاد شما و چیزهای بسیار زیادی که در ذهن دارید شما را در خود غرق کرده است و قادر نیستید هیچ یک از آنها را به پایان برسانید.

شاید احساس می‌کنید که در موقعیتی سخت و دشوار در زندگی خود تنها گذاشته شده اید.

شاید هم سهوا و بطور غیرارادی چیزی را به کسی گفته‌اید و او را از خودتان رنجانده‌اید یا حتی علت اصلی درگیری و جر و بحثی بوده اید.

بعلاوه می‌توان این خواب را نشانه‌ای برای تغییر سرعت زندگی شما در آینده‌ای نزدیک دانست.

۲. تعبیر خواب آب گل آلود

دیدن یک بطری یا لیوان آب گل آلود در خواب نشان دهنده آن است که شما روی احساسات منفی و ناخوشایند خود متمرکز شده‌اید و در آنها غوطه می‌خورید. زمانی را به پاکسازی ذهن خود و پیدا کردن آرامش درونی اختصاص بدهید. روش هایی را پیدا کنید تا افکار ناخوشایند خود را بزدایید و پسمانده‌های منفی را از خودتان دور کنید. به این ترتیب قادر خواهید بود که با وضوح و شفافیت بیشتری در مسیر زندگی خود پیش روید.

تعبیر خواب مهمانی: ۱۵ تعبیر دیدن مهمانی رفتن و گرفتن در خواب

۳. تعبیر خواب رودخانه گل آلود

دیدن رودخانه‌ای گل آلود در خواب تعبیر آن است که با داشتن کوله باری سنگین از افکار و عواطف منفی و ناخوشایند در مسیر زندگی در حال حرکت هستید. به همین دلیل هم با هر کسی که در زندگی روبه‌رو می‌شوید رد پا و تاثیراتی بی‌ارزش از خود به جای می‌گذارید. اوضاع و مسائل خود را ریشه یابی کنید و منشا هر یک از آنها را تغییر دهید تا بتوانید زندگی لذت بخش تری را تجربه کنید.

۴. تعبیر خواب جاده یا راه گل آلود

آیا در خواب خود جاده یا راهی را دیده‌اید که گل و لای در آن بالا زده است یا آبی گل آلود آن را در خود گرفته است؟ این خواب نشان دهنده آن است که شما در عواطف ناخوشایندتان غرق شده اید. این عواطف منفی تعیین مسیر شما در زندگی را تحت تاثیر قرار می‌دهند و شما را از رسیدن به جایی که می‌خواهید باز می‌دارند.

تعبیر خواب گل و لای

۵. تعبیر خواب سرازیری گل آلود

اگر در خواب ببینید که در سراشیبی گل آلودی سر می‌خورید و از این وضعیت رنج می‌کشید، این خواب نمادی از موقعیت هایی در زندگی واقعی شما است که مدیریت کردن آنها برایتان به کار دشواری تبدیل شده است. شما در معرض خطر قرار دارید و در مشکلات و دشواری‌ها آنچنان غرق شده‌اید که قادر نیستید به آنها رسیدگی کنید. با این وجود، به حقیقت آنچه بر شما می‌گذرد آگاه نیستید، چشم بینایی برای دیدن واقعیت ندارید و حتی ممکن است صدماتی تکرار نشدنی به شما وارد شود بطوریکه در نهایت نیروهای قدرتمند ناخوشایند شما را در سرازیری گل آلود به پیش خواهند برد.

 تعبیر خواب بچه دو قلو: ۱۳ معنی و تعبیر دیدن نوزاد دو قلو در خواب

۶. تعبیر خواب چاله یا گودالی از گل

چاله یا گودال گل در خواب نشان دهنده مجموعه هایی از نیروهای منفی و ناخوشایند در زندگی شما است. شاید در دایره اجتماعی یا موقعیتی قرار گرفته‌اید و درگیر آن شده اید. بسته به تعامل شما با چاه یا گودال گلی که در خواب دیده اید، ذهن تان نشانه هایی ظریف و دقیق از چگونگی تاثیرگذاری اظهارنظرهای منفی دیگران در به تعویق انداختن موفقیت و انگیزه تان به شما می‌دهد.

۷. تعبیر خواب غرق شدن در سیلی از گل و لای

اگر در خواب ببینید که با سیلی از گل و لای روبه‌رو می‌شوید، تعبیر آن است که درحال‌حاضر بهترین تصمیم را نمی‌گیرید. شما مجبور هستید به دلیل فشار سنگین استرس و محدودیت زمانی تصمیم‌های ضعیف و نادرستی بگیرید. شاید دائما تحت فشار مدیران یا مشتریان خود هستید تا کار خود را در کمترین زمان ممکن و در محدودیت زمانی بسیار زیادی انجام دهید. انرژی منفی بر سر شما می‌بارد و خود را به شکل فوران سیلی گل آلود در خواب نشان می‌دهد.

۸. تعبیر خواب مرداب یا دریاچه‌ای گل آلود

دیدن مردابی گل آلود در خواب تعبیر آن است که قضاوت‌ها و افکار شما نامعلوم، غیرشفاف و تیره و تار هستند. این خواب به شما هشدار می‌دهد که از گرفتن تصمیم‌های عجولانه خودداری کنید. شاید شما همه ماجرا را نمی‌بینید و ظاهر اوضاع در نخستین نگاه بد به نظر می‌رسد. قبل از تصمیم نهایی به خوتان زمان بدهید و خوب همه جوانب را در نظر بگیرید.

۹. تعبیر خواب زمین یا مزرعه گل آلود

اگر در خواب مزرعه بزرگ گل آلود یا باتلاقی پر از گل سیاه ببینید، تعبیر آن است که شما از نظر ذهنی کاملا خسته هستید. این خواب گویای آن است که شما با موقعیتی دشوار و بزرگ روبه‌رو هستید و هیچ راه‌حل واضحی برای آن نمی‌بینید. این خواب بویژه با تاثیر اقدامات و کارهای منفی دیگران بر به تاخیر انداختن پیشرفت شما در ارتباط است.

 تعبیر خواب بیمارستان: ۱۱ نشانه و تعبیر دیدن بیمارستان در خواب

۱۰. تعبیر خواب خرچنگ آغشته به گل

دیدن خرچنگ آغشته به گل در خواب نماد آن است که شما باید ذهن و جسم خود را در میانه یک موقعیت گل آلود و تیره و دشوار حفظ کنید. احتمالا در محیط یا فضایی با انرژی‌های منفی قرار خواهید گرفت. گفته می‌شود که در این فضای منفی باید سرسخت و مقاوم باشید تا بتوانید به موفقیت دست یابید.

۱۱. تعبیر خواب ماهی آغشته به گل

دیدن ماهی گل آلود در خواب به این معناست که در میانه جریان‌های نامشخص سودی به شما می‌رسد. با این حال، برای رسیدن به بهترین فرصت یا زمان بندی و اطمینان یافتن از کسب موفقیت باید منتظر بمانید.

۱۲. تعبیر خواب رد پای گلی

دیدن یا تعقیب کردن ردپای گلی در خواب تعبیر آن است که شما در موقعیت‌های دشوار و سخت از روش کسانی پیروی می‌کنید که قبلا آن راه را پشت سر گذاشته‌اند و به این ترتیب خودتان را هدایت می‌کنید. شاید پیدا کردن مربی یا استاد راهنمایی که پیش از شما با چنین مسائلی روبه‌رو شده و آنها را برطرف کرده است می‌تواند به شما در خارج شدن از مرحله سخت و دشوار تصمیم گیری کمک کند.

۱۳. تعبیر خواب حمامی از گل و لای

اگر در خواب ببینید که در گل و لای حمام می‌کنید، تعبیر آن است که باید خود را از استرس و فشار ذهنی رها کنید. به اعماق منبع اصلی استرس‌های خود فرو بروید و دریابید که چطور می‌توانید در میان این ماجراهای پراسترس به آرامش برسید.

 تعبیر خواب هندوانه: ۲۷ نشانه و تعبیر دیدن هندوانه در خواب

۱۴. تعبیر خواب خانه‌ای آغشته به گل

اگر در خواب ببینید که در خانه‌ای آغشته به گل هستید، تعبیر آن است که بی‌هدفی و بی‌انگیزگی شما موجب طرد شدن دیگران از شما می‌شود. شما بیش از اندازه در منطقه امن خود نشسته‌اید و در بسیاری از حوزه‌ها و جوانب زندگی تان منسوخ و منقضی شده اید.

۱۵. تعبیر خواب پاهایی برهنه و گل آلود

اگر در خواب ببینید که با پای برهنه در گل و لای فرو می‌روید، تعبیر آن است که شما به زودی رسوایی یا بیماری را تجربه خواهید کرد.

تعبیر خواب گل و لای

۱۶. تعبیر خواب کفش یا چکمه آغشته به گل

دیدن کفش‌ها یا چکمه‌های گلی در خواب تعبیر آن است که از اراجیف، سخنان یاوه یا تهمت‌های دشمنان خود فرار می‌کنید.

اگر در خواب گل را روی کفش خود ببینید، این خواب نشانه خوبی نیست و تعبیر آن است که به زودی با دوستان یا اعضاء خانواده خود دچار درگیری و مسئله می‌شوید. شاید برخی از این افراد به دلیل خاصی و احتمالا به دلیل حرفی که شما زده‌اید یا کاری که انجام داده‌اید از شما فاصله می‌گیرند.

برخی اوقات این خواب نشان دهنده روبه‌رو شدن با موانعی بر سر راه رسیدن به موفقیت است.

۱۷. تعبیر خواب گل و لای روی صورت

اگر در خواب صورت خود را آغشته به گل یا گل آلود ببینید، تعبیر آن است که آوازه و محبوبیت شما مورد حمله قرار می‌گیرد و به این ترتیب دیگران همچون گذشته شما را فردی پاک و بی‌گناه نمی‌دانند.

 تعبیر خواب لباس عروس: ۱۱ تعبیر دیدن لباس عروس در خواب

۱۸. تعبیر خواب دستهای گل آلود

دیدن دستان گل آلود در خواب به این معناست که شما باید دست‌های خود را به کار گیرید و سخت کار کنید تا دیگران را گر هم جمع آورید.

اگر در خواب ببینید که دستان شما آغشته به گل و لای است، این خواب نشانه خوبی نیست و از مسائل و مشکلاتی که در زندگی عزیزان، خانواده و دوستان شما وجود دارد خبر می‌دهد. شاید این خواب شما را فرا می‌خواند تا به این افراد کمک کنید بر مشکلات خود غلبه کنند.

۱۹. تعبیر خواب لباس‌های گل آلود

اگر در خواب لباس‌های خود را آغشته به گل ببینید، تعبیر آن است که شهرت و محبوبیت شما در معرض خطر قرار می‌گیرد و نیروی قدرت و اختیار شما زیر سوال می‌رود.

دیدن لباس‌های گلی در خواب نشانه خوبی نیست و از تهدیدهایی برای آوازه و خوشنامی خواب بیننده خبر می‌دهد.

شاید در موقعیتی قرار می‌گیرید، صداقت و محبوبیت شما در معرض خطر قرار می‌گیرد و حتی ممکن است با انجام کاری صداقت و محبوبیت خود نزد دیگران را تخریب کنید.

بعلاوه این خواب میل و رغبت شما به داستان ساختن از هر چیزی را نشان می‌دهد.

همچنین این خواب می‌تواند نمادی از مقاومت و حالت تدافعی شما در موقعیت هایی باشد که نمی‌خواهید پذیرای کار نادرستی باشید که انجام داده اید. شاید در چنین موقعیتی از پذیرفتن آنچه که نباید انجام می‌داده‌اید سر باز می‌زنید.

شاید از آن دسته افرادی هستید که در مواقعی که نیاز است با آرامش در مورد موضوعی فکر کنید، دست به قصه پردازی می‌زنید.

رفتار شما علت اصلی مشکلات و مسائلی است که در رابطه‌های شما به وجود می‌آید.

۲۰. تعبیر خواب ماسک گل آلود

اگر در خواب ماسک گل آلودی را ببینید یا از چنین ماسکی استفاده کنید، تعبیر آن است که شما به پاکسازی معنوی نیاز دارید.

 تعبیر خواب قارچ: ۱۸ تعبیر دیدن قارچ در خواب

۲۱. تعبیر خواب غوطه خوردن و دست و پا زدن در گل و لای

اگر در خواب ببینید که در گل و لای غوطه ور شده‌اید و دست و پا می‌زنید، تعبیر آن است که در موقعیتی آشفته کننده، سخت و دشوار گیر افتاده اید. به تنهایی خارج شدن از این منجلاب برای شما به کار سخت و طاقت فرسایی تبدیل شده است. بهتر است از یک نیروی بیرونی کمک بگیرید و خودتان را از این موقعیت دشوار نجات دهید.

از طرف دیگر، دست و پا زدن در گودالی از گل در خواب می‌تواند از وقوع اتفاقاتی خوشایند در آینده‌ای نزدیک خبر بدهد. شاید این خواب نشان دهنده آن است که دوران سختی در زندگی شما به پایان نزدیک می‌شود و آغاز اوقاتی خوش و رضایت بخش نزدیک است.

۲۲. تعبیر خواب آب گل آلود

دیدن آب گل آلود در خواب نشانه‌ای شوم است و از خطرات و تهدیدهایی برای آوازه و خوشنامی شما خبر می‌دهد.

۲۳. تعبیر خواب راه رفتن در گل و لای

اگر در خواب ببینید که در گل و لای راه می‌روید، تعبیر آن است که شما دلیلی برای از دست دادن اعتماد به نفس خود در جمع دوستان و خانواده دارید. این خواب از اختلال ها، درگیری‌ها و خساراتی در جمع خانوادگی خبر می‌دهد. طی ماجراهایی که رخ می‌دهد اعتماد از جمع خانوادگی شما رخت می‌بندد.

دیدن راه رفتن در میان گل و لای در خواب نشانه‌ای ناخوشایند است و از دشواری ها، شرایط یا موقعیت هایی در زندگی شما خبر می‌دهد که اوضاع زندگی تان را آشفته می‌کند.

شاید شما همواره از موقعیتی خاص که زندگی را برایتان دشوار کرده است باخبر هستید.

بعلاوه این خواب نمادی از چالش هایی شرم آور برای خواب بیننده است.

برخی اوقات این خواب نشان دهنده آن است که خواب بیینده مجبور به عبور از موقعیت یا شرایطی است که آن را ناعادلانه می‌داند.

از طرف دیگر، شاید احساس می‌کنید که با مسئله‌ای دست و پنجه نرم می‌کنید که مشکلات زیادی را برای شما به وجود آورده است و شما قادر به حل آن مسئله اصلی نیستید.

۲۴. رانندگی کردن در گل و لای یا ماشینی که در گل و لای گیر کرده است

اگر در خواب ببینید که در گل و لای رانندگی می‌کنید یا ماشین شما در گل و لای گیر کرده، تعبیر آن است که به اشتباه تصور می‌کرده‌اید که کنترل خود را در دست داشته اید. شما تصور می‌کردید که قادر هستید از موانع و مسائل مشخص و مسلمی عبور کنید اما این خواب نشان می‌دهد که در نهایت شما گیر افتاده‌اید و قادر نیستید در موقعیت خاصی بیش از این پیش بروید.

 تعبیر خواب زنده شدن مرده: ۹ تعبیر دیدن زنده شدن و برگشتن مرده در خواب

۲۵. تعبیر خواب افتادن در گل و لای

اگر در خواب ببینید که در گل و لای افتاده اید، تعبیر آن است که تهمت‌ها و شایعات کثیف و زشتی توسط دوستان اجتماعی یا همکاران شما پخش می‌شود.

این خواب معمولا نشانه خوبی نیست و از درگیری شما با نزدیکانتان از جمله همکاران، دوستان یا حتی افراد خانواده تان خبر می‌دهد.

۲۶. تعبیر خواب قدم در گل گذاشتن

اگر در خواب ببینید که پای خود را درون گل و لای می‌گذارید، این خواب نشانه‌ای ناخوشایند است و از عادت‌های ناپسند و زشتی که دارید خبر می‌دهد. این عادت‌ها و الگوهای ذهنی مشکلاتی را برای شما به وجود می‌آورند و شما را به سوژه غیبت نزد آشنایان و نزدیکان تبدیل می‌کنند.

این خواب به شما پیام می‌دهد که این عادت‌ها صرفا موانعی بر سر راه پیشرفت شما هستند و باید راهی پیدا کنید تا از شر آنها خلاص شوید.

۲۷. تعبیر خواب شنا کردن در میان گل و لای

اگر در خواب ببینید که در گل و لای شنا می‌کنید، تعبیر آن است که احساس می‌کنید قامت شما زیر بار مشکلات و مسائلی که با دوستان و ارتباطات خود دارید خم شده است. احساس می‌کنید که باید این مشکلات که شما را در خود غرق کرده است را جدی بگیرید و دائما سر خود را از گل و لای بیرون نگه دارید تا کاملا در آن غرق نشوید. در غیر اینصورت، انرژی‌های منفی شما مانع از بصیرت و بیداری شما می‌شود و کنترل خود را از دست خواهید داد.

۲۸. تعبیر خواب غرق شدن در گل و لای باتلاق

اگر در خواب ببینید که در گل و لای غرق می‌شوید، تعبیر آن است که تمامی انرژی‌های منفی در همه ابعاد زندگی شما احساس ناامیدی را در شما به وجود آورده است. بویژه باید بدانید که این انرژی‌های منفی در نتیجه نداشتن مسیر مشخصی در زندگی شما به وجود می‌آید. شاید اطرافیان شما تلاش می‌کنند شما را وادار کنند تا در مورد موضوعاتی خاص تصمیم هایی بگیرید و همین فشار منفی در زندگی واقعی شما انرژی ذهنی تان را تحلیل می‌برد.

۲۹. تعبیر خواب خوردن گل و لای

اگر در خواب خود را در حال خوردن گل و لای ببینید، تعبیر آن است که نتیجه کار و تلاش شما بیهوده خواهد بود و دستاوردهای نامطلوب شما در نهایت موجب درد و رنج شما خواهد شد. خوردن گل و لای در خواب به این معناست که باید خود را برای دوران قحطی و روزهای سختی که در پیش دارید آماده کنید.

۳۰. تعبیر خواب گل پرتاب کردن

اگر در خواب خود را در حال پرتاب کردن گل ببینید، این خواب نمادی از بهتان و افترا برای کسی غیر از شما با هدف تخریب آوازه و اعتبار او است.

۳۱. تعبیر خواب کسی که گل و لای به سمت شما پرتاب می‌کند

اگر در خواب ببنید کسی به سمت شما گل و لای پرتاب می‌کند، این خواب نشانه‌ای شوم و نمادی از رقیبان و دشمنان شما است. این خواب هشدار می‌دهد که شما احتمالا مورد حمله افرادی قرار می‌گیرید که از شما متنفر و دوستدار دیدن تخریب شما هستند.

بعلاوه این خواب از برملا شدن رازی درمورد شما خبر می‌دهد. شما با بی‌ملاحظگی خود این راز را با کسی در میان گذاشته بودید که نمی‌توانستید به او اعتماد کنید.

۳۲. تعبیر خواب بازی کردن با گل و لای

اگر در خواب ببینید که با گل بازی می‌کنید و از این کار لذت می‌برید، این خواب نشان دهنده آن است که چطور برخی از مسئولیت‌های خود را در زندگی واقعی سرسری و سبک می‌شمارید. به تعبیر این خواب شما با موضوعات و مسائلی سر و کار دارید که احتمالا اعتماد، صداقت و خوشنامی شما را خراب می‌کنند. با جدیت بیشتری به کارهای روزانه خود رسیدگی کنید حتی اگر این کارها برای شما بدیهی و بی‌اهمیت به نظر می‌رسند. چیزهای ساده‌ای که بی‌اهمیت جلوه می‌کنند شاید برای بالادست‌های شما از جمله رییس، معلم یا پدر و مادرتان بسیار حائز اهمیت باشند.

۳۳. تعبیر خواب کسی که بدنش را به گل آغشته کرده است

اگر در خواب کسی را ببینید که بدن خود را به گل آغشته کرده است، این خواب نشانه بسیار بدی است و اغلب نمادی از مرگ و بیماری به شمار می‌رود. این خواب نمادی از بیماری شما یا فردی است که به سختی قابل درمان خواهد بود.

۳۴. تعبیر خواب شستن گل و لای از روی لباس ها

اگر در خواب ببینید که سعی می‌کنید گل و لای را از روی لباس‌های خود بشویید، این خواب نشانه خوبی نیست و احتمالا موقعیتی را نشان می‌دهد که چهره اجتماعی و محبوبیت شما را در معرض خطر قرار خواهد داد. به زودی قربانی غیبت و شایعاتی غیرقابل کنترل می‌شوید و تبرئه کردن خودتان به کاری سخت برای شما تبدیل می‌شود.

این خواب نشان دهنده آن است که در متقاعد کردن دیگران نسبت به بی‌گناهی خود در مورد موضوعی خاص با مشکل روبه‌رو می‌شوید.

۳۵. تعبیر خواب شستن دستان گل آلوده

اگر در خواب ببینید که دستان گلی خود را می‌شویید، این خواب نشانه خوبی است و از موفقیت شما در کارهای خطیر و پروژه هایی که در دست دارید خبر می‌دهد. این خواب نمادی از پیشرفت و حرکت شما در جهت تحقق اهدافتان است.

همچنین این خواب گویای آن است که شما با استفاده از تلاش و مهارت‌های خودتان قادر هستید به آرزوهای خود دست یابید.

۳۶. تعبیر خواب گل و لای که همه جا را فرا گرفته است

اگر در خواب ببینید که همه جا با گل و لای پوشیده شده است، این خواب نشان دهنده تغییر و تحولاتی است که در زندگی شما در حال وقوع است. احتمالا شما بطور کلی تحول را تجربه می‌کنید و پس از این زندگی شما مثل سابق نخواهد بود.

این تغییرات برای شما چندان خوشایند نیست. برخی اوقات این تحولات با خسارت‌های مالی یا تصمیم گیری‌های نادرست همراه است و اوضاع و شرایطی نامساعد را برایتان به وجود می‌آورد.

ترجمه: – فاطمه یحی

منبع:dreamlookup

تعبیر خواب گل و لای: ۳۶ تعبیر دیدن گل و لای و باتلاق در خواب

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

تبلیغات

جدیدترین اخبار

  • تعبیر خواب هدیه گرفتن انگشتر

    تعبیر خواب هدیه گرفتن انگشتر ، از مرده و مرد غریبه در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه...

  • تعبیر خواب خرمالو برای زن حامله

    تعبیر خواب خرمالو برای زن حامله ، معنی دیدن خرمالو برای زن باردار چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب گاو سیاه و سفید

    تعبیر خواب گاو سیاه و سفید ، معنی دیدن گاو سیاه و سفید در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب قبر بزرگان

    تعبیر خواب قبر بزرگان ، و دیدن اسم خود روی سنگ قبر و خراب شدن قبر مرده همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب پسته تازه با پوست

    تعبیر خواب پسته تازه با پوست ، معنی دیدن فندق و پسته در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد...

  • تعبیر خواب عسل و کندو

    تعبیر خواب عسل و کندو ، معنی دیدن عسل و کندو و موم در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد...

  • تعبیر خواب ادرار خونی

    تعبیر خواب ادرار خونی ، دیدن ادرار خونی در خواب چه معنایی دارد همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد...

  • تعبیر خواب دیدن بره سفید

    تعبیر خواب دیدن بره سفید ، دیدن و داشتن بره سفید در خواب چه معنایی دارد همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب کوتاه کردن موی ابرو

    تعبیر خواب کوتاه کردن موی ابرو ، برداشتن دیگران و مداد کشیدن و تاتو ابرو همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت...

  • تعبیر خواب پرتقال دادن به مرده

    تعبیر خواب پرتقال دادن به مرده ، و درخت پرتقال حضرت یوسف برای زن باردار همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب عسل و کندوی عسل

    تعبیر خواب عسل و کندوی عسل ، بزرگ و با موم در خواب های ما چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد...

  • تعبیر خواب گیلاس خریدن

    تعبیر خواب گیلاس خریدن ، معنی خرید و فروش گیلاس در خواب های ما چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب درخت کاج

    تعبیر خواب درخت کاج ، ابن سیرین و امام صادق قطع شده و دیدن میوه ی کاج همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب سنگ قبر خودم

    تعبیر خواب سنگ قبر خودم ، دیدن اسم خود روی سنگ قبر و سنگ قبر آدم زنده همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب ادرار از نظر امام صادق

    تعبیر خواب ادرار از نظر امام صادق ، ادرار کردن مرده و بچه وی آدم و خون جای ادرار همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب...

  • تعبیر خواب کشتن گاو

    تعبیر خواب کشتن گاو ، و سر بریدن گاو در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه شما سروران...

  • تعبیر خواب پرتقال دادن به دیگران

    تعبیر خواب پرتقال دادن به دیگران ، و گرفتن از مرده در خواب چه معنایی دارد همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت...

  • تعبیر خواب خوردن میوه خرمالو

    تعبیر خواب خوردن میوه خرمالو ، معنی خوردن خرمالو در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه...

  • تعبیر خواب موز و سیب

    تعبیر خواب موز و سیب ، دیدن سبد پر از سیب و موز در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه شما...

  • تعبیر خواب بره سیاه کوچک

    تعبیر خواب بره سیاه کوچک ، معنی دیدن کهره کوچک در خواب ما چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد...

  • تعبیر خواب دالان

    تعبیر خواب دالان ، معنی دیدن دالان در خواب های ما چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه شما...

  • تعبیر خواب هدیه گرفتن قاب عکس

    تعبیر خواب هدیه گرفتن قاب عکس ، معنی دیدن هدیه گرفتن قاب عکس در خواب همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت...

  • تعبیر خواب نامه دادگاه

    تعبیر خواب نامه دادگاه ، معنی دیدن نامه دادگاه در خواب های ما چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...