تبلیغات

تعبیر خواب خوک: ۵۴ تعبیر دیدن خوک در خواب که باید بدانید

همانطور که میدانید سال ۹۸ سال خورک است و به طور کلی خوک نماد باروری و ثروت و خوش یمنی است. دیدن دیدن خوک در خواب نیز ممکن است نمادی از خوش‌شانسی، موفقیت باشد. البته برخی تعابیر دیگر نظیر حرص و طمع، کله‌شقی، خودخواهی، پلیدی و فساد اخلاقی، زیاده‌روی و افراط و غیره نیز برای تعبیر خواب خوک بیان می شود.

تعبیر خواب خوک

تعبیر خواب خوک به طور کلی

اگر خواب یک خوک دیده‌اید، شاید شخصی در زندگی شما با این ویژگی‌ها وجود دارد. برای افرادی که خوک‌ها را دوست دارند، دیدن خوک در خواب ممکن است باورهای اشتباه آن‌ها را در مورد مسائل یا حتی آدم‌های خاص نشان دهد. اگر خواب خوک دیده‌اید، ممکن است برخی امور آن‌طوری که تصور می‌کنید نباشند.

خوک‌ها در عین حال نماد تغییر هم هستند. اگر خوک در رویای شما به خوبی تغذیه شده بود و ظاهر سالم و خوبی داشت ، انتظار می‌رود برخی از تغییرات خوش‌بینانه در کسب و کار شما رخ بدهد.

در صورتی که بیش از یک خوک در خواب‌تان دیده باشید بهتر است، زیرا موفقیت شما بیش‌تر از آن چیزی است که انتظارش را دارید.

دیدن خوک در خواب همچنین ممکن است درآمد اضافی یا سود کوچکی را نشان دهد.

خوک‌ها ممکن است فرصت‌های خوبی را که در مسیر زندگی‌تان خواهید دید، نشان دهند.

تنها نقش شما این است که این فرصت‌ها را بشناسید و به اندازه‌ی کافی تلاش کنید تا بتوانید از آن‌ها به خوبی استفاده کنید، زیرا فرصت دیگری نخواهید داشت.

تعبیر خواب خوک ۱. دویدن به سمت خوک

اگر در خواب‌ ببینید که به طور غیرمنتظره‌ای می‌دوید، اصلا نشانه‌ی خوبی نیست. چنین خوابی نشان می‌دهد که ممکن است با یک دوره بدبختی و ناامیدی در آینده‌ی نزدیک روبرو شوید.

۲. تعبیر خواب خوک در خانه

اگر در خواب ببینید که یک خوک در خانه دارید، نشانه‌ی خوبی است و سلامتی را نشان می‌دهد. اگر در حال حاضر بیمار هستید، ممکن است این خواب نشانه‌ی بهبودی سریع هم باشد.

تعبیر خواب برنج: ۳۵ معنی و تعبیر دیدن برنج و پلو در خواب

۳. دیدن یک خوک کثیف در خواب

اگر در خواب یک خوک کثیف را دیدید، نشانه‌ی خوبی نیست. شاید این خواب نشان‌دهنده‌ی فاقد احترام بودن روابط شما باشد. شاید احساس می‌کنید با شما آن‌طور که شایستگی‌اش را دارید رفتار نمی‌شود. همچنین ممکن است یک رفتار خشن و تهاجمی را از فردی (احتمالا شریک زندگی‌تان یا یک شخص نزدیک دیگر) تجربه کنید.

۴. دیدن یک خوک لاغر در خواب

اگر در خواب‌تان یک خوک لاغر ببینید، چنین رویایی معمولا بدیمن است. این رویا ممکن است وجود برخی مشکلات را با کودک‌تان یا زیردستان‌تان در محل کار نشان دهد. دیدن خوک لاغر ممکن است نشانه‌ای از ناامیدی‌های مالی و حرفه‌ای هم باشد.

۵. دیدن خوکی که ظاهر خوب و سالمی ندارد

اگر در خواب یک خوک بیمار و ناسالم ببینید، چنین رویایی ممکن است نشانه‌ای از مشکلات کوچک در محل کار باشد که با کمک همکاران شما به راحتی حل می‌شود.

۶. دیدن خوکی که خوب تغذیه شده و ظاهر سالمی دارد

دیدن خوکی که خوب تغذیه شده و ظاهر سالمی دارد در خواب، نشانه‌ی بسیار خوبی است. در آینده ی نزدیک ممکن است تغییرات سودمندی را در زمینه‌ی کسب و کارتان تجربه کنید. این خواب همچنین ممکن است احتمال وجود برخی از روابط تجاری و قراردادهای سودآور جدید را نشان دهد.

۷. غذا دادن به خوک در خواب

اگر در خواب‌تان ببینید که به یک خوک غذا می‌دهید، ممکن است چنین رویایی توانایی‌های صرفه‌جویی و پس‌انداز کردن را در شما نشان بدهد. شاید شما ماهیتی صرفه‌جو داشته باشید، اما احتمالا به طور آگاهانه آینده‌ای بهتر را برای خودتان و خانواده‌تان فراهم می‌کنید.

تعبیر خواب خوک

۸. غذا دادن به چند خوک در خواب

دیدن غذا دادن به چند خوک در خواب، علامت خوبی است. این رویا نشانه‌ای از بهبود وضعیت شما است.

* این‌که در خواب ببینید که آن‌ها از دست شما غذا می‌خورند، نشان می‌دهد که شما بدون کمک از کسی به موفقیت دست خواهید یافت.

* اگر خوک‌ها از خوردن غذا اجتناب می‌کردند، چنین رویایی ممکن است نشان‌دهنده‌ی برخی درگیری‌ها باشد.

 تعبیر خواب پرواز کردن: ۳۰ تعبیر و تفسیر دیدن پرواز کردن در خواب

۹. دیدن خوک همراه با یک خوکچه

دیدن خوک همراه با خوکچه در خواب نشانه‌ی خوبی است. این رویا ممکن است نشان دهد که خوشبختی به زودی زود در خانه‌تان را می‌زند. شاید یک فرصت عالی برای شروع کسب و کار جدید به دست بیاورید. این رویا نشان می‌دهد که امور مالی و درآمد شما به طور پیوسته افزایش می‌یابد.

۱۰. دیدن خوکی که خرناس می‌کشد

اگر در خواب ببینید که یک خوک خرناس می‌کشد، احتمالا چنین خوابی نشانه‌ی خوبی نیست. این رویا ممکن است نشان‌دهنده‌ی این باشد که به زودی خبرهای بدی را به دست خواهید آورد، احتمالا در مورد دوستی که مدت‌ها است او را ندیده‌اید و ممکن است باعث غم و اندوه شما شود.

۱۱. دیدن یک خوک از راه دور

اگر در خواب‌تان ببینید که مشغول تماشای یک خوک از راه دور هستید، چنین رویایی نشانه‌ی خوبی است. این رویا نشانی از در راه بودن یک دوره‌ی پررونق و پر از موفقیت است. شما باید به بهترین نحو ممکن از این دوره استفاده کنید. این دوره ممکن است به شما فرصتی بدهد برای این‌که آینده‌ی خودتان و خانواده‌تان را تامین کنید.

 تعبیر خواب غذا خوردن: ۷ تعبیر خوردن غذا و میوه در خواب

۱۲. سوار شدن بر یک خوک در خواب

اگر در خواب‌تان ببیند که سوار بر خوک هستید، چنین رویایی احتمال حضور در برخی فعالیت‌های عجیب و غیر عادی را در آینده‌ی نزدیک نشان می‌دهد.

۱۳. دیدن چند خوک در خواب

اگر در خواب‌تان چند خوک ببینید، چنین رویایی ممکن است هشداری برای شما باشد. شهرت شما ممکن است در آینده‌ی نزدیک با توجه به اقدامات و رفتارهای شما به خطر بیفتد. شاید شما رفتار نامناسبی را به زودی شروع کنید، که باعث می‌شود دیگران به شما بی احترامی ‌کنند.

۱۴. کشتن خوک در خواب

اگر در خواب‌ ببینید که یک خوک را می‌کشید، بعد آن را می‌خورید، چنین رویایی نشانه‌ی خوبی است. این رویا معاملات تجاری سودآور آینده را نشان می‌دهد، که ممکن است درآمد شما را به میزان چشمگیری افزایش دهند.

 تعبیر خواب سگ بزرگ: ۱۰ تعبیر دیدن سگ بزرگ در خواب

۱۵. پختن یک خوک زنده

دیدن طبخ یک خوک زنده در خواب می‌توان نشان‌دهنده‌ی تغییر عمیقی باشد که آن را پشت سر می‌گذارید. این تغییر در جهت خوبی  است، زیرا شما آماده‌ی خلاص شدن از شر تمام مسائل منفی در زندگی‌تان هستید.

۱۶. پختن سر خوک در یک ظرف

اگر سر خوک تمیز باشد و داخل یک دیس سرو شده باشد، چنین رویایی نشان می‌دهد که باید بر میزان فعالیت‌تان افزوده و کارهای ناتمام را هر چه سریع‌تر تمام کنید.

* این رویا همچنین ممکن است فردی با نفوذ را نشان دهد که ممکن است به شما کمک مالی کنند.

۱۷. خرد کردن سر خوک در خواب

اگر در خواب دیدید که سر یک خوک را خرد می‌کنید، چنین رویایی ممکن است نشانه‌ی خوبی نباشد. این رویا می‌تواند نشان دهد که در آینده‌ی نزدیک با خطراتی روبرو شوید، بنابراین توصیه می‌شود از موقعیت‌های خطرناک اجتناب کنید.

* خونین بودن سر خوک، هشداری از ناامیدی و شکست در برنامه‌های شما است.

 تعبیر خواب سگ: ۴۰ تعبیر دیدن سگ در خواب از نظر تحلیلگران خواب

۱۸. فروش یک خوک در خواب

اگر در خواب ببینید که یک خوک می‌فروشید، چنین رویایی نشانه‌ی خوبی است. در واقع فروش خوک در خواب نشان‌دهنده‌ی به دست آوردن چیزی است که شما همیشه می‌خواسته‌اید، اما تنها پس از صرف کردن زمان و تلاش کافی به آن نائل شده‌اید.

۱۹. دیدن یک خوک وحشی در خواب

دیدن یک خوک وحشی در خواب نشان‌ می‌دهد که به زودی با برخی مشکلات و مسائل منفی در زندگی‌تان مواجه خواهید شد. این مسائل منفی می‌توانند از زندگی شخصی یا حرفه‌ای‌تان باشند، اما به هر روی قطعا ناراحتی‌هایی را سپری خواهید کرد.

۲۰. دیدن خوکی که این سو و آن سو می‌دود

اگر در خواب خوکی را ببینید که به این سو و آن سو می‌دود، به این معنا است که با برخی از افراد در زندگی‌تان گستاخانه و بدون احترام رفتار کرده‌اید. شما به آن‌ها احترام نگذاشته‌اید آن هم در شرایطی که سزاوار بیش‌ترین احترام بوده‌اند. باید از آن‌ها عذرخواهی کنید و بابت رفتارتان پیش از آن‌که دیر شود، اظهار پشیمانی کنید، و در عین حال مراقب رفتار و گفتارتان در آینده نیز باشید.

۲۱. تعبیر خواب خوک ماده

دیدن خوک ماده در خواب نشان‌دهنده‌ی بیش‌تر شدن ثروت‌تان است.

۲۲. خانه پر از خوک

دیدن خانه‌ای پر از خوک نماد برداشت و موفقیت در کار است.

 تعبیر خواب طاووس: ۱۵ تعبیر دیدن طاووس در خواب

۲۳. شخصی شبیه خوک

اگر در خواب‌تان ببینید که یک خوک شبیه به شخصی می‌شود، به این معنی است که شما ممکن است در دعوی قضایی دخالت داشته باشید و برای جلوگیری از درگیری، باید پا پس بکشید.

۲۴. کود خوک

خواب دیدن در مورد خوک و کود او نشان می‌دهد یک فرصت نادر در زندگی‌تان پیش خواهد آمد که ممکن است در آینده‌ی نزدیک شما را به ثروت بزرگی برساند.

۲۵. دنبال کردن خوک

اگر در خواب ببینید که یک خوک را دنبال می‌کنید، معلوم می‌شود که تلاش‌های فعلی شما بیهوده است و باید زمان شروع حرکت به سمت هدف‌تان را تغییر بدهید.

۲۶. تعقیب شدن توسط خوک

مورد تعقیب قرار گرفتن توسط یک خوک نشان می‌دهد که شما موفق خواهید بود و مشکل را به تنهایی حل خواهید کرد.

۲۷. فرار کردن خوک

فرار کردن خوک‌تان از شما، نشان می‌دهد که دوران سختی را در پیش خواهید داشت.

۲۸. بچه خوک

دیدن بچه‌خوک در خواب نشان می‌دهد که سود ناشی از سهام یا سرمایه‌‌گذاری در املاک و مستغلات برای‌تان در راه است. این خواب عالی است و حواس‌تان باشد که آن را به هیچ وجه از دست ندهید.

۲۹. گاز گرفتن خوک

اگر در خواب خوک شما را گاز بگیرد نشان می‌دهد که موفق خواهید شد و برنامه اخیر شما به نتیجه خواهد رسید.

۳۰. خم شدن خوک

اگر در خواب یک خوک روی شما خم شده‌ باشد، به این معنی است که هزینه‌های غیر منتظره‌ای که شما را به دردسر خواهد انداخت در راه است، مانند دعوت کردن کسی برای شام.

۳۱. خوک که به سمت شما می دود

دیدن خوکی که به سمت شما می‌دود در خواب، به شما یادآوری می‌کند که به سلامتی‌تان توجه کنید و ممکن است به یک بیماری عفونی دچار شوید.

۳۲. گله خوک

دیدن گله‌ی خوک که به سمت شما می‌آید، نشانه‌ای از حل یک چیز غیرمنتظره یا رسیدن به سود بالا از سرمایه‌گذاری کوچک است.

۳۳. زاییدن خوک

دیدن خوک ماده که توله خوک به دنیا می‌آورد، به این معنی است که شانس شما به طور پیوسته افزایش می‌یابد، همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت، و بهترین زمان برای پیشرفت‌تان است.

۳۴. تعقیب شدن بچه خوک توسط گله

اگر در رؤیای شما یک بچه خوک توسط یک گله خوک تعقیب شود، معلوم می‌شود که ممکن است یک عضو جدید در خانواده داشته باشید.

۳۵. خوردن ماده خوک

اگر گله‌ی خوک‌ها در رؤیای شما ماده خوکی را بخورند، باید به وضعیت سلامتی‌تان بیش‌تر دقت کنید چرا که احتمالا بیمار خواهید شد.

۳۶. دنبال کردن خوک توسط سگ

اگر یک سگ شکاری یک خوک را در خواب‌تان دنبال کند، باید مراقب جیب‌برها و سارق‌ها باشید.

۳۷. تبدیل شدن خوک

تبدیل شدن به خوک در خواب، نشان می‌دهد ممکن است یک پایان صلح‌آمیز را به دست نیاورید.

۳۸. فرستادن خوک

اگر کسی در خواب برای‌تان یک خوک زنده فرستاد، به زودی یک اتفاق خوب و خوشحال‌کننده برای‌تان رخ خواهد داد. به عنوان مثال، ممکن است یک هدیه‌ی نامزدی دریافت کنید یا برنامه‌های‌تان به مرحله‌ی اجرا برسند.

۳۹. تعبیر خواب خوک برای زن باردار

برای یک زن باردار، دیدن خوک سیاه در خواب نشان می‌دهد که او یک پسر بچه را باردار است در حالی که خوک سفید نشان می‌دهد که بچه دختر است.

۴۰. تعبیر خواب خوک از ظنر احساسی

دیدن خوک در خواب می‌تواند حتی به این معنا باشد که شما نسبت به بدن‌تان احساس خوبی ندارید یا خیلی ساده آینده‌ی پر از رفاه و خوشبختی را نشان می‌دهد.

۴۱. تعبیر خواب غلت خوردن خوک در نجاست

اگر در خواب ببینید خوکی درون نجاست و کثیفی‌ها غلت می‌خورد نشان از وجود مشکلاتی در زمینه‌ی رابطه‌ها دارد. یعنی، رابطه‌تان با اعضای نزدیک خانواده یا اقوام ممکن است متزلزل و نارضایت‌بخش بشود. به علاوه، تعامل شما در آینده با آن‌ها می‌تواند بسیار درگیرانه و مشکل بشود. ناسازگاری‌ها و سوء تفاهم‌هایی وجود خواهد داشت.

۴۲. دیدن خوکی در خواب که سالم و سر حال به نظر می‌رسد

خواب‌هایی که در آن یک خوک سالم و خوش بینه می‌بینید نشانه‌ی خوب و خوش یمنی هستند. ممکن است به زودی تغییرات مالی و سودآوری در زمینه‌ی کسب و کار یا سرمایه‌گذاری‌تان وجود داشته باشد. ممکن است چند فرصت تشکیل شبکه‌ی جدید نیست به وجود بیاید. این‌ها ممکن است روابط کسب و کاری نوید بخشی ایجاد کنند یا موجب قراردادهای پولساز با سودهای اضافی و زیاد بشوند.

۴۳. دیدن خوک خوب تغذیه نشده در خواب

دیدن خوکی دچار سوء تغذیه در خواب یا خوکی ناسالم می‌تواند نشانه‌ای منفی و بد باشد. ممکن است با درماندگی حرفه‌ای یا مالی در آینده نزدیک روبرو باشید. یا اینکه ممکن است بحث‌ها، سوء تفاهم‌ها یا درگیری‌هایی بین شما و همکاران، یا بین شما و فرزندان‌تان پیش بیاید.

۴۴. برخوردن به یک خوک در خواب

اگر در خواب ببینید به یک خوک برخورد می‌کنید یا در شرف مواجهه‌ی غیر منتظره با یک خوک هستید اغلب نشانه‌ی بد شانسی و بد اقبالی است. یعنی، این احتمال وجود دارد که به زودی رویدادهای ناخوشایندی را تجربه کنید یا دوره‌ای از بدشانسی، شکت و نا امیدی را پشت سر بگذارید.

۴۵. تماشای تکه تکه کردن یک خوک در خواب

اینکه در خواب مشاهده کنید کسی خوکی را می‌کشد و سپس تکه تکه می‌کند می‌تواند نشانه ی کنجکاوی باشد. یعنی، این احتمال هست که اشتیاقی سیری ناپذیر برای پی بردن به آنچه آینده برای‌تان رقم خواهد زد داشته باشید. ممکن است مدت زمان و تلاش زیادی را صرف تعیین آنچه کنید که در آینده‌ای نزدیک برای‌تان قرار است اتفاق بیفتد.

۴۶. دیدن خوک مو دار در خواب

اگر خوک موداری را در خواب ببینید اغلب نماد مثبتی به حساب می‌آید. یعنی ممکن است اخبار غیرمنتظره‌ای دریافت کنید. مانند پیامی که خوشحال‌تان می‌کند یا به طریقی قابل توجه یا به یاد ماندنی به شما نفع و بهره می‌رساند.

۴۷. تعبیر خوک سفید در خواب

اگر خوک سفیدی را در خواب ببینید نشانه‌ی بد یمنی به حساب می‌آید. یعنی، به نحوی پیش بینی کننده‌ی مرگ است. مثلا، ممکن است کسی بمیرد یا تجربه‌ای در حد مرگ را از سر بگذراند. این وضعیت می‌تواند شامل افراد نزدیک خانواده یا کسانی بشود که با شما رابطه‌ای بسیار صمیمانه و نزدیک دارند.

۴۸. دیدن خوک سیاه در خواب

خواب دیدن خوکی سیاه می‌تواند نشان دهنده‌ی مشکلات سلامتی باشد که در پیش است. یعنی ممکن است سلامتی شما یا کسی که بسیار به شما نزدیک است در شرف ورود به دوره‌ای چالشی و سخت باشد. یکی از شما ممکن است در آینده‌ای نزدیک بیمار یا بیمارتر شوید.

۴۹. تعبیر دیدن خوک مرده در خواب

دیدن خوکی مرده در خواب اغلب نمادی با تعبیر منفی است. این خواب می‌تواند نشانه‌ی ظهور مشکلات و سختی‌هایی باشد. ممکن است برای حل مسائل و غلبه بر این موانع با دشواری‌هایی مواجه باشید و اوقات سختی را بگذرانید.

۵۰. خوکی پوشیده شده در گل

دیدن خوکی در خواب که در گل و لای پوشیده شده است یعنی از سر تا دم، اغلب نماد ظهور و بروز شایعاتی است. ممکن است به خاطر چیزهایی که پشت سر شما گفته یا انجام می‌شود در موقعیت‌های حساسی درگیر شوید. یعنی احتمالا شایعاتی درباره‌تان وجود خواهد داشت که می‌تواند قدرت اجرایی و مدیریتی‌تان را زیر سوال ببرد. شهرت و محبوبیت‌تان ممکن است به طرز منفی تحت تاثیر قرار بگیرد و اعتماد و شناخت مردم را نسبت به خودتان از دست بدهید.

۵۱. خواب خوکی که درون صندلی نشسته است

مشاهده کردن خوکی درون صندلی در خواب نشانه‌ی شرایط ناخوشایند یا منفی است. ممکن است به زودی بحث‌ها، درگیری‌ها و سوء تفاهم‌هایی بین شما و کسی از نزدیکان‌تان در بگیرد. یا اینکه، این شخص به شما خیانت کند و گول‌تان بزند، و ثابت شود ارزش اعتماد و اطمینانی را که نسبت به او داشته‌اید ندارد.

۵۲. خواب خوکی که زمین را می‌کند

خواب خوکی که مشغول کندن زمین است اغلب نماد مواجه با استیصال و درماندگی در آینده است. یعنی ممکن است در آينده‌ی نزدیک شخصی تنبل، پست و سریش به شما نزدیک شود. شما برای خلاص شدن از دست او روزگار سختی را خواهید گذراند.

۵۳. اگر خواب ببینید خودتان خوک شده‌اید

اینکه خواب ببینید خودتان خوک هستید می‌تواند نشانه و نماد آشفتگی‌های عاطفی آینده باشد. یعنی، ممکن است به زودی وارد دوره‌ی چالش برانگیزی به لحاظ عاطفی بشوید. مجبور خواهید بود با یک سری از عواطف منفی، مانند ناراحتی، خشم، عصبانیت و رنج و سختی دست و پنجه نرم کنید.

۵۴. خواب خوکی که به انسان تبدیل می‌شود

اگر خواب ببینید خوکی به یک انسان تبدیل می‌شود می‌تواند نشانگر معاملاتی در پیش رو باشد با آدم‌هایی که به لحاظ رتبه و مقام از شما بالاتر هستند. ممکن است به زودی در وضعیتی گرفتار شوید که متوجه بشوید قادر به حل آن به تنهایی نیستید. ممکن است به دنبال کمک گرفتن بر بیاید و از موسسات و سازمان‌های مسئول درخواست پشتیبانی و حمایت کنید؛ جاهایی مانند بنگاه‌ها یا خدمات دولتی و ارگان هایی که می‌توانند در این زمینه کاری از پیش ببرند.

ترجمه: -سارا فیضی و کامروا ابراهیمی

منبع: mydreamsymbolism

تعبیر خواب خوک: ۵۴ تعبیر دیدن خوک در خواب که باید بدانید

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

تبلیغات

جدیدترین اخبار

  • تعبیر خواب هدیه گرفتن انگشتر

    تعبیر خواب هدیه گرفتن انگشتر ، از مرده و مرد غریبه در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه...

  • تعبیر خواب خرمالو برای زن حامله

    تعبیر خواب خرمالو برای زن حامله ، معنی دیدن خرمالو برای زن باردار چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب گاو سیاه و سفید

    تعبیر خواب گاو سیاه و سفید ، معنی دیدن گاو سیاه و سفید در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب قبر بزرگان

    تعبیر خواب قبر بزرگان ، و دیدن اسم خود روی سنگ قبر و خراب شدن قبر مرده همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب پسته تازه با پوست

    تعبیر خواب پسته تازه با پوست ، معنی دیدن فندق و پسته در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد...

  • تعبیر خواب عسل و کندو

    تعبیر خواب عسل و کندو ، معنی دیدن عسل و کندو و موم در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد...

  • تعبیر خواب ادرار خونی

    تعبیر خواب ادرار خونی ، دیدن ادرار خونی در خواب چه معنایی دارد همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد...

  • تعبیر خواب دیدن بره سفید

    تعبیر خواب دیدن بره سفید ، دیدن و داشتن بره سفید در خواب چه معنایی دارد همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب کوتاه کردن موی ابرو

    تعبیر خواب کوتاه کردن موی ابرو ، برداشتن دیگران و مداد کشیدن و تاتو ابرو همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت...

  • تعبیر خواب پرتقال دادن به مرده

    تعبیر خواب پرتقال دادن به مرده ، و درخت پرتقال حضرت یوسف برای زن باردار همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب عسل و کندوی عسل

    تعبیر خواب عسل و کندوی عسل ، بزرگ و با موم در خواب های ما چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد...

  • تعبیر خواب گیلاس خریدن

    تعبیر خواب گیلاس خریدن ، معنی خرید و فروش گیلاس در خواب های ما چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب درخت کاج

    تعبیر خواب درخت کاج ، ابن سیرین و امام صادق قطع شده و دیدن میوه ی کاج همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب سنگ قبر خودم

    تعبیر خواب سنگ قبر خودم ، دیدن اسم خود روی سنگ قبر و سنگ قبر آدم زنده همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب ادرار از نظر امام صادق

    تعبیر خواب ادرار از نظر امام صادق ، ادرار کردن مرده و بچه وی آدم و خون جای ادرار همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب...

  • تعبیر خواب کشتن گاو

    تعبیر خواب کشتن گاو ، و سر بریدن گاو در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه شما سروران...

  • تعبیر خواب پرتقال دادن به دیگران

    تعبیر خواب پرتقال دادن به دیگران ، و گرفتن از مرده در خواب چه معنایی دارد همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت...

  • تعبیر خواب خوردن میوه خرمالو

    تعبیر خواب خوردن میوه خرمالو ، معنی خوردن خرمالو در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه...

  • تعبیر خواب موز و سیب

    تعبیر خواب موز و سیب ، دیدن سبد پر از سیب و موز در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه شما...

  • تعبیر خواب بره سیاه کوچک

    تعبیر خواب بره سیاه کوچک ، معنی دیدن کهره کوچک در خواب ما چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد...

  • تعبیر خواب دالان

    تعبیر خواب دالان ، معنی دیدن دالان در خواب های ما چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه شما...

  • تعبیر خواب هدیه گرفتن قاب عکس

    تعبیر خواب هدیه گرفتن قاب عکس ، معنی دیدن هدیه گرفتن قاب عکس در خواب همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت...

  • تعبیر خواب نامه دادگاه

    تعبیر خواب نامه دادگاه ، معنی دیدن نامه دادگاه در خواب های ما چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...