تبلیغات

تعبیر خواب دوست: ۲۵ تعبیر دیدن رفیق و یار در خواب

خواب دیدن درباره‌ی دوستان از جمله خواب‌های رایج است. دوستان بخش جدایی ناپذیری از زندگی هستند و تعجبی ندارد که ما حتی در خواب‌مان هم به آن‌ها فکر می‌کنیم. دیدن دوستان در خواب معمولا نماد دوستان در عالم بیداری است، اما ممکن است به بعضی از جنبه‌های شخصیت‌مان نیز اشاره داشته باشند. در ادامه این نوشتار با ما همراه باشید تا از تعبیر خواب دوست و یار و رفیق نکات جالبی بدانید.

تعبیر خواب دوست

دیدن دوستان در خواب ممکن است نماد ترس‌ها و نگرانی‌های ما درباره‌ی یک دوست باشد. گاهی چنین خوابی ممکن است بعضی ویژگی‌هایی که دوست‌تان در خود دارد را بازگو و آشکار سازد ویژگی‌هایی که خودتان هم دوست دارید از آن‌ها برخوردار باشید.

معمولا این خواب‌ها نشانه‌ی بسیار خوبی هستند. هرچند اگر خواب ببینید دوست‌تان در شرایط ناخوشایند و ناجوری است معنی خوبی نخواهد داشت. در چنین مواردی این خواب ممکن است هشداری باشد به شما درباره‌ی اتفاق بدی که در آینده‌ی نزدیک برای دوست‌تان می‌افتد. گاهی این خواب‌ها نشانه‌ی اندوه ناراحتی است که درباره‌ی چیزی در حال حاضر تجربه می‌کنید. گاهی خوابی درباره‌ی یک دوست ممکن است حاکی از عصبانیت‌تان درباره‌ی وضعیتی در عالم بیداری باشد.

بعضی وقت‌ها هم ممکن است چنین خوابی نشانه‌ی فاصله از یک دوست باشد و نیاز به گذراندن زمان بیشتری در کنار هم. این خواب ممکن است حاکی از لحظه‌های خوشایند معاشرت و همراهی دوستان‌تان در آینده‌ای نزدیک باشد.

اگر زیاد خواب دوستان‌تان را می‌بینید، شاید چنین خوابی نشانه‌ی نیاز به برقراری ارتباطات بهتر با آدم‌های اطراف‌تان باشد. خواب‌های مربوط به دوستان اغلب حاکی از دیدار و ملاقات است. اگر خواب دیدید با دوستان‌تان وقت می‌گذرانید، چنین خوابی ممکن است نشانه‌ی عایدات مالی باشد.

تعبیر خواب دوست ۱. دیدن یک دوست در خواب

اگر یکی از دوستان‌تان را در خواب ببینید، چنین خوابی ممکن است حکایت از دیدار این دوست به زودی داشته باشد، چون ممکن است او به توصیه را کمک شما در رابطه با موضوعی نیاز داشته باشد.

۲. تعبیر خواب دوست قدیمی

اگر دوستی قدیمی را در خواب ببینید، چنین خوابی ممکن است به ملاقات مجدد بعد از مدت‌ها با بعضی از دوستان قدیم در آینده‌ای نزدیک اشاره داشته باشد.

۳. خواب دوستی که از شما دور است

اگر خواب دوستی را ببینید که فرسنگ‌ها دور از شما زندگی می‌کند، چنین خوابی ممکن است حاکی از آن باشد که این شخص به نوعی نیازمند کمک شما است. شاید او به دردسر افتاده یا مریض است.

تعبیر خواب مسجد: ۱۱ تعبیر دیدن مسجد و مصلی در خواب

۴. خواب انتظار ملاقات یک دوست را داشتن

اگر در خواب انتظار ملاقات یکی از دوستان‌تان را می‌کشیدید، چنین خوابی نشانه‌ی بسیار خوبی است و ممکن است به دیدار با یکی از آشنایان‌تان در آینده‌ای نزدیک اشاره داشته باشد.

این خواب گاهی ممکن است خبر از ازدواجی بدهد که به زودی اتفاق می‌افتد.

۵. تعبیر خواب دوست تان که برای دیدن شما به منزل‌تان آمده است

اگر خواب دیدید با دوستی در منزل‌تان دیدار می‌کنید، چنین خوابی نشانه‌ی خوبی است و به روابط خوب شما با مردم در حالت کلی اشاره دارد.

۶. خواب ببینید دوست‌تان به شما سر نمی‌زند

اگر خواب دیدید انتظار دیدار دوستی را می‌کشید و در نهایت به شما سر نمی‌زند، چنین خوابی نشانه‌ی پاداش و تقدیر از شما بابت سخت‌کوشی و تلاش‌های‌تان است.

 تعبیر خواب آبشار: ۹ تعبیر دیدن آبشار در خواب

۷. خواب سر زدن به یک دوست

اگر خواب دیدید به دوستی سر می‌زنید، چنین خوابی ممکن است حکایت از نیاز به شکیبایی در راه پیشرفت یا ارتقاء شغلی داشته باشد.

۸. خواب دعوا کردن با یک دوست

اگر خواب دیدید با یک دوست خوب، دعوا می‌کنید چنین خوابی ممکن است به درگیری‌ با یا حتی جدایی‌ از یک دوست اشاره داشته باشد.

این خواب همچنین ممکن است به مشکلات مالی یا شکست در پروژه‌ی فعلی‌تان دلالت داشته باشد.

۹. خواب دعوا کردن با تعدادی از دوستان

اگر خواب دیدید با دوستان‌تان دعوا می‌کنید چنین خوابی ممکن است به معنی آن باشد که از یک دوست خبرهای خوبی دریافت می‌کنید.

۱۰. خواب ببینید حال و روز دوستی خوب است

اگر در خواب دیدید که حال و روز دوست‌تان خوب است، چنین خوابی نشانه‌ی خوبی است و به جمع شدن دوستان قدیمی دور هم در روزهای آتی اشاره دارد.

۱۱. خواب ببینید اوضاع و احوال یک دوست نامساعد است

اگر در خواب دوست‌تان ناراحت بود، چنین خوابی نشانه‌ی خوبی نیست و ممکن است پیش بینی استرس و دردسر در آینده‌ای نزدیک باشد.

۱۲. تعبیر خواب دوست تان که غمگین و نا امید به نظر می‌رسد

اگر خواب دیدید دوست‌تان غمگین و نا امید به نظر می‌رسد، این خواب نشانه‌ی بدی است و ممکن است حکایت از بیماری در آینده‌ای نزدیک داشته باشد.

 تعبیر خواب ماهی قرمز: ۵ تعبیر دیدن ماهی قرمز در خواب

۱۳. تعبیر خواب دوست تان که گریه می‌کند

اگر در خواب دیدید که دوستی گریه می‌کند، چنین خوابی نشانه‌ی بدی است و حکایت از مشکلات و بد اقبالی‌هایی دارد که برای هر دو شما پیش خواهد آمد.

۱۴. خواب دوستی که بیمار به نظر می‌رسد

اگر در خواب دیدید دوست‌تان کمی بیمار به نظر می‌رسد، چنین خوابی ممکن است نشان از مشکلات سلامتی که قرار است او یا حتی خود شما در آینده‌ای نزدیک تجربه کنید داشته باشد.

۱۵. خواب یک دوست بیمار

اگر خواب دیدید دوست‌تان پاک مریض است، چنین خوابی ممکن است نشان از بدخلقی‌تان داشته باشد. شاید با اطرافیان‌تان بی هیچ دلیل مشخصی بحث و جدل کنید.

۱۶. خواب ببینید دوستی می‌میرد

اگر در خواب ببینید یکی از دوستان نزدیک‌تان می‌میرد، چنین خوابی ممکن است نشانه‌ی آن باشد که او به زودی ازدواج می‌کند. این خواب ممکن است به فاصله گرفتن از این دوست در آینده‌ای نزدیک نیز دلالت داشته باشد شاید به خاطر آنکه او برای معاشرت با شما وقت کافی ندارد.

 تعبیر خواب دندان: ۴۸ تعبیر دیدن تمام خواب های مربوط به دندان

۱۷. خواب ببینید یک دوست به شما خیانت می‌کند

اگر خواب ببینید دوستی به شما خیانت می‌کند، چنین خوابی در واقع نشانه‌ی خوبی است و حکایت از رابطه‌ای خوب بین شما دو نفر دارد.

۱۸. اگر خواب عروسی دوست نزدیک‌تان را ببینید

اگر خواب دیدید که در عروسی دوست نزدیک‌تان شرکت می‌کنید، چنین خوابی ممکن است نشانه‌ای از مکالمه‌ی شما با دوست‌تان در ارتباط با رابطه‌ی رفاقتی باشد که با هم دارید. شاید یکی از شما می‌خواهد چیزی بیش از یک دوست باشد، در نتیجه ممکن در مورد احتمال یک رابطه‌ی متعهدانه بین شما دو نفر بحث در بگیرد.

۱۹. خواب ببینید دوست‌تان روی قله‌ی کوه است

اگر خواب ببینید دوست‌تان تمام مسیر را تا قله‌ی کوه می‌پیماید، چنین خوابی ممکن است به ضرورت اثبات چیزی به خودتان اشاره داشته باشد.

۲۰. خواب ببینید دوست‌تان در دامنه کوه ایستاده است

اگر خواب ببینید یک دوست در دامنه‌ی کوه ایستاده است، چنین خوابی ممکن است حکایت از آن داشته باشد که اخیرا به دوستان و خانواده‌تان بی توجه شده‌اید.

 تعبیر خواب گوسفند: ۲۳ تعبیر دیدن گوسفند و میش و بره در خواب

۲۱. خواب مسافرت کردن با یک دوست

اگر خواب دیدید با یک دوست مسافرت می‌کنید، این احتمالا نشانه‌ی خوبی نیست و نشان از جدایی احتمالی شما در‌ آینده‌ای نزدیک دارد.

۲۲. خواب خوش گذراندن با دوستان

اگر خواب دیدید اوقات خوشی را با دوستان می‌گذرانید، چنین خوابی ممکن است حکایت از شنیدن خبری خوش در آینده داشته باشد.

۲۳. خواب ببینید به دوست‌تان دروغ می‌گویید

اگر در خواب دیدید به دوست‌تان دروغ می‌گویید، چنین خوابی ممکن است از تنفر شما یا عدم توانایی‌تان در تحمل کردن یک شخص حکایت داشته باشد.

۲۴. خواب ببینید به دوست‌تان افتخار می‌کنید

اگر در خواب ببینید به دوست‌تان افتخار می‌کنید، چنین خوابی ممکن است به دستیابی به چیزی در آینده‌ای نزدیک اشاره داشته باشد که آرزوی‌اش را داشته‌اید اما در آخر این چیز مایه‌ی یاس و نا امیدی‌تان خواهد شد.

۲۵. تعبیر خواب دوست تان که مدت‌ها او را ندیده‌اید

اگر خواب دوستی را ببینید که مدت‌ها است با هم دیدار نداشته‌اید، چنین خوابی ممکن است نشان از آن داشته باشد که این دوست به شما نیاز دارد.

ترجمه: -کامروا ابراهیمی

منبع: mydreamsymbolism

تعبیر خواب دوست: ۲۵ تعبیر دیدن رفیق و یار در خواب

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

تبلیغات

جستجو های اخبار روز

جدیدترین اخبار

  • تعبیر خواب هدیه گرفتن انگشتر

    تعبیر خواب هدیه گرفتن انگشتر ، از مرده و مرد غریبه در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه...

  • تعبیر خواب خرمالو برای زن حامله

    تعبیر خواب خرمالو برای زن حامله ، معنی دیدن خرمالو برای زن باردار چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب گاو سیاه و سفید

    تعبیر خواب گاو سیاه و سفید ، معنی دیدن گاو سیاه و سفید در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب قبر بزرگان

    تعبیر خواب قبر بزرگان ، و دیدن اسم خود روی سنگ قبر و خراب شدن قبر مرده همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب پسته تازه با پوست

    تعبیر خواب پسته تازه با پوست ، معنی دیدن فندق و پسته در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد...

  • تعبیر خواب عسل و کندو

    تعبیر خواب عسل و کندو ، معنی دیدن عسل و کندو و موم در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد...

  • تعبیر خواب ادرار خونی

    تعبیر خواب ادرار خونی ، دیدن ادرار خونی در خواب چه معنایی دارد همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد...

  • تعبیر خواب دیدن بره سفید

    تعبیر خواب دیدن بره سفید ، دیدن و داشتن بره سفید در خواب چه معنایی دارد همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب کوتاه کردن موی ابرو

    تعبیر خواب کوتاه کردن موی ابرو ، برداشتن دیگران و مداد کشیدن و تاتو ابرو همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت...

  • تعبیر خواب پرتقال دادن به مرده

    تعبیر خواب پرتقال دادن به مرده ، و درخت پرتقال حضرت یوسف برای زن باردار همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب عسل و کندوی عسل

    تعبیر خواب عسل و کندوی عسل ، بزرگ و با موم در خواب های ما چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد...

  • تعبیر خواب گیلاس خریدن

    تعبیر خواب گیلاس خریدن ، معنی خرید و فروش گیلاس در خواب های ما چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب درخت کاج

    تعبیر خواب درخت کاج ، ابن سیرین و امام صادق قطع شده و دیدن میوه ی کاج همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب سنگ قبر خودم

    تعبیر خواب سنگ قبر خودم ، دیدن اسم خود روی سنگ قبر و سنگ قبر آدم زنده همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب ادرار از نظر امام صادق

    تعبیر خواب ادرار از نظر امام صادق ، ادرار کردن مرده و بچه وی آدم و خون جای ادرار همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب...

  • تعبیر خواب کشتن گاو

    تعبیر خواب کشتن گاو ، و سر بریدن گاو در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه شما سروران...

  • تعبیر خواب پرتقال دادن به دیگران

    تعبیر خواب پرتقال دادن به دیگران ، و گرفتن از مرده در خواب چه معنایی دارد همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت...

  • تعبیر خواب خوردن میوه خرمالو

    تعبیر خواب خوردن میوه خرمالو ، معنی خوردن خرمالو در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه...

  • تعبیر خواب موز و سیب

    تعبیر خواب موز و سیب ، دیدن سبد پر از سیب و موز در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه شما...

  • تعبیر خواب بره سیاه کوچک

    تعبیر خواب بره سیاه کوچک ، معنی دیدن کهره کوچک در خواب ما چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد...

  • تعبیر خواب دالان

    تعبیر خواب دالان ، معنی دیدن دالان در خواب های ما چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه شما...

  • تعبیر خواب هدیه گرفتن قاب عکس

    تعبیر خواب هدیه گرفتن قاب عکس ، معنی دیدن هدیه گرفتن قاب عکس در خواب همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت...

  • تعبیر خواب نامه دادگاه

    تعبیر خواب نامه دادگاه ، معنی دیدن نامه دادگاه در خواب های ما چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...