تبلیغات

تعبیر خواب نوزاد: ۳۵ تعبیر دیدن نوزاد در خواب

نوزادها نماد بخش‌هایی از طبیعت ذاتی و درونی ما و موجوداتی پاک، بی‌گناه، آسیب پذیر و بی‌پناه هستند. خواب‌های مربوط به نوزادها احتمالا نشان از بعضی جنبه‌های شخصیتی در حال رشدتان دارند. آن‌ها ممکن است نشانگر بخشی از شما که به مراقبت و عشق بیشتری نیاز دارد نیز باشند. گاهی می‌تواند دلالت بر بخشی نابالغ از وجود شما باشند. در ادامه با ما همراه باشید تا از تعبیر خواب نوزاد نکات جالبی بدانید.

تعبیر خواب نوزاد

این خواب‌ها همچنین ممکن است نماد کسی باشند که رفتارهای بچگانه انجام می‌دهد. گاهی ممکن است به کسی اشاره داشته باشند که ساده و بی‌گناه است. بعضی وقت‌ها این خواب نشانگر بی‌گناهی و سادگی شما است.

خواب‌های مربوط به یک یا چند نوزاد ممکن است نتیجه اشتیاق شما به بچه دار شدن یا تلاش‌تان برای بارداری نیز باشد. گاهی این خواب‌ها شما را برای بارداری در زندگی واقعی آماده می‌کنند. در بعضی موارد، خواب نوزاد ممکن است نشانه‌ی آن باشد که در واقعیت باردار هستید. این خواب‌ها ممکن است نتیجه ترس شما از حاملگی در عالم بیداری باشد.

تعبیر خواب نوزاد ۱. خواب دیدن نوزاد در حالت کلی

خواب‌های مربوط به نوزادها نشانه‌های بسیار خوبی هستند. اگر در خواب نوزاد یا نوزادهایی را ببینید، چنین خوابی نشانه‌ی رویدادها و شگفتانه‌های خوشایندی است که خیلی زود در زندگی‌تان اتفاق خواهند افتاد. این خواب‌ها معمولا بر اتفاقات خوب در آینده‌ی نزدیک دلالت دارند.

۲. تعبیر خواب نوزاد تازه متولد شده

اگر نوزاد یا نوزادان تازه به دنیا آمده‌ای را خواب ببینید، چنین خوابی پیشگویی اخبار یا شگفتانه‌های غیر منتظره اما خوشایند در آینده‌ای نزدیک است. این رویدادها شما را بسیار راضی و خشنود خواهند ساخت.

تعبیر خواب برنج: ۳۵ معنی و تعبیر دیدن برنج و پلو در خواب

۳. تعبیر خواب نوزاد خوب تغذیه شده

اگر در خواب نوزدای خوب تغذیه شده را خواب ببینید یا از او مراقبت کنید چنین خوابی ممکن است نشانه‌ی رضایتمندی‌تان از پروژه‌ها و کارهای فعلی و آتی‌تان باشد. ممکن است حتی ادامه‌ی پروژه‌ای را که زمانی پیش رها کرده‌اید دوباره بررسی کنید.

۴. خواب نگاه کردن به یک نوزاد

اگر در خواب ببینید به نوزادی نگاه می‌کنید، چنین خوابی معمولا نشانه‌ی بسیار خوبی است. این خواب حاکی از توانایی شما برای تضمین ثبات مالی‌تان در آینده است. مهم است که به توانایی‌ها و غرایزتان اعتماد کنید.

۵. خواب لبخند زدن نوزادی به شما

اگر خواب ببینید نوزادی به شما لبخند می‌زند، چنین خوابی ممکن است نشانه‌ی شادی و لذت در روزهای پیش رو باشد.

۶. خواب پیدا کردن یک نوزاد

اگر در خواب ببینید نوزادی پیدا می‌کنید، چنین خوابی ممکن است نشانه‌ی کشف پتانسیل‌ها پنهان وجودتان باشد.

۷. خواب در آغوش نگه داشتن یک کودک

اگر خواب ببینید نوزادی را در آغوش نگه داشته‌اید ممکن است یادآور روزگار گذشته باشد که کسی به شما وابسته بوده و احساس نیاز می‌کرده است.

 تعبیر خواب پرواز کردن: ۳۰ تعبیر و تفسیر دیدن پرواز کردن در خواب

۸. تعبیر خواب نوزاد در حال گریه کردن

اگر خواب کودکی گریان را ببینید، چنین خوابی نشانه‌ی بدی به شمار می‌رود. این خواب ممکن است هشداری باشد در رابطه با مشکلات مهمی برای سلامتی. گاهی می‌تواند نشانه‌ی تراژدی مهم غیرمنتظره‌ای در زندگی‌تان باشد.

خواب‌های مربوط به گریه کردن نوزاد نماد بخش‌هایی از شخصیت‌تان نیز هستند که به توجه و مراقبت خاص نیاز دارند. شاید اهداف ناتمامی دارید و احساس می‌کنید در زندگی چیزی کم دارید.

۹. تعبیر خواب نوزاد که به صورت هیستریکی گریه می‌کند

اگر خواب ببینید به صدای نوزادی که به طرز هیستریکی گریه می‌کند گوش داده‌اید یا سعی دارید آرامش کنید، چنین خوابی معمولا یک هشدار است. این خواب ممکن است نشانه‌ی آن باشد که در خطر هستید. شاید شایعه‌ی کسی شهرت‌تان را به مخاطره بیندازد، و شما بازیابی این شهرت را کاری دشوار بیابید. باید به آدم‌های اطراف‌تان توجه داشته باشید، کسانی که ممکن است بزرگترین تهدید زندگی‌تان باشند.

۱۰. نگه داشتن نوزادی که در حال گریه کردن است

اگر خواب ببینید کودکی را در دستان خود نگه داشته‌اید که در حال گریه کردن است، چنین خوابی نشانه‌ی خوبی نیست. این خواب ممکن است نشانه‌ی اندوه و آشفتگی عاطفی در روزهای پیش رو باشد.

۱۱. خواب حمام کردن یک نوزاد

اگر خواب ببینید نوزادی را حمام می‌کنید، چنین خوابی نشانه‌ی خوبی است و ممکن است نشانه‌ی آن باشد که به نحو مبتکرانه‌ای مشکلاتی را در آینده حل می‌کنید.

۱۲. خواب بوسیدن یک نوزاد

اگر خواب بوسیدن نوزادی را ببینید، چنین خوابی نشانه‌ی جذابیت و ظاهر جوان‌تان است.

 تعبیر خواب غذا خوردن: ۷ تعبیر خوردن غذا و میوه در خواب

۱۳. خواب حمل کردن یک نوزاد

اگر در خواب ببینید نوزادی را حمل می‌کنید، ، چنین خوابی ممکن است نشانه‌ی تلاش شما برای حل مشکلات یا وضعیتی دشوار باشد که در حال حاضر درگیرش هستید.

۱۴. خواب انداختن نوزادی روی زمین

اگر خواب ببینید نوزادی تصادفا از دست‌تان روی زمین می‌افتد، چنین خوابی نشانه‌ی ناتوانی‌تان در حل آسان مشکلاتی است که در حال حاضر با آن‌ها روبرو هستید. انجام این کار مستلزم تلاش بیشتری از سوی شما خواهد بود.

۱۵. خواب بیرون بردن نوزاد

اگر در خواب ببینید نوزادی را برای پیاده روی بیرون می‌برید، چنین خوابی نشانه‌ی خوبی است و ممکن است حکایت از مسافرتی خوشایند در آینده‌ای نزدیک داشته باشد.

۱۶. خواب غذا دادن نوزاد

اگر در خواب ببینید نوزادی را غذا می‌دهید، چنین خوابی نشانه‌ی خوبی است و از دریافت خبرهای خوب در آینده‌ای نزدیک حکایت دارد که برای‌تان شادمانی زیادی به همراه خواهد داشت.

۱۷. خواب مراقبت و پرستاری از نوزاد

اگر خواب ببینید از نوزادی پرستاری و مراقبت می‌کنید، ممکن است چنین خوابی نشانه‌ی خوبی نباشد و نشان از خیانت کسی که به او اعتماد دارید در آینده‌ای نزدیک خبر بدهد. این خواب به شما هشدار می‌دهد به آدم‌های اطراف‌تان اهمیت بدهید.

 تعبیر خواب سگ بزرگ: ۱۰ تعبیر دیدن سگ بزرگ در خواب

۱۸. خواب عوض کردن پوشک نوزاد

اگر خواب ببینید پوشک نوزادی را عوض می‌کنید، چنین خوابی ممکن است اشاره به نیاز جهت انجام تغییراتی در زندگی یا شخصیت‌تان داشته باشد.

۱۹. تعبیر خواب نوزاد به شدت مریض یا مرده

اگر خواب نوزادی به شدت مریض یا حتی نوزادی مرده را ببینید، این خواب بسیار بد یمن است. چنین خوابی نشانه‌ی دوره‌ای از نا امیدی‌های بزرگ و رویدادها و شرایط ناخوشایند در زندگی است.

۲۰. تعبیر خواب نوزاد مرده

خواب نوزاد مرده ممکن است نماد پایان چیزی باشد که زمانی بخشی از وجود شما بوده است.

۲۱. خواب زنده شدن ناگهانی نوزادی مرده

اگر خواب نوزاد مرده‌ای را ببینید که به طرز ناگهانی به زندگی بر می‌گردد چنین خوابی نشانه‌ی بدی است. این خواب ممکن است هشداری مبنی بر فوت واقعی آن نوزاد در عالم بیداری باشد.

۲۲. خواب نوزادان در حال مرگ

اگر خواب ببینید یا در خواب بشنوید نوزادانی در حال مرگ هستند، چنین خوابی ممکن است نشان از آن داشته باشد که شما به بلوغ رسیده‌اید و رفتار و تفکرات بچگانه‌تان را کنار گذاشته‌اید.

 تعبیر خواب سگ: ۴۰ تعبیر دیدن سگ در خواب از نظر تحلیلگران خواب

۲۳. خواب نوزادی در حال گرسنگی کشیدن

اگر خواب نوزادی را ببینید که از گرسنگی رو به مردن است، چنین خوابی ممکن است نشانه‌ی وابستگی شما به دیگران باشد. شاید در حال حاضر کمبودهایی را تجربه می‌کنید و به کمک نیاز دارید.

۲۴. خواب به دنیا آوردن یک نوزاد

اگر خواب ببینید نوزادی را به دنیا می‌آورید، چنین خوابی نشانه‌ی بسیار خوبی است، و به آینده‌ای مساعد اشاره دارد. این خواب نشانه‌ی سعادت و فراوانی است.

۲۵. خواب به دنیا آوردن یک نوزاد بزرگ

اگر خواب به دنیا آوردن نوزادی درشت جثه را ببینید، چنین خوابی ممکن است به رویدادی در زندگی‌‌ اشاره داشته باشد که شرایط‌تان را به سمت بهتر شدن تغییر می‌دهد.

۲۶. خواب به دنیا آوردن نوزاد مرده

اگر خواب ببینید نوزاد مرده‌ای را به دنیا می‌آورید، چنین خوابی ممکن است نشان از ناکامی‌های مالی در آینده‌ای نزدیک داشته باشد. شاید سرمایه‌گذاری‌هایی در پروژه‌ای کرده‌اید، اما این خواب حکایت از آن دارد که این امر احتمالا درست نیست.

۲۷. خواب نوزادی که محکم به پستان چنگ زده است

اگر خواب ببینید نوزادی محکم به پستان یک مادر چنگ زده است، چنین خوابی نشانه‌ی بدی است، و حکایت از مشکلات مالی در آینده دارد که به آسانی حل نخواهند شد.

۲۸. تعبیر خواب نوزاد با نمک

اگر نوزادهای با نمکی را در خواب ببینید، چنین خوابی نشانه‌ی خوبی است و از شادمانی، موفقیت و فراوانی حکایت دارد.

 تعبیر خواب طاووس: ۱۵ تعبیر دیدن طاووس در خواب

۲۹. خواب نوزادی بد قواره

اگر خواب نوزادی زشت و بد قواره را ببینید چنین خوابی ممکن است حکایت از آن داشته باشد که عادات بدتان به سلامت آدم‌های اطراف‌تان آسیب خواهد زد.

۳۰. تعبیر خواب نوزاد با ظاهر شیطانی

اگر نوزادی با ظاهر شیطانی را در خواب ببینید، چنین خوابی ممکن است نشان از ترس شما درباره‌ی آغاز پروژه‌ای جدید داشته باشد. شاید احساس می‌کنید که این کار بزرگتر از آن است که شما از عهده‌اش بر بیایید.

۳۱. خواب انتظار نوزادی را کشیدن

اگر در خواب ببینید منتظر نوزادی هستید چنین خوابی ممکن است به موانعی بر سر راه حل مشکلات جاری‌تان اشاره داشته باشد، اما خوشبختانه نهایتا راه حل‌ها را پیدا خواهید کرد.

۳۲. خواب ببینید خودتان یا کس دیگری به نوزاد تبدیل شده است

اگر خواب ببینید خودتان یا کس دیگری به نوزاد تبدیل شده است چنین خوابی ممکن است نشانه‌ی اشتیاق کسی به مراقبت و حمایت از شما باشد.

۳۳. تعبیر خواب نوزاد که راه می‌رود

اگر خواب ببینید نوزادی راه می‌رود، چنین خوابی به توانایی‌ها و پتانسیل‌های بسیار شما اشاره دارد.

این خواب نشانه‌ی اتفاقات خوب در زندگی‌تان است. و گاهی از رسیدن آرام آرام به یک هدف حکایت دارد.

۳۴. خواب شیشه‌ی شیر نوزاد

اگر شیشه‌ی شیر در خواب ببینید، چنین خوابی ممکن است اشاره به اتکای بیش از حد شما بر دیگران داشته باشد. اگر در خواب از شیشه‌ی شیر بنوشید ممکن است نشانه‌ی نیاز شما به رشد و بلوغ عاطفی باشد.

۳۵. خواب لباس نوزاد

اگر در خواب لباس نوزاد ببینید، چنین خوابی ممکن است به شروع ابراز وجود خودتان به روشی آرام تر و ظریف‌تر اشاره داشته باشد.

ترجمه: -کامروا ابراهیمی

منبع: mydreamsymbolism

تعبیر خواب نوزاد: ۳۵ تعبیر دیدن نوزاد در خواب

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

تبلیغات

جدیدترین اخبار

  • تعبیر خواب هدیه گرفتن انگشتر

    تعبیر خواب هدیه گرفتن انگشتر ، از مرده و مرد غریبه در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه...

  • تعبیر خواب خرمالو برای زن حامله

    تعبیر خواب خرمالو برای زن حامله ، معنی دیدن خرمالو برای زن باردار چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب گاو سیاه و سفید

    تعبیر خواب گاو سیاه و سفید ، معنی دیدن گاو سیاه و سفید در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب قبر بزرگان

    تعبیر خواب قبر بزرگان ، و دیدن اسم خود روی سنگ قبر و خراب شدن قبر مرده همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب پسته تازه با پوست

    تعبیر خواب پسته تازه با پوست ، معنی دیدن فندق و پسته در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد...

  • تعبیر خواب عسل و کندو

    تعبیر خواب عسل و کندو ، معنی دیدن عسل و کندو و موم در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد...

  • تعبیر خواب ادرار خونی

    تعبیر خواب ادرار خونی ، دیدن ادرار خونی در خواب چه معنایی دارد همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد...

  • تعبیر خواب دیدن بره سفید

    تعبیر خواب دیدن بره سفید ، دیدن و داشتن بره سفید در خواب چه معنایی دارد همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب کوتاه کردن موی ابرو

    تعبیر خواب کوتاه کردن موی ابرو ، برداشتن دیگران و مداد کشیدن و تاتو ابرو همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت...

  • تعبیر خواب پرتقال دادن به مرده

    تعبیر خواب پرتقال دادن به مرده ، و درخت پرتقال حضرت یوسف برای زن باردار همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب عسل و کندوی عسل

    تعبیر خواب عسل و کندوی عسل ، بزرگ و با موم در خواب های ما چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد...

  • تعبیر خواب گیلاس خریدن

    تعبیر خواب گیلاس خریدن ، معنی خرید و فروش گیلاس در خواب های ما چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب درخت کاج

    تعبیر خواب درخت کاج ، ابن سیرین و امام صادق قطع شده و دیدن میوه ی کاج همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب سنگ قبر خودم

    تعبیر خواب سنگ قبر خودم ، دیدن اسم خود روی سنگ قبر و سنگ قبر آدم زنده همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب ادرار از نظر امام صادق

    تعبیر خواب ادرار از نظر امام صادق ، ادرار کردن مرده و بچه وی آدم و خون جای ادرار همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب...

  • تعبیر خواب کشتن گاو

    تعبیر خواب کشتن گاو ، و سر بریدن گاو در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه شما سروران...

  • تعبیر خواب پرتقال دادن به دیگران

    تعبیر خواب پرتقال دادن به دیگران ، و گرفتن از مرده در خواب چه معنایی دارد همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت...

  • تعبیر خواب خوردن میوه خرمالو

    تعبیر خواب خوردن میوه خرمالو ، معنی خوردن خرمالو در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه...

  • تعبیر خواب موز و سیب

    تعبیر خواب موز و سیب ، دیدن سبد پر از سیب و موز در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه شما...

  • تعبیر خواب بره سیاه کوچک

    تعبیر خواب بره سیاه کوچک ، معنی دیدن کهره کوچک در خواب ما چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد...

  • تعبیر خواب دالان

    تعبیر خواب دالان ، معنی دیدن دالان در خواب های ما چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه شما...

  • تعبیر خواب هدیه گرفتن قاب عکس

    تعبیر خواب هدیه گرفتن قاب عکس ، معنی دیدن هدیه گرفتن قاب عکس در خواب همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت...

  • تعبیر خواب نامه دادگاه

    تعبیر خواب نامه دادگاه ، معنی دیدن نامه دادگاه در خواب های ما چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...