تبلیغات

تعبیر خواب راه رفتن روی آب: ۱۲ تعبیر جالب از دیدن راه رفتن روی آب در خواب

خواب راه رفتن روی آب تعابیر نمادین بسیار قابل توجهی دارد. تعبیر خواب راه رفتن روی آب به کوچکترین جزئیاتی که در خواب خود توجه می کنید وابسته خواهد بود. چه کسی روی آب در حال راه رفتن بوده است؟ چه نوع سطح آبی را در خواب دیدید؟ این ها و جزئیات ریز و کوچک دیگر تاثیری قابل توجه در تعبیر خواب شما خواهند داشت.

تعبیر خواب راه رفتن روی آب

۱. تعبیر کلی خواب راه رفتن روی آب

خواب راه رفتن روی آب دارای تعبیری بسیار مثبت است. این خواب نشان دهنده آن است که دوره زمانی پیش روی شما شدیدا موفقیت آمیز خواهد بود و هر تصمیمی که قصد انجامش را می گیرید بسیار سودمند و موفق از کار در خواهد آمد.

در مورد مسائل مالی بخت و اقبال فراوانی به شما روی خواهد کرد و به همین دلیل به شما توصیه می شود که از سرمایه گذاری ها و فرصت های سودمند پیش روی خود غافل نشوید و آن ها را از دست ندهید. در مورد مسائل عاطفی و عاشقانه نیز باید بدانید که عشق در زندگی شما جوانه می زند و اوضاع بین شما و شریک عاطفی تان بهتر از هر زمان دیگری خواهد بود.

 تعبیر خواب تخم مرغ: ۹ تعبیر برای دیدن تخم مرغ در خواب

۲. تعبیر خواب راه رفتن روی آب اقیانوس

اگر در خواب دیدید که بر سطح اقیانوس راه می روید، این خواب نشان دهنده فرصت مالی و پول سازی بسیار بزرگی است که در سر راه شما قرار می گیرد.

این فرصتی است که شما نمی توانید آن را از دست بدهید و به شما توصیه می شود تا خود را برای آن آماده کرده و از فرصت کاری پیش آمده بهترین استفاده را ببرید. از دانش و معلومات خود استفاده کنید تا موقعیت کاری خود را بهبود ببخشید و اجازه ندهید تا این فرصت از دستتان برود.

۳. تعبیر خواب راه رفتن روی آب رودخانه

اگر در خواب خود دیدید که روی رودخانه راه می روید، تعبیر این خواب آن است که در عشق و عاشقی شانس و موفقیت بسیاری به سمت شما خواهد آمد. شما قادر خواهید بود تا روابط خود با افراد بسیار مهم زندگی تان را بهبود داده و همه مشکلات میان شما و آن ها برطرف خواهد شد.

از این دوره زمانی استفاده کنید تا اوضاع زندگی عشقی خود را اصلاح کنید و فضای زیبا و عاشقانه ای را برای خود و فرد مورد علاقه تان فراهم آورید.

 تعبیر خواب نان و گندم: ۱۵ تعبیر دیدن نان و گندم در خواب

۴. تعبیر خواب راه رفتن روی آب به همراه شریک عاطفی تان

اگر در خواب ببینید که همراه با شریک عاطفی خود روی آب راه می روید نشان دهنده آن است که شما دو نفر در آستانه تجربه کردن لحظات زیبای بسیار زیادی در روزهای پیش رو هستید. همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت و شما دو نفر قادر خواهید بود تا هر مساله ای که با آن سر و کار دارید را برطرف کنید.

چنین خوابی نشان دهنده آن است که ازدواج شما نزدیک است. شاید شما و شریک عاطفی تان قصد دارید که بالاخره پس از پشت سر گذاشتن لحظات خوش و عاشقانه بسیار زیادی با یکدیگر وصلت کنید. در هر صورت، باید بدانید که لحظات زیبای فراوانی در انتظار شما است و باید خودتان را برای شادی و خوشحالی بسیار زیادی آماده کنید.

۵. تعبیر خواب راه رفتن روی آب به همراه فرد دیگری

اگر فردی که در خواب کنار شما روی آب راه می رود شریک عاطفی شما نیست و شما مجرد هستید پس می توانید انتظار داشته باشید که به زودی عشق خود را پیدا می کنید. شاید مدت های طولانی است که در انتظار یافتن عشق زندگی خود به سر برده اید و حالا بالاخره می توانید در روزهای آتی آرامش و شادی حاصل از یافتن آن را تجربه کنید.

فردی اجتماعی باشید و بیشتر با دیگران معاشرت کنید. به یاد داشته باشید تا زمانیکه در خانه نشسته اید و هیچ کاری انجام نمی دهید، عشق شما را پیدا نمی کند. پذیرای دیگران باشید و آن ها را به  زندگی خود دعوت کنید.

 تعبیر خواب عشق و عاشقی: ۱۴ نشانه شناسی دیدن خواب های عاشقانه

۶. تعبیر خواب سریع دویدن روی آب

اگر در خواب خود می بینید که به سرعت در حال راه رفتن یا دویدن روی آب هستید، تعبیر آن است که شما رویای جهش یافتن در زندگی را دارید اما نمی دانید که چطور باید آن را انجام دهید.

این خواب همچنین نشان می دهد که شما فرصت های بسیاری را در زندگی از دست داده اید و اکنون برای فکر کردن به آن ها خیلی دیر است. باید به اهداف خود فکر کنید. همواره آن ها را در ذهن تان داشته، به آن ها فکر کنید و بر انگیزه های خود متمرکز بمانید.

۷. تعبیر خواب آهسته راه رفتن روی آب

تعبیر خواب آهسته راه رفتن روی آب آن است که شما باید به زندگی خود شتاب و سرعت بدهید. شاید بیش از اندازه غیرفعال هستید و از همه چیز در زندگی کناره گرفته اید.

۸. تعبیر خواب راه رفتن روی آب با دوست تان

اگر در خواب خود را مشغول راه رفتن روی آب به همراه دوست تان ببینید، پس می توانید انتظار دریافت کمک در موقعیتی بسیار بحرانی و حساس از جانب دوست خود را داشته باشید. این خواب نشان می دهد که شما اعتماد و احترام دوست خود را جلب کرده اید و موقعیتی که در آن قرار خواهید گرفت چهره واقعی شما را به او نشان خواهد داد.

داشتن چنین دوستانی در زندگی بسیار گران بها و ارزشمند است. به این ترتیب تلاش کنید تا در زمان مناسب لطف و محبت او را جبران کنید.

 تعبیر خواب پایان جهان: ۴ نشانه شناسی از دیدن روز قیامت و آخرالزمان در خواب

۹. تعبیر خواب لخت راه رفتن روی آب

اگر در خواب دیدید که در حالی که لخت هستید روی آب راه می روید، احتمالا با موضوع یا مساله ای عمومی روبرو خواهید شد. به این ترتیب باید مراقب رفتار و گفتار خود باشید زیرا ممکن است دیگران از آن ها به نفع خودشان استفاده کنند.

شاید فردی ماجراهای شرم آور گذشته شما را برای همه تعریف کند اما بهتر است شما وارد هیچ جنگ و مجادله ای با این فرد نشوید. هرکاری که انجام داده اید مربوط به گذشته شما می شود پس چرا باید در مورد آن ها نگران باشید. اگر شما انسان خوبی هستید و تلاش می کنید تا در زندگی کارهای خیر و پسندیده انجام دهید، نگران آنچه که دیگران در مورد شما و گذشته تان می گویند نباشید.

۱۰. تعبیر خواب پابرهنه راه رفتن روی آب

اگر در خواب دیدید که پابرهنه روی آب راه می روید نشان دهنده آن است که در روزهای پیش رو فردی حساس و آسیب پذیر خواهید بود. احساسات و عواطف شما طغیان خواهد کرد و به این دلیل باید مطمئن شوید که سهوا به دیگران آسیب نمی رسانید. مراقب گفتار خود و حرف هایی که به دیگران می گویید باشید زیرا در این دوره شما حساس تر از همیشه خواهید بود.

این حساسیت و آسیب پذیری می تواند با افراد زندگی شما در ارتباط باشد. بیشتر مراقب خانواده و دوستان تان باشید. محیط پیرامون تان می تواند برای شما خطرناک باشد. همچنین این خطر می تواند از سمت افرادی به شما برسد که با شما دشمنی دارند و می خواهند شاهد درد و رنج شما باشند.

 تعبیر خواب خشم و عصبانیت: ۶ تعبیر دیدن خشونت و دعوا در خواب

۱۱. تعبیر خواب راه رفتن روی آب های بی قرار و خروشان

اگر در خواب ببینید که روی امواج خروشان آب راه می روید پس احتمالا در آستانه روبرو شدن با مشکلی در زندگی خود هستید. این مشکلات می تواند با زندگی شخصی یا حرفه ای شما در ارتباط باشد به همین دلیل خود را برای روبرو شدن با آنچه در انتظارتان است آماده سازید.

باید بدانید که اکنون زمان مناسبی برای شروع یک رابطه یا سرمایه گذاری در پروژه های کاری جدید نیست. بهتر است صبر کنید تا زمان مثبت تری از راه برسد. هرچیزی که در دوره زمانی پیش روی خود انجام می دهید برا شما خطر احتمالی شکست یا بدهی های مالی گزافی را به همراه دارد.

۱۲. تعبیر خواب راه رفتن روی آب های ساکت و آرام

اگر در خواب خود را در حال راه رفتن بر سطح آب های ساکت و آرام می بینید نشان دهنده آن است که شما در زندگی خود کاملا خوشحال هستید و زندگی کاملا رضایت بخشی دارید. در زندگی شما هر چیزی در جای درست خود قرار گرفته است و شما از روند رشد و پیشرفت همه ابعاد زندگی تان راضی و خوشحال هستید. برای مثال از رابطه ای که در آن هستید مسرور و شادمانید یا زندگی مجردی شما دقیقا همان چیزی است که در حال حاضر به آن احتیاج دارید.

این خواب تنها بازتابی است از روش شما برای مدیریت اوضاع و شرایط زندگی خودتان و میزان خوشحالی و رضایتی که شما بطور روزانه تجربه می کنید.

این تعادل در زندگی شما برای شروع پروژه های جدید و ماجراجویی های کاری و حرفه ای در کامل ترین شکل خود قرار دارد. روح و جسم شما آماده است تا با هرنوع تغییری در مسیر زندگی تان روبرو شود.

ترجمه: – فاطمه یحیی

منبع: dreamingandsleeping

تعبیر خواب راه رفتن روی آب: ۱۲ تعبیر جالب از دیدن راه رفتن روی آب در خواب

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

تبلیغات

جستجو های اخبار روز

جدیدترین اخبار

  • تعبیر خواب هدیه گرفتن انگشتر

    تعبیر خواب هدیه گرفتن انگشتر ، از مرده و مرد غریبه در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه...

  • تعبیر خواب خرمالو برای زن حامله

    تعبیر خواب خرمالو برای زن حامله ، معنی دیدن خرمالو برای زن باردار چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب گاو سیاه و سفید

    تعبیر خواب گاو سیاه و سفید ، معنی دیدن گاو سیاه و سفید در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب قبر بزرگان

    تعبیر خواب قبر بزرگان ، و دیدن اسم خود روی سنگ قبر و خراب شدن قبر مرده همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب پسته تازه با پوست

    تعبیر خواب پسته تازه با پوست ، معنی دیدن فندق و پسته در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد...

  • تعبیر خواب عسل و کندو

    تعبیر خواب عسل و کندو ، معنی دیدن عسل و کندو و موم در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد...

  • تعبیر خواب ادرار خونی

    تعبیر خواب ادرار خونی ، دیدن ادرار خونی در خواب چه معنایی دارد همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد...

  • تعبیر خواب دیدن بره سفید

    تعبیر خواب دیدن بره سفید ، دیدن و داشتن بره سفید در خواب چه معنایی دارد همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب کوتاه کردن موی ابرو

    تعبیر خواب کوتاه کردن موی ابرو ، برداشتن دیگران و مداد کشیدن و تاتو ابرو همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت...

  • تعبیر خواب پرتقال دادن به مرده

    تعبیر خواب پرتقال دادن به مرده ، و درخت پرتقال حضرت یوسف برای زن باردار همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب عسل و کندوی عسل

    تعبیر خواب عسل و کندوی عسل ، بزرگ و با موم در خواب های ما چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد...

  • تعبیر خواب گیلاس خریدن

    تعبیر خواب گیلاس خریدن ، معنی خرید و فروش گیلاس در خواب های ما چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب درخت کاج

    تعبیر خواب درخت کاج ، ابن سیرین و امام صادق قطع شده و دیدن میوه ی کاج همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب سنگ قبر خودم

    تعبیر خواب سنگ قبر خودم ، دیدن اسم خود روی سنگ قبر و سنگ قبر آدم زنده همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب ادرار از نظر امام صادق

    تعبیر خواب ادرار از نظر امام صادق ، ادرار کردن مرده و بچه وی آدم و خون جای ادرار همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب...

  • تعبیر خواب کشتن گاو

    تعبیر خواب کشتن گاو ، و سر بریدن گاو در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه شما سروران...

  • تعبیر خواب پرتقال دادن به دیگران

    تعبیر خواب پرتقال دادن به دیگران ، و گرفتن از مرده در خواب چه معنایی دارد همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت...

  • تعبیر خواب خوردن میوه خرمالو

    تعبیر خواب خوردن میوه خرمالو ، معنی خوردن خرمالو در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه...

  • تعبیر خواب موز و سیب

    تعبیر خواب موز و سیب ، دیدن سبد پر از سیب و موز در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه شما...

  • تعبیر خواب بره سیاه کوچک

    تعبیر خواب بره سیاه کوچک ، معنی دیدن کهره کوچک در خواب ما چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد...

  • تعبیر خواب دالان

    تعبیر خواب دالان ، معنی دیدن دالان در خواب های ما چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه شما...

  • تعبیر خواب هدیه گرفتن قاب عکس

    تعبیر خواب هدیه گرفتن قاب عکس ، معنی دیدن هدیه گرفتن قاب عکس در خواب همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت...

  • تعبیر خواب نامه دادگاه

    تعبیر خواب نامه دادگاه ، معنی دیدن نامه دادگاه در خواب های ما چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...