تبلیغات

تعبیر خواب مرده: 99 تعبیر دیدن مرگ و مردن در خواب

تعبیر خواب مرده و دیدن مرگ و مردن در خواب موضوعی است که بسیاری از ما برخی روزها که از تخت خواب برمی خیزیم تا شب مدام در فکرش هستیم. هرچند فقط خود خواب بیننده می داند که تعبیر خوابش چیست، این مقاله به بررسی این مسئله پرداخته است که معمولا مرگ برای انسان­ها نماد چیست و چه تعبیر و معنایی در بر دارد. هر فردی به شدت تحت تاثیر دنیای اطراف خودش قرار دارد اما خواب­‌ها بازتابی از جهان درون فرد هستند. خواب­‌ها نشان دهنده­ وضعیت ذهنی، فیزیکی و احساسی فرد هستند. نمادها و زمینه‌های خواب نشان دهنده­ باورها و تاثیرات فرهنگی بیننده­ خواب هستند. بنابراین اگرچه فقط خود بیننده­ خواب می­داند که خواب‌هایش چه معنایی می­دهند، اما این مقاله در مورد تصورات مشترک درباره‌ی نماد مرگ و مردندر خواب بحث می­کند.

تعبیر خواب مرده

تعبیر خواب زمانی موثرتر است که بیننده­ خواب نقش فعالی در بررسی و کاوش معنای شخصی خوابش داشته باشد. زمانی بهترین تعبیر را خواهیم داشت که نماد در زمینه­ خواب تحلیل شود و بیننده­، احساساتی که در طول خواب داشته را بررسی کند و همچنین ارزیابی کند که اتفاقات رخ داده در خواب چگونه به زندگی روزمره­ او ارتباط پیدا می­کنند. این مسئله برای بیننده­ خواب بسیار مهم است نه فقط برای اینکه بفهمد معنای خوابش به احتمال زیاد چیست بلکه برای این که معنی آن هر چه باشد یک پاسخ قوی و مستدل ارائه خواهد کرد.

اگر فرد در توضیحات خود بروز دهد که عمیقا آزار دیده است، نشان می­دهد که سعی دارد مرگ را انکار یا سرکوب کند. تعبیرهای نادرست به بیننده کمک می­کند تا موارد احتمالی را از تعابیر موجود حذف کند و از این جهت بسیار مفید خواهد بود.

 تعبیر خواب خیانت: ۶ معنی دیدن خیانت در خواب از نظر متخصصان

تعبیر خواب مرده،‌مردن، و مرگ به طور کلی تعبیر خواب مرده ۱: معانی رایج مرگ و مردن در خواب

اکثر خواب­های در مورد مرگ و مردن نشان دهنده­ پایان یک رویداد قدیمی و شروع چیزی جدید است. این خواب می­تواند بسته به تفکر و اندیشه­ هایی که بیننده در مورد خواب دارد مثبت یا منفی تلقی شود. دیدن خواب مرگ در افرادی که تغییر قابل توجهی در زندگی یا دوره­ گذار را تجربه کرده­ اند بسیار رایج است (ورود به سن بلوغ، فارغ التحصیلی، ازدواج، تغییر شغل، بازنشستگی و غیره).

– اگر خواب حس منفی و پایان یک رویداد قدیمی را القا کند، ممکن است نشان دهنده­ این مسئله باشد که بیننده بیش از حد در گذشته بوده و باید کمی به آینده بپردازد و بیننده به چیزی پایان داده است که همچنان باید به آن توجه شود و یا زمانی که در مورد مرگ کسی که زنده است خواب می­ بیند شاید حس حسادت، یا نفرت نسبت به آن شخص دارد.

بسیاری از خواب­ها نشان دهنده­ تحقق یکی از آرزوهای بیننده هستند.

آرزوها و خواسته­ هایی که داریم و اغلب از نظر اجتماعی غیر قابل قبول هستند و چیزهایی که به خود اجازه نمی­ دهیم در طول روز در مورد آنها فکر کنیم. اینکه بخواهیم کسی دیگر بمیرد و یا بخواهیم خودمان بمیریم معمولاً از نظر اجتماعی و عرفی غیرقابل قبول هستند و این تمایلات اغلب در خواب مشخص می­شوند. خواب­ها منعکس کننده­ این تمایلات منفی هستند که البته می­توانند به بیننده کمک کنند تا نزد یک متخصص برود و در مورد احساس خشم و نفرتی که در زندگی خود دارد با او مشورت کند. دیدن مرگ خودمان در خواب به معنی تمایل به فرار کردن از استرس­های فعلی زندگی‌مان است. تنها با مواجهه با استرس­های زندگی در بیداری خود می ­توانیم احساسات منفی که در خواب تجربه می­ کنیم را حل کنیم.

دیدن خواب مرگ عشق سابق می­تواند نشان دهنده­ پایان رابطه و توانایی فرد برای شروع حرکت و رابطه‌ای جدید باشد.

دیدن خواب مرگ ممکن است نشان دهنده­ بیماری و یا مرگ اخیر یکی از عزیزان و یا عدم پذیرش مرگ و دردناک بودن آن در واقعیت برای همه­ ما باشد.

تعبیر خواب مرده

 تعبیر خواب مار: ۶ نکته اثبات شده درباره تعبیر دیدن مار در خواب

۲. دیدگاه­های روانشناسی در مورد تعبیر خواب مرده و مرگ

خواب‌ها می­توانند به فرد کمک کنند تا وضعیت ناخودآگاه خود را کشف و درک کند و یا اینکه برای پیشرفت شخصی خود به چه چیزی نیاز دارد.

خواب‌ها همان چیزی نیستند که در نگاه اول به نظر می­رسند. شخصیت­ها و اشیاء موجود در خواب هرچند جدا از بیننده هستند اما ممکن است جنبه ­هایی از شخصیت خود بیننده‌ی خواب باشند. ویژگی‌های مختص هر شی و رابطه­ آنها با یکدیگر ممکن است نشان دهنده­ جنبه ­هایی از شخصیت بیننده باشد که از آنها آگاهی ندارد و یا آنها را سرکوب کرده و یا به تازگی پذیرفته و با آنها کنار آمده است.

در خواب، مرگ نماد قدرتمند تحول فردی، رشد درونی و تغییر است. ممکن است نشان دهد که بیننده چیزی که دیگر لازم نبوده به آن فکر کند را فراموش کرده و دنبال اتفاقات جدید است.

 کابوس: ۲۵ رایج ترین کابوس شبانه که باید معنی آن ها را بدانید

تعبیر خواب مرده: مرگ کودک در خواب

تحلیل این خواب­‌ها مستلزم بررسی این نکته است که از نظر بیننده­ خواب، مرگ چیست. مرگ کودک ممکن است نشان دهنده­ پایان دوران کودکی و آغاز دوران بلوغ باشد. مرگ فردی در زندگی بیننده­ خواب ممکن است نشان دهنده­ نماد خود فرد باشد. ممکن است بیننده این جنبه از شخصیت را نداشته باشد و یا آن را مفید بداند. برای مثال اگر بیننده خواب مرگ یک فرد ناشناس را ببیند؛ شاید اخیرا به این مسئله پی برده که چقدر زندگی سطحی دارد و تلاش کند وضعیت خودش را بهبود بخشد و به زندگی ­اش روح دوباره ­ای بدهد.

تعبیر خواب مرده: مرگ فرد یا حیوان

از آنجایی که ممکن است مرگ نشان دهنده­ پایان باورها، عادت­ها، افکار و یا ویژگی­های درونی قدیمی باشد، فرد یا حیوان مرده ممکن است نشان دهد که چه چیزی قرار است پایان یابد. حیواناتی مانند موش خانگی، موش صحرایی و سایر حیوانات اغلب موجودات ناخوشایندی برای همه هستند و ممکن است نشان دهنده­ تفکر منفی و یا رویکردهای منفی زندگی بیننده­­ خواب باشند که باید آنها را دور بریزد. همچنین اغلب حیوانات نشان دهنده­ شخصیت اصلی و طبیعت غریزی فرد هستند.

اگر حس خواب منفی باشد، به احتمال زیاد بیننده سعی کرده مرگ و تجربه­ مرگ را انکار کند. لازم به ذکر است که ماهیت روابطی که فرد با دیگران در خواب تجربه می ­کند نشان دهنده­ روابط فرد با خودش است. نحوه‌ای که در خواب به دیگران اجازه می­ دهیم با ما رفتار کنند همان نحوه‌ای است که خودمان با خودمان رفتار می‌کنیم.

تعبیر خواب مرده

 تعبیر خواب: تفسیر و معنی واقعی ۲۱۰ خواب که همه ما تا به حال دیده ایم

تعبیر خواب مرده: مرگ فردی که قبلا مرده

اگر خواب در مورد فردی باشد که قبلاً از دنیا رفته است، ممکن است خواب پیامی از بخش خردمندتر روان فرد به شخصیت زمان بیداری­اش باشد.

تئوری کارل یونگ: اگر فردی خواب مرگ جنس مخالف خودش را ببیند، بخصوص اگر این فرد برای او ناشناس باشد، ممکن است نشان دهنده­ی سرکوب (آنیما) anima برای مردان یا (آنیموس) animus برای زنان باشد. این نظریه بیان می­کند هر فردی جنبه­ های مردانه و زنانه ­ای دارد. ممکن است فردی خواب ببیند که در تلاش برای اثبات و بیان همه­ی بخش‌های وجودی خود در حالت تعادل و یا هارمونی است.

اگر خواب فرد در مورد کسی باشد که از دنیا رفته است، باور بر این است که این خواب ممکن است پیامی از ناخودآگاه بیننده به وجدان او باشد. این خواب ممکن است بخشی از فرآیند عزاداری باشد و به بیننده این امکان را می­ دهد که با این غم کنار بیاید.

۳. دیدگاه عیسی مسیح در مورد تعبیر خواب مرده و مرگ

خواب مرگ به خصوص مرگ عیسی مسیح ممکن است نماد شهادت، قربانی و تعصب مذهبی باشد. ممکن است بیننده احساس کند که دیگران آزارش داده­ اند و به این نتیجه برسد که باید از آنها رو برگرداند. خواب مرگ ممکن است نشان دهنده­ فداکاری مسیحیان باشد که نیازهای دیگران را به نیازهای خود ارجح می­دانند.

یک قمری مرده ممکن است نمادی از گناهکاری، پایان دردناک صلح و سازش و پایان غم انگیز عشق و زیبایی باشد.

 ۷ نماد در خواب که هیچوقت نباید نادیده بگیرید

۴. دیدگاه­های دیگر در مورد تعبیر خواب مرده و مرگ

برخی بر این باور هستند که مرگ نشانه­ی مثبتی برای بیننده است که به رفاه خواهد رسید و طول عمر زیادی خواهد داشت.

بسیاری بر این باورند که خواب مرگ خودشان و یا مرگ کسی که می­شناسند نشانگر رویدادی است که قرار است در آینده اتفاق بیفتد. این باور معمولا اضطراب آور است و به احتمال زیاد نشان دهنده­ ترس، اضطراب و استرس شخص خواب بیننده در دنیای واقعی است.

اگر خواب در مورد کسی باشد که قبلا از دنیا رفته است، بسیاری از مردم این خواب را پیام مستقیمی از آن شخص تفسیر می­کنند.

 تعبیر خواب: تعبیر ۹ خواب مشترک همه‌ی آدم‌ها فاش شد

۵. تفسیر و تعبیر خواب

لازم به ذکر است که خواب‌ها در هر زمان و برای هر فردی می­توانند معانی متفاوتی داشته باشند و حتی ممکن است یک خواب چندین معنی داشته باشد. اغلب این امکان وجود دارد که خواب‌های ما لایه‌بندی‌های مختلفی داشته باشند که در آن یک نماد ممکن است به چیزی مربوط باشد که در طول روز، برای ناخودآگاه و یا رشد معنوی ما رخ داده است و یا به رویدادهایی مربوط باشند که در دوران کودکی ما رخ داده‌اند و بر باورها، تفکر و رفتار ما اثر می­گذارند.

تعبیر و تفسیر خواب یک فرد می­تواند روش قابل اتکایی برای به‌دست آوردن بینش در مورد دنیای درونی آن شخص باشد چیزی که شاید در ساعات بیداری رسیدن به آن برای او به خاطر مشغله‌های زیاد بسیار دشوار باشد.

تعبیر خواب های مختلف در مورد مرگ و مردن و مرده ۶. تعبیر دیدن مرگ خودتان در خواب

اگر در خواب مرگ خودتان را ببینید نشانه‌ی شادمانی در راه است و احتمال زندگی کردن و لذت بردن با سبکی بی‌خیال را در آینده‌ای نزدیک نشان می‌دهد.

۷. خواب مردن مادر را دیدن

خوابی که در آن مشاهده کنید مادرتان که در قید حیات است می‌میرد دلالت بر آن دارد که به سمت اوقات سختی پیش می‌روید که در بر گیرنده‌ی کارهای سخت و فعالیت‌ها یا پروژه‌هایی وقت‌گیر خواهد بود که درگیرشان هستید یا قرار است  در آینده درگیرشان بشوید. این خواب ممکن است به معنی آن باشد که روزگاری پر از یاس و موانع، بداقبالی یا زیان در پیش خواهید داشت.

۸. دیدن کوسه‌ی مرده در خواب

دیدن کوسه‌ای که در خواب کشته می‌شود یا از قبل مرده است یعنی بازگشت آرامشی پایدار و وجودی بی‌خیال را در زندگی‌تان تجربه خواهید کرد البته به شرط آنکه از زمانبندی و فرصت‌های درست به خوبی بهره ببرید.

۹. اگر در خواب ببینید یکی از اقوام فوت کرده زنده شده است

اینکه در خواب ببینید اقوام درگذشته‌ی‌تان زنده می‌شوند و شروع می‌کنند به ارتباط برقرار کردن با شما، هشداری است برای استفاده از عقل و خرد موقعی که قرار است در رابطه با چیزهایی که قرار می‌خواهید به آن‌ها دست پیدا نمایید تصمیم گیری کنید.

۱۰. دیدن نیاکان و اجداد فوت کرده در خواب

اگر نیاکان‌تان را که فوت کرده‌اند در خواب ببینید یعنی قرار است شادی زیادی را در مسیر زندگی‌تان تجربه کنید و وضعیت سلامت شخصی شما به سمت بهتر شدن تغییر خواهد کرد.

۱۱. خواب هنرپیشه‌ی مرده را دیدن

دیدن یک هنرپیشه‌ی مرده در خواب می‌تواند به معنای آن باشد که رویدادهای غم‌بار و اجتناب ناپذیر زندگی نهایتا باعث خواهد شد که نتوانید به ارزشمندترین اهداف‌تان جامه‌ی عمل بپوشانید.

۱۲. خواب ببنید مرده‌ای به شما سر می‌زند

اینکه در خواب ببینید شخصی مرده یا گروهی از آدم‌های فوت کرده به ملاقات‌تان می‌آیند و به شما سر می‌زنند نشانه‌ی آن است که تمام توجه‌تان را بر چیزی متمرکز کرده‌اید که در گذشته برای این شخص یا گروه از اشخاص اتفاق افتاده است، یا می‌تواند نمایانگر اندوه و ناراحتی مربوط به از دست دادن آن شخص یا اشخاص باشد.

۱۳. خواب جمعیتی از مردگان را دیدن

دیدن جمعیتی از آدم‌های مرده در خواب یعنی تغییرات چشمگیری در آب و هوا یا شرایط محیطی در کل به وجود خواهد آمد که مانع تلاش‌های شما برای تکمیل موفقیت آمیز طرح‌ها یا تلاش‌های‌تان خواهد شد.

۱۴. خواب برخاستن مرده‌ای از درون یک تابوت

این که در خواب ببینید شخص مرده‌ای از تابوت بر می‌خیزد نشانگر ملاقاتی است که کی از آشنایان از شما به عمل خواهد آورد که مستلزم آن است از پیش برای شاد ساختن فضای دیدار آماده‌سازی و تلاش زیادی انجام دهید.

۱۵. خواب دوستان یا آشنایان مرده را دیدن

دیدن دوستان یا آشنایان مرده در خواب نشانه‌ای از بی‌احترامی یا استهزای اطرافیان نسبت به شما است، و رفتارشان اثری منفی بر اعتماد به نفس شما خواهد گذاشت و باعث می‌شود درک ضعیفی از خودتان داشته باشید.

۱۶. اگر در خواب ببینید از دنبال کردن یک مرده اجتناب می‌کنید

اگر در خواب ببینید از دنبال کردن شخصی که سعی می‌کند شما را وادار کند به دنبالش بروید اجتناب می‌کنید، نشانه‌ی درگیر شدن در یک موقعیت فوق‌العاده خطرناک است، اما توانایی پیشگیری یا جلوگیری از این بلا و مصیبت را خواهید داشت اگر که به درستی عمل کنید و موقع تصمیم گیری نهایت دقت را به عمل آورید.

۱۷. شریک شدن غذا با یک مرده در خواب

اینکه در خواب ببینید پشت میز نشسته‌اید و غذای‌تان را به شخصی که مرده است قسمت می‌کنید یعنی زمان آن رسیده است در زمینه‌ی مراقبت از سلامتی‌تان بهتر عمل کنید چون ممکن است مشکل سلامتی ناشناخته‌ای داشته باشید که در بدن‌تان شروع شده است و اگر به طور منظم و مرتب چکاپ و معاینه نشوید ممکن است از آن غافل و متوجه‌اش نشوید.

۱۸. زنده شدن مرده و بازگشت به دنیا در خواب

اینکه در خواب ببینید مرده‌ای دوباره زنده می‌شود یعنی رویدادهای خارق‌العاده و باورنکردنی یا وضعیت‌ّهای اینچنینی آماده‌ی ورود به زندگی تان هستند که نهایتا با آن‌ها روبرو خواهید شد.

۱۹. اینکه خواب ببیند تلاش می‌کنید مرده‌ای را زنده و احیا کنید

اینکه در خواب ببینید تلاش می‌کنید شخص مرده‌ای را زنده کنید هشداری است درباره‌ی احتمال رو شدن دوباره‌ی مسئله یا مشکلی قدیمی در زندگی‌تان که نهایتا مجبور به روبرویی و حل آن خواهید شد.

۲۰. صحبت کردن با یک مرده در خواب

اینکه در خواب ببینید با شخصی مرده در صحبت می‌کنید نشانه‌ی آن است که یکی از اعضای خانواده یا دوستان صمیمی‌تان آماده‌ می‌شود با شما تماس بگیرد تا نگرانی‌ها یا مشکلاتی را که ممکن است در زندگی‌اش در حال حاضر با آن‌ها روبرو باشد با شما در میان بگذارد.

۲۱. خواب مویه‌ کردن برای یک مرده

اینکه در خواب ببینید برای شخصی مرده شیون و زاری می‌کنید نشانگر آن است که احساسات نوستالژیک‌تان در رابطه با رویداد یا شرایطی مهم که در زندگی‌تان اتفاق افتاده برانگیخته شده است.

۲۲. دیدن مرده‌ درون تابوت در خواب

دیدن مرده‌ی درون تابوت در خواب یعنی مشکلات یا دردسرهای خاصی در زندگی‌تان مدتی است فکرتان را مشغول کرده است.

۲۳. خواب دست زدن به یک مرده

اینکه در خواب ببینید به یک مرده دست می‌زنید یعنی قرار است از اقدامات و رفتارهای آدم‌هایی که شما را دوست ندارند و به فکر منفعت طلبی از شما هستند آن هم به دلیل مسئله‌ای که همین حالا با آن درگیر هستید، رنج ببرید.

۲۴. خواب حرف زدن با کسی درباره‌ی یک مرده

اینکه در خواب ببینید در گفتگویی با آدم‌ها درباره‌ی فردی مرده صحبت می‌کنید نشانه‌ی احتمال مشکلات، درگیری‌های بالقوه یا نوعی ناسازگاری با آدم‌های بالادست در محل کار است.

۲۵. خواب ببینید مرده‌ای گریه می‌کند

دیدن مرده‌ای گریان در خواب نشانگر احتمال درگیری‌ها و ناسازگاری‌های پیش رو با آدم‌هایی است که اطراف خودتان جمع کرده‌اید.

۲۶. خواب گرفتن چیزی از یک مرده

اینکه در خواب ببینید مرده‌ای چیزی به شما می‌دهد و از او می‌گیرید نشانه‌ی بدی است. این خواب نماد سختی‌ها، مشکلات و بیماری‌های جدی، یا مرگ یکی از اعضای نزدیک خانواده است.

۲۷. احاطه شدن توسط مرده‌ها در خواب

اینکه در خواب ببینید مرده‌ها شما را دوره کرده‌اند یعنی قرار است یک سری دشمنان یا آشنایان جدیدی پیدا کنید که دوست دارند برای‌تان موانعی ایجاد کنند و باعث اختلاف و درگیری در زندگی‌تان بشوند.

۲۸. خواب بغل کردن یک مرده

اگر در خواب ببینید فرد مرده‌ای را بغل کرده‌اید نشانه ی بیماری است که انتظارتان را می‌کشد یا بدتر شدن شرایط و وضعیت سلامتی‌تان که غلبه بر آن مدت زمان زیادی از شما وقت خواهد گرفت.

۲۹. بوسیدن مرده در خواب

اگر در خواب ببینید مرده‌ای را می‌بوسید نشانگر طول عمر است. پس انتظار آن را داشته باشید که سال‌های عمر زیادی را پیش رو داشته باشید.

۳۰. خواب هدیه دادن به مرده

دیدن خوابی که در آن به یک شخص فوت شده هدیه‌ای می‌دهید نشانه‌ی زیان احتمالی مربوط به دارایی‌های مالی یا متعلقات فیزیکی‌تان است.

۳۱. خواب زنده شدن نوزادهای مرده

دیدن چنین کابوسی که در آن نوزدادهایی که می‌دانید در عالم واقعیت مرده‌اند و روی یک میز برهنه و بی‌جان خوابانده شده‌اند دوباره زنده شوند، نشانه‌ی بد یمنی در رابطه با زندگی افراد کوچک خانواده است. این نشانه پیش‌هشداری است که نوزادان در واقعیت نیز ممکن است از دینا بروند.

۳۲. خواب نوزاد مرده به دنیا آوردن

اینکه در خواب ببینید نوزاد مرده‌ای به دنیا می‌آورید معمولا به معنی آن است که یکی از اعضای خانواده یا فامیل درگیر بیماری خواهد شد. اما، از آنجایی که در واقعیت باردار هستید، مرده‌زایی می‌تواند به پایان این فصل از زندگی‌تان اشاره داشته باشد. درباره‌ی شما این خواب نشانه‌ و پیامی مستقیم است چون به معنی آن است که بارداری و وضع حمل به زودی به پایان خواهد رسید، و این شروع مادرانگی شما خواهد بود.

۳۳. خواب ماهی مرده

دیدن ماهی مرده در خواب نشانه‌ی اندوه و زیان پیش رو است، که می‌تواند به متعلقات مادی یا جنبه‌های معنوی و روانشناختی زندگی‌تان مربوط باشد.

۳۴. خواب پرندگان مرده

دیدن پرنده‌های مرده در خواب نماد پیروزی به دست آمده از عمل کردن و غلبه بر چالش‌ها و سختی‌های دشوار زندگی است. شما نهایتا در دروه‌ی زمانی کوتاهی بر این دشواری‌ها پیروز می‌شوید، سریع‌تر از آنچه فکرش را بکنید.

۳۵. خواب پروانه‌ی مرده

دیدن پروانه‌ی مرده در خواب هشداری است در رابطه با سختی‌ها و مشکلاتی که در زندگی‌تان به خاطر شرایطی که نمی‌توانید کنترل‌شان کنید برای‌تان پیش خواهد آمد. ممکن است از این‌ها بی‌خبر باشید چون کاملا غیر منتظره خواهند بود.

۳۶. خواب مردن به علت غرق شدن

اگر خواب ببینید خودتان یا کسی به خاطر غرق شدن می‌میرد، این خواب نشانه‌ی سکته یا بیماری‌های قلبی است که ممکن است در آینده‌ای نزدیک به آن دچار شوید. ممکن است اشتباهی که موقع مدیریت مساله‌ای جدی از شما سر می‌زند زندگی‌تان را تحت تاثیر قرار بدهد. شاید چیزی باشد که خانواده‌تان را درگیر کند یا تصمیم کاری که اشتباه از آب در بیاید. چنین خطائی در قضاوت می‌تواند آنقدر شما را به دردسر بیندازد که منجر به سکته یا حمله‌ی قلبی بشود. سعی کنید خیلی به خودتان سخت نگیرید. همه‌ی ما اشتباهاتی مرتکب می‌شویم و مهم آن است که بتوانیم راه حلی پیدا کنیم.

۳۷. خواب شیر مرده

اگر در خواب ببینید شیر مرده‌ای روی زمین جلوی‌تان دراز به دراز افتاده است، یعنی از حمایت و انگیزه‌ی لازم برای دستیابی به آرزوهای‌تان، موفقیت طرح‌ها یا پروژه‌های آینده‌تان برخوردار نیستید.

۳۸. خواب مردن یک زال (آلبینو)

اگر در خواب ببینید شخص یا حیوان زال‌تنی می‌میرد، هشداری است که باید از تمام فعالیت‌های کنونی‌تان در زمینه پروژه‌ای که در دست دارید متوقف کنید یا به خاطر هدفی که سعی دارید به آن برسید از پیشروی بیشتر دست بکشید.

۳۹. خواب ماهی مرده که روی آب شناور است

دیدن ماهی مرده‌ی که روی جریان آب شناور شده است نشانگر ناامیدی زیاد است، و ناتوانی در حل مسائلی که در زندگی‌تان وجود دارد یا ناراحتی درباره‌ی ناتوانی کنترل اوضاعی که در آن هستید.

۴۰. خواب آدم‌های مرده در کل

در کل دیدن آدم‌های مرده در خواب نشانه‌ی درگیر بودن شما در اضطراب مربوط مسائل روزمره، حل مشکلات کم اهمیت، یا واکنش نسبت به چیزهای بی اهمیت یا پیش پا افتاده است.

۴۱. خواب ببینید مرده‌ای به شما سر می‌زند

اینکه در خواب ببینید مرده‌ای یا مردگانی به شما سر می‌زند نشانه‌ی آن است که تمام توجه‌تان را روی چیزی متمرکز کرده‌اید که در گذشته برای این شخص یا اشخاص اتفاق افتاده است، یا می‌تواند نمایانگر اندوه و ماتم مربود به از دست دادن آن فرد یا افراد باشد.

۴۲. خواب گروه کثیری از مرده‌ها

دیدن خیل کثیری از مردگان در خواب یعنی تغییرات مهمی در آب و هوا یا شرایط محیطی اطراف‌تان به وجود خواهد آمد که مانع از تلاش‌های‌تان برای انجام موفقیت آمیز طرح‌ها یا کارها می‌شود.

۴۳. خواب ببینید مرده‌ای شما را فریب می‌دهد

اگر خواب ببینید شخص مرده‌ای شما را فریب می‌دهد تا او را دنبال کنید و به جایی بروید و شما هم با آن موافقت می‌کنید نشانه‌ی خطری در شرف وقوع است، علامت احتمال بیماری شدید یا نزدیک بودن مرگ‌تان.

۴۴. خواب حرف زدن با یک مرده

اینکه خواب ببینید با مرده‌ای صحبت می‌کنید آن هم در مکالمه‌ای رودررو و زنده، نشانه‌ی آن است که عضوی از خانواده یا دوستی نزدیک برای تماس گرفتن با شما جهت شفاف سازی درباره‌ی نگرانی‌ها یا مشکلاتی که در زندگی‌اش تجربه‌ می‌کند آماده می‌شود.

۴۵. خواب ببینید کسی شبیه به مرده‌ها به نظر می‌رسد

اگر در خواب ببینید کسی شبیه مرده‌ها رنگ و روی‌اش پریده است نشانه‌ی مشکلات یا بیماری شدیدی است که قرار است رخ بدهد. همچنین می‌تواند به معنی آن باشد که قرار است با دوستانی که وضعیت بدی را می‌گذرانند ملاقات کنید، یا شاید با بزرگترهایی دیدار کنید که به یاری شما نیاز دارند.

۴۶. خواب ببینید مرده‌ای ایستاده است

اگر در خواب ببینید مرده‌ای صاف روبروی شما ایستاده است و حرکت نمی‌کند نشانه‌ی آن است که احتمالا با مشکل یا مسئله‌ای جدی برای مدتی روبرو خواهید بود یعنی تا زمانی که برای آن راه حلی پیدا کنید.

۴۷. خواب مرده‌ای که در حال پوسیدن و تجزیه شدن است

اگر در خواب ببینید مرده‌ای درست در مقابل چشم‌های‌تان در حال پوسیدن و تجزیه شدن است نشانه‌ی خوبی است. این خواب یعنی ثروت و سعادت زیادی در راه است، یا در آینده‌ی نزدیک اوضاع مالی‌تان افزایش چشمگیری خواهد داشت.

۴۸. خواب ببینید به خاطر مردن کسی به شما تسلیت می‌گویند

اگر در خواب ببینید به خاطر مردن کسی به شما تسلیت می‌گویند که از اقوام شما بوده است یعنی قرار است در خانواده‌تان یک نفر اضافه شود مثلا نوزادی تازه.

۴۹. خواب محاصره شدن توسط مرده‌ها

اگر در خواب ببینید گروهی از مرده‌ها شما را محاصره کرده‌اند، یعنی قرار است یک سری دشمن یا آشنای جدید پیدا کنید که قصد داند موانعی ایجاد کنند و در زندگی‌تان اختلاف بیندازند.

۵۰. خواب حمل کردن یک مرده

اگر خواب ببینید مرده‌ای را خودتان یا دیگران حمل می‌کنید یعنی اندوه ناشی از مشکلات یا دشواری‌هایی که برای مدت زمان طولانی تجربه خواهید کرد.

۵۱. خواب فرشته‌ی مرده

پیدا کردن یک فرشته‌ی مرده در خواب نشانه‌ی بسیار بدی است. این خواب می‌تواند به معنی آن باشد که قرار است به خاطر یک حادثه‌ی بسیار بد بچه‌ای را از دست بدهید. این از دست دادن می‌تواند نتیجه‌ی پیگرد قانونی یا فرایندی دیگر باشد که آن بچه را از زندگی شما بگیرد.

۵۲. خواب مردن نامزدتان (نامزد یک مرد)

اگر (مرد هستید و ) در خواب ببینید نامزدتان مرده یا در حال مردن است نماد شادمانی یا زندگی رضایت‌بخش در واقعیت است. بر خلاف تصویر موجود در خواب، روابط‌تان با کسانی که مرتبا با آن‌ها در تماس هستید «سرشار از سرزندگی» خواهد بود، و فعالیت‌ها و پروژه‌هایی که در حال حاضر تقبل کرده‌اید علائم پیشرفت و پیشروی به سمت موفقیت را نشان می‌دهند. شما هرگز قبلا در زندگی‌تان این اندازه موفقیت تجربه نکرده اید و برای حفظ آن هر کاری خواهید کرد.

۵۳. خواب برادر دوقلوی مرده

اینکه در خواب ببینید برادر دوقلوی‌تان مرده است، چه واقعا برادر دوقلو داشته باشید یا نداشته باشید، نشانه‌ای از زندگی خوب است. این خواب نمایانگر عمری طولانی، سالم و سعادتمندانه است که در پیش رو دارید و نتیجه‌ی ایمان و سازگاری شما با بالاترین استانداردهای زندگی است. اگر در خواب با برادر دوقلوی مرده‌تان صحبت کنید، یعنی قرار است فعالیت یا پروژه‌ی چالش برانگیز و خسته‌کننده‌ای را تجربه کنید که برای آن آمادگی لازم داشته باشید، و ممکن است نیاز باشد بعد از آن استراحتی طولانی بکنید.

۵۴. خواب ناپدری مرده

اگر در خواب ناپدری مرده‌تان را ببینید می‌تواند دو تعبیر متفاوت داشته باشد که به رابطه‌تان در عالم واقعیت بستگی دارد. اگر رابطه‌ی صمیمی و مستحکمی با او داشته‌اید، این تصویر می‌تواند نمایانگر کسب و کار ناتمامی باشد که لازم است انجام دهید یا از نو شروعش کنید، به ویژه اگر در پروژه‌ی بخصوصی شریک شده باشید که موقع زنده بودن ناپدری‌تان در زمان حیاتش در جریان بوده است. در غیر اینصورت می‌تواند نشانگر آن باشد که اخیرا به فکر او بوده‌اید.

۵۵. خواب سوسک مرده

دیدن سوسک مرده در خواب، یعنی طرح‌های کنونی احتمالا قرار است به خاطر عواملی که خارج از کنترل‌تان هستند با شکست روبرو شوند. ممکن است امیدهایی داشته باشید برای ارتقاء گرفتن، بستن یک قرارداد یا گرفتن یک پروژه که متاسفانه این خواب حکایت از شکست گریزناپذیر در آن‌ها دارد.

۵۶. خواب اقوام یا بستگان فوت کرده و مرده

حضور اعضای خانواده‌ای که اخیرا این جهان را ترک کرده‌اند اغب یادآور توجه کردن به آنچیزی است که اطراف‌تان می‌گذرد و به دقت فکر کردن به هر تصمیم یا اقدامی که می‌خواهید انجام بدهید. تفکر و استفاده از خردی که در طی سال‌ها به دست آورده‌اید مطمئنا نتایج بهتری به بار خواهد آورد تا شتابزده عمل کردن.

۵۷. خواب سگ مرده

سگ مرده در خواب اغلب به مسائلی اشاره می‌کند که باید یک بار برای همیشه حل و فصل شوند. اساسا، این خواب به بسته شدن فصلی از زندگی و از میان برداشتن‌ تهدیدهای موجود اشاره دارد.

۵۸. خواب مادر و نوزادی (که حالا مرده اند) در یک مراسم ختم

دیدن دوستان یا آدم‌های مرده در خواب وقتی می‌دانید خواب می‌بینید می‌تواند نشانه‌ی مورد بی احترامی و استهزاء اطرافیان قرار گرفتن باشد، و رفتارهای‌شان بر اعتماد به نفس‌تان اثرات منفی بگذارد و باعث شود درک ضعیفی از خودتان داشته باشید.

۵۹. خواب مادری که مرده است در تابوتی درون عکس

دیدن عکسی از مادر درگذشته‌تان درون خواب تصویری بسیار قدرتمند است. این خواب نشان‌دهنده‌ی امتحانی در زندگی‌تان است، چیزی که بابت آن مجبور به درخواست کمک خواهید شد. اساسا، مادر در گذشته وقتی در خواب ظاهر می‌شود پیامی مثبت است، وعده‌ی دریافت کمک است در شرایطی که در آن به سر می‌برید.

۶۰. خواب نامزد (یک دختر) درون قایق با چشمانی خون آلود

اگر (یک زن یا دختر هستید و ) در خواب ببینید نامزدتان مرده است می‌تواند نشانه‌ی مورد بی‌احترامی یا خیانت قرار گرفتن توسط او باشد، و اعمال یا رفتارتان ممکن است تاثیری منفی بر اعتماد به نفس‌تان بگذارد و باعث شود در این رابطه تجدید نظر کنید. قایقی که از آب نیمه‌پر شده است می‌تواند به معنی احتمال داشتن رابطه‌ی عاشقانه‌ی مخفی یا علاقمندی به شخص دیگری باشد. این تصویر که چشم‌هایش خون آلود است را می‌توان به عنوان نشانه‌ی چیزی غیر منتظره و ناخوشایند تعبیر کرد که توسط این شخص به شما انتقال داده می‌شود.

۶۱. خواب برادر مرده‌ای که درخواست کمک می‌کند

اینکه خواب ببینید برادر مرده‌ی شما دوباره می‌میرد و از شما درخواست کمک می‌کند می‌تواند به معنی آن باشد که در مرگ او احساس گناه می‌کنید و خودتان را مقصر می‌دامنید. یا، این خواب‌تان می‌تواند نشان دهنده‌ی امکان درگیری‌ها یا ناسازگاری‌های محتمل با آدم‌های اطراف‌تان باشد.

۶۲. خواب مردگان و آخرالزمان

اگر در خواب شاهد آخرالزمان باشید می‌تواند به فاجعه یا تجربه‌ای فاجعه‌آمیز تعبیر شود. ممکن است به زودی یاس و درماندگی را تجربه کنید. این احساسات می‌تواند مرگ عزیزان را در پی داشته باشد، طلاقی دشوار یا جدایی از کسی که خیلی به شما نزدیک است. این‌ها می‌توانند تغییر عمده‌ای در زندگی ایجاد کنند، مانند یک تغییر جسمی مشهود.

۶۳. خواب ببینید با مارها می‌جنگید و یک شخص مرده ظاهر می‌شود

دیدن یک مار قهوه‌ای یا برنزی در خواب نماد حسادت است. ممکن است کسانی باشند که می‌دانید به شما یا موفقیت‌تان در زندگی حسادت می‌کنند، احتمالا این حسادت آنقدری هست که در طرح‌ها یا رویاهای‌تان مداخله کند. اگر مارها زیادتر باشند این فرضیه بیشتر تقویت می‌شود، و به تجربه کردن سختی و دسواری ناشی از اقدامات سایر آدم‌ها علیه‌تان اشاره می‌کند. و همچنین دیدن شخصی مرده در این اثنا به معنی آن می‌تواند باشد که رفتار گستاخانه یا عجیب – دست کم از منظر دیگران – از خود نشان داده‌اید. ممکن است لازم باشد در گفتارتان و رفتارتان بازنگری کنید و دقت بیشتری به خرج بدهید.

۶۴. خواب ارتباط برقرار کردن با مرده‌ها

در کل، حتما خوابی دیده‌اید که در آن تبدیل به روح شده یا با آن‌ها را ارتباط برقرار کرده‌اید، که می‌تواند نشانگر آشفتگی عاطفی یا احساسات بی‌قراری باشد که در درون‌تان جریان دارد. این می‌تواند به خاطر مسئله‌ای کوچک یا فقط شرایطی جزئی باشد اما موردی باشد که احتمالا به خاطر مرموز بودن و ماهیت مبهم و معماگونه‌اش بسیار مهم است.

۶۵.  خواب کودکی فوت کرده که نمی‌خواهد بمیرد

اگر کودکی که فوت کرده است را در خواب ببینید، به ویژه درون تابوت، نشان دهنده‌ی آن است که یکی از کودکان نزدیک به شما به شدت بیمار خواهد شد یا در آینده‌ی نزدیک سانحه‌ای برای‌ش رخ می‌دهد. این تصویر که آن کودک ناگهان بیدار می‌شود و می‌خواهد کنار شما بماند ممکن است نشانگر موقعیت‌های جاری زندگی‌ باشد که شما از آن فراری هستید یا بیرون رفتن با نزدیکان‌تان، به ویژه با اعضای خانواده و اقوامی که در گذشته زمان زیادی را با آن‌ها سپری می‌کرده‌اید.

۶۶. در خواب پدرتان که فوت شده است را پیدا کنید

این که در خواب پدر درگذشته‌تان را ببیند می‌توان به عنوان نشانه‌ای از کارهای ناتمام بین شما دو نفر تعبیر کرد. ممکن است چیزی بوده باشد که او آن را آغاز کرده است و از شما انتظار داشته که تمامش بکنید، یا می‌تواند چیزی باشد که با هم روی آن کرده‌اید و از زمانی که او این جهان را ترک کرده‌ است این کار متوقف شده است. پس اگر در خواب به پدر مرده‌ی خود بر بخورید، بیان احساساتی درباره‌ی درگذشت او و پیامی احتمالی از ناخودآگاه‌تان است تا به عقب برگردید و کار نیمه تمامی را که آغاز کرده بودید به سرانجام برسانید.

تعبیر خواب زنده شدن مرده و برگشتن مرده

پس از آنکه یکی از عزیزانتان از دنیا می رود، شما می ترسید از اینکه دیگر هرگز قادر نیستید دوباره با او دیدار کنید. ابتدا حالت صدای او یا چهره اش وقتی که می خندید را از یاد می برید. خیلی طول نمی کشد که احساس می کنید گویی هر چیزی در مورد آن شخص را به تدریج  فراموش کرده و از یاد می برید. اما وقتی بالاخره آن فرد عزیز و محبوب را در خواب می بینید، شاید تا اندازه ای برایتان آرامش بخش باشد. حتی اگر خوابی که دیده اید ماجرایی خوشایند و چندان مثبت را به تصویر نکشیده باشد اما همین که بار دیگر نزدیک کسی بوده اید که دوستش می دارید احساس خوبی را در شما به وجود می آورد. در ادامه اختصاصا به تعبیر خواب زنده شدن مرده می پردازیم.

۶۷.دلتنگی

پاسخ شفاف دیگری که به این وضعیت می توان داد این است که شما دلتنگ فردی هستید که از دنیا رفته است. شما دیگر آن فرد را در کنار خودتان ندارید و ندیدن او موجب دلتنگی شما شده است. همین دلتنگی شما موجب می شود که آن فرد در خواب شما ظاهر شود. بعلاوه وقتی بیش از اندازه به فرد عزیز و محبوب از دنیا رفته خودتان فکر کنید، او را در خواب خواهید دید. ذهن ناخودآگاه شما از افکار و خاطرات شما تغذیه می کند تا خواب های شما را پدید آورد. اگر تمام مدت در حال فکر کردن به عزیز از دست رفته خود هستید پس احتمال اینکه بالاخره او را در خواب ببینید چند برابر خواهد شد.

 تعبیر خواب سقوط هواپیما: ۱۲ تعبیر دیدن انفجار و تصادف هواپیما در خواب

۶۸. گوشتان به نصیحت های دیگران بدهکار نیست

برخی افسانه ها بر این باورند که اموات به خواب ما می آیند تا ما را نصیحت کنند یا هشداری به ما بدهند. اگرچه احتمالا این مورد چندان صحت ندارد اما اساس و پایه آن را حقیقتی تشکیل می دهد. برخی اوقات، ما در زندگی روزانه خود مرتکب اشتباهاتی می شویم که خود به آن ها واقف یا آگاه نیستیم. شاید فکر می کنید که کار درستی را انجام می دهید و راغب نیستید به توصیه های دیگران هم گوش بدهید.

در این وضعیت، فردی که مرده است به خواب شما بر می گردد تا به شما اندرز و نصیحتی که به آن نیاز دارید را بدهد. دوست متوفی شما در واقع شما را نصیحت نمی کند بلکه ذهن ناخودآگاه تان است که تصویر او را انتخاب می کند تا صورت او همان کسی باشد که به شما اندرزی می دهد. ذهن ناخودآگاه  شما می فهمد که شما درگیر مساله یا مشکلی هستید و به همین ترتیب فردی مهربان و صمیمی را انتخاب می کند تا در خواب به شما هشدار یا نصیحتی بدهد. از آنجایی که شما اساسا فردی هستید که مایل نیست به پند و اندرزها توجهی نشان بدهد، این خواب در واقع روش ذهن ناخودآگاه شما برای گول زدن و وارد کردن شما در مسیری درست است.

 تعبیر خواب بوسیدن: ۲۴ تعبیر دیدن بوسه و بوسیدن در خواب

۶۹. در برابر گذشته پذیرش ندارید

شما دوست دارید فردی که از دنیا رفته است همچنان زنده باشد و به همین دلیل هم او را در خواب خود زنده می بینید. حتی اگر منطق شما این حقیقت را می داند که آن فرد به جهانی دیگر عزیمت کرده اما بخشی از ذهن شما این حقیقت را باور نکرده است. ذهن ناخودآگاه شما همچنان احساس می کند که فرد مورد علاقه و از دنیا رفته شما می تواند در پیرامون شما راه برود و حتی برای صرف شام در کنارتان می نشیند و شما را همراهی می کند. از آنجایی که بخشی از شما همچنان مرگ وی را نپذیرفته است، شما همچنان در خواب او را واقعی و زنده می بینید.

 تعبیر خواب هواپیما: ۱۴ تعبیر دیدن تصادف و سقوط هواپیما در خواب

۷۰. تعبیر خواب زنده شدن مادری که مرده است

مادر بطور کلی نمادی از پرورش، مراقبت، هدایت و امنیت است. مادر در زندگی واقعی آرامش و راهنمایی های خودش را در اختیار فرزند قرار می دهد. اگر در خواب ببینید که مادر مرده شما زنده شده است، تعبیر آن است که شما آن بخش از وجود مادر خودتان را کم دارید. شما در نتیجه غم و اندوه یا به هر دلیل دیگری از نشانه های ذهن ناخودآگاه تان غافل شده اید؛ نشانه هایی که نیازتان به آن ویژگی ها در زندگی واقعی را به شما نشان می دهند.

در بیشتر موارد، این نوع خواب ها به این مفهوم است که یا شما دلتنگ مادر از دنیا رفته خودتان هستید یا اینکه اکنون به برخی از این ویژگی هایی که مادرتان در دوران حیات خود نیاز شما به آن ها را تامین می کرده است احتیاج دارید. اگر در خواب ببینید که با مادر خود که از دنیا رفته و حالا در خواب زنده شده است حرف می زنید، تعبیر آن است که سعی می کنید از نظر و عقیده او در روبرو شدن با مشکلی در زندگی واقعی خود  استفاده کنید. بعلاوه شاید ذهن ناخودآگاه شما احساس می کند که مادر شما پیغام مهمی برایتان دارد که شما باید بیدار شوید و به این پیغام گوش بدهید. این پیغام می تواند پیامی از جانب روح او باشد یا شاید توصیه ای است که اگر مادرتان همچنان در قید حیات بود شاید به شما ارائه می داد.

۷۱. تعبیر خواب زنده شدن پدری که از دنیا رفته است

اگر در خواب ببینید که پدر مرحوم شما دوباره زنده شده است، این خواب می تواند نمادی از چند چیز باشد. پدر در خواب نمادی از محافظت، حمایت،  قدرت، استقلال و تصمیم گیری است. یک علت اصلی برای دیدن این خواب این است که شما می خواهید در زندگی واقعی خود از این ویژگی ها برخوردار باشید. شاید در گرفتن تصمیمی یا مدیریت پروژه ای با مشکل روبرو شده اید و به همین دلیل ذهن ناخودآگاه شما سعی می کند تا از طریق این خواب شما را به سمت اقدام و عمل هل بدهد.

بعلاوه شاید دلتنگ پدرتان هستید و این خواب را می بینید. حتی اگر سال ها از مرگ پدرتان می گذرد، هنوز هم خاطرات شما از پدرتان در ذهن ناخودآگاه شما باقی مانده است. این خاطرات بطور تصادفی در خواب شما ظاهر می شوند یا وقتی در زندگی واقعی خود به حمایت بیشتری نیاز داشته باشید، ممکن است چنین خوابی را ببینید.

 تعبیر خواب انار: ۷ تعبیر دیدن انار در خواب

۷۲. تعبیر خواب زنده شدن برادری که مرده است

گفته می شود که دعوا کردن با برادر در خواب نشان دهنده آن است که در زندگی واقعی رابطه شما با کسی از بین می رود یا شما با کسی دعوا خواهید کرد. در وضعیتی خوشایندتر، دیدن برادر در خواب نمادی از اتحاد، هماهنگی خانوادگی و داشتن دوستی است که همیشه حامی و پشتیبان شما است. اگر در خواب ببینید که برادر مرحوم شما زنده شده است، تعبیر آن است که شما در زندگی واقعی از داشتن چنین دوست یا فردی در خانواده خود محروم هستید.

برای درک درست معنای این خواب باید با دقت آنچه در خواب اتفاق افتاده است را مورد بررسی قرار دهید. آیا برادرتان به شما پیامی می دهد؟ آیا با شما جر و بحث می کند یا شما را نادیده می گیرد؟ این جزئیات کلیدی تعبیر اصلی خواب تان و آنچه که در ذهن ناخودآگاه شما در جریان است را به شما نشان می دهند. برخی اوقات ساده ترین توضیح برای دیدن زنده شدن برادر مرده در خواب این است که شما از حضور او در زندگی واقعی محروم و بی بهره مانده اید.

۷۳. تعبیر خواب زنده شدن خویشاوندی که از دنیا رفته است

اگر در خواب یکی از خویشاوندان مرحوم خود را ببینید که زنده شده است، تعبیر آن است که چیزی که آن را گم کرده یا از دست داده اید به شما باز خواهد گشت. این خواب همچنین می تواند نشان دهنده ویژگی ها و خصوصیاتی باشد که در زندگی واقعی خود فاقد آن ها هستید. برای مثال، اگر عمویی داشتید که همیشه احساس عشق و امنیت را در شما به وجود می آورد و حالا از دنیا رفته و در خواب او را زنده می بینید، تعبیر آن است که شاید شما در زندگی واقعی خود به عشق و امنیت بیشتری نیاز دارید. ذهن ناخودآگاه شما از طریق این خواب راهی به سمت نیازهای عاطفی تان را به شما نشان می دهد.

از طرف دیگر، دلتنگی برای آن شخص می تواند علت دیدن این خواب باشد. شاید احساس می کنید که او پیام مهمی را برای شما به همراه داشته است. اگر شما یکی از اهداف خودتان را رها کرده اید و این فرد همواره شما را در جهت تحقق اهدافتان ترغیب و تشویق می کرده است، پس حضور او در خواب شما نماد آن است که باید بار دیگر در مسیر اهداف خود قرار بگیرید و دوباره بر آنچه که در زندگی می خواهید تمرکز کنید.

 تعبیر خواب آسانسور: ۹ تعبیر دیدن آسانسور و بالابر در خواب

۷۴. تعبیر خواب زنده شدن دوستی که مرده است

احتمالا وقتی در بحرانی به سر می برید یا سخت تلاش می کنید تا تصمیم دشواری را بگیرید، یکی از دوستان خوب خود را در خواب می بینید. دیدن زنده شدن دوستی که مرده است در خواب نشان دهنده آن است که شما در تصمیم گیری به کمی حمایت نیاز دارید. برخی اوقات هم دیدن دوست مرده ای که در خواب زنده شده است تعبیر آن است که شما از حضور این فرد در زندگی محروم شده اید و دلتنگ او هستید.

همچنین این خواب می تواند گویای این حقیقت باشد که شما فاقد یکی از ویژگی ها یا خصوصیات اخلاقی بارز این فرد هستید. اگر دوستی که از دنیا رفته است را در خواب ببینید و این فرد در دوران حیات خود عاشق زندگی بوده و همیشه از زندگی خود لذت می برده است، احتمالا شما در دوران رویارویی با مشکلات و زمانیکه به کسی نیاز دارید تا حال و احوال شما را بهتر کند او را در خواب خود می بینید. به رفتار و گفتار او در خواب دقت کنید تا بتوانید تعبیر بهتری از خواب خود به دست بیاورید.

۷۵. تعبیر خواب در آغوش گرفتن مرده

برخی فرهنگ ها بر این باورند که در آغوش گرفتن مرده در خواب اگر که برای مدت کوتاهی به طول بیانجامد نمادی از طول عمر است. در فرهنگ تعبیر خواب اسلامی، آغوش طولانی مدت به معنای آن است که شما مرگ خودتان را در آغوش گرفته اید. در آغوش گرفتن در خواب می تواند نشان دهنده نیاز شما به عشق ورزیدن به خودتان باشد. شاید احساس می کنید قادر نیستید به خودتان عشق بورزید یا توسط فرد دیگری دوست داشته شوید و به همین دلیل در خواب می بینید که مرده ای را در آغوش گرفته اید.

فردی که در خواب شما ظاهر می شود می تواند نشان دهنده مفهوم خواب شما باشد. اگر او فردی باشد که در زندگی واقعی خود معمولا او را در آغوش می گرفته اید، تعبیر آن است که شما دلتنگ او هستید و همچنان به عشق و حمایت او نیاز دارید. این تعبیر بویژه زمانی صادق است که خویشاوند، والدین یا دوست خودتان را در خواب ببینید که او را در آغوش گرفته اید. همچنین شاید در زندگی واقعی خود به حمایت بیشتری نیاز دارید و ب

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

تبلیغات

جستجو های اخبار روز

جدیدترین اخبار

  • تعبیر خواب هدیه گرفتن انگشتر

    تعبیر خواب هدیه گرفتن انگشتر ، از مرده و مرد غریبه در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه...

  • تعبیر خواب خرمالو برای زن حامله

    تعبیر خواب خرمالو برای زن حامله ، معنی دیدن خرمالو برای زن باردار چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب گاو سیاه و سفید

    تعبیر خواب گاو سیاه و سفید ، معنی دیدن گاو سیاه و سفید در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب قبر بزرگان

    تعبیر خواب قبر بزرگان ، و دیدن اسم خود روی سنگ قبر و خراب شدن قبر مرده همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب پسته تازه با پوست

    تعبیر خواب پسته تازه با پوست ، معنی دیدن فندق و پسته در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد...

  • تعبیر خواب عسل و کندو

    تعبیر خواب عسل و کندو ، معنی دیدن عسل و کندو و موم در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد...

  • تعبیر خواب ادرار خونی

    تعبیر خواب ادرار خونی ، دیدن ادرار خونی در خواب چه معنایی دارد همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد...

  • تعبیر خواب دیدن بره سفید

    تعبیر خواب دیدن بره سفید ، دیدن و داشتن بره سفید در خواب چه معنایی دارد همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب کوتاه کردن موی ابرو

    تعبیر خواب کوتاه کردن موی ابرو ، برداشتن دیگران و مداد کشیدن و تاتو ابرو همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت...

  • تعبیر خواب پرتقال دادن به مرده

    تعبیر خواب پرتقال دادن به مرده ، و درخت پرتقال حضرت یوسف برای زن باردار همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب عسل و کندوی عسل

    تعبیر خواب عسل و کندوی عسل ، بزرگ و با موم در خواب های ما چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد...

  • تعبیر خواب گیلاس خریدن

    تعبیر خواب گیلاس خریدن ، معنی خرید و فروش گیلاس در خواب های ما چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب درخت کاج

    تعبیر خواب درخت کاج ، ابن سیرین و امام صادق قطع شده و دیدن میوه ی کاج همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب سنگ قبر خودم

    تعبیر خواب سنگ قبر خودم ، دیدن اسم خود روی سنگ قبر و سنگ قبر آدم زنده همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب ادرار از نظر امام صادق

    تعبیر خواب ادرار از نظر امام صادق ، ادرار کردن مرده و بچه وی آدم و خون جای ادرار همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب...

  • تعبیر خواب کشتن گاو

    تعبیر خواب کشتن گاو ، و سر بریدن گاو در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه شما سروران...

  • تعبیر خواب پرتقال دادن به دیگران

    تعبیر خواب پرتقال دادن به دیگران ، و گرفتن از مرده در خواب چه معنایی دارد همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت...

  • تعبیر خواب خوردن میوه خرمالو

    تعبیر خواب خوردن میوه خرمالو ، معنی خوردن خرمالو در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه...

  • تعبیر خواب موز و سیب

    تعبیر خواب موز و سیب ، دیدن سبد پر از سیب و موز در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه شما...

  • تعبیر خواب بره سیاه کوچک

    تعبیر خواب بره سیاه کوچک ، معنی دیدن کهره کوچک در خواب ما چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد...

  • تعبیر خواب دالان

    تعبیر خواب دالان ، معنی دیدن دالان در خواب های ما چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه شما...

  • تعبیر خواب هدیه گرفتن قاب عکس

    تعبیر خواب هدیه گرفتن قاب عکس ، معنی دیدن هدیه گرفتن قاب عکس در خواب همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت...

  • تعبیر خواب نامه دادگاه

    تعبیر خواب نامه دادگاه ، معنی دیدن نامه دادگاه در خواب های ما چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...