تبلیغات

تعبیر خواب بارداری: ۴۸ تعبیر تمام خواب های مربوط به حاملگی

خواب های ما معمولا بازتابی از مشکلات ما در بیداری، افکار و آرزوهایمان است. هم‌چنین ممکن است نشان از چیزی باشد که در آن روز یا در گذشته برایمان اتفاق افتاده‌است. در این مقاله درباره تعبیر خواب بارداری و ۴۸ تعبیر تمام خواب های مربوط به حاملگی نکات بسیار درست و تا اندازه زیادی نزدیک به واقعیت را بیان میکنیم.

تعبیر خواب بارداری

تعبیر خواب می‌تواند خیلی جالب باشد و بسیاری از آدم‌ها عاشق آن هستند. اگر شما هم می‌خواهید خواب‌هایتان را تعبیر کنید، ما به شما توصیه می‌کنیم وقتی صبح از خواب بیدار شدید خواب‌هایتان را بنویسید. برای این‌که خواب‌تان را به درستی تعبیر کنید باید تمام جزئیات آن را به خاطر داشته‌باشید.

ما در این مقاله به تعبیر دیدن حاملگی در خواب می‌پردازیم. دیدن حاملگی در خواب، خصوصا برای خانم‌ها، خیلی رایج است. آیا تا به حال خواب حاملگی دیده‌اید؟ آیا تا به حال خواب دیده‌اید که جنین خود را از بین برده‌اید یا نوزاد به دنیا نیامده‌تان را از دست داده‌اید؟

آیا تا به حال از خودتان پرسیده‌اید این خواب‌ها به چه معنی است؟ آیا معنی این خواب‌ها این است که به زودی بچه‌دار خواهیدشد یا این‌که در زندگی واقعی مانند بچه‌ها عمل می‌کنید؟ اگر می‌خواهید جواب این سوالات و سوالات مشابه را به دست بیاورید، باید این مقاله را به دقت بخوانید. ما به شما می‌گوییم خواب‌های مربوط به حاملگی به چه معنی است و چگونه می‌توانید آن‌ها را تعبیر کنید.

اگر عاشق تعبیر خواب هستید، و اگر اغلب خواب می‌بینید باردار هستید، این مقاله برایتان جالب خواهدبود. به خواندن ادامه بدهید تا چیزهایی را که می‌خواهید، درباره‌ی خواب حاملگی بدانید.

خواب های مربوط به حاملگی نشانه چیست؟ ۱. رشد و توسعه

خواب‌های مربوط به حاملگی معمولا نشانه‌ی رشد و توسعه‌ی خودتان است. معنی‌اش این است که جنبه‌ی خاصی از شخصیت شما در حال وارد شدن به فاز جدیدی است.

 تعبیر خواب ناخن: ۵ تعبیر دیدن ناخن در خواب که خیلی واقعی است

۲. ایده‌های جدید

خواب حاملگی می‌تواند به معنی ایده‌ای باشد که هنوز در حال رشد است اما شما برای ارائه‌ی آن به جهان هنوز آماده نیستید. همان‌طور که می‌توانید ببینید خواب‌های مربوط به حاملگی معمولا به ایده‌ها، پروژه‌ها، و تغییرات جدید در زندگی اشاره دارد.

۳. شکست

هرچند خواب حاملگی اغلب معانی مثبت دارد اما ممکن است گاهی هم تعبیر منفی داشته‌باشد. گاهی معنی‌اش این است چیزی که برایتان خیلی مهم است با وجود این‌که برایش خیلی تلاش کرده‌اید به موفقیت نمی‌رسد.

اکنون برخی از رایج‌ترین خواب‌های مربوط به حاملگی را بررسی می‌کنیم و باید بدانید که ممکن است سناریوهای مختلف را در خواب‌تان ببینید. ممکن است در خواب حاملگی خودتان یا فردی دیگر را ببینید.

ممکن است یک نوزاد را در خواب ببینید، اما ممکن است از دست دادن نوزاد را نیز ببینید. مهم است محیطی را که در خواب می‌بینید بشناسید و تمام جزئیات را به یاد بیاورید. تنها به این طریق می‌توانید تعبیری درست و دقیق از خواب حاملگی بدهید.

 تعبیر خواب مرده: ۵ نکته در مورد تعبیر دیدن مرگ و مردن در خواب

تعبیر خواب بارداری: رایج ترین خواب های مربوط به حاملگی ۱. دیدن حاملگی خودتان

همان‌طور که قبلا گفتیم در اکثر موارد خواب مربوط به حاملگی بازتاب جنبه‌ی خاصی از خودتان است که در آن لحظه در حال رشد است. ممکن است این خواب‌ها نشانه‌ی برخی جوانب زندگی‌تان باشد که در حال عبور از فرایند تغییرات بزرگ است. اگر در خواب دیدید که حامله هستید، می‌تواند به این معنی باشد که ایده‌ای جدید یا پروژه‌ای جدید خلق شده‌است.

هم‌چنین خانم‌های باردار اغلب خواب حاملگی‌شان را می‌بینند. در این صورت این خواب‌ها نشانه‌ی اضطراب و ترس‌های مربوط به حاملگی‌شان است.

پژوهش‌ها نشان داده‌است که اگر یک خانم در سه ماهه‌ی اول بارداری باشد احتمالا خواب گل، حیوانات کوچک یا میوه‌ها را می‌بیند. پژوهشگران پی برده‌اند که زنان باردار در سه ماهه‌ی دوم بارداری معمولا خواب می‌بینند نوزادی به دنیا آورده‌اند که انسان نیست. در این دوره از بارداری معمولا زنان نگران سلامت نوزادشان هستند. هم‌چنین به این فکر می‌کنند که آیا مادر خوبی خواهندبود یا نه.

درد شکم در بارداری

در سه ماهه‌ی سوم بارداری زنان معمولا خواب حیوانات بزرگ‌تر را، مانند فیل یا دایناسور، می‌بینند.

زنان باردار اغلب درباره‌ی جنسیت نوزادشان خواب می‌بینند. این خواب بازتاب دل‌مشغولی آن‌ها در درباره‌ی جنسیت فرزندشان است.

هم‌چنین اگر قصد دارید در زندگی واقعی باردار شوید، عادی است خواب حاملگی ببینید. ولی اگر باردار نیستید و خواب بارداری می‌بینید، معنی‌اش این است که از برخی وظایف جدید در زندگی‌تان می‌ترسید.

مطلب مرتبط : تعبیر خواب زایمان: ۱۶ تعبیر دیدن تولد و بچه به دنیا آوردن در خواب

تعبیر خواب بارداری ۲: دیدن حاملگی فردی دیگر

اگر در خواب‌تان دیدید که فرد دیگری حامله است، معنی‌اش این است که می‌خواهید به این فرد نزدیک‌تر شوید.

اگر مردی خواب ببیند که نامزدش حامله است، معنی‌اش این است که رابطه‌شان در وضعیت بحرانی است. آن‌ها دیگر اهداف مشترکی ندارند و ممکن است در آینده‌ی نزدیک جدا شوند.

 تعبیر خواب خیانت: ۶ معنی دیدن خیانت در خواب از نظر متخصصان

۳. دیدن سقط جنین ناخواسته

اگر خواب ببینید فرزندی که در راه داشتید در حال مردن است، نشانه‌ی بدی است. معنی‌اش این است در پروژه‌ای که تلاش زیادی برایش کرده‌اید موفق نمی‌شوید. برنامه‌هایتان تحقق نمی‌یابد اما باید قوی و مثبت بمانید.

شاید خواب دیدن درباره‌ی نوازدتان استرس‌آور باشد. اما این خواب‌ها در اکثر موارد تعبیر منفی ندارد. این خواب‌ها معمولا به این معنی است که شما سردرگم هستید و از تغییرات جدیدی که در زندگی‌تان در حال روی دادن است می‌ترسید.

اگر باردار هستید و خواب دیدید که جنین‌تان را از دست داده اید، فقط بازتاب اضطراب شما است، پس لازم نیست نگران باشید.

تعبیر خواب بارداری ۴: دیدن آزمایش حاملگی

اگر خواب آزمایش حاملگی دیدید، معنی‌اش این است که فاز جدیدی در زندگی‌تان شروع شده‌است. ممکن است یک رابطه‌ی جدید یا شغل جدید باشد. یک امتحان نشان خواهدداد برای تغییراتی که در زندگی‌تان رخ می‌دهد آماده هستید یا نه.

 تعبیر خواب مار: ۶ نکته اثبات شده درباره تعبیر دیدن مار در خواب

۵. دیدن سونوگرافی بارداری

اگر خواب دیدید که در حال سونوگرافی بارداری هستید، این خواب به یک فاز جدید در زندگی‌تان اشاره دارد. شاید به زودی در زندگی واقعی باردار شوید یا شغل جدیدی پیدا کنید. هم‌چنین ممکن است پروژه‌ی جدیدی را شروع کنید که در دوره‌ی پیش رو موفقیت زیادی به همراه داشته‌باشد.

تعبیر خواب بارداری ۶: دیدن سقط جنین عامدانه

اگر خواب دیدید که جنین خود را از بین بردید، معنی‌اش این است که رشد خودتان به بن‌بست رسیده‌است. شما بسیار می‌ترسید و گیج شده‌اید و نمی‌توانید فاز جدیدی را در زندگی‌تان شروع کنید.

هم‌چنین زنانی که قبلا در زندگی واقعی‌شان سقط جنین عمدی داشته‌اند ممکن است اغلب خواب آن را ببینند. این زنان به این شیوه در حال بهبودی از آسیبی هستند که در بیداری از آن جان سالم به در برده‌اند. شاید این خواب برای زنان هشداری باشد تا بیش‌تر مراقب سلامتی‌شان باشند.

اگر خواب دیدید که فرد دیگری جنین‌اش را از بین برده‌است، معنی‌اش این است که رابطه‌تان با این فرد خیلی خوب نیست. اگر خواب دیدید نامزدتان جنین‌اش را سقط کرده‌است، معنی‌اش این است که رابطه‌تان در حال پیشرفت نیست. اگر فردی را که در خواب‌تان در حال سقط جنین است نمی‌شناسید، معنی‌اش این است که این خواب بازتاب نظر شخصی شما درباره‌ی سقط جنین است.

اگر در خواب دیدید که فردی در اثر سقط جنین مرده‌است، نشانه‌ی آن است که در حال انجام دادن کارهایی هستید که نباید انجام دهید. شما در بیداری رویکردی اشتباه نسبت به یک مشکل در پیش گرفته‌اید. باید رویکردتان را تغییر دهید تا اوضاع بهتر شود.

 کابوس: ۲۵ رایج ترین کابوس شبانه که باید معنی آن ها را بدانید

۷. دیدن این‌که در راه بیمارستان هستید

اگر خواب ببینید که در راه بیمارستان هستید و به زودی زایمان می‌کنید، نشانه‌ی آن است که در زندگی واقعی نمی‌خواهید زیر بار مسئولیت بروید. شما از رویارویی با مشکلات و حل کردن آن‌ها اجتناب می‌کنید. ولی اگر واقعا باردار هستید این خواب فقط بازتاب اضطراب شما برای زایمان است.

تعبیر خواب بارداری ۸: دیدن نوزاد داشتن

اگر در خواب‌تان یک نوزاد دیدید، ممکن است نشانه‌ی بی‌گناهی و شروع‌های جدید باشد. همان‌طور که احتمالا می‌دانید، نوزاد همیشه نشانه‌ی چیزی خاص و محتاج به حمایت است که در ذات شما وجود دارد.

اگر در خواب دیدید که یک نوزاد لبخند می‌زند نشانه‌ی خوبی است. معنی‌اش این است که یک دوره‌ی خوشی و شادی در پیش دارید. اگر در خواب یک نوزاد پیدا کردید نشانه‌ی ظرفیت و دانش پنهان شما است. شما باید دانش و استعدادتان را بیش‌تر بروز بدهید.

اگر در خواب دیدید که نوزادتان را فراموش کرده‌اید، معنی‌اش این است که می‌خواهید ضعف‌ها و ترس‌هایتان را پنهان کنید. شما نمی‌خواهید آدم‌های دیگر بدانند که آسیب‌پذیر هستید. هم‌چنین ممکن است دیدن فراموش کردن نوزادتان در خواب به این معنی باشد که اکنون وقت برگشتن به سرگرمی‌ها و علایق قدیمی است.

اگر در خواب ببینید که در حال عوض کردن پوشک نوزادتان هستید، معنی‌اش این است که باید در زندگی واقعی نگرش‌هایتان را عوض کنید. شما نسبت به یک پروژه یا ایده رویکردی اشتباه در پیش گرفته‌اید و باید تغییراتی ایجاد کنید.

اگر در خواب‌تان یک نوزاد در حال رقصیدن یا راه رفتن است، نشانه‌ی خوبی است. این خواب تعبیرش این است که دوره‌ای آرام و موفق پیش رو دارید، پس نباید نگران باشید.

رفلاکس نوزاد

تعبیر خواب بارداری ۹: دیدن زایمان زودرس

این خواب نیز در میان زنان باردار بسیار رایج است و بازتاب ترس آن‌ها از زایمان است. اگر خواب زایمان زودرس دیدید و باردار نیستید، معنی‌اش این است که احساس می‌کنید برای تغییرات جدید در زندگی‌تان آماده نیستید.

 تعبیر خواب: تفسیر و معنی واقعی ۲۱۰ خواب که همه ما تا به حال دیده ایم

۱۰. دیدن عمل سزارین

بسیاری از زنان عمل سزارین را در خواب می‌بینند. اگر شما هم چنین خوابی دیده‌اید، معنی‌اش این است که به کمک فردی دیگر نیاز دارید. شما نمی‌توانید به تنهایی پروژه‌ها و ایده‌هایتان را عملی کنید.

تعبیر خواب بارداری ۱۱: دیدن نوزاد غیرانسان

این خواب می‌تواند ترسناک باشد اما خیلی شایع است. بسیاری از زنان باردار در خواب می‌بینند که حیوان یا هیولا به دنیا آورده‌اند. اگر شما هم چنین خوابی دیده‌اید حتما وحشت کرده‌اید. اما جای نگرانی نیست.

قبلا گفتیم دیدن خواب‌هایی درباره‌ی به دنیا آوردن موجودات غیرانسان برای زنان باردار طبیعی است. این خواب بازتاب نگرانی شما درباره‌ی سلامت نوزادتان است.

۱۲. دیدن بند ناف

اگر خواب بند ناف دیدید، معنی‌اش این است که با فردیت خودتان مشکل دارید. شما نمی‌توانید خودتان باشید، برای همین به حمایت فردی دیگر نیاز دارید. در اکثر موارد این خواب بازتاب رابطه‌ای است که با مادرتان دارید.

۱۳. دیدن زایمان در خواب

خواب های مربوط به زایمان کردن می‌تواند نشانه‌ی آن باشد که پروژه‌ای که در شرف آغاز آن هستید تلاش زیادی می‌طلبد. البته، اگر واقعا حامله هستید یا سعی دارید باردار شوید، این خواب ها می‌توانند فقط بازتاب تمایل شما به داشتن فرزند یا احساسات و ترس‌های‌تان درباره‌ی زایمان باشد.

۱۴. خواب مردن هنگام زایمان / نوزاد مرده زاییدن

این کمی ترسناک به نظر می‌رسد، اما این که خواب ببینید مادری حین زایمان می‌میرد اکثرا به معنی آن است که شما در فرایند «ایجاد تغییرات در زندگی یا خلاص شدن از عادات و روش های قدیمی خود هستید». به همین صورت، اگر خواب ببینید نوزادی مرده به دنیا می‌آورید یا شاهد یک مرده‌زایی هستید،‌ فقط به معنی آن است که چیزی در زندگی‌تان به صورت ناگهانی و غیر منتظره به پایان خود رسیده است، یا اینکه اعتمادتان را به چیزی از دست داده‌اید.

۱۵. دیدن جفت در خواب

دیدن این خواب یعنی؛ «باید بار غیر ضروری که بر دوش‌تان است را زمین بگذارید».

۱۶. دیدن خواب نداشتن نوزاد در شکم

خواب‌های مربوط به پایان دادن یک بارداری – چه به انتخاب خود چه به صورت تصادفی – می‌تواند به طرز وحشتناکی استرس آور باشد. اما این خواب‌ها در واقع اکثرا نشانه‌ی فعالیت ضمیر ناخوداگاه‌تان برای درک احساسات گیجی و نا امیدی از تغییرات در زندگی‌تان است و جای ترس و نگرانی وجود ندارد.

۱۷. خواب شیر دادن نوزاد

خواب‌های مربوط به شیردهی معمولا نشانه‌ی آن است که «عطوفت، عشق، محبت، و عواطف مادرانه» بسیاری برای نثار کردن دارید. یا اینکه می‌تواند کاملا برعکس هم باشد: «اینکه باید مراقب باشید چه کسی را محرم اسرار خود می‌کنید.» با شیشه شیر دادن به نوزاد نیز می‌تواند «نماد مراقبت و محبت شما در عالم بیداری به وقت نیاز باشد.» خواب نوزادی گرسنه را دیدین یعنی «کمبودی را در زندگی تجربه می‌کنید که به توجه فوری نیاز دارد.»

تعبیر خواب بارداری ۱۸: خواب پیدا کردن نوزاد

پیدا کردن نوزاد شخص دیگری در خواب نشانه‌ی آن است که نهایتا به پتانسیل و توانایی پنهان خود پی می‌برید و اذعان می‌کنید.

۱۹. فراموش کردن این که نوزادی داشته‌اید

این خواب یعنی «سعی دارید آسیپ‌پذیری‌هایتان را پنهان کنید؛ نمی‌خواهید سایرین از نقاط ضعف‌تان آگاهی پیدا کنند.» یا اینکه جنبه‌هایی از خودتان هستند «که آن‌ها را رها کرده‌اید یا به خاطر شرایط متغیر زندگی کنار گذاشته‌اید.»

alt

۲۰. خواب عوض کردن پوشک بچه

پوشک‌های کثیف ممکن است به معنی این باشد که لازم است «وضعیت و نگرش‌تان را در قبال یک ایده یا پروژه‌ی جدید تغییر دهید» یا «لازم است به هم ریختگی و آشفتگی را که در اثر بچگی کردن خودتان به وجود آورده‌اید جمع و جور کنید.»

۲۱. خواب ببینید خودتان یک نوزاد هستید

اگر خواب ببینید که خودتان نوزاد هستید ممکن است معنایش آن باشد که تمایلی زیادی به محبت و توجه دارید. همچنین می‌تواند به معنی آن باشد که درست مثل بچه‌ها عمل می‌کنید و رفتارهای نابالغانه از شما سر می‌زند.

۲۲. تعبیر خواب بارداری مادرتان

اینکه خواب ببینید مادرتان باردار است هشداری جدی درباره‌ی یک وضعیت خطرناک یا بسیار بد است. همچنین می‌تواند به معنی آن باشد که مادرتان ممکن است به شدت مریض شود یا حتی مرگ او را از پا در بیاورد.

تعبیر خواب بارداری ۲۳: خواب انتظار برای باردار شدن

اینکه خواب ببینید در انتظار بارداری هستید نشانه‌ی بلوغ شما است. شما دوره‌ای از رشد شخصی فزاینده را تجربه می‌کنید و آرزو دارید چیزهایی را امتحان کنید که مهمتر هستند و ارزش پیگیری‌تان را در این مرحله از زندگی داشته باشند.

۲۴. خواب ببینید همسرتان باردار است

اینکه خواب ببینید به باردار شدن همسرتان پی می‌برید یا کسی خبر آن را به شما می‌دهد به معنی آن است که او به شما در کاری یا مسئله‌ای که در حال حاضر روی آن کار می‌کنید یا مشکلاتی در آن زمینه دارید کمک و یاری خواهد کرد. این کمک می‌تواند شامل مشاوره گرفتن، حضور و کمک فیزیکی در صورت لزوم باشد.

تعبیر خواب بارداری ۲۵: خواب حمام کردن به وقت بارداری

برای زنانی که در حال حاضر باردار هستند یا به تازگی باردار می‌شوند، حمام کردن در خواب نشانه‌ی بسیار بد شگونی در رابطه با دشواری‌ها یا پیچیدگی‌های مربوط به بارداری است. این چالش‌ها می‌تواند به سقط جنین یا زایمان زودرس منجر شود که هر دو مادر و کودک را در وضعیتی پر مخاطره قرار می‌دهد. به علاوه، شدت مشکلات می‌تواند افزایش یابد اگر که خواب حمام کردن برای مادر آینده مدام تکرار شود.

۲۶. خواب اژدها برای زن باردار

زنان بارداری که خواب اژدها می‌بینند به خوبی دلالت بر آینده‌ی کودکی دارد که در شکم دارند. این خواب یعنی آن‌ها قرار است فرزندی با آینده‌ای درخشان به دنیا بیاورند. شاید این فرزند به چهره‌ای تاثیر گذار و مورد احترام یا شخصیتی معروف تبدیل شود. هر رشته و زمینه‌ای که آن کودک بعدها در دوران بزرگسالی انتخاب کند، دیدن این خواب دلالت بر آن دارد که طفل به دنیا آمده در یادها خواهد ماند.

۲۷. خواب ستاره دیدن برای زنان باردار

برای زن باردار، خواب ستاره دیدن نشانه‌ای از انتظار بیش از یک نوزاد را داشتن از بارداری است. همین تفسیر حتی برای زنانی که قصد دارند باردار شوند نیز صدق می‌کند. به جای داشتن یک فرزند می‌توانند انتظار به دنیا آوردن دوقلو، سه قلو یا حتی چهارقلو را داشته باشند. بنابراین، ستاره‌ها در این خواب نماد رمز و رازهای زندگی هستند و نشان می‌دهند که همه چیز را نمی‌شود کنترل کرد و بعضی چیزها از قدرت انسان‌ها خارج است. گاهی غافلگیری‌ها می‌توانند شما را خوشحال کنند.

۲۸. تعبیر خواب بارداری و احساس حرکت کردن جنین

بسته به نمادهای دیگری که در خواب می‌بینید، بارداری می‌تواند به اثر یا پیامدی منفی داشته باشد که در عالم واقع با آن روبرو خواهید شد. در چنین حالتی، احساس تکان خوردن جنین به معنی هشداری برای شما است. ممکن است برای تغییر چنین سرنوشت شومی یا پیمودن مسیری کاملا متفاوت فرصت داشته باشید.

۲۹. خواب پسری و دختری را حامله بودن

دانستن جنسیت نوزاد در هنگام بارداری و در خواب اغلب به معنی آن است که نقشه‌های شخص بیننده‌ی خواب به آرامی رنگ واقعیت به خود می‌گیرند. ممکن است برای پرورش یک ایده‌ی کسب و کاری برنامه ریزی کرده باشید و این خواب به رشد مثبت شما در این زمینه اشاره دارد. جنسیت نیز ممکن است به نگرش شما نسبت به پسر یا دختر ربط داشته باشد. شاید دختر به معنی آن باشد که پیشه‌هایی زنانه در پیش گرفته‌اید یا بر عکس. در حالی که اگر در واقعیت هم باردار باشید، آن وقت این خواب احتمالا بازتابی از کنجکاوی و هیجان شما درباره‌ی دانستن جنسیت و نهایتا دیدار نوزادتان باشد.

۳۰. تعبیر خواب بارداری و بی خانمان بودن

این که در خواب خود را بی خانمان و باردار ببینید می‌تواند از ناامیدی‌های پیش رو در زمینه‌ی زندگی شخصی یا وضعیت خانوادگی‌تان حکایت داشته باشد. اگر به دنبال نقل مکان هستید یا اخیرا مکان زندگی‌تان را عوض کرده‌اید، این احتمال وجود دارد که پول‌تان تا آن حدی که انتظار دارید زیاد نخواهد شد یا اینکه ملکی که روی آن سرمایه گذاری کرده‌اید با مشکلاتی جدی روبرو است. در زمینه‌ی روابط، نمادی مشابه دارد که ممکن است حاکی از بعضی مشکلات پنهان باشد که مانع از با هم بودن شما و نیمه ‌ی گمشده‌تان می‌شوند.

۳۱. حسادت در خواب به حامله بودن دوستم

خواب حسادت به حاملگی دوست، چه در واقعیت او حامله باشد یا نباشد، می‌تواند بازتابی از ناراحتی‌تان در مورد انتخاب یا تصمیم جدیدی باشد که اخیرا در زندگی گرفته است. به عبارتی، بارداری‌اش نشان دهنده‌ی اراده و توانایی او برای اثبات خودش است که شما آن را به عنوان یک مزاحمت یا حتی تهدید می‌انگاشته‌اید. ممکن است نیاز داشته باشید زمان بگذارید و ببینید چرا دوست دارید کاری را انجام دهد که از او می‌خواهید انجام دهد. اگر به استفاده از او به جای درک انگیزه‌هایش بیشتر علاقمند باشید، ممکن است نشانه ی آن باشد که آنقدرها که فکر می‌کنید دوست او نیستید.

۳۲. اگر زنی باردار خواب گواوا ببیند

برای زنان باردار، خواب میوه‌ی گواوا را دیدن پیش گویی شادمانی و رضایت از زایمانی است که در پیش دارند و همچنین آینده‌ی فرزندشان. در بعضی موارد، این نماد فقط به فرایند زایمان اشاره دارد، یعنی احتمالا وقتی آمادگی اش را داشته باشید زایمان‌تان انجام خواهد شد و پزشکان و پرستاران خوشبختانه به خواسته‌های شما در مورد سبک زایمان و روند تولد نوزاد احترام خواهند گذاشت. گاهی این تصویر با امیدها و رویا‌هایی که والدین برای فرزندشان دارند مرتبط است. اسن تعبیر می‌گوید که پسر یا دختر آینده‌ی شما به تمام آنچه فکر می‌کنید خواهد رسید و باعث شادمانی شما خواهد شد.

تعبیر خواب بارداری ۳۳: خواب یک ماهه باردار بودن

تازه پی بردن به بارداری در عالم خواب نمادی منفی است که نشان دهنده نارضایتی فزاینده‌ی شما درباره‌ی جنبه‌ای از زندگی‌تان است. درست همان طور که بارداری در اوایل با نفخ و حالت تهوع همراه است، دیدن چنین خوابی نشان از آغاز نارضایتی و احساس نارحتی‌تان دارد. اگر می‌خواهید از داشتن احساس ناراحتی اجتناب کنید، ممکن است لازم باشد تغییری در روال برنامه‌های‌تان ایجاد یا رویکردی متفاوت را برای کنترل اوضاع و امور جاری و مهم زندگی‌تان اتخاذ کنید.

۳۴. تعبیر خواب بارداری بدون داشتن شکم

موقعی که حامله هستید اگر خواب ببینید که شکم‌تان چندان معلوم نیست، مثل وقتی که در خواب به پزشک مراجعه می‌کنید و می‌فهمید سه ماهه باردار هستید اما هنوز هیچ نشانه‌ای از حضور بچه در شکم نسبتا صاف‌تان نیست، در واقعیت معنی کاملا متضادی خواهد داشت. این خواب می‌تواند پیش گویی بارداری سالم و زایمانی بی دردسر برای شما باشد. این خواب می‌تواند تمام نگرانی‌ها یا اضطراب‌های بی اساس‌تان در رابطه با بارداری و زایمان را بر طرف کند. آرام باشید و از سفری که به سوی مادر شدن پیش گرفته‌اید لذت ببرید.

۳۵. تعبیر خواب بارداری برای یک دختر مجرد

برای زن مجرد یا ازدواج نکرده، خواب حاملگی به وجود ایده‌ای یا جنبه‌ای از وجود شخص اشاره دارد که در حال رشد و تکامل است. به عنوان مثال، ممکن است در حال پرورش مهارت‌های اجتماعی‌‌تان باشید یا در شغل‌تان در حال پیشرفت باشید. این می‌تواند اشاره‌ای به مخاطره کسب و کاری نیز باشد که آماده‌ی راه اندازی آن هستید. شما می‌توانید برای شروع کسب و کار سرمایه‌ی لازم را به دست آورید یا ممکن است ایده‌ای برای یک کسب و کار پر رونق به ذهن‌تان خطور کند.

۳۶. خواب خورشید برای زن باردار

زنان بارداری که خواب خورشید می‌بینند، به عنوان مثال هنگامی که درون یک قایق یا در یک سفر دریایی یا در تابستان بر روی دریاچه‌ باشند، می‌تواند نشان از به دنیا آوردن نوزاد دختر باشد. خورشید گرم و طلایی نماد پرتوی از آفتاب است که این نوزاد دختر به زندگی تان خواهد تاباند. همچنین می‌تواند نشانه‌ای از خوشبینی‌تان درباره‌ی آینده‌ای باشد که به عنوان مادر، همسر،‌ و در کل یک زن پیش رو دارید. همچنین به شادمانی و حضور با محبت شما در بزرگ کردن فرزندتان اشاره دارد. به رغم دشواری‌های بزرگ کردن یک فرزند دختر، همچنان بارقه‌ّهای شادمانی و امید در زندگی‌تان تلالو خواهد داشت.

۳۷. خواب حامله شدن بر اثر مورد تجاوز قرار گرفتن

هرچند  خوابی از این دست به خاطر معنا و مفهوم مورد تجاوز قرار گرفتن به ظاهر منفی به نظر می‌رسد، اما منابع تعبیر خواب ما روشن می‌سازد که خواب باردار شدن بعد از تجاوز جنسی به معنی آن است که دوران سختی را در زندگی گذرانده‌اید اما این وضعیت به شدت در شرف بهبود پیدا کردن است. چنین خوابی همچنین می‌تواند نشانه‌ی آن باشد که دانشی مهم به دست آورده‌اید یا مهارتی جدید را آموخته‌اید که می‌تواند در رسیدن شما به وضعیتی با ثبات‌تر و رضایت‌بخش‌تر در زندگی کمک کند.

تجاوز

۳۸. تعبیر خواب بارداری و درد کشیدن

اندازه‌ی جنین در خواب فقط می‌تواند بازتابی ناخوداگاه از تمایلی باشد که به فرزندآوری دارید، اما وجود درد را شاید بتوان به عنوان ترس‌تان از گذراندن زایمان قلمداد کرد. این ترس می‌تواند به خاطر آن باشد که شریک زندگی یا همدمی ندارید، یا اگر در زندگی‌تان حضور دارد، از چنین تصمیمی استقبال نمی‌کند یا نسبت به احساسات‌تان بی‌تفاوت است.

۳۹. تعبیر خواب بارداری و در شرف زایمان بودن

خواب زایمان کردن در کل نشان دهنده‌ی تغییرات عمده‌ای است که در پیش رو دارید یا احتمالا مسائل مهمی که حل می‌شوند. همچمنین ممکن است به چیزی ربط داشته باشد که برای مدت زمانی طولانی به حذف‌شان از زندگی‌تان فکر کرده‌اید، چیزهایی مانند شرارت‌ها، عادات بد یا اعتیاد. برای دخترها و زنان جوان این خواب می‌تواند نشانه‌ی بحث‌ها و اختلاف‌نظرهایی در مورد بعضی مسائل رایج با سایرین باشد.

۴۰. تعبیر خواب بارداری و نخواستن این بارداری

در بافتار خوابی که توصیف می‌کنید، احساسی که درباره‌ی حاملگی دارید می‌تواند نشان دهنده‌ی تغییری بزرگ در رابطه‌تان با نامزدتان باشد. این خواب می‌تواند معانی و تعابیر مثبتی داشته باشد، مانند پیشبرد رابطه‌ای که در حال حاضر دارید به مرحله‌ای جدید.

۴۱. تعبیر خواب بارداری و زایمان بچه غیر انسان

اگر در خواب ببینید که موجودی غیر انسانی به دنیا آورده اید، تعبیر آن است که شما نگران سلامتی کودک خودتان هستید. این خواب مخصوص زنان باردار است و دیدن چنین خواب هایی در دوران بارداری کاملا طبیعی است. اما اگر باردار نیستید و این خواب را ببینید، تعبیر آن است که شما از تغییرات جدیدی که در زندگی تان رخ خواهد داد می ترسید.

۴۲. خواب برگشتن به دبیرستان و باردار بودن

خواب بازگشتن به دوران دبیرستان نشانگر انرژی منفی در زندگی‌ کنونی‌تان است، و نشان می‌دهد که شما حسرت سادگی دوران گذشته را دارید. این ایده با تصویر باردار بودن در خواب نارضایتی و ناراحتی را به روابط‌تان با همدم یا پارتنرتان ارتباط می‌دهد. این شخث احتمالا باعث استرس و ناراحتی زیادی در زندگی‌تان شده است. ممکن است لازم باشد بررسی کنید و ببینید آیا وجود این شخص همچنان در زندگی تان ارزشمند است یا نه، و در صورت لزوم ، خودتان را از این وضعیت ناخوشایند بیرون بکشید و ارتباط‌تان را با شخص مورد نظر به هم بزنید و سعی کنید زندگی جدیدی را با اتکا به توانمندی‌های خودتان آغاز کنید.

۴۳. تعبیر خواب تجاوز در دوران بارداری

برخی اوقات هم دیدن تجاوز در خواب نمادی از بارداری و حاملگی است. خواب‌های عجیب و غریب و گیج کننده‌ای که دربردارنده تصاویر تجاوز هستند معمولا در دوران بارداری تجربه می‌شوند و مسائل هورمونی موجب فعالیت بیش از اندازه ذهن می‌شود. در این وضعیت به شما پیشنهاد می‌کنیم که بیش از اندازه به این خواب‌ها اهمیت ندهید اما بررسی کنید که کدام یک از ابعاد زندگی شما نیازمند ساده تر شدن هستند تا به این ترتیب از میزان استرس شما کاسته شود.

۴۴. تعبیر خواب حامله بودن و زایمان کردن یک نفر دیگر

اگر در خواب ببینید که فرد دیگری به غیر از شما بچه ای به دنیا می آورد، این خواب نماد شروع هایی جدید و تغییرات بزرگی در آینده است. اگر در خواب ببنید که فردی که در زندگی واقعی خود می شناسید بچه ای به دنیا می آورد، تعبیر آن است که این فرد با تغییرات بسیار زیادی در آینده روبرو خواهد شد. اگر این فرد کسی است که او را در بیداری نمی شناسید، این خواب به معنای آن است که زندگی شما در آینده ای نزدیک با تغییراتی روبرو خواهد شد.

۴۵. ترسیدن از باردار بودن خود

اگر در خواب دیدید که حامله شده اید و اما خیلی از این موضوع وحشت کرده اید احتمالا قرار است یک پروژه بزرگ و پرسود را آغاز کنید.

۴۶. تعبیر خواب کمک کردن در به دنیا آوردن بچه

تعبیر این خواب آن است که شما در آینده ای نزدیک برای انجام دادن کاری احساس غرور و رضایت را تجربه می کنید. این خواب نمادی از فراوانی و افتخار و خوش نامی است و تعبیر آن است که دیگران به شما احترام خواهند گذاشت و شما را مورد تحسین و تقدیر قرار خواهند داد. موقعیت و ثروت و دارایی های تان موجب شادی و خوشحالی شما می شوند و به این ترتیب باید بدانید که دوره ای سرشار از موفقیت پیش روی شما است.

۴۷. دیدن یک مرد حامله

دیدن مرد حامله یا مردی در حال زایمان کردن نشانه خوبی نیست و تعبیر آن است که وی در آینده ای نزدیک با مشکلات بسیار زیادی روبرو خواهد شد. او مجبور است با مشکلات و موانع متعددی دست و پنجه نرم کند.

۴۸. بی خبری از حامله بودن اما به دنیا آوردن بچه

ممکن است در خواب ببینید در حالی بچه را به دنیا می آورید که از بارداری خود بی خبر هستید. تعبیر این خواب آن است که برای دست یافتن به فرصتی مناسب نیاز به تلاش کردن ندارید. این فرصت درست زمانی که انتظارش را ندارید پیش روی شما ظاهر می شود. این فرصت ممکن است شغلی باشد که مدت ها آرزوی آن را داشته اید یا ممکن است هر پاداش دیگری باشد که ناگهان برای شما پدیدار می شود و شما را خوشحال می کند.  شما انتظار نداشته اید که بدون کوچک ترین تلاشی چنین پاداشی دریافت کنید و به همین دلیل شگفت زده می شوید.

خلاصه

شما برخی از رایج‌ترین خواب‌های مرتبط با را حاملگی را دیده‌اید. همه‌ی این خواب‌ها تعابیر مختلفی دارند اما در اکثر موارد تعبیرشان مثبت است. همان‌طور که قبلا گفته‌ایم، خواب حاملگی معمولا به پروژه‌های جدید، ایده‌های جدید، یا تغییرات بزرگی اشاره دارد که قرار است در زندگی‌تان رخ بدهد. این خواب‌ها به‌ویژه در میان زنان باردار رایج است، اما لزوما به این معنی نیست که آدم‌های دیگر نمی‌توانند خواب حاملگی ببینند.

از پیام‌هایی که ممکن است خواب‌ها برایتان به همراه داشته‌باشد غافل نشوید. خواب‌هایی که درباره‌ی حاملگی است می‌تواند به شما کمک کند جنبه‌ای از زندگی‌تان را بهتر درک کنید. بعد از دیدن حاملگی در خواب، شاید بخواهید تصمیم‌های مهمی بگیرید یا با مشکلاتی رو در رو شوید که تا آن زمان از آن‌ها گریزان بودید.

باید بدانید که هر جزئیاتی در خواب‌تان معنی خاصی دارد. برای همین باید تمام جزئیات خواب‌تان را در نظر بگیرید تا معنی درست آن را دریابید.

اگر مکررا خواب حاملگی می‌بینید باید چند سوال از خودتان بپرسید. آیا اخیرا پروژه یا شغل جدیدی را شروع کرده‌اید؟ آیا سبک زندگی یا ظاهرتان را تغییر داده‌اید؟ آیا قصد دارید باردار شوید؟ آیا باردار هستید؟ اگر به این سوالات پاسخ دهید، شاید کمک‌تان کند خواب‌هایتان درباره‌ی بارداری را بهتر درک کنید.

امیدواریم از این مقاله تعبیر خواب بارداری لذت برده‌باشید. اگر یک مادر باردار هستید خواب دیدن درباره‌ی حاملگی طبیعی است و نباید باعث ترس شما شود. همان‌طور که قبلا گفتیم این خواب‌ها معمولا بازتاب اضطراب و ترس‌های شما است.

برای مطالعه بیشتر درباره تعبیر خواب و دانستن معنی و تعبیر خوابهای گوناگون اینجا کلیک کنید. ترجمه: – مینا بنادکوکی و کامروا ابراهیمی

منبع:dreamingandsleeping

تعبیر خواب بارداری: ۴۸ تعبیر تمام خواب های مربوط به حاملگی

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

تبلیغات

جدیدترین اخبار

  • تعبیر خواب هدیه گرفتن انگشتر

    تعبیر خواب هدیه گرفتن انگشتر ، از مرده و مرد غریبه در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه...

  • تعبیر خواب خرمالو برای زن حامله

    تعبیر خواب خرمالو برای زن حامله ، معنی دیدن خرمالو برای زن باردار چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب گاو سیاه و سفید

    تعبیر خواب گاو سیاه و سفید ، معنی دیدن گاو سیاه و سفید در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب قبر بزرگان

    تعبیر خواب قبر بزرگان ، و دیدن اسم خود روی سنگ قبر و خراب شدن قبر مرده همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب پسته تازه با پوست

    تعبیر خواب پسته تازه با پوست ، معنی دیدن فندق و پسته در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد...

  • تعبیر خواب عسل و کندو

    تعبیر خواب عسل و کندو ، معنی دیدن عسل و کندو و موم در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد...

  • تعبیر خواب ادرار خونی

    تعبیر خواب ادرار خونی ، دیدن ادرار خونی در خواب چه معنایی دارد همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد...

  • تعبیر خواب دیدن بره سفید

    تعبیر خواب دیدن بره سفید ، دیدن و داشتن بره سفید در خواب چه معنایی دارد همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب کوتاه کردن موی ابرو

    تعبیر خواب کوتاه کردن موی ابرو ، برداشتن دیگران و مداد کشیدن و تاتو ابرو همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت...

  • تعبیر خواب پرتقال دادن به مرده

    تعبیر خواب پرتقال دادن به مرده ، و درخت پرتقال حضرت یوسف برای زن باردار همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب عسل و کندوی عسل

    تعبیر خواب عسل و کندوی عسل ، بزرگ و با موم در خواب های ما چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد...

  • تعبیر خواب گیلاس خریدن

    تعبیر خواب گیلاس خریدن ، معنی خرید و فروش گیلاس در خواب های ما چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب درخت کاج

    تعبیر خواب درخت کاج ، ابن سیرین و امام صادق قطع شده و دیدن میوه ی کاج همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب سنگ قبر خودم

    تعبیر خواب سنگ قبر خودم ، دیدن اسم خود روی سنگ قبر و سنگ قبر آدم زنده همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب ادرار از نظر امام صادق

    تعبیر خواب ادرار از نظر امام صادق ، ادرار کردن مرده و بچه وی آدم و خون جای ادرار همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب...

  • تعبیر خواب کشتن گاو

    تعبیر خواب کشتن گاو ، و سر بریدن گاو در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه شما سروران...

  • تعبیر خواب پرتقال دادن به دیگران

    تعبیر خواب پرتقال دادن به دیگران ، و گرفتن از مرده در خواب چه معنایی دارد همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت...

  • تعبیر خواب خوردن میوه خرمالو

    تعبیر خواب خوردن میوه خرمالو ، معنی خوردن خرمالو در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه...

  • تعبیر خواب موز و سیب

    تعبیر خواب موز و سیب ، دیدن سبد پر از سیب و موز در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه شما...

  • تعبیر خواب بره سیاه کوچک

    تعبیر خواب بره سیاه کوچک ، معنی دیدن کهره کوچک در خواب ما چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد...

  • تعبیر خواب دالان

    تعبیر خواب دالان ، معنی دیدن دالان در خواب های ما چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه شما...

  • تعبیر خواب هدیه گرفتن قاب عکس

    تعبیر خواب هدیه گرفتن قاب عکس ، معنی دیدن هدیه گرفتن قاب عکس در خواب همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت...

  • تعبیر خواب نامه دادگاه

    تعبیر خواب نامه دادگاه ، معنی دیدن نامه دادگاه در خواب های ما چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...