تبلیغات

تعبیر کامل خواب دیدن نوزاد از منابع مختلف

نوزاد از دوست داشتنی موجودات هستند که معصوم و پاک هستند و گاهی پیش می آید که نوزاد در خواب دیده می شود. اما آیا شما می دانید که تعبیر دیدن نوزاد در خواب چیست؟ اگر نمی دانید ما را در این مقاله از پارسی نو همراهی کنید تا اطلاعات بیشتری در این مورد به دست آورید.

در این مقاله در مورد تعبیر خواب نوزاد دختر صحبت کرده ایم و همینطور در مورد تعبیر خواب نوزاد دختر در بغل داشتن هم مطالبی را منتشر کرده ایم. در مورد تعبیر خواب دختر بچه دیگران هم از جمله تعابیری است که در این مقاله آورده شده است.

تعبیر کلی دیدن کودک در خواب

ابراهیم کرمانی می‌ گوید : تعبیر کودک زیبا، فرشته می‌باشد، ولی تعبیر کودک زشت، مال و اموال است.
ابراهیم کرمانی می‌ گوید : اگر ببینی نوزادی را در جائی رها کرده‌اند و سر راه گذاشته‌اند و تو هم آن را برداشتی، یـعـنـی از جائی که امید نداری چیزی به تو می‌رسد.
اگر مردی در خواب ببیند که کودکی را شیر می‌دهد، یـعـنـی آن مرد را زندانی می‌کنند (دفع بلا و گرفتاری).
اگر ببینی کودکی اذان می‌گوید، یـعـنـی با پدر و مادرش وداع کرده و از آن‌ ها جدا می‌شود.
ابراهیم کرمانی می‌ گوید : اگر ببینی کودکی را در آغوش گرفته‌ای، یـعـنـی خواستار محبت فرزند خواهی بود.

تعبیر دیدن نوزاد غریبه و نوزاد دیگران

بسیاری‌ از افراد بارها و بارها خواب‌ نوزاد یا بچه‌ های‌ کوچک‌ را دیده‌اند. اگر در خوابتان‌ نوزاد یا بچه‌ غریبه‌ و نا آشنایی‌ را ببینید، باید توجه‌ داشته ‌باشید که‌ چنین‌ خوابی‌ دلالت‌ بر معانی‌ و اتفاقات ‌مهمی‌ دارد.

باید خودتان‌ را به‌ جای‌ آن‌ کودک‌ قرار دهید و منتظر یک‌ پیشرفت‌ و تغییر مثبت‌ در زندگی‌ روزمره‌تان‌ باشید. درزمانی‌ که‌ تغییر و تحولات‌ جدید و بزرگی‌ در زندگی‌تان‌ در شرف‌ تکوین‌ باشند، احتمالا خواب‌ نوزاد خواهید دید تا خبر از یک‌ شروع‌ مثبت‌ با بکارگیری ‌استعدادتان‌ به‌ شما بدهد.

گاهی‌ اوقات‌ باید با در نظرگرفتن‌ شکل‌ و قیافه‌ ظاهری‌ بچه‌ و کاری‌ که‌ او انجام ‌می‌دهد، چنین‌ خوابی‌ را تعبیر کنید. در مجموع‌، بچه‌ و نوزاد در خواب‌ نماد معصومیت‌ و بی‌گناهی‌ است‌ ونشان‌ دهنده‌ خالص‌ترین‌ و پاک‌ترین‌ توانایی‌های ‌بی‌حد و حصر انسان‌ها محسوب‌ می‌شود.

اگر درخوابتان‌ بچه‌ یا نوزاد غیرعادی‌ و عجیب‌ و غریبی‌ را دیدید و اگر کنش‌ های‌ متقابل‌ شما غیرمعمول‌ وحیرت‌ آور باشد، لازم‌ است‌ که‌ به‌ سلامت‌ فکری‌ و روانی‌ خود بیشتر توجه‌ نمایید.

کارل یونگ، پروفسور سوئیسی می گوید : دیدن نوزاد در خواب نشانه یک پروژه کاملا جدید است. بیانگر امکانات و فرصت هاست

آنلی بیتون در مورد تعبیر خواب نوزاد می ‏‌گوید : دیدن نوزادی تازه متولد شده در خواب، علامت آن است كه بزودی سرگرمی‌ ها و شادی‌ های لذت‌ بخشی تجربه خواهید كرد .
اگر دختری خواب ببیند نوزادی دارد، نشانه آن است كه متهم به افراط در خوشگذرانی‌های غیر اخلاقی خواهد شد .
اگر خواب ببینید نوزادی مشغول شنا كردن است، نشانه آن است كه موفق می‌شوید از گرفتاری و سختی جان سالم به در ببرید.
اگر در خواب نوزاد تازه متولد شده‏اى را ببینید، بیانگر آن است كه روزهاى شادى را خواهید گذراند.
اگر دخترى در خواب ببیند كه صاحب نوزادى است، بیانگر آن است كه باید مراقب اعمال خود باشد. دیدن نوزاد مرده در خواب نشانه‌‏ى ناراحتى و نگرانى است.

تعبیر خواب نوزادی که دندان دارد

نوزادی که در خواب مشاهده می‌کنید می‌تواند استعاره از همین موقعیت‌های ارزشمند جدید باشد که در ادامه، مسئولیت‌هایی نیز برای شما ایجاد کرده باشند. اما نوزاد دندان دار نشان دهنده‌ی قدرتی در درون شماست که احتمالا از آن بی خبر هستید یا در مواجهه با چالش‌های فعلی، آن را دست کم گرفته اید. این خواب از شما می‌خواهد تا از مهارت‌ها و تجربیات قبلی خود به عنوان راهنمایی برای کشف منابع جدیدی استفاده کنید که به شما کمک می‌کند تا در حرفه‌ی خود غنی‌تر شوید.

تفاوتی ندارد که نوزاد دندان داری که در خواب مشاهده می‌کنید، متعلق به چه کسی است. در تعبیر خواب روان شناسی، تمام انسان‌هایی که به هر نحوی در خواب ظاهر می‌شوند، سمبل ابعاد مختلف افکار و شخصیت خودمان هستند.

نوزاد دندان دار می‌تواند اشاره به عقاید جدید شکل گرفته در شما باشد که باعث شده اند با مهارت بیشتری به تجزیه و تحلیل جهان بینی خود بپردازید.

اگر در خواب مشاهده کنید که نوزاد دندان دار برای شما تنش آفرین می‌شود، به طور مثال دست شما را گاز می‌گیرد یا رفتار‌های پرخاشگرانه نشان می‌دهد، نشان دهنده‌ی نوعی درگیری فکری است که در رابطه با عقاید جدید خود احساس می‌کنید.

این خواب می‌تواند نشان دهنده‌ی فردی باشد که به شدت توسط دیدگاه‌های جدیدی که درک کرده به تنگا کشانده شده و احساس می‌کند که دیدگاه‌های قبلی او لایق سرزنش است. با دیدن این خواب از خودتان بپرسید که هم اکنون و در زندگی بیداری، چه مساله‌ای باعث می‌شود تا به ارزش‌های قبلی خود احساس بسیار بدی پیدا کنید یا احساس کنید که به خاطر کار‌های گذشته، لایق تنبیه شدن هستید؟ چه موضوعی باعث می‌شود تا میل به تغییر را در خود سرکوب کنید؟

این خواب از شما می‌خواهد تا تغییرات را به عنوان جزئی جدایی ناپذیر از تکامل انسان پذیرفته و اجازه ندهید که تداوم احساس گناه، باعث به وجود آمدن چالش‌های بزرگ تری برای شما شود یا نیروی روانی شما را مختل کند.

تعبیر خواب نوزاد دندان دار مرده

مرگ در خواب، با مفهوم توقف و انفعال مرتبط است. ممکن است احساس کنید که قادر به پذیرش مسئولیت‌های جدید نیستید چرا که این مسئولیت ها، به شدت دیدگاه‌های قبلی شما را زیر سوال می‌برند. این خواب از شما می‌خواهد تا در مقابل تغییر یا عقاید جدید، انعطاف پذیر بوده و اجازه ندهید که سرکوب این افکار، باعث ایجاد احساس فقدان در درون شما شود.

تعبیر خواب نوزاد دختر

امام صادق (ع) : اگر زنی در خواب ببیند دختری زایید، ازنسل او فرزندی به وجود می‌آید که بزرگ خاندان خود می‌شود.

محمدبن سیرین گوید : اگر زنی بیند که دختری دارد، دلیل که خیر و نیکی بدو رسد و از خویشان و اهل خود خرم شود
اگر مردی بیند که دختر زاد، منفعتش بیشتر باشد.
اگر زن پادشاه بیند که دختری به زاد، دلیل است شوهرش گنج یابد.
اگر در خواب ببینید که صاحب بچه دختری شده‌اید نشانه سلامتی می‌باشد و از اهل خود شاد می‌شوید.
اگر بیند دختری آورد، دلیل است پسر آورد.

تعبیر خواب نوزاد پسر چیست؟

به گفته کتاب فرهنگ تفسیر رویا تولد یا پدیدار شدن مرحله جدیدی از خود بیانگری در زمینه پیشرفت در فعالیت‌ها و رسیدن به هدف است. اگر بیننده خواب مذکر باشد، این تصویر می تواند به پدیدار شدن لایه نوینی از نفس و یا جنبه‌های جدیدی از نفس اشاره کند.
در تعابیر خواب جدید و امروزی دیدن فرزند یا نوزاد پسر نماد سود و منفعتی نیکو و روبه کمال است که انسان برای بدست آوردن آن دست به هر کاری می‌زند. رسیدن به این کمال همواره با حس خوشایندی همراه بوده است. هدف کمالی که در عین نیکو بودن عقلانیت را نیز درون خود داشته باشد معمولاً به صورت خواب‌هایی درباره نوزاد پسر دیده می‌شوند.

تعبیرگران قدیمی درباره دیدن نوزاد پسر در خواب چه می‌گویند؟

تعبیرگران کهن و اسلامی درباره نوزاد پسر گفته‌هایی متفاوت با معبرین امروزی دارند. ابن سیرین در مورد متولد شدن نوزاد پسر می‌گوید در حالت کلی بر خلاف نوزاد دختر، نوزاد پسر نشانه غم و اندوه بوده و اگر زنی در خواب ببیند که نوزاد پسر به دنیا آورده است در بیداری فرزند دختر به دنیا خواهد آورد و یا اینکه خانواده او برای بدست آوردن چیزی به سختی و رنج می‌افتند.

ابراهیم کرمانی نیز نوزاد پسر را نشانه غم و اندیشه می‌داند و در انتها حضرت امام جعفر صادق می‌فرمایند که اگر زنی در خواب ببیند که فرزند پسری به دنیا و آن نوزاد بلافاصله سخن گفت مرگ بیننده خواب نزدیک است.

تعبیر خواب بچه دار شدن

تعبیر خواب دختر دار شدن

محمدبن سیرین گوید : دختر به خواب دیدن، دلیل بر شادی و فرح دنیا باشد. اگر بیند او را دختری آمد، یا کسی دختر به وی بخشید، دلیل که او را بر قدر جمال دختر خرمی و برکت و نعمت است.

ابراهیم کرمانی گوید : اگر بیند دختر به کسی داد، دلیل که از او خرمی بدان کس رسد. اگر بیند دختر او ناقص است، دلیل بر غم و اندیشه و نقصان احوال او کند، اگر بیند که دختری برگرفته و می‌برد، دلیل است که خیر و نعمت بدو رسد.

منوچهر مطیعی تهرانی گوید : چنانچه در خواب ببینید که صاحب دختری شده‌اید و همسرتان دختری به دنیا آورده خیر و نیکی می‌یابید و به نعمت و رفاه می‌رسید. اگر ببینید در میان فرزندان خویش دختری دارید که واقعاً در بیداری چنان دختری را ندارید نعمت و برکت حاصل می‌کنید و اگر دختری دارید و آن که در خواب دیدید نیست بخت دخترتان بزرگ است و او به بزرگی می‌رسد و درخشندگی طالع می‌یابد.

لوک اویتنهاو می‌ گوید : دختر: شادی؛ شادمانی
دختری که در حال دعا باشد: شکست
با او صحبت کردن : خبرهای خوب

کتاب های تعبیر خواب در مورد خواب نوزاد دیدن چه می گویند؟

تعبیر خواب نوزاد بر اساس کتاب تعبیر خواب معانی به شرح زیر دارد :

نوزاد قشنگ: نشانه شادی و آرامش است.
اگر زن خواب نوزاد ببیند: علامت حاملگی است.
اگر زن آبستن خواب نوزاد ببیند: نشانه یک عشق پرسعادت است.
اگر زن شوهردار خواب ببیند كه بچه دار شده: شادی او بزرگ خواهد بود .
اگر زن مجرد خواب ببیند كه بچه دار شده: عشقش او را ترک می‌كند .
اگر زن بیوه خواب ببیند كه بچه دار شده: مرتكب كارهای نامعقول خواهد شد .
اگر زن بیوه خواب ببیند كه آبستن شده: موفقیت در همه امور نسیبش می‌شود.
نوزاد در حال مكیدن سینه مادرش: نشانه خوشی و لذت در زندگی.
نوزاد در حال مكیدن سینه پرستار: ۱- نشانه یک بیماری رنج آور ۲- خطرهای بسیاری شما را تهدید می‌كند و باید مراقب باشید.
نوزاد خنده رو: نشانه این است که دوستان بسیار خوب دور شما را می‌گیرند .
نوزاد زشت: نشانه بدشانسی در آینده است.
اگر در خواب ببینید که نوزاد در بغل دارید : بزودی بچه دار خواهید شد .
نوزاد در قنداق: ۱- امید در عشق ۲- حوادث پراز شادی.
اگر در خواب نوزادی را ببینید كه اولین قدم‌ها را برمی‌ دارد : مشكلات مختلف در مقابلتان پدیدار می‌شود .
اگر زنی در خواب ببیند که از یک بچه پرستاری می‌كند: شخصی كه به او اطمینان كامل دارید به شما خیانت خواهد كرد .
نوزاد بیمار : نشانه یک بیماری سخت در فامیل است.
اگر ببینید که نوزاد گریه میکند : نشانه مشاجره در خانواده است.
نوزاد سرراهی: نشانه ناكامی در عشق است.
نوزاد در گهواره: نشانه این است که یک نفر مراقب شماست که افكار خوبی ندارد .
نوزاد اشخاص دیگر: نشانه یک شكست برای مخالفان شما است.
دیدن تعداد زیادی نوزاد: نشانه فراوانی در زندگی است.

تعبیر خواب دختر بچه زیبا و زشت

مطیعی تهرانی : اگر دختری در خواب دیدید که زیبا بود او بخت شماست که به روی شما لبخند می زند و اگر زشت بود کسالت می‌یابید و غمگین می‌شوید. نوشته‌اند شیطان رجیم در خواب‌های ما به صورت زن به خصوص در هیئت دختران زیبا ظاهر می‌شود پس اگر در خواب دختر زیبایی را دیدید که شما را به کاری ناپسند دعوت کرد او شیطان است. اگر نپذیرید به خیر و صلاح می‌رسید و اگر دعوت او را بپذیرید زیان می‌بینید و گرفتار خسران می‌شوید.

آنلی بیتون می‌ گوید : اگر در خواب دختری زیبا ببینید، علامت آن است که در آینده زندگی آسوده ای خواهید داشت و در محیط خانواده ای لبریز از نشاط به سر خواهید برد.
اگر در خواب دختری لاغر و رنگ پریده ببینید، علامت آن است که در خانواده شما فردی معلول خواهد شد و ناراحتی او دیگر افراد خانواده را نیز اندوهگین خواهد ساخت.

تعبیر دیدن دختر خود در خواب

آنلی بیتون می‌ گوید : اگر دختر خود را به خواب ببینید، نشانه آن است که وقایعی راه بر لذت و هماهنگی می‌گشاید.
اگر خواب ببینید دخترتان به حرفهای شما گوش نمی‌دهد، نشانه آن است که در آینده در زندگی خود عذاب خواهید کشید.

دیدن خواب نوزاد در گهواره

آنلی بیتون می‌گوید : اگر خواب ببینید در گهواره ، نوزاد زیبایی خفته است ، نشانه خوشبخت شدن و محبت به کودکان است .

در کتاب سرزمین رویاها آمده است : تعبیر خواب نوزاد در گهواره، این است که یکنفر مراقب شماست و افکار خوبی ندارد .

تعبیر خواب شیر دادن به نوزاد

ابراهیم کرمانی می‌ گوید : اگر مردی در خواب ببیند که کودکی را شیر می‌دهد، نشانه آن است که او را زندانی خواهند کرد و باید صدقه بدهد.

مطالب مشابه : تعبیر خواب دیدن چمدانتعبیر خواب دیدن عقاب و تعبیر خواب خرس بزرگ

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

تبلیغات

جستجو های اخبار روز

جدیدترین اخبار

  • تعبیر خواب هدیه گرفتن انگشتر

    تعبیر خواب هدیه گرفتن انگشتر ، از مرده و مرد غریبه در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه...

  • تعبیر خواب خرمالو برای زن حامله

    تعبیر خواب خرمالو برای زن حامله ، معنی دیدن خرمالو برای زن باردار چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب گاو سیاه و سفید

    تعبیر خواب گاو سیاه و سفید ، معنی دیدن گاو سیاه و سفید در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب قبر بزرگان

    تعبیر خواب قبر بزرگان ، و دیدن اسم خود روی سنگ قبر و خراب شدن قبر مرده همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب پسته تازه با پوست

    تعبیر خواب پسته تازه با پوست ، معنی دیدن فندق و پسته در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد...

  • تعبیر خواب عسل و کندو

    تعبیر خواب عسل و کندو ، معنی دیدن عسل و کندو و موم در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد...

  • تعبیر خواب ادرار خونی

    تعبیر خواب ادرار خونی ، دیدن ادرار خونی در خواب چه معنایی دارد همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد...

  • تعبیر خواب دیدن بره سفید

    تعبیر خواب دیدن بره سفید ، دیدن و داشتن بره سفید در خواب چه معنایی دارد همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب کوتاه کردن موی ابرو

    تعبیر خواب کوتاه کردن موی ابرو ، برداشتن دیگران و مداد کشیدن و تاتو ابرو همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت...

  • تعبیر خواب پرتقال دادن به مرده

    تعبیر خواب پرتقال دادن به مرده ، و درخت پرتقال حضرت یوسف برای زن باردار همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب عسل و کندوی عسل

    تعبیر خواب عسل و کندوی عسل ، بزرگ و با موم در خواب های ما چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد...

  • تعبیر خواب گیلاس خریدن

    تعبیر خواب گیلاس خریدن ، معنی خرید و فروش گیلاس در خواب های ما چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب درخت کاج

    تعبیر خواب درخت کاج ، ابن سیرین و امام صادق قطع شده و دیدن میوه ی کاج همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب سنگ قبر خودم

    تعبیر خواب سنگ قبر خودم ، دیدن اسم خود روی سنگ قبر و سنگ قبر آدم زنده همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب ادرار از نظر امام صادق

    تعبیر خواب ادرار از نظر امام صادق ، ادرار کردن مرده و بچه وی آدم و خون جای ادرار همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب...

  • تعبیر خواب کشتن گاو

    تعبیر خواب کشتن گاو ، و سر بریدن گاو در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه شما سروران...

  • تعبیر خواب پرتقال دادن به دیگران

    تعبیر خواب پرتقال دادن به دیگران ، و گرفتن از مرده در خواب چه معنایی دارد همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت...

  • تعبیر خواب خوردن میوه خرمالو

    تعبیر خواب خوردن میوه خرمالو ، معنی خوردن خرمالو در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه...

  • تعبیر خواب موز و سیب

    تعبیر خواب موز و سیب ، دیدن سبد پر از سیب و موز در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه شما...

  • تعبیر خواب بره سیاه کوچک

    تعبیر خواب بره سیاه کوچک ، معنی دیدن کهره کوچک در خواب ما چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد...

  • تعبیر خواب دالان

    تعبیر خواب دالان ، معنی دیدن دالان در خواب های ما چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه شما...

  • تعبیر خواب هدیه گرفتن قاب عکس

    تعبیر خواب هدیه گرفتن قاب عکس ، معنی دیدن هدیه گرفتن قاب عکس در خواب همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت...

  • تعبیر خواب نامه دادگاه

    تعبیر خواب نامه دادگاه ، معنی دیدن نامه دادگاه در خواب های ما چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...