تبلیغات

تعبیر کامل خواب دندان از منابع مختلف

شاید بتوان گفت اکثریت افراد تجربه یک بار دیدن دندان در خواب را دارند. اغلب ریختن دندان در خواب را تجربه کرده اند. در مورد تعبیر خواب دندان گفته ها و تعابیر زیاد است اما ما در این مقاله از پارسی نو سعی کرده ایم که تا هر تعبیری در این مورد وجود دارد را گردآوری و منتشر کنیم.

مثلا تعبیر خواب دندان مصنوعی را آورده ایم و یا در مورد تعبیر خواب افتادن دندان در اسلام را منتشر کرده ایم. همچنین در مورد تعبیر خواب شکستن دندان جلو و… می توانید بیشتر بخوانید. خلاصه آن که اگر می خواهید بدانید تعبیر دندان در خواب چیست ما را تا پایان همراهی کنید.

تعبیر خواب نوع دندان

حضرت دانیال (ع) می‌ فرمایند : تعبیر دیدن دندان‌های ردیف بالا به جنس مذکر و مرد، و ردیف پائین به جنس مونث و زن مربوط می‌شود.
ابن سیرین می‌گوید: تعبیر دندان‌های جلو، مربوط به فرزندان و خواهران و برادران می‌شود.

حضرت دانیال (ع) نیز می‌ فرمایند : تعبیرش به فرزندان و خواهران و برادران یا پدر و مادر مربوط می‌شود.

بعضی از تعبیرگران گفته‌ اند : دندان‌های جلو و دندان‌ هایی که در طرف راست می‌باشد تعبیرش به پدر و بستگان پدر مربوط می‌شود ‌‌‌‌‌ و دندان‌ هائی که در طرف چپ می‌باشد تعبیرش به مادر و بستگان مادر مربوط می‌شود.
حضرت دانیال (ع) می‌ فرمایند : تعبیر دندان‌های کنار دندان جلو به عمو و فرزندانش مربوط می‌شود.
تعبیر دندان‌های نیش به بزرگتر فامیل مربوط می‌شود.
تعبیر سایر دندان‌های کنار دندان‌های نیش، به خاله‌ها و فرزندانش مربوط می‌شود.
و تعبیر دندان‌های عقب به بستگانش دور مربوط می‌شود.

تعبیر خواب کلی دندان در خواب

بنا به گفته تونی کریسپ خالق کتاب فرهنگ تفسیر رویا دیدن دندان در خواب اشاره به موضوعاتی همچون پرخاشگری، دفاع، توانایی ما برای “با چنگ و دندان چسبیدن به زندگی”، توانایی ما برای بدست آوردن آنچه می‌خواهیم، سخنانی که از دهانمان خارج می‌شوند یا “فرو داده می‌شوند”، نحوه‌ی حضور ما در اجتماع دارد. این رویا می‌تواند نشانه‌ای از سن و سال فرد رویابین نیز باشد. (مثلا دیدن دندان‌های شیری و غیره)

تعبیر خواب دندان مصنوعی

دیدن دندان مصنوعی در خواب نشان دهنده این است که کسی به شما دروغ می گوید و شما باید احتیاط کنید. شاید دوستان دروغین بسیار زیادی دارید که در هر لحظه به شما خیانت می کنند. سعی کنید به کسی اعتماد نکنید زیرا ممکن است ناامید و دلسرد شوید.

همچنین دیدن دندان مصنوعی در خواب می تواند به دروغ های شما در موقعیتی خاص اشاره کند. اگر کسی را فریب داده اید یا اگر اخیرا کار بدی انجام داده اید، آن را به یاد بیاورید. شاید عهد و پیمان تان با کسی را شکسته اید یا شاید رازی را بازگو کرده اید. همه این موقعیت ها در عالم بیداری می تواند منجر به دیدن دندانی مصنوعی در خواب شود.

تعبیر خواب دندان سالم

دیدن دندان هایی سالم و سفید در خواب معمولا برای خواب بیننده بسیار خوشایند و دلپذیر است. این خواب ها تعابیری مثبت دارند. بنابراین، اگر دندان هایی سالم در خواب دیدید، راحت باشید. این خواب نشان دهنده اعتماد به نفس و موفقیت های شما است. شاید در روزهای گذشته موفقیت های بسیار زیادی داشته اید و اکنون به خودتان افتخار می کنید.

تعبیر خواب نداشتن دندان

خواب گم کردن یا نداشتن دندان خوابی بسیار شایع است و تعابیری شبیه به خواب افتادن دندان دارد. اگر در خواب دندان خود را از دست دادید و اگر تلاش می کنید تا آن را پیدا کنید، این خواب تعبیری منفی دارد.

تعبیر خواب گم شدن یا از دست دادن دندان این است که شما فرد یا چیزی را از دست داده اید که بسیار به او علاقمند بوده اید. به همین دلیل هم بسیار اندوهگین هستید و یکی از مراحل سخت زندگی خود را پشت سر می گذارید.

تعبیر خواب ریختن و افتادن دندان

نظر فروید، خواب افتادن دندان به سرکوبی یا سرخوردگی جنسی و اشتیاق برای بزرگ شدن مربوط می‌شود. این نوع خواب‌ها بیشتر در قبل و بعد از دوره‌های بلوغ جسمی و یا ذهنی فرد اتفاق می‌افتد.

تعبیرات مثبت و منفی از رویای ریختن و افتادن دندان

معانی منفی

سستی، به خصوص درباره تصمیمات مهم زندگی
نگرانی زیاد درباره تجربه یک رابطه جنسی
یک توافق یا مصالحه که برای شما هزینه‌ زیادی دارد
تغییرات مهم در زندگی و افزایش درد‌های روحی
ترس از پیر شدن

معانی مثبت

نشانه‌ای برای بزرگ شدن شخصیت
آرزو یا نیاز برای اصلاح رفتار خود به بهترین شکل ممکن
رشد توانایی مدیریت احساسات و افزایش اعتماد به نفس

نکته بسیار مهم درباره تعبیر خواب ریختن و افتادن دندان

خواب افتادن دندان ممکن است نوعی یادآوری برای یک یک رخداد مشابه در زندگی کنونی شما باشد. وقتی خواب می‌بنیید که دندان شما افتاده است، نسبت به پیشرفت خود در زندگی حساس‌ تر شوید، روش‌هایی را برای بالا بردن تجربه خود برای انجام دادن کارهای مهم زندگی پیدا کنید. برای تصمیم‌گیری در موقعیت‌های مهم زندگی با دیگران مشورت داشته باشید. بیشتر از از حدود گذشته خود تلاش کنید. مرز‌های موفقیت را با تلاش زیاد رد کنید.

دندان مصنوعی در خواب , تعبیر خواب افتادن دندان در اسلام

تعبیر خواب کشیدن دندان

دیدن کشیدن دندان در خواب هم بسیار رایج است و می تواند معانی متفاوتی به همراه داشته باشد. اگر در خواب دیدید که دندان هایتان را می کشید، تعبیر آن به عوامل بسیار زیادی وابسته است. باید به یاد بیاورید که آیا کشیدن دندان در خواب به راحتی انجام شده است یا به سختی.

اگر در خواب دیدید که دندان شما به سختی در حال کشیده شدن است و با درد و ناراحتی بسیار زیادی همراه است، می تواند به این معنا باشد که شما مجبور هستید کاری را انجام دهید که چندان آسان نیست. شما دوره زمانی سخت و طاقت فرسایی را پیش روی خودتان دارید و مجبور هستید با موقعیت های دشواری روبرو شوید.

اما اگر در خواب دیدید که دندان تان به راحتی و بدون زحمت کشیده می شود، نشان دهنده آن است که شما نیز به راحتی به اهداف خود دست خواهید یافت. در اینصورت نیاز نیست سخت کار کنید تا به آنچه می خواهید برسید.

تعبیر خواب دندان شکسته

در بیشتر موارد، دیدن دندان شکسته در خواب تعابیری منفی دارد. این خواب ها نمادی از چیزی هستند که به زندگی واقعی شما آسیب می زند یا چیزی که باید توجه بیشتری به آن داشته باشید. با این وجود، لازم است که بیشتر جزئیاتی را که در این خواب دیده اید به یاد داشته باشید. در ادامه به بررسی بیشتر تعبیر و مفهوم این خواب ها می پردازیم. همچنین دلایل احتمالی دیدن این خواب را با هم بررسی می کنیم.

احساس گناه و نگرانی ها

اگر در خواب دیدید که دندان تان می شکند، این خواب نشان دهنده نگرانی های شما در مورد وضعیت سلامتی یا ظاهر جسمانی تان است. همچنین این خواب می تواند نشان دهنده احساس گناه شما در مورد یکی از وعده هایی باشد که به آن عمل نکرده اید.

از دست دادن کسی یا چیزی

دیدن دندان شکسته در خواب نشان دهنده درد ناشی از از دست دادن کسی یا چیزی عزیز و ارزشمند در زندگی واقعی است. همچنین، می تواند نشان دهنده این باشد که تغییرات بسیار زیادی در این برهه زمانی در زندگی شما رخ می دهد. شاید شغل یا شریک عاطفی خود را عوض کرده اید یا شاید تغییر دیگری را در زندگی واقعی تان تجربه می کنید که با دردی عاطفی همراه است.

تعابیر عمومی دیدن دندان شکسته در خواب

مشکلات احتمالی اعتماد و اطمینان به یک فرد
احساس گناه و نگرانی به خاطر شکستن یک قول یا عهد
ترس به خاطر از دست دادن خود یا دیگر عزیزان یا یک چیز مهم
نوعی هشدار برای نگاه بهتر به زندگی شخصی و ایجاد تغییر

تعبیر خواب کج شدن یا کجی دندان‌ ها

تعبیر متداول خواب کجی دندان‌ها ناراحتی‌ها و استرس‌های شخصی درباره جذابیت ظاهری یا طرز نگاه مردم به شماست. در تعابیر دیگر علت خواب کجی دندان‌ها را می‌توان ناراحتی ناشی از حرف یا کاری که انجام داده‌اید، اشاره کرد.

تعبیر خواب دندان خراب

دیدن دندان خراب در خواب هم بسیار رایج است. این خواب ها معمولا نماد عدم قدرت در خواب بیننده است اما می تواند دربردارنده تعابیر و معانی دیگری نیز باشد. در ادامه تعابیر و تفاسیر بیشتری از چنین خواب هایی را می بینیم.

نتایج توافقات شما

اگر در خواب دندان یا دندان های خود را خراب دیدید، تعبیر آن است که در آینده مجبور به تصمیم گیری سختی خواهید بود. در واقع شما مجبور به توافق یا مصالحه ای خواهید شد که برای شما بسیار سخت خواهد بود. شما تصمیم می گیرید که با کسی در رابطه باقی بمانید که این رابطه دیگر شما را راضی نمی کند یا شاید در شغلی بمانید که نیازهای شما را برآورده نمی سازد.

شما اگرچه این کارها را انجام می دهید اما از انجام آن ها راضی نخواهید بود. ممکن است ناامید و عصبی شوید و احساس کنید که در حال از دست دادن زمان خود هستید. انتخاب های غلط نیز برای شما چالش هایی را با دیگران و چالش هایی را درون خودتان با خودتان به وجود می آورد.

از دست دادن قدرت

اگر در خواب دندان تان را خراب دیدید، می تواند تعبیر آن باشد که شما احساس می کنید قدرت خود را در بیداری و زندگی واقعی از دست می دهید. شما احساس می کنید گویی قادر به کنترل موقعیت هایی خاص در زندگی نیستید و این موقعیت ها از کنترل شما خارج می شوند. احتمالا موقعیت بسیار سختی را در زندگی پیش روی خواهید داشت و نمی دانید برای تغییر این وضعیت چه کاری انجام دهید.

بعلاوه، دیدن دندان خراب در خواب می تواند نشان دهنده ترس شما از پیر شدن باشد. شما از پیری جسمانی و از دست دادن زیبایی های خود می ترسید و کاملا احساس ناتوانی را تجربه می کنید.

همانطور که می بینید، دیدن دندان خراب در خواب می تواند تعبیرهای گوناگونی به همراه داشته باشد. این خواب تمامی عواقب یکی از تصمیم های آینده تان را به شما یادآوری می کند. به همین دلیل، بهترین راه حل این است که در آینده قبل از انجام هر کاری خوب فکر کنید. همچنین، دیدن دندان خراب در خواب می تواند به این معنا باشد که چیزهای مشخصی در زندگی شما در حال شکستن و از هم پاشیدن است. این خواب حاکی از این است که همه چیز در زندگی تان در حال تغییر است و شما قادر به کنترل این تغییرات نیستید.

تعبیر خواب دندان لق

اصولا خواب دندان لق به این مسئله اشاره دارد که شما در حال مواجهه با یک تصمیم یا تغییر دشوار هستید. در بیشتر موارد این داستان‌ها در خواب دندان لق برای فرد پیش می‌آید؛ دیدن لق شدن چند دندان یا خواب پی بردن به لق شدن یک دندان و ترس ناگهانی. این تصاویر به نگرانی‌ درباره پایه‌ها، اصول و اساس زندگی مربوط می‌شود. شاید چیز مهمی در حال جدا شدن از زندگی شماست.

تعابیر عمومی خواب دندان لق

ناپایداری در زندگی
دلسردی درباره یک تصمیم یا یک مسیر در زندگی
نکته: خواب دندان لق به شک و تردید حول یک مسئله در زندگی بیداری فرد اشاره دارد. تعبیر این خواب دو دل بودن و تزلزل است.

ناپایداری در زندگی

خواب دندان لق به یک موقعیت، تصمیم یا توافق اشاره دارد که هزینه‌ های زیادی برای شما ایجاد کرده است. برای مثال،‌ تحمل بیش از حد یک رابطه نادرست یا قبول مسئولیت‌های شغلی که مایل به انجام آن‌ها نبوده اید. شاید به معامله ای وارد شده اید،‌ و هر چه از مراحل این معامله می‌گذرد، احساس نگرانی، ترس و اضطراب شما بیشتر می‌شود. تعبیر خواب دندان لق در این باره به سودمند نبودن معامله اشاره می‌کند.

نکته قابل توجه : تصاویر خواب دندان لق خود می‌تواند به تصمیم‌گیری شما کمک کند. اگر یک بار دیگر این خواب را دیدید، سعی کنید احساساتی که تجربه می‌کنید را بیاد آورید. احساس پس از بیدار شدن نیز بسیار مهم است. بین تصاویر و نشانه‌های خواب و زندگی حال خود ارتباط برقرار کنید.

تعبیر خواب بی دندان بودن (نداشتن همه دندان‌ها)

خواب بی دندان بودن و نداشتن هیچ یک از دندان‌ها به عدم وجود قدرت و توانایی شخصی، و همچنین نگرانی بر سر یک مشکل مهم در زندگی ایجاد اطلاق می‌شود.

تعابیر عمومی خواب نداشتن دندان

احساس فقدان یک چیز مهم در زندگی
نیاز زیاد به حمایت از طرف دیگران
آرزو برای بازگشت به دوران پاک کودکی
ضعف و از دست دادن قدرت
یکی از متداول‌ترین تعبیرات برای خواب بی دندان بودن احساس عمیق نسبت به فقدان یا از دست دادن یک شخص یا چیز ضروری در زندگی است. نداشتن دندان به معنای پریشانی ناشی از عدم حمایت توسط دیگران است. از طرف دیگر، نداشتن دندان یا بی دندان بودن در خواب می‌تواند به ضف، عدم اعتماد به نفس و عدم خودباوری اشاره داشته باشد. فرد در لحظات حساس زندگی شجاعت چندانی از خود نشان نمی‌دهد و قافیه را به سایر رقبا می‌بازد. برای مثال، در یک رقابت شغلی همه توان خود را برای به دست آوردن موقعیت استفاده نمی‌کند، و از خود ضعف نشان می‌دهد.

سایر تعبیرهای دیدن دندان در خواب

دیدن دندان در خواب در فرهنگ های متفاوت تعابیری گوناگون دارد. در ادامه رایج ترین تعبیرهای خواب دندان در نقاط مختلف دنیا را با هم می خوانیم. در این مقاله به ذکر برخی از این تعابیر بسنده کرده ایم اما باید بدانید که تعبیرهای متفاوت دیگری در سایر قسمت های دنیا برای اینگونه خواب ها وجود دارد.

دروغ گویی

طبق یک باور چینی، اگر شما به کسی دروغی بگویید در خواب می بینید که یکی از دندان های خود را از دست داده اید. همچنین، دیدن دندان مصنوعی در خواب نشانه ای از دروغ گویی شما یا فردی است که به شما دروغ می گوید.

پول

در برخی از فرهنگ ها از دست دادن و جای خالی دندان در خواب نشان دهنده این است که به زودی پولی را از دست می دهید. از طرف دیگر، برخی دیگر از فرهنگ ها از دست دادن دندان در خواب را تعبیری از پیدا کردن پول در آینده ای نزدیک می دانند و معتقد هستند که در نتیجه این خواب وضعیت مالی شما بهتر خواهد شد.

بیماری

تعبیر بسیار معروف دیگری برای خواب دندان وجود دارد که بر اساس آن مردم بسیاری از فرهنگ ها بر این باور هستند که خواب دندان نشان دهنده یک بیماری جدی برای شما است و این بیماری شما یا یکی از عزیزان تان را تهدید می کند. پس اگر خواب دندان دیدید، بهتر است هر چه زودتر به پزشک مراجعه کنید.

ابراهیم کرمانی می‌ گوید : اگر ببینی دندان‌هایت بوی خوبی می‌دهند، یـعـنـی بستگانت تو را تحسین می‌کنند، ولی اگر ببینی بوی بدی می‌دهند، یـعـنـی بستگانت پشت سر تو غیبت و بدگوئی می‌کنند.

ابن سیرین می‌ گوید : اگر ببینی دندان‌های تو از شیشه یا سفال و یا چیزهایی مثل آن‌ها شده است [منظور چیزهای شکستنی می‌باشد]، یـعـنـی به زودی از دنیا خواهی رفت (دفع بلا و گرفتاری).

امام صادق (ع) می‌ فرمایند : تعبیرهای مربوط به دندان‌ها عبارتند از: ۱- خانواده و فامیل ۲- مال و اموال ۳- سود و منفعت ۴- غم و اندوه ۵- مصرف ۶- جدائی از بستگان.

تعبیر خواب دندان حیوانات (خواب با دندان یک حیوان)

خواب دیدن درباره دندان حیوانات می‌تواند به قسمتی از شخصیت غیرطبیعی انسان یا بعد وحشی او مربوط شود. اگر از دید مثبت تعبیر خواب به این قضیه نگاه کنیم، باید بگوییم که تعبیر خواب دندان یک حیوان می‌تواند به کاربردی بودن غریزه حیوانی انسان در زندگی اشاره داشته باشد، طوری که این غریزه در جهت بهتر کردن زندگی فرد استفاده شود. اما اگر خواب دندان حیوان احساس منفی محسوسی به شما القا کرد، این مسئله می‌تواند به احساساتی مربوط شود که شما نمی‌توانید بخشی از بعد شخصیتی خود را مدیریت کنید و از این مسئله ناراحت هستید.

تعابیر عمومی دیدن دندان حیوان در خواب

نشان دهنده بخشی از شخصیت خشن و خوی حیوانی
خشونت یا احساس خشم غیر عادی و بروز بعد وحشی انسان
دندان‌ حیوان، نشانه‌ای از بعد وحشی شما

ارتباط میان حیوانات و خواب انسان را به یاد طبیعت غریزی خود می‌اندازد. خواب دندان می‌تواند نشانه بخشی از شخصیت رام نشده شما باشد. شما در برابر فشار‌های روحی و فیزیکی خارجی مقاومت می‌کنید، و به راحتی پذیرای این فشار‌ها نیستید. فشار تحصیلی، فشار فرهنگی، فشار‌‌ها و مشکلات خانوادگی می‌توانند تعبیر خواب دندان حیوان باشند.

خواب دندان حیوان و خشم و بروز بعد وحشی انسان

اگر خواب ببینید که دندان یک حیوان به جای دندان‌های طبیعی شما قرار گفته است، علت خواب درگیری احساسات انسانی و بعد حیوانی در شخصیت شماست.
اگر خواب ببینید که دندان‌های خود را از دست می‌دهید یا آن‌ها بیرون می‌افتند، شما می‌خواهید از یکی از رفتار‌های ناپسند خود رهایی پیدا کنید یا قصد انجام این امر را دارید.

مطالب مشابه : خواب روباه و شغالدیدن خواب وضو گرفتن و تعبیر خواب نوزاد

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

تبلیغات

جستجو های اخبار روز

جدیدترین اخبار

  • تعبیر خواب هدیه گرفتن انگشتر

    تعبیر خواب هدیه گرفتن انگشتر ، از مرده و مرد غریبه در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه...

  • تعبیر خواب خرمالو برای زن حامله

    تعبیر خواب خرمالو برای زن حامله ، معنی دیدن خرمالو برای زن باردار چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب گاو سیاه و سفید

    تعبیر خواب گاو سیاه و سفید ، معنی دیدن گاو سیاه و سفید در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب قبر بزرگان

    تعبیر خواب قبر بزرگان ، و دیدن اسم خود روی سنگ قبر و خراب شدن قبر مرده همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب پسته تازه با پوست

    تعبیر خواب پسته تازه با پوست ، معنی دیدن فندق و پسته در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد...

  • تعبیر خواب عسل و کندو

    تعبیر خواب عسل و کندو ، معنی دیدن عسل و کندو و موم در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد...

  • تعبیر خواب ادرار خونی

    تعبیر خواب ادرار خونی ، دیدن ادرار خونی در خواب چه معنایی دارد همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد...

  • تعبیر خواب دیدن بره سفید

    تعبیر خواب دیدن بره سفید ، دیدن و داشتن بره سفید در خواب چه معنایی دارد همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب کوتاه کردن موی ابرو

    تعبیر خواب کوتاه کردن موی ابرو ، برداشتن دیگران و مداد کشیدن و تاتو ابرو همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت...

  • تعبیر خواب پرتقال دادن به مرده

    تعبیر خواب پرتقال دادن به مرده ، و درخت پرتقال حضرت یوسف برای زن باردار همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب عسل و کندوی عسل

    تعبیر خواب عسل و کندوی عسل ، بزرگ و با موم در خواب های ما چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد...

  • تعبیر خواب گیلاس خریدن

    تعبیر خواب گیلاس خریدن ، معنی خرید و فروش گیلاس در خواب های ما چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب درخت کاج

    تعبیر خواب درخت کاج ، ابن سیرین و امام صادق قطع شده و دیدن میوه ی کاج همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب سنگ قبر خودم

    تعبیر خواب سنگ قبر خودم ، دیدن اسم خود روی سنگ قبر و سنگ قبر آدم زنده همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب ادرار از نظر امام صادق

    تعبیر خواب ادرار از نظر امام صادق ، ادرار کردن مرده و بچه وی آدم و خون جای ادرار همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب...

  • تعبیر خواب کشتن گاو

    تعبیر خواب کشتن گاو ، و سر بریدن گاو در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه شما سروران...

  • تعبیر خواب پرتقال دادن به دیگران

    تعبیر خواب پرتقال دادن به دیگران ، و گرفتن از مرده در خواب چه معنایی دارد همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت...

  • تعبیر خواب خوردن میوه خرمالو

    تعبیر خواب خوردن میوه خرمالو ، معنی خوردن خرمالو در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه...

  • تعبیر خواب موز و سیب

    تعبیر خواب موز و سیب ، دیدن سبد پر از سیب و موز در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه شما...

  • تعبیر خواب بره سیاه کوچک

    تعبیر خواب بره سیاه کوچک ، معنی دیدن کهره کوچک در خواب ما چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد...

  • تعبیر خواب دالان

    تعبیر خواب دالان ، معنی دیدن دالان در خواب های ما چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه شما...

  • تعبیر خواب هدیه گرفتن قاب عکس

    تعبیر خواب هدیه گرفتن قاب عکس ، معنی دیدن هدیه گرفتن قاب عکس در خواب همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت...

  • تعبیر خواب نامه دادگاه

    تعبیر خواب نامه دادگاه ، معنی دیدن نامه دادگاه در خواب های ما چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...