تبلیغات

تعبیر کامل خواب دیدن هندوانه از منابع مختلف

هندوانه یکی از میوه های تابستانی پر طرفدار است که گاهی خواب هندوانه برای ما پیش می آید. تعبیر هندوانه در خواب بسیار گسترده است و برای زن و مرد و برای فرد مجرد و متاهل دارای تعابیر متفاوتی است.

شاید تعبیر خواب هندوانه نرسیده مد نظر کسی باشد و شاید هم تعبیر خواب هندوانه بزرگ. یکی از مهمترین تعابیر در مورد این میوه، تعبیر خواب هندوانه امام صادق است که ما در این مقاله از سایت پارسی نو به آن پرداخته ایم. البته مواردی دیگر هم در مورد دیدن هندوانه در خواب را هم گردآوری و منتشر کرده این که پیشنهاد می کنیم تا پایان این مقاله همراهی مان کنید.

تعبیر کلی میوه در خواب

میوۀ آبدار و شیرین : ابن سیرین می‌ گوید : تعبیر خوردن میوۀ آبدار و شیرین، سود و منفعت می‌باشد.

میوۀ زرد : ابن سیرین می‌ گوید : تعبیر همۀ چیزهای زرد مثل میوه‌ های زرد رنگ و… درد و بیماری می‌ باشد، طوری که اگر ببینی خوردنی زرد می‌خوری، تعبیرش بیماری و رنج و اندوه می‌باشد. البته باید دقت شود که منظور، اکثر چیزهای زرد رنگ بوده است، زیرا در تعبیرهای مختلف مشاهده می‌کنیم که چیزهایی مثل میوۀ به با وجودی که زرد رنگ می‌باشند تعبیر خوبی دارند.

میوۀ ترش : حضرت دانیال (ع) می‌ فرمایند : تعبیر میوه‌ های ترش، غم و اندوه می‌باشد.

ابن سیرین نیز می‌ گوید : تعبیر خوردن چیزهای ترش، غم و اندوه و یا نگرانی می‌باشد، مخصوصاً میوه‌ های ترش (دفع بلا و گرفتاری).

میوۀ نارسیده و کال : حضرت دانیال (ع) می‌ فرمایند : تعبیر میوه‌های نارسیده و کال، مال حرام می‌باشد.

تعبیر دیدن هندوانه در خواب

منوچهر مطیعی تهرانی گوید : دیدن هندوانه در خواب بسیار خوب است به خصوص اگر قرمز و رسیده باشد
اگر در خواب جالیزی دیدید و از آن هندوانه کندید به شما به اندازه تعداد هندوانه ای که کندید سود میرسد.
اگر در خواب دیدید که تخمه هندوانه ، دارید خواب شما می گوید خبری به شما میرسد که از طریق آن به خیر و برکت دست میابید.

آنلی بیتون می‌ گوید : دیدن هندوانه در خواب ،نشانه دست زدن به اقدامات ناموفق است.
دیدن هندوانه های در حال رشد ، علامت آن است که گرفتاری فعلی نتیجه مساعدی به دنبال خواهد داشت.
اگر در خواب هندوانه ببینید ، به این معنا است که سلامتی شما در خطر است .

کارل یونگ ، پروفسور سوئیسی میگوید : دیدن هندوانه در خواب بیانگر احساس عشق، تمایل، شهوت و شور و شوق آتشین است.
خواب هندوانه به معنی راحتی، خوشی و آرامش تابستان است
زن حامله یا زنی در آستانه ی عادت ماهانه، معمولا خواب هندوانه می بیند به خاطر اینکه بدنش تغییر می کند و پف می کند.

در کتاب سر زمین رویاها آمده : خواب هندوانه نشانه نتایج بسیار عالی در کار
اگر در خواب دیدید که هندوانه می خرید نشانه پول و شانس است
اگر در خواب دیدید که هندوانه پرورش می دهید نشانه آنست که یک ناشناس به شما هدیه ای می دهد.
اگر در خواب دیدید که به بچه ها هندوانه می دهید نشانه خوشبختی است
اگر بیماری خواب هندوانه ببیند نشانه آنست که بهبود می یابد

تعبیر خواب مزرعه هندوانه

اگر در خواب مزرعه‌ای را ببینید که در آن هندوانه می‌ روید تعبیر آن است که در زندگی واقعی خود با کار و تلاش و به کار گرفتن نیروی ذهنی خود به هر آنچه که آرزو دارید دست خواهید یافت.

دیدن مزرعه هندوانه در خواب نمادی از بخت و اقبالی عالی است. خوشبختی غیرمنتظره‌ای را تجربه خواهید کرد.

هندوانه در خواب , خواب هندوانه

تعبیر خواب هندوانه کاشتن

کاشتن و پرورش دادن هندوانه در خواب نمادی از موفقیت است. این خواب به این مفهوم است که در پروژه کاری خود موفق خواهید بود یا معامله‌ای که برای انجام دادن آن برنامه‌ریزی می‌کنید با موفقیت به انجام خواهد رسید. شما در حال سرمایه‌ گذاری روی آینده تان هستید.

تعبیر خواب هندوانه‌ای در تاکستان

اگر در خواب هندوانه‌ ای را در تاکستان دیده اید، این خواب به شما هشدار می‌دهد که در برقراری روابط دوستانه احتیاط کنید و به این روش قادر هستید از بروز مشکلات بعدی در آینده جلوگیری کنید.

شکستن هندوانه

اگر در خواب ببینید که هندوانه‌ ای را می‌ شکنید، تعبیر آن است که باید توجهی خاص به فرزندان خود نشان بدهید؛ حتی اگر کودک شما تازه متولد شده است یا هنوز در شکم شما است و به دنیا نیامده باشد.

تعبیر خواب هندوانه انتخاب کردن

اگر در خواب ببینید که در بازار یا میوه فروشی در حال انتخاب کردن یک هندوانه هستید، تعبیر آن است که به زودی تصمیمی غیر عاقلانه می‌گیرید. به نظر می‌رسد که بدون در نظر گرفتن همه جزییات یا حقایق لازم تصمیمی را می‌گیرید.

تعبیر خواب هندوانه انداختن

اگر در خواب ببینید که هنداونه‌ ای از دست شما می‌ افتد تعبیر آن است که کسی که او را می‌شناسید و باردار است به زودی در اثر سقط جنین فرزند خودش را از دست خواهد داد.

هندوانه گرد، بزرگ و آبدار

هندوانه گرد، بزرگ و آبدار در خواب نمادی از بخت و اقبال است. هندوانه دانه‌ های بسیار زیادی دارد و به همین دلیل دیدن هندوانه در خواب اگر باردار هستید از تولد های متعدد یا دوقلوهای دختر و پسر خبر می‌دهد.

تعبیر خواب هندوانه نارس

دیدن هندوانه نارس در خواب نمادی از چیزی خطرناک یا ناخوشایند است.

تعبیر خواب هندوانه‌ ای بزرگ و درشت

اگر در خواب هندوانه‌ ای درشت ببینید این خواب شنیدن خبرهایی خوب و سودمند را برای شما پیش‌بینی می‌کند.

دیدن هندوانه درشت یا بسیار بزرگ در خواب نشانه آن است که بعد از پشت سر گذاشتن سختی‌ ها باید در انتظار برداشت ماحصل آن باشید.

خوردن هندوانه‌ای شیرین و آبدار

خوردن هندوانه‌ای شیرین و آبدار در خواب نشان دهنده آن است که موفقیت در تمام امور و ابعاد مختلف زندگی در انتظارتان است. هرچه هندوانه‌ ای که در خواب دیده‌اید بزرگ تر باشد، موفقیت و پیروزی هایی که به شما روی می‌ آورد بزرگ تر خواهد بود.

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: دیدن هندوانه در خواب بسیار خوب است به خصوص اگر قرمز و رسیده باشد و شما از خوردن آن احساس لذت کنید.

تعبیر خواب غذایی از هندوانه و یک قرص نان

اگر در خواب ببینید که هندوانه و یک عدد نان کامل یک وعده غذای شما است، این خواب از تغییرات زندگی خبر می‌دهد. برای آنکه زندگی خود را در مسیری درست هدایت کنید، باید تلاش و کوششی قابل توجه به خرج دهید. از ظاهر خود شروع کنید. این کار شما را در مسیری درست هدایت خواهد کرد.

خواب خوردن هندوانه

منوچهر مطیعی تهرانی گوید : تعبیر خواب خوردن هندوانه نیکوست به شرط آنکه شما از خوردن آن احساس لذت کنید .
اگر در خواب از خوردن هندوانه احساس بدی به شما دست بدهد تعبیرش بد است.

یوسف نبی علیه السلام گوید : دیدن هندوانه در خواب نشانه بیماری است

آنلی بیتون می‌گوید : خوردن هندوانه در خواب، دلالت بر کاری شتابزده دارد که موجب نگرانی شما خواهد شد.
اگر در خواب مشاهده کنید که هندوانه خورده‌اید، به این معنا است که مرتکب اشتباهی خواهید شد.

در کتاب سر زمین رویاها آمده : خواب خوردن هندوانه نشانه آنست که امید های شما بی اثر میماند.

تعبیر خواب قاپیدن هندوانه

اگر در خواب ببینید کسی هندوانه شما را از چنگتان می‌قاپد، تعبیر آن است که یک دادخواهی و مرافعه قانونی موجب رنجش و ناراحتی شما می‌شود. در این مورد شما بازنده خواهید شد و ضرر و زیان بسیار زیادی برایتان به بار می‌آید.

تعبیر خواب هندوانه برای مردان

دیدن هندوانه در خواب برای مردان نمادی از پاسخ منفی زن مورد علاقه آنها به درخواست ورود به مرحله بعدی در رابطه عاطفی شان است. این دو نفر با مشکلات و دشواری‌های بسیار زیادی روبه‌رو می‌شوند.

تعبیر خواب هندوانه برای زنان

اگر زن یا دختر هندوانه‌ای گرد و زیبا را در خواب ببیند که آن را لمس می‌کند، این خواب از ازدواجی فوری یا بارداری ناخواسته خبر می‌دهد. در هر صورت، این خواب خوشحالی و نگرانی‌های خوشایند بسیار زیادی را برای خواب بیننده به ارمغان می‌آورد.

تعبیر خواب هندوانه هدیه دادن

اگر در خواب ببینید که به یک نفر از دوستان خود هندوانه هدیه می‌دهید، این خواب نشانه بی‌توجهی شما در اهمیت دادن به این فرد است. به کارهایی که دوستتان برایتان انجام می‌دهد توجه کنید و در مقابل از او قدردانی کنید.

از کسی با هندوانه پذیرایی کردن

اگر در خواب ببینید که از کسی با هندوانه پذیرایی می‌کنید، این خواب نمادی از یک آشنایی جدید است. این رابطه برای شما مهیج خواهد بود و از آن لذت خواهید برد. به رابطه خود با این فرد ادامه بدهید. شما اوقات باکیفیتی را با این فرد سپری خواهید کرد و چیزهای مهمی را از او یاد می‌گیرید.

برش دادن پالپ هندوانه

اگر در خواب ببینید که پالپ هندوانه را برش می‌دهید، این خواب نمادی از نارضایتی شما در زندگی جنسی تان است. این خواب به شما می‌گوید که بیشتر اوقات مجبور هستید وانمود کنید که از رابطه با شریک عاطفی خود لذت می‌برید و این کار به آرامش و آسایش عمومی شما آسیب می‌رساند. با شریک عاطفی خود صادقانه در مورد این موضوع گفت‌وگو کنید و علت این شکست و ناتوانی را پیدا کنید.

تعبیر خواب هندوانه خریدن

در سرزمین رویاها آمده هندوانه می‌ خرید : پول و شانس

تعبیر خواب هندوانه نرسیده

بیتون گوید : دیدن هندوانه‌های در حال رشد، علامت آن است که گرفتاری فعلی نتیجه مساعدی به دنبال خواهد داشت.

کتاب سرزمین رویاها : هندوانه پرورش می‌ دهید : یک ناشناس به شما هدیه‌ای می‌دهد.

همچنین بخوانید : خواص هندوانه چیست

تعبیر خواب پوست هندوانه تکه تکه

اگر در خواب پوست هندوانه را ببینید که به قطعات کوچک تری بریده شده است، این خواب نشانه خوشایندی نیست و از تهمت و سوءتفاهم در میان نزدیکان شما خبر می‌دهد. توفانی از نزاع و درگیری خانواده شما را تهدید می‌کند که منبع این درگیری‌ها مردی است که از چاقو در این ماجرا استفاده می‌کند. سعی کنید همه چیز را به شوخی برداشت کنید و قبل از آنکه با مسئله‌ای جدی روبه‌رو شوید اوضاع را آرام کنید.

تعبیر خواب بریدن هندوانه با چاقو

بریدن هندوانه با چاقو در خواب نشان دهنده بخت و اقبالی معمولی و اوضاعی ناپایدار در کسب درآمد است. این خواب به این معناست که شما معمولا در خرج کردن پول زیاده روی می‌کنید و به شما یادآوری می‌کند که در خرید کردن و پول خرج کردن کمی محتاطانه تر عمل کنید؛ در غیر اینصورت قادر نیستید شاهد تحقق اهداف خودتان باشید.

تعبیر خواب قسمت کردن هندوانه با دیگران

اگر در خواب ببینید که هندوانه را برش می‌دهید و آن را با دیگران قسمت می‌کنید، تعبیر آن است که با همسر یا شریک عاطفی خود به مشکل بر می‌خورید و سکوت راه‌حل این مسئله نخواهد بود. در مورد مشکل پیش آمده گفت‌وگو کنید در غیر اینصورت اوضاع وخیم تر می‌شود.

برش دادن هندوانه توسط فردی غیر از خواب بیننده

اگر در خواب ببینید کسی غیر از شما هندوانه‌ای را برش می‌دهد، این خواب نشانه اخطار است و از درگیری‌های شما با اطرافیان و نزدیکانتان خبر می‌دهد.

هندوانه خریدن

هندوانه خریدن در خواب نشانه سفری احتمالی با فرد مورد علاقه تان است. احتمالا یک تعطیلات غیرمنتظره و کمی عاشقانه در انتظارتان است.

بعلاوه هندوانه خریدن در خواب نشان دهنده به‌دست آوردن پولی هنگفت است. شاید منتظر هستید تا در مسابقه‌ای برنده شوید یا ارث کلانی به شما برسد. از طرف دیگر این خواب نشانه پیروزی در یک رقابت حائز اهمیت است.

هندوانه خریدن در خواب نمادی از یک زندگی شاد است. اگر بیمار هستید و این خواب را دیده اید، تعبیر آن است که به زودی بهبودی حاصل خواهد شد.

تعبیر خواب هندوانه بریدن

هندوانه بریدن در خواب نشان دهنده نارضایتی شما در رابطه جنسی است.

همچنین بریدن هندوانه در خواب نشان دهنده آن است که به زودی باران برکت و رحمت بر سر شما می‌بارد. اگر ایده خوبی دارید یا اگر می‌خواهید چیز جدیدی را امتحان کنید، باید بدانید که نتایج خوبی به‌دست خواهید آورد. از این فرصت به خوبی استفاده کنید.

تعبیر خواب هندوانه برای افراد مختلف تعبیر خواب هندوانه برای فرد متاهل

اگر فردی متاهل هستید، هندوانه بریدن در خواب نمادی از رفتن به سفری طولانی و سخت در آینده‌ای نزدیک است.

تعبیر خواب هندوانه برای صاحب کسب و کار

اگر صاحب کسب و کاری هستید، هندوانه بریدن در خواب نمادی از بخت و اقبالی خوشایند و نتایجی خوب در کسب و کارتان است و به شما یادآوری می‌کند که بهتر است در سرمایه گذاری‌های کلان محتاط و محافظه کار باشید.

تعبیر خواب هندوانه برای بیمار

اگر بیمار هستید و خواب هندوانه بریدن را دیده اید، این خواب از ناکامی و ناامیدی خبر می‌دهد و به شما یادآوری می‌کند که در رویارویی با مشکلات و خطرات احتیاط کنید و به هنگام ضرورت اقدام کنید.

تعبیر خواب هندوانه برای زن باردار

اگر باردار هستید و قرار است که به زودی مادر شوید، این خواب نشانه‌ای خوب است و نوید بخش آن است که فرزند شما با انجام عمل سزارین متولد می‌شود و کودکی سالم به دنیا می‌آورید.

تعبیر خواب هندوانه‌ای بدشکل

اگر در خواب هندوانه‌ای بدشکل یا غیرعادی ببینید، این خواب از بارداری غیرمنتظره و ناخواسته خبر می‌دهد.

تعبیر خواب هندوانه‌ای رسیده و شیرین

دیدن هندوانه‌ای رسیده و شیرین در خواب از کسب موفقیت در زندگی خبر می‌دهد. تمام آنچه که برای رسیدن به موفقیت و اهداف خود در زندگی هزینه می‌کنید چند صد برابر بیشتر به شما باز می‌شود. هندوانه رسیده در خواب به شما می‌گوید که اوضاع به خوبی پیش می‌رود، درآمد شما افزایش می‌یابد و بخت و اقبال یارتان خواهد بود.

تعبیر خواب هندوانه خراب

دیدن هندوانه خراب در خواب هشداری برای بیماری و مشکلی در اوضاع سلامتی شما است. به بدن خود دقت کنید، ورزش کنید یا به پیاده روی بروید.

هندوانه خوردن با خانواده

هندوانه خوردن در خواب به همراه خانواده نشان دهنده درگیری یا نزاع با افراد خانواده است.

تعبیر خواب پوست یا هسته هندوانه

دیدن هسته یا پوست هندوانه‌ای خورده شده در خواب نشان دهنده آن است که شما به زودی در موقعیت هایی سخت و بسیار ناخوشایند با عزیزان خود قرار خواهید گرفت.

بعلاوه دیدن هسته هندوانه در خواب نمادی از رشد دنیای درونی است. هرچه بعد معنوی شما از ارزش بیشتری برخوردار باشد، قدرت اخلاقی و معنوی بیشتری در زندگی به‌دست می‌آورید. دیدن هسته هندوانه در خواب از شگفتی‌ها و رخ دادن اتفاقات خوبی خبر می‌دهد. فردی به بهانه‌ای خاص هدیه‌ای به شما می‌دهد که تاحدودی خنده دار و فرح بخش خواهد بود و به این ترتیب تنوعی را در زندگی خسته‌ کننده شما به وجود می‌آورد.

مطالب مشابه : تعبیر خواب صدفخواب دیدن صندلی تعبیر خواب هشت پا

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

تبلیغات

جدیدترین اخبار

  • تعبیر خواب هدیه گرفتن انگشتر

    تعبیر خواب هدیه گرفتن انگشتر ، از مرده و مرد غریبه در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه...

  • تعبیر خواب خرمالو برای زن حامله

    تعبیر خواب خرمالو برای زن حامله ، معنی دیدن خرمالو برای زن باردار چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب گاو سیاه و سفید

    تعبیر خواب گاو سیاه و سفید ، معنی دیدن گاو سیاه و سفید در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب قبر بزرگان

    تعبیر خواب قبر بزرگان ، و دیدن اسم خود روی سنگ قبر و خراب شدن قبر مرده همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب پسته تازه با پوست

    تعبیر خواب پسته تازه با پوست ، معنی دیدن فندق و پسته در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد...

  • تعبیر خواب عسل و کندو

    تعبیر خواب عسل و کندو ، معنی دیدن عسل و کندو و موم در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد...

  • تعبیر خواب ادرار خونی

    تعبیر خواب ادرار خونی ، دیدن ادرار خونی در خواب چه معنایی دارد همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد...

  • تعبیر خواب دیدن بره سفید

    تعبیر خواب دیدن بره سفید ، دیدن و داشتن بره سفید در خواب چه معنایی دارد همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب کوتاه کردن موی ابرو

    تعبیر خواب کوتاه کردن موی ابرو ، برداشتن دیگران و مداد کشیدن و تاتو ابرو همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت...

  • تعبیر خواب پرتقال دادن به مرده

    تعبیر خواب پرتقال دادن به مرده ، و درخت پرتقال حضرت یوسف برای زن باردار همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب عسل و کندوی عسل

    تعبیر خواب عسل و کندوی عسل ، بزرگ و با موم در خواب های ما چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد...

  • تعبیر خواب گیلاس خریدن

    تعبیر خواب گیلاس خریدن ، معنی خرید و فروش گیلاس در خواب های ما چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب درخت کاج

    تعبیر خواب درخت کاج ، ابن سیرین و امام صادق قطع شده و دیدن میوه ی کاج همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب سنگ قبر خودم

    تعبیر خواب سنگ قبر خودم ، دیدن اسم خود روی سنگ قبر و سنگ قبر آدم زنده همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب ادرار از نظر امام صادق

    تعبیر خواب ادرار از نظر امام صادق ، ادرار کردن مرده و بچه وی آدم و خون جای ادرار همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب...

  • تعبیر خواب کشتن گاو

    تعبیر خواب کشتن گاو ، و سر بریدن گاو در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه شما سروران...

  • تعبیر خواب پرتقال دادن به دیگران

    تعبیر خواب پرتقال دادن به دیگران ، و گرفتن از مرده در خواب چه معنایی دارد همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت...

  • تعبیر خواب خوردن میوه خرمالو

    تعبیر خواب خوردن میوه خرمالو ، معنی خوردن خرمالو در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه...

  • تعبیر خواب موز و سیب

    تعبیر خواب موز و سیب ، دیدن سبد پر از سیب و موز در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه شما...

  • تعبیر خواب بره سیاه کوچک

    تعبیر خواب بره سیاه کوچک ، معنی دیدن کهره کوچک در خواب ما چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد...

  • تعبیر خواب دالان

    تعبیر خواب دالان ، معنی دیدن دالان در خواب های ما چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه شما...

  • تعبیر خواب هدیه گرفتن قاب عکس

    تعبیر خواب هدیه گرفتن قاب عکس ، معنی دیدن هدیه گرفتن قاب عکس در خواب همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت...

  • تعبیر خواب نامه دادگاه

    تعبیر خواب نامه دادگاه ، معنی دیدن نامه دادگاه در خواب های ما چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...