تبلیغات

تعبیر کامل خواب دیدن خرگوش از منابع مختلف

خرگوش یکی از حیواناتی است که اغلب افراد آن را دوست دارند. ممکن است خرگوش در خواب فردی دیده شود. تعبیر خواب خرگوش بسیار گسترده است و برخی از این تعابیر هم بسیار مورد سرچ قرار می گیرند.

از جمله تعبیر خواب خرگوش سیاه امام صادق و یا تعبیر خواب خرگوش از حضرت یوسف. برخی اوقات تعبیر رنگ خرگوش در خواب برای فردی دارای اهمیت می شود. مثلا تعبیر خواب خرگوش سفید در خانه یکی از این تعابیر است و یا تعبیر خواب خرگوش طلایی. ما در این مقاله از پارسی نو همه این تعابیر را برای شما گردآوری و منتشر کرده ایم که امیدواریم مورد استفاده تان قرار گیرد.

 

خرگوش در خواب علامت چیست؟

خرگوش‌ها در خواب نماد خوش اقبالی هستند و به چیزهای خوبی که در پیش است اشاره دارند. خرگوش‌ها همچنین نماد فراوانی هستند. خواب خرگوش ممکن است نماد آن باشد که از تمام آنچه در زندگی نیاز دارید برخوردار هستید. همچنین ممکن است نشانه‌ی داشتن بینشی قوی باشد و این خواب شما را به دنبال کردن آن تشویق می‌کند. تعبیر خواب خرگوش ممکن است نشانگر نیاز به برنامه ریزی قبلی برای کارها باشد و واگذار نکردن همه چیز به شانس. همچنین شاید نشانه‌ی استقبال از فرصت‌های جدید باشد.

در کتاب فرهنگ تفسیر رویا نوشته تونی کریسپ آمده است که :

خرگوش: امیال جسمانی، لطافت و نرم خویی، گاهی ما را به عنوان قربانی به تصویر می‌کشد. شاید به دلیل اینکه خرگوش مدام قربانی درندگان می‌شود، در رویاها همچون قربانی ظاهر می‌شود تا نمایانگر لطمه‌هایی باشد که رویابین از بخش‌های شکننده و آسیب پذیر شخصیتی اش می‌خورد، احساس اینکه کسی در تعقیب رویابین است، وجود کودک‌وار و آسیب پذیر رویابین.

اگر در رویا خرگوش شکار می‌ کردید : عناصر یا صفاتی از شخص یا دیگری مورد انتقاد، تعقیب و حمله قرار گرفته است، تا حدی که او را از پای در خواهد آورد، غریزه سلطه جویی.

خرگوش دست آموز : نیاز به محبت، مراقبت و نوازش، برخوردهای ملایم و مهربان، احساس مسئولیت.

لانه خرگوش : پسرفت و به قهقهرا رفتن، در خود فرو رفتن، در ناخودآگاه غرق شدن، تلاش برای فرار از مشکلات با دور زدن آن‌ها

خرگوش در باغچه یا باغ شما : حمله ناگهانی به منابع شما یا رشد شخصیتان

دیدن یک خرگوش در خواب

اگر در خواب‌تان یک خرگوش ببینید چنین خوابی معمولا نشانه‌ی بسیار خوبی است. این خواب نشانه‌ی بهبود شرایط زندگی‌تان است. همچنین ممکن است به افزایش درآمد یا دارایی‌های مادی نیز اشاره داشته باشد. دیدن یک خرگوش در خواب ممکن است از فعالیت جنسی شدید نیز جکایت داشته باشد.

خواب چندین خرگوش

اگر خرگوش‌های زیادی در خواب ببینید، چنین خوابی ممکن است نشانه‌ی باروری و بچه‌های زیاد باشد. خرگوش‌های زیاد در خواب ممکن است نشانه‌ی تغییر مکان، احتمالا به شهری بزرگتر نیز باشد. چنین خوابی شاید به ازدواج موفق نیز اشاره داشته باشد. گاهی ممکن است حاکی از موفقیت کسب و کار یا موفقیت در پروژه‌هایی باشد که همینک مشغول انجام دادنشان هستید.

آنلی بیتون می‌گوید : تعبیر دیدن خرگوشهای زیادی که در حال جست و خیز هستند ، علامت آن است که بچه ها در شادمانی شما نقش مهمی ایفا خواهند کرد.

تعبیر خواب خرگوش از نظر معبران مختلف

محمدبن سیرین گوید : خرگوش به خواب دیدن نامبارک و بد است. اگر بیند خرگوش بگرفت یا کسی بدو عطا داد، دلیل که زنی بد خواهد یا کنیزکی بد بخرد.

جابر مغربی گوید : خرگوش به خواب زنی پارسا و خاموش بود. اگر کسی بیند درخانه او خرگوش است، دلیل که زنی بدین صفت بخواهد و پوست و استخوان او به خواب مال و منافع اندک است.

منوچهر مطیعی تهرانی گوید : دیدن خرگوش در خواب خوش یمن نیست و معبران نوشته‌اند بد و نامبارک است. خرگوش در خواب‌های ما نشانه اعمال گمراهانه یی است که انجام می‌دهیم و آن کارها به ما لذت می‌بخشند. در نفایس الفنون نوشته شده که خرگوش زنی است که الفت نگیرد و رام نشود. اگر دیدید خرگوش در خانه شما بچه کرده زنی در خانه‌تان مقیم می‌شود و می‌ماند و ریشه می‌دواند.

مؤلف کتاب بانک جامع تعبیر خواب گوید : خرگوش اهلی یا خرگوشی که بازی گوش نیست در خواب به جنس مؤنث مطیع و فرمان برتعبیر می‌شود واگر چنین خرگوشی در خانه باشد به معنی وجود چنین شخصی در خانه می‌باشد. خرگوش وحشی و بازی گوش می‌تواند معنی عکس داشته باشد.

یوسف نبی علیه السلام گوید : دیدن خرگوش از زنان بهره بیند
دیدن خرگوش فرزند می‌یابد یا چیزی به او می‌رسد خوشحال می‌شود
آنلی بیتون می‌گوید: دیدن خرگوش در خواب، نشانه تغییرات مساعد در زندگی است و به دست آوردن سود بیشتر از قبل.

تعبیر خواب خرگوش سفید

آنلی بیتون: دیدن خرگوش‌های سفید در خواب، علامت وفاداری در امور عاشقانه است.

تعبیر خواب خرگوش سیاه

لیلا برایت: ديدن خرگوش سياه در خواب، نشانه‌ى شنيدن اخبار ناگوار است.

تعبیر خواب خرگوش خاکستری

اگر در خواب خرگوش خاکستری ببینید، چنین خوابی ممکن است به کسی اشاره داشته باشد که سعی دارد شما را به کاری ترغیب کند که خودتان دوست ندارید. بهتر است از اعتماد بیش از حد به آدم‌ها دست بردارید و قبل از انجام کاری خوب فکر کنید.

تعبیر خواب خرگوش قهوه ای

خرگوش قهوه‌ای در خواب نشانه‌ی خوبی در زمینه‌ی موضوعات مالی است. ممکن است این خواب به دستیابی به اهداف مالی، شاید از طریق سرمایه‌گذاری‌ها یا کسب اموالی ارزشمند اشاره داشته باشد.

خواب تعداد زیادی خرگوش در یک مزرعه

اگر تعداد زیادی خرگوش را درون یک مزرعه خواب ببینید چنین خوابی نشانه‌ی موفقیت فرزندان‌ تان در آینده است.

خواب دنبال کردن یک خرگوش

اگر در خواب ببینید خرگوشی را دنبال می‌کنید این خواب ممکن است نشانه‌ی قرار داشتن شما در مسیر درست زندگی باشد.

خواب دویدن یک خرگوش

اگر در خواب خرگوشی را در حال دویدن ببینید، چنین خوابی احتمالا به نیاز برای داشتن اعتماد بیشتر به اطرافیان‌تان اشاره دارد.

خواب تعقیب کردن یک خرگوش

اگر در خواب ببینید خرگوشی را تعقیب می‌کنید چنین خوابی ممکن است نشانه‌ی شادمانی باشد که در آینده‌ی نزدیک تجربه خواهید کرد.

تعبیر خواب شکار خرگوش

تعبیر خواب شکار خرگوش این است که دیگران به ناحق از شما انتقاد می کنند.

تعبیر خواب خوردن گوشت خرگوش

ابراهیم کرمانی : اگر بیند که گوشت خرگوش می‌خورد، دلیل که از زنان میراث یابد.
اگر گوشت خرگوش می‌خورد نعمتی بسیار حاصل کند.
مطیعی تهرانی : خوردن گوشت خرگوش مال حرام است.

لیلا برایت : خوردن گوشت خرگوش نشانه‌ى سود مالى است.

تعبیر خواب خوردن خرگوش

اگر در خواب دیدید که خرگوش می خورید به این معنی است که بسیار احساساتی و عاشق هستید ولی آن را بروز نمی دهید.

منوچهر مطیعی تهرانی گوید : تعبیر خواب خوردن گوشت خرگوش ،مال حرام است . پوست خرگوش در خواب نیز بد است و میمنت ندارد .

تعبیر خواب گرفتن خرگوش

تعبیر خواب گرفتن خرگوش در خواب این است که به ثروت فراوانی دست پیدا خواهید کرد . احتمالا در آینده ای نزدیک شانس در خانه شما را خواهد زد. اگر موفق به گرفتن نشدید تعبیرش برعکس است.

خواب موفق نشدن در گرفتن یک خرگوش

اگر در خواب ببینید موفق نمی‌شوید خرگوشی را بگیرید، چنین خوابی ممکن است نشانه‌ی آن باشد که تلاش‌های‌تان شکست می‌خورد و برای دستیابی موفقیت آمیز به اهداف‌تان طرح‌ها و برنامه ریزی‌های غلطی دارید.

تعبیر خواب خرگوش مرده

اگر در خواب خرگوشی مرده را ببینید چنین خوابی ممکن است به از دست دادن رابطه با یکی از عزیزان اشاره داشته باشد. این خواب به شما هشدار می‌دهد که به روابط‌تان با افراد صمیمی و نزدیک توجه بیشتری داشته باشید.

تعبیر خواب پوست خرگوش

محمدبن سیرین گوید : اگر بیند پوست خرگوش پوشیده بود یا از گوشت او می‌خورد، دلیل که چیزی اندک از زن به وی رسد.

مطیعی تهرانی : خرگوش زنی است متلون و بد عمل و پوست و پوستین خرگوش هم از چنین زنی خبر می‌دهد که خوب است از او دوری کنید.

تعبیر خواب حمله خرگوش

اگر در خواب دیدید که خرگوشی به شما حمله کرد تعبیرش این است که با کسی خصومت شخصی جدی پیدا می کنید.

اگر خواب دیدید که خرگوش به شما حمله کرد و به شما آسیب زد و جای زخمتان دردناک است تعبیرش این است که شکست عشقی بدی خواهید خورد.

تعبیر خواب مراقبت از خرگوش

تعبیر خواب مراقبت و نگهداری خرگوش این است که احتمالا شخصی که نمی شناسید شما را دوست دارد و می خواهد با شما روابط دوستانه یا جنسی برقرار کند.

تعبیر خواب بازی کردن خرگوش

تعبیر بازی کردن خرگوش در خواب ، مسائل و موضوعات جنسی و باروری است.

تعبیر خواب خرگوش که مشغول جست و خیز است

خرگوش‌هایی که در خواب جست و خیز می‌کنند نماد میل جنسی و باروری هستند. چنین خوابی ممکن است نشانه‌ی تغییر مداوم شریک‌های عشقی باشد بدون آنکه توانایی متعهد شدن داشته باشید. این خواب همچنین ممکن است پیش بینی کننده‌ی تشکیل خانواده در آینده‌ای نزدیک باشد.

تعبیر خواب خرگوش , خرگوش در خواب

تعبیر خواب غذا دادن به خرگوش

تعبیر غذا دادن به خرگوش این است که به منفعت بسیار زیادی خواهید رسید.

تعبیر خواب خرگوش گرسنه

اگر در خواب خرگوش گرسنه ای دیدید تعبیر این است که برخی از دوستانی که در گذشته به آنها کمک می کردید ممکن است در آینده دست شما را بگیرند و به شما کمک کنند.

تعبیر خواب لانه خرگوش

تعبیر دیدن لانه خرگوش در خواب به معنی پیشرفت در آینده است. این خواب نشانه این است که شما بسیار مادی گرا هستید و به نیازهای مادی خود فکر می کنید، بدون اینکه دیگران برای شما مهم باشند.

تعبیر خواب خرگوش که گاز می‌ گیرد و چنگ می‌اندازد

اگر خواب خرگوشی را ببینید که همه را گاز می‌گیرد و چنگ می‌اندازد، چنین خوابی ممکن است نشان‌دهنده‌ی مشکلاتی در روابط‌تان باشد که لازم است به آن‌ها رسیدگی کنید.

اگر خرگوش خودش را گاز می‌گرفت و چنگ می‌زد، چنین خوابی ممکن است نشانه‌ی باروری مردانه، عشق عمیق، رابطه‌ی جنسی و شور باشد. احتمالا اعلامی است برای اینکه به زودی محبت زیادی را تجربه خواهید کرد.

تعبیر خواب خرگوش خانگی

دیدن خرگوش خانگی در خواب به این معنی است که بعضی افراد روی شما کنترل زیادی دارند و این موضوع باعث ناراحتی شما خواهد شد.

منوچهر مطیعی تهرانی گوید : اگر دیدید خرگوش در خانه شما بچه کرده زنی در خانه تان مقیم می شود و می ماند و ریشه می دواند

جابر مغربی گوید : اگر کسی خواب ببیند درخانه او خرگوش است ، دلیل که زنی بدین صفت بخواهد و پوست و استخوان او به خواب مال و منافع اندک است .

تعبیر خواب بچه خرگوش

دیدن بچه خرگوش در خواب نماد باروری و تولد فرزند است.

ابن سیرین: اگر بیند که بچه خرگوش داشت، دلیل که او را حالی پیش آید که در او هیچ نباشد، جز رنج و بعضی از معبران گویند: رنج و اندوه او از فرزندان است.

تعبیر خواب خرگوش حامله

تعبیر دیدن خرگوش حامله در خواب نشان دهنده سرمایه گذاری های سودآور در زندگی است.

تعبیر خواب خرگوش بیمار

دیدن خرگوش بیمار در خواب به این معنی است که موضوعی مهم شما را آزار می دهد و باید هر چه زودتر این موضوع را حل کنید.

تعبیر خواب خرگوشی زخمی یا مجروح

اگر خواب خرگوشی زخمی یا مجروح را ببینید چنین خوابی ممکن است به آن اشاره داشته باشد که به صورت غیر عمد به یکی از نزدیکان خود آسیب زده‌اید.

خواب ببینید خرگوشی انگشت پای‌تان را گاز می‌گیرد

اگر چنین خوابی ببینید نشانه‌ی روشنی است که رابطه‌تان به مسیر غلطی می‌رود. یعنی اینکه بهتر است چیزهای زیادی را تغییر بدهید چون یک جای رابطه‌تان مشکل دارد.

تعبیر خواب خرگوش دوست داشتنی

اگر در خواب خرگوشی دوست داشتنی ببینید، معنی اش آن است که با شخصی که دوستش دارید ارتباط فوق‌ العاده‌ای خواهید داشت.

تعبیر خواب گوش خرگوش

تعبیر دیدن گوش خرگوش در خواب این است که ممکن است احساسات شما در معرض خطر قرار بگیرد. احتمالا کسی از مهربانی شما سوء استفاده می کند.

تعبیر خواب پای خرگوش

اگر پای خرگوشی را در خواب دیده باشید، به معنی آن است که خوش اقبالی فراوانی در آینده نصیب‌تان خواهد شد. بسیاری از چیزهای خوب قرار است در زندگی‌تان اتفاق بیفتد، پس نباید نگران باشید. اما، نباید فقط به سرنوشت و تقدیر تکیه کنید، بلکه بهتر است کنترل زندگی‌تان را در دست بگیرید.

خواب یک خرگوش خون آلود

اگر خرگوشی خون آلود را در خواب دیده باشید، به معنی آن است که کسی درباره‌ی شما حرف بدی خواهد زد.

تعبیر خواب پوست و استخوان خرگوش

جابر مغربی می‌ گوید : اگر پوست و استخوان خرگوش را ببینی، تعبیرش مقداری مال و منفعت اندک می‌باشد.
ابن سیرین می‌ گوید : اگر ببینی لباسی از پوست خرگوش پوشیده‌ای، یـعـنـی مقداری چیز اندک از زن به تو می‌رسد، ابراهیم کرمانی می‌گوید: تعبیرش این است که با زنی بدکار ازدواج می‌کند.

مطالب مشابه : تعبیر خواب قورباغهتعبیر خواب قالی و تعبیر خواب قبرستان

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

تبلیغات

جستجو های اخبار روز

جدیدترین اخبار

  • تعبیر خواب هدیه گرفتن انگشتر

    تعبیر خواب هدیه گرفتن انگشتر ، از مرده و مرد غریبه در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه...

  • تعبیر خواب خرمالو برای زن حامله

    تعبیر خواب خرمالو برای زن حامله ، معنی دیدن خرمالو برای زن باردار چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب گاو سیاه و سفید

    تعبیر خواب گاو سیاه و سفید ، معنی دیدن گاو سیاه و سفید در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب قبر بزرگان

    تعبیر خواب قبر بزرگان ، و دیدن اسم خود روی سنگ قبر و خراب شدن قبر مرده همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب پسته تازه با پوست

    تعبیر خواب پسته تازه با پوست ، معنی دیدن فندق و پسته در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد...

  • تعبیر خواب عسل و کندو

    تعبیر خواب عسل و کندو ، معنی دیدن عسل و کندو و موم در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد...

  • تعبیر خواب ادرار خونی

    تعبیر خواب ادرار خونی ، دیدن ادرار خونی در خواب چه معنایی دارد همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد...

  • تعبیر خواب دیدن بره سفید

    تعبیر خواب دیدن بره سفید ، دیدن و داشتن بره سفید در خواب چه معنایی دارد همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب کوتاه کردن موی ابرو

    تعبیر خواب کوتاه کردن موی ابرو ، برداشتن دیگران و مداد کشیدن و تاتو ابرو همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت...

  • تعبیر خواب پرتقال دادن به مرده

    تعبیر خواب پرتقال دادن به مرده ، و درخت پرتقال حضرت یوسف برای زن باردار همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب عسل و کندوی عسل

    تعبیر خواب عسل و کندوی عسل ، بزرگ و با موم در خواب های ما چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد...

  • تعبیر خواب گیلاس خریدن

    تعبیر خواب گیلاس خریدن ، معنی خرید و فروش گیلاس در خواب های ما چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب درخت کاج

    تعبیر خواب درخت کاج ، ابن سیرین و امام صادق قطع شده و دیدن میوه ی کاج همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب سنگ قبر خودم

    تعبیر خواب سنگ قبر خودم ، دیدن اسم خود روی سنگ قبر و سنگ قبر آدم زنده همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب ادرار از نظر امام صادق

    تعبیر خواب ادرار از نظر امام صادق ، ادرار کردن مرده و بچه وی آدم و خون جای ادرار همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب...

  • تعبیر خواب کشتن گاو

    تعبیر خواب کشتن گاو ، و سر بریدن گاو در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه شما سروران...

  • تعبیر خواب پرتقال دادن به دیگران

    تعبیر خواب پرتقال دادن به دیگران ، و گرفتن از مرده در خواب چه معنایی دارد همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت...

  • تعبیر خواب خوردن میوه خرمالو

    تعبیر خواب خوردن میوه خرمالو ، معنی خوردن خرمالو در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه...

  • تعبیر خواب موز و سیب

    تعبیر خواب موز و سیب ، دیدن سبد پر از سیب و موز در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه شما...

  • تعبیر خواب بره سیاه کوچک

    تعبیر خواب بره سیاه کوچک ، معنی دیدن کهره کوچک در خواب ما چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد...

  • تعبیر خواب دالان

    تعبیر خواب دالان ، معنی دیدن دالان در خواب های ما چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه شما...

  • تعبیر خواب هدیه گرفتن قاب عکس

    تعبیر خواب هدیه گرفتن قاب عکس ، معنی دیدن هدیه گرفتن قاب عکس در خواب همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت...

  • تعبیر خواب نامه دادگاه

    تعبیر خواب نامه دادگاه ، معنی دیدن نامه دادگاه در خواب های ما چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...