تبلیغات

تعبیر کامل خواب دیدن سوسک از منابع مختلف

حشرات موذی از جمله سوسک باعث چندش هستند و چه در خواب و چه در بیداری باعث ناراحتی هستند. تعبیر خواب سوسک هم جالب است و ما در این مقاله از پارسی نو برای شما در مورد دیدن سوسک در خواب مطالبی را گردآوری و منتشر کرده ایم.

در این مقاله در مورد تعبیر خواب سوسک قهوه ای می توانید بخوانید و یا در مورد تعبیر خواب سوسک مرده مطالبی را منتشر کرده ایم. در مورد کشتن سوسک در خواب هم تعابیری را آورده ایم. ما را همراهی کنید.

تعبیر کلی دیدن حشرات در خواب

آن طور که از تعبیرهای مربوط به حشرات مختلف آمده است می‌توان فهمید که به طور کلی تعبیر حشره مربوط به انسانی کوچک و ضعیف و یا مربوط به کسی است که از نظر اخلاق و رفتار پست و کوته‌ فکر و… می‌باشد.
باز هم از تعبیرهای تعبیر کنندگان می‌توان این طور برداشت کرد که اگر ببینی حشرات زیادی روی بدن تو جمع شده‌اند، تعبیرش این است که در بین عده‌ای از افراد گرفتار می‌شوی و یا بر سر زبان مردم خواهی افتاد و از تو بدگوئی می‌کنند و در تعبیرهای کمی هم گفته شده که تعبیرش به دست آوردن مال و اموال است.
ابن سیرین می‌ گوید : اگر ببینی از بینی تو کرم و یا حشره‌ای بیرون آمده است، یـعـنـی صاحب فرزندی خواهی شد.

اسماعیل بن اشعث می‌ گوید : اگر ببینی از دهانت کرم یا حشره‌ای بیرون آمده است، یـعـنـی یکی از زنانت را در اثر مرگ یا طلاق از دست می‌دهی.

امام صادق (ع) می‌فرمایند : اگر ببینی حشره‌ای را کشته‌ای، یـعـنـی بر دشمن غلبه می‌کنی.

تعبیر کلی دیدن سوسک در خواب

دیدن سوسک در خواب از نظر و دیدگاه معبرین با یکدیگر اختلافات و تفاوت‌هایی دارد. معبرین غربی در برخی موارد سوسک را احساس حرارت و گرمی بیننده خواب دانسته و در برخی دیگر خبر از حادثه‌ای غم بار می‌دهند. این اختلافات می‌تواند ناشی از در نظر گرفتن سوسک به عنوان سمبل و نمادهای مختلف باشد.

غالبا همیشه خواب سوسک نمی‌بینیم، و معمولا وقتی خواب این حشرات نفرت‌انگیز را می‌بینیم که جایی آن‌ها را دیده باشیم یا در موردشان چیزی شنیده باشیم. دیدن سوسک در خواب نشانه‌ی خوبی است. بر خلاف مشاهده‌ی سوسک در زندگی واقعی، دیدن سوسک در خواب به این معنی است که با فردی بسیار متمول و بانفوذ ملاقات خواهید کرد. این فرد ممکن است شخصیت بسیار قدرتمند و مهمی در اجتماع باشد، و شما فرصت نزدیک شدن به این شخص را خواهید داشت. اگر نقش‌تان را به درستی ایفا کنید، حتی ممکن است شانس ترفیع موقعیت شغلی‌تان یا به طور کلی، پیشرفت در زندگی‌تان را به دست آورید.

هم‌چنین، خواب سوسک ممکن است به این معنی باشد که شانس زیادی برای برنده شدن در لاتاری (بخت آزمایی) دارید و شاید بتوانید جایزه‌ی بزرگی برنده شوید. باید با خرید یک بلیط لاتاری یا شرکت در برخی بازی‌ها شانس‌تان را امتحان کنید. به علاوه، سوسک نشان‌دهنده‌ی پیشرفت یا ترفیع در کار است؛ به طور کلی، این خواب می‌تواند شانس زیادی برای‌تان ایجاد کند. با این‌ حال، دیدن خواب سوسک شاید اصلا دلچسب نباشد.

تعبیر خواب سوسک

منوچهر مطیعی تهرانی گوید : سوسک تعبیر دیگر حشرات را دارد و آن دشمنی است ضعیف و پست و حقیر که زحمت می‌آفریند و در شما کراهت و اشمئزاز به وجود می‌آورد.

مؤلف کتاب بانک جامع تعبیر خواب گوید : چون سوسک بیشتر از آنکه به انسان زیان جسمی برساند موجب ترس یا وحشت می‌گردد می‌توان از آن به یک مزاحم حقیر و پست تعبیر نمود.

تعبیر خواب سوسک در غذا

اگر خواب ببینید سوسکی در غذای‌تان وجود دارد، ممکن است نشانه‌ای منفی به همراه داشته باشد. برخی آدم‌های اطراف‌تان به دستاوردها و موفقیت‌ های‌تان حسادت خواهند کرد. آن‌ها پشت سرتان حرف می‌زنند، ولی در حضورتان وانمود می‌کنند با شما خوب هستند. در این شرایط، لازم است در مورد حرف‌ها و کارهای‌ تان در مقابل برخی آدم‌ها، یا به طور کلی، همه‌ی آدم‌ها بسیار محتاط باشید. اگر در این خصوص، به فردی مشکوک هستید، بهتر است از شر وی خلاص شوید و از وی دوری کنید، و بدون ترس و نگرانی از خیانت به زندگی‌تان برسید.

تعبیر خواب کشتن سوسک

منوچهر مطیعی تهرانی گوید : کشتن سوسک رفع زحمت است و ایجاد خوش دلی و پیروزی و چیرگی بر دشمن اگر چه ضعیف و ناتوان باشد.

آنلی بیتون : اگر در خواب سوسک را بکشید، دلالت بر سعادت و زندگی پرثمر دارد.

برایت می‌ گوید : اگر در خواب سوسكى را بكشید، نشانه آن است كه در كارتان موفق می‌شوید

تعبیر خواب درباره‌ی حس وحشت‌ زدگی از دیدن سوسک

اگر خواب ببینید خانه‌تان یا مکان دیگری مملو از سوسک است، شاید به این معنی باشد که خانه‌تان را با مقدار زیادی اشیا و وسایل غیر ضروری احاطه کرده‌اید. ممکن است این وسایل را پس از سال‌ها مسافرت یا خرید در خانه‌تان جمع‌ آوری کرده باشید، و خودتان هم می‌دانید باید در اسرع وقت از شر آن‌ها خلاص شوید.

اشیا و وسایلی که در زندگی واقعی احاطه‌تان کرده‌اند، می‌توانند به دنیای خواب و رویای‌ تان نیز منتقل شوند. به همین دلیل نیز باید این خواب را نشانه‌ای از استرس قلمداد کنید؛ استرسی که به خاطر عدم سازمان‌دهی درست زندگی‌ تان ایجاد شده است.

معبرین غربی و نظرشان در مورد دیدن سوسک در خواب

دیدن سوسک در خواب اغلب نشانه احساس گرم و پر حرارت بودن شما در رابطه با دیگران است. اطرافیان شما بایستی از وجود این حرارت و هیجان آگاهی داشته باشند تا به شما حسادت نورزند.
در بعضی موارد سوسک‌ها خبر از حادثه ای ناگوار و یا غم و اندوه می‌دهند. اگر در خواب دیدید سوسکی از بالا به پایین افتاد پروژه کاری شما متوقف خواهد شد.

تعبیر خواب سوسک های خیلی زیاد

دیدن خواب هزاران سوسکی که اطراف‌تان می‌خزند و حرکت می‌کنند، نشانه‌ای از بد شانسی است. ممکن است ثمره‌ی کاری را که مدت‌ها است برای‌اش وقت گذاشته‌اید، ‌از دست بدهید؛ و در آخر، دچار شکست شوید. این بد شانسی به داشته‌ های‌ مادی‌ تان مربوط می‌شود؛ از این رو، بعد از دیدن این خواب سراغ لاتاری یا شرط بندی نروید.

دیدن این خواب بسیار ناخوشایند است، و در زندگی واقعی نیز برای‌تان بار منفی به همراه خواهد داشت. بعد از دیدن این خواب از انجام سرمایه‌گذاری‌های بزرگ پرهیز کنید. اگر بعد از دیدن این خواب دچار افکار منفی شوید، باید سعی کنید مثبت فکر کنید و درباره‌ی پول‌تان بسیار محتاطانه تصمیم بگیرید.

تعبیر خواب سوسک روی بدن‌تان

این خواب نیز دارای اثرات منفی است. این خواب نشان‌ دهنده‌ی یک تصادف احتمالی است که شاید گرفتارتان کند، یا این‌که ممکن است نشانه‌ی این باشد که خودتان را در شرایطی قرار می‌دهید که به طرق مختلف دچار آسیب شوید. تا مدتی به شدت مراقب سلامتی‌ تان باشید و اگر احساس می‌کنید جایی از بدن‌ تان دچار مشکل شده است،‌ حتما به پزشک مراجعه کنید. بعد از دیدن این خواب، بهتر است از خروج بی‌مورد از خانه‌ تان اجتناب کنید. برای انجام برخی کارهای روزانه از فردی دیگر کمک بخواهید و خودتان در خانه بمانید و کل روز را استراحت کنید.

تعبیر خواب سوسک قرمز

این خواب دارای معانی مثبتی است. اگر در خواب سوسک قرمز ببینید، ممکن است هدیه‌ای دریافت کنید که بسیار خوشحال‌تان خواهد کرد. هم‌چنین، این خواب نشان‌دهنده‌ی مال و ثروت است، و نشان می‌دهد احتمالا از لحاظ مالی شانس زیادی در انتظارتان خواهد بود. اگر سوسک‌های بیش‌تری در خواب ببینید، به این معنی است که متناسب با تعداد سوسک‌ها در خواب‌تان، پول بیش‌تری نصیب‌تان خواهد شد. بنابراین، دست بجنبانید و سراغ لاتاری بروید؛ بخت با شما همراه خواهد بود.

تعبیر خواب سوسک بالدار و راه رفتن سوسک

معبرین غربی : اگر در خواب دیدید که سوسکی روی سر شما در حال حرکت است نشانه خوب و مناسبی برای روابط عاشقانه و یا کاری شما نخواهد بود. اگر این سوسک سیاه باشد علاوه بر رخ دادن اتفاق بد یمن، خبر از سحر و جادو هم خواهد داد. پرواز کردن سوسک (سوسک بالدار) نشانه شانس در کار و عشق است.

آنلی بیتون می‌ گوید : اگر در خواب سوسك پردارى ببینید، به این معنا است كه دچار گرفتارى می‌شوید.
اگر خواب ببینید سوسکی روی بدن شما راه می‌رود، دلالت بر آن دارد که مدت کوتاهی تنگ دست و بیمار خواهید شد.

تعبیر خواب سوسک های زیاد , سوسک قهوه ای در خواب

تعبیر خواب سوسک سیاه

اگر در خواب‌ سوسک سیاه ببینید، این خواب نشانه‌ای از بد شانسی به همراه خواهد داشت. ممکن است ترفیع شغلی‌تان طبق برنامه پیش نرود یا شاید از تکمیل پروژه‌ای که مدتی است به آن مشغول هستید، باز بمانید. اگر خواب یک سوسک سیاه بزرگ را ببینید، احتمالا فرد واقعا قدرتمندی سعی می‌کند کارهای‌تان را خراب کند و برنامه‌ های‌ تان را دچار شکست کند. بعد از دیدن این خواب، ‌به شدت مراقب باشید و به کسی بیش از اندازه‌ اعتماد نکنید و اطلاعات ارزشمند زندگی و پروژه‌تان را برایش فاش نکنید.

تعبیر خواب درباره‌ی حمله سوسک ها

این خواب نیز به شدت اثر منفی به همراه خواهد داشت. اگر سوسک‌ ها در خواب به شما حمله کنند، نشان‌ دهنده‌ ی این است که به طرق مختلف دچار ناعدالتی خواهید شد. احتمالا اتفاق بدی در محل کار برای‌تان رخ خواهد داد، یا حتی ممکن است به نحوی دچار آزار جنسی شوید. امکان دارد فردی جرمی علیه‌تان مرتکب شود و به اشکال مختلف دچار استیصال و درماندگی شوید. افرادی که آزارتان می‌دهند، آن‌قدر قدرتمند هستند که در هر حال، می‌توانند شکست‌تان دهند و شرایط را جوری مهیا کنند که همه چیز به نفع‌شان باشد.

مطالب مشابه : دیدن خواب لاک پشتخواب دیدن لباس سفید – تعبیر خواب یخ

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

تبلیغات

جدیدترین اخبار

  • تعبیر خواب هدیه گرفتن انگشتر

    تعبیر خواب هدیه گرفتن انگشتر ، از مرده و مرد غریبه در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه...

  • تعبیر خواب خرمالو برای زن حامله

    تعبیر خواب خرمالو برای زن حامله ، معنی دیدن خرمالو برای زن باردار چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب گاو سیاه و سفید

    تعبیر خواب گاو سیاه و سفید ، معنی دیدن گاو سیاه و سفید در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب قبر بزرگان

    تعبیر خواب قبر بزرگان ، و دیدن اسم خود روی سنگ قبر و خراب شدن قبر مرده همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب پسته تازه با پوست

    تعبیر خواب پسته تازه با پوست ، معنی دیدن فندق و پسته در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد...

  • تعبیر خواب عسل و کندو

    تعبیر خواب عسل و کندو ، معنی دیدن عسل و کندو و موم در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد...

  • تعبیر خواب ادرار خونی

    تعبیر خواب ادرار خونی ، دیدن ادرار خونی در خواب چه معنایی دارد همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد...

  • تعبیر خواب دیدن بره سفید

    تعبیر خواب دیدن بره سفید ، دیدن و داشتن بره سفید در خواب چه معنایی دارد همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب کوتاه کردن موی ابرو

    تعبیر خواب کوتاه کردن موی ابرو ، برداشتن دیگران و مداد کشیدن و تاتو ابرو همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت...

  • تعبیر خواب پرتقال دادن به مرده

    تعبیر خواب پرتقال دادن به مرده ، و درخت پرتقال حضرت یوسف برای زن باردار همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب عسل و کندوی عسل

    تعبیر خواب عسل و کندوی عسل ، بزرگ و با موم در خواب های ما چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد...

  • تعبیر خواب گیلاس خریدن

    تعبیر خواب گیلاس خریدن ، معنی خرید و فروش گیلاس در خواب های ما چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب درخت کاج

    تعبیر خواب درخت کاج ، ابن سیرین و امام صادق قطع شده و دیدن میوه ی کاج همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب سنگ قبر خودم

    تعبیر خواب سنگ قبر خودم ، دیدن اسم خود روی سنگ قبر و سنگ قبر آدم زنده همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب ادرار از نظر امام صادق

    تعبیر خواب ادرار از نظر امام صادق ، ادرار کردن مرده و بچه وی آدم و خون جای ادرار همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب...

  • تعبیر خواب کشتن گاو

    تعبیر خواب کشتن گاو ، و سر بریدن گاو در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه شما سروران...

  • تعبیر خواب پرتقال دادن به دیگران

    تعبیر خواب پرتقال دادن به دیگران ، و گرفتن از مرده در خواب چه معنایی دارد همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت...

  • تعبیر خواب خوردن میوه خرمالو

    تعبیر خواب خوردن میوه خرمالو ، معنی خوردن خرمالو در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه...

  • تعبیر خواب موز و سیب

    تعبیر خواب موز و سیب ، دیدن سبد پر از سیب و موز در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه شما...

  • تعبیر خواب بره سیاه کوچک

    تعبیر خواب بره سیاه کوچک ، معنی دیدن کهره کوچک در خواب ما چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد...

  • تعبیر خواب دالان

    تعبیر خواب دالان ، معنی دیدن دالان در خواب های ما چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه شما...

  • تعبیر خواب هدیه گرفتن قاب عکس

    تعبیر خواب هدیه گرفتن قاب عکس ، معنی دیدن هدیه گرفتن قاب عکس در خواب همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت...

  • تعبیر خواب نامه دادگاه

    تعبیر خواب نامه دادگاه ، معنی دیدن نامه دادگاه در خواب های ما چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...