تبلیغات

تعبیر کامل خواب دیدن شیرینی از منابع مختلف

تعبیر خواب شیرینی یکی از خواب هایی است که در قالب های مختلف مورد سرچ کاربران اینترنت قرار می گیرد.

دیدن شیرینی در خواب دارای معانی متفاوتی است مثلا تعبیر خواب شیرینی خامه ای با تعبیر خواب شیرینی دادن به کسی فرق دارد. یا مثلا تعبیر خواب شیرینی دادن به مرده با تعبیر خواب شیرینی پخش کردن متفاوت است.

در این مقاله از پارسی نو برای شما در مورد خوردن شیرینی و کلا شیرینی در خواب مطالبی را گردآوری و منتشر کرده ایم.

تعبیر کلی خوردنی خوب در خواب

ابن سیرین می‌ گوید : اگر ببینی «لقمه» شیرین در دهان گذاشته‌ای، یـعـنـی حرف خوشایندی می‌زنی.
ابراهیم کرمانی می‌ گوید : اگر ببینی خوردنی شیرین می‌خوری، تعبیرش شادی و نشاط می‌باشد. حضرت دانیال (ع) می‌فرمایند: اگر ببینی چیز شیرینی در دهانت قرار دارد و به آسانی از گلوی تو پایین می‌رود، یـعـنـی معاش و تامین مایحتاج زندگانی تو با راحتی و خوشی انجام می‌شود.
ابن سیرین می‌ گوید : تعبیر هر خوردنی خوشبوئی، خوبی و نیکی می‌باشد.

تعبیر کلی خواب شیرینی

تعبیر خواب شیرینی افکار و ایده های مثبت، احساسات پاک و اتفاقات خوب زندگی است. این خواب نشانه این است که شما اجازه نمی دهید که مسائل کوچک زندگی تان را مختل کند.
تعبیرخواب شیرینی در فر نشانه این است که با دوستان خود اختلافاتی پیدا کرده اید و این اختلافات به زودی حل خوهد شد و روابط جدیدی را با آن شخص برقرار خواهید کرد.

گفتنی است که از بین مزه‌ها در خواب مزه شیرین به تعبیر همه معبرین از تفسیری نیکو بهره‌مند است به طوری که اگر میوه‌ای تعبیری نامناسب داشته باشد با شیرین شدن آن تعبیری بهتر پیدا خواهد کرد. با این تفاسیر تمامی شیرینی‌ها به شرط داشتن طعم شیرین در خواب نیکو هستند.

تعبیر خواب شیرینی از دید معبرین غربی

شیرینی در خواب نماد رسیدن مهمانی به همراه اخبار و هدایایی است که با خود آورده است. اندازه شیرینی بازتاب دهنده اندازه هدیه ای است که دریافت می‌کنید. اگر کیکی که در خواب دیده‌اید دولایه باشد نشانه خوشحالی بسیار زیاد شما در قبال گرفتن آن هدیه است. اگر چندلایه باشد که در پوست خود نمی‌گنجید.
بریدن و قسمت کردن شیرینی و کیک در خواب نشانگر دیدار با بستگان است. این ملاقات نتیجه خوبی را برای شما به همراه خواهد داشت.

آنلی بیتون می‌ گوید : تعبیر دیدن شیرینی در خواب ، آن است که فردی مکار به شما نیرنگ خواهد زد .

کارل یونگ ، پروفسور سوئیسی می گوید : تعبیر دیدن یا خوردن شیرینی در خواب زیاده روی، هوسرانی و لذایذ ممنوع است. شاید شما خودتان را از لذت و خوشی محروم کرده اید و این خواب، راهی برای شماست که به خود پاداش دهید.
تعبیر دیگر خواب شیرینی استعاره ای از عشقتان یا یک شخص خاص در زندگی تان است
تعبیر این خواب که به معشوقه تان شیرینی می دهید، به تمایل شما برای ارتباط با این فرد به شیوه ای عاشقانه تر اشاره دارد. یا ممکن است به این معنی باشد که می خواهید، لذت به اطرافیانتان دهید.

تعبیر خواب شیرینی از دید معبران اسلامی

محمدبن سیرین گوید : دیدن شیرینی‌ها، دلیل شادی و روزی حلال باشد. اگر بیند کسی شیرینی به وی داد، دلیل که راحتی به وی رساند.

حضرت امام جعفر صادق فرماید :
دیدن شیرینی به خواب بر شش وجه بود
مال حلال.
منفعت.
علم و حکمت.
فرهنگ.
ثنای و مدح نیکو.
کنیزکی خوبروی.

یوسف نبی علیه السلام گوید : دیدن شیرینی‌های دیگر زن بخواهد.

منوچهر مطیعی تهرانی گوید : حکم کلی مؤلف نفایس الفنون و عرایس العیون درباره شیرینی‌ها این است که شرینی ها جمله در خواب سخن‌های خوش و مال و منفعت
رولت اگر شیرینی باشد خوب است به خصوص اگر بخورید و کامتان شیرین شود.

تعبیر خواب خوردن شیرینی

آنلی بیتون : خوردن شیرینی در خواب، علامت آن است که با دیگران روابطی دوستانه پیدا خواهید کرد.

معبرین غربی : اگر در خواب کیک و شیرینی خوردید دلیل بر گرفتن هدیه با ارزش از بستگان دور کند اگر مزه شیرینی بد بود هدیه‌ای که فرستاده شده در ازای انجام کاری خواهد بود.

تعبیر خواب شیرینی خریدن و جعبه شیرینی

مطیعی تهرانی : اگر در خواب دیدید از قنادی شیرینی می‌خرید فریفته چیزی یا کسی می‌شوید که بعداً خودتان به غیر مفید بودن کاری که کرده‌اید پی می‌برید.
اگر در خواب ببینید که با چند جعبه شیرینی از قنادی خارج می‌شوید کارهای عبث و بیهوده می‌کنید.

تعبیر خواب پختن شیرینی

اگر در خواب ببنید که شیرینی می پختید، تعبیرش این است که در زندگی جاه طلب هستید و انرژی زیادی برای ادامه زندگی و کسب موفقیت دارید. شما از موقعیت های اجتماعی بسیار خوبی در آینده برخوردار خواهید شد و پیش دیگران محبوبیتی زیاد پیدا خواهید کرد.
اگر دختری در خواب ببینید که مشغول شیرینی پختن بود تعبیرش این است که به زودی خبری خوش به او خواهد رسید. به احتمال زیاد با شخصی آشنا شده و با او ازدواج خواهد کرد.
اگر مردی خواب پختن شیرینی ببیند تعبیرش این است که کسب و کاری جدید را شروع خواهد کرد و در آن موفق خواهد شد.

آنلی بیتون می‌ گوید : اگر دختری خواب ببیند شیرینی می پزد ، نشانه آن است که با نیرنگها و فریب خود نمی تواند دیگران را گمراه بسازد .

تعبیر خواب خریدن شیرینی

تعبیر خواب خریدن شیرینی نشانه این است که به آرزوهای خود خواهید رسید. شما در مدت کوتاهی موفق می شوید و به آنچه می خواهید خواهید رسید.

تعبیر خواب فروش شیرینی

تعبیر فروش شیرینی در خواب نشانه این است که فردی در خانواده و یا دوستانتان دچار مشکلات مالی شده و شما به او کمک خواهید کرد.

تعبیر خواب گرفتن شیرینی از دیگران

تعبیر خواب گرفتن شیرینی از دیگرام این است که تحت تاثیر عواطف و احساسات آن شخص قرار گرفته اید. ممکن است به خاطر کارهای او خوشحال شده و گاهی ناراحت شوید. سعی کنید بیش از حد درگیر کسی نباشید زیرا مانع از موفقیت های شما در آینده خواهد شد.

تعبیر خواب تقسیم شیرینی

تعبیر خواب تقسیم کردن شیرینی این است که به دیگران کمک مالی خواهید کرد و دوست دارید دیگران هم مانند شما از زندگی لذت ببرند.

تعبیر خواب شیرینی تازه

تعبیر دیدن شیرینی تازه در خواب نماد رشد و پیشرفت در کار و زندگی است.

تعبیر خواب جعبه شیرینی , شیرینی و کیک در خواب

تعبیر خواب شیرینی خام

تعبیر دیدن شیرینی خام در خواب، این است که موانع و مشکلات شما به زودی از سر راهتان برداشته خواهد شد.

تعبیر خواب شیرینی بزرگ

تعبیر دیدن شیرینی بزرگ در خواب نشانه این است که شخصی در زندگی تان است که شما را غافلگیر خواهد کرد. ممکن است این خواب نشانه این باشد که خبر خوبی را در آینده بشنوید.

تعبیر خواب شیرینی خامه ای

تعبیر خواب شیرینی خامه ای این است که باید در زندگی کمی صبور باشید تا به خواسته های خود برسید.
تعبیر خواب خوردن شیرینی خامه ای این است که به زودی به شهرت خواهید رسید و به دلیل برخورد و رفتار خوبتان دیگران به شما علاقمند خواهند شد.

تعبیر خواب شیرینی خراب شده

تعبیر دیدن شیرینی خراب شده در خواب این است که کسی شما را درک نمی کند. به همین دلیل بسیار ناراحت و تنها هستید.

تعبیر خواب شیرینی شکلاتی

تعبیر دیدن یا خوردن شیرینی شکلاتی در خواب نشانه میزان جدیت شما درکارهایتان است.

تعبیر خواب شیرینی نارگیلی

تعبیر دیدن یا خوردن شیرینی نارگیلی درخواب نشانه این است که برای رسیدن به هدفتان سختی های زیادی را تحمل کرده اید ولی آینده روشنی در انتظارتان است.

تعبیر خواب شیرینی گردویی

تعبیر خواب شیرینی گردویی پول و ثروت و مال زیاد است.

تعبیر خواب شیرینی میوه ای

شیرینی میوه ای در خواب بسته به نوع میوه روی شیرینی تعبیر متفاوتی دارد. در کل این خواب نشانه مسیرهایی است که در زندگی انتخاب کرده اید و با قدرت ادامه می دهید.

تعبیر خواب شیرینی سوخته

تعبیر خواب شیرینی سوخته بر باد رفتن آرزوهای مالی و معنوی شماست. شما بسیار نا امید هستید و هیچ امیدی به آینده ندارید.

سایر تعابیر مرتبط با خواب شیرینی تعبیر خواب خوردن قند

منوچهر مطیعی تهرانی می‌ گوید : خوردن قند در خواب کاملاً طبیعی است و به ندرت ممکن است محور خواب قرار بگیرد. اتفاق می‌افتد که در خواب می‌بینیم قند فراوانی خریده‌ایم و به خانه می‌بریم این سود و نفعی است که عاید ما و خانواده ما می‌گردد که بیننده خواب عامل آن است. قند زیاد مال است و قند کم که بخوریم شیرینی و خوشی زودگذر است.

ابن سیرین می‌ گوید : اگر در خواب ببینی قند خورده‌ای، تعبیرش این است که کاری را با عجله انجام می‌دهی و از آن پشیمان می‌شوی.
اگر ببینی دارای مقدار فراوان و انبوهی از قند هستی، یعنی به اندازه آن مال و اموال کسب خواهی کرد.

تعبیر خواب خوردن شکلات

تعبیر خوردن شکلات در خواب نشان دهنده حساسیت شما در زندگی است. بهتر است کمی از این حساسیت ها کم کنید.
تعبیر خوردن شکلات شیرین در خواب نشانه این است که به زودی عاشق می شوید.

آنلی بیتون می‌ گوید : تعبیر خواب خوردن شکلات ترش مزه ، بیماری و ناامیدیهای پیاپی است.
اگر خواب ببینید شیر کاکائو یا چیزی مانند آن می نوشید ، تعبیرش آن است که پس از دگرگونیهای نامطلوب به هدف خود می رسید.

مطالب مشابه : خواب دیدن لاک پشتتعبیر خواب سوسک – تعبیر خواب دیدن یخ

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

تبلیغات

جدیدترین اخبار

  • تعبیر خواب هدیه گرفتن انگشتر

    تعبیر خواب هدیه گرفتن انگشتر ، از مرده و مرد غریبه در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه...

  • تعبیر خواب خرمالو برای زن حامله

    تعبیر خواب خرمالو برای زن حامله ، معنی دیدن خرمالو برای زن باردار چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب گاو سیاه و سفید

    تعبیر خواب گاو سیاه و سفید ، معنی دیدن گاو سیاه و سفید در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب قبر بزرگان

    تعبیر خواب قبر بزرگان ، و دیدن اسم خود روی سنگ قبر و خراب شدن قبر مرده همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب پسته تازه با پوست

    تعبیر خواب پسته تازه با پوست ، معنی دیدن فندق و پسته در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد...

  • تعبیر خواب عسل و کندو

    تعبیر خواب عسل و کندو ، معنی دیدن عسل و کندو و موم در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد...

  • تعبیر خواب ادرار خونی

    تعبیر خواب ادرار خونی ، دیدن ادرار خونی در خواب چه معنایی دارد همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد...

  • تعبیر خواب دیدن بره سفید

    تعبیر خواب دیدن بره سفید ، دیدن و داشتن بره سفید در خواب چه معنایی دارد همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب کوتاه کردن موی ابرو

    تعبیر خواب کوتاه کردن موی ابرو ، برداشتن دیگران و مداد کشیدن و تاتو ابرو همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت...

  • تعبیر خواب پرتقال دادن به مرده

    تعبیر خواب پرتقال دادن به مرده ، و درخت پرتقال حضرت یوسف برای زن باردار همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب عسل و کندوی عسل

    تعبیر خواب عسل و کندوی عسل ، بزرگ و با موم در خواب های ما چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد...

  • تعبیر خواب گیلاس خریدن

    تعبیر خواب گیلاس خریدن ، معنی خرید و فروش گیلاس در خواب های ما چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب درخت کاج

    تعبیر خواب درخت کاج ، ابن سیرین و امام صادق قطع شده و دیدن میوه ی کاج همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب سنگ قبر خودم

    تعبیر خواب سنگ قبر خودم ، دیدن اسم خود روی سنگ قبر و سنگ قبر آدم زنده همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب ادرار از نظر امام صادق

    تعبیر خواب ادرار از نظر امام صادق ، ادرار کردن مرده و بچه وی آدم و خون جای ادرار همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب...

  • تعبیر خواب کشتن گاو

    تعبیر خواب کشتن گاو ، و سر بریدن گاو در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه شما سروران...

  • تعبیر خواب پرتقال دادن به دیگران

    تعبیر خواب پرتقال دادن به دیگران ، و گرفتن از مرده در خواب چه معنایی دارد همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت...

  • تعبیر خواب خوردن میوه خرمالو

    تعبیر خواب خوردن میوه خرمالو ، معنی خوردن خرمالو در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه...

  • تعبیر خواب موز و سیب

    تعبیر خواب موز و سیب ، دیدن سبد پر از سیب و موز در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه شما...

  • تعبیر خواب بره سیاه کوچک

    تعبیر خواب بره سیاه کوچک ، معنی دیدن کهره کوچک در خواب ما چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد...

  • تعبیر خواب دالان

    تعبیر خواب دالان ، معنی دیدن دالان در خواب های ما چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه شما...

  • تعبیر خواب هدیه گرفتن قاب عکس

    تعبیر خواب هدیه گرفتن قاب عکس ، معنی دیدن هدیه گرفتن قاب عکس در خواب همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت...

  • تعبیر خواب نامه دادگاه

    تعبیر خواب نامه دادگاه ، معنی دیدن نامه دادگاه در خواب های ما چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...