تبلیغات

تعبیر کامل خواب دیدن سیل از منابع مختلف

خواب دیدن و تعبیر خواب برای هر کسی اتفاق افتاده است. برای برخی خواب های عجیب دیده می شود و برخی دیگر هم خواب های معمولی برگرفته از زندگی روزمره را تجربه می کنند.

از جمله خواب های تقریبا عجیب، خواب دیدن سیل است. تعبیر خواب سیل از منابع مختلف دارای معانی متفاوتی است. ما در این مقاله از پارسی نو سعی کرده ایم تا تعبیر دیدن سیل آمدن در خواب را به طور مفصل برای شما گردآوری کنیم. از جمله تعبیر دیدن سیل شدید در خواب و … را می توانید در این مقاله دنبال کنید.

سیل در خواب چه معنایی دارد؟

دیدگاههای مختلفی در مورد آمدن سیل در خواب وجود دارد که در ادامه به آنها اشاره شده است.

تعبیر خواب آب گرفتگی و سیل از دیدگاه معبران غربی

تونی کریسپ در کتاب فرهنگ تفسیر رویا می‌ گوید :

سیل: افسردگی را می‌توان به مثابه سیلی از عواطف منفی نگریست. اضطراب سیلی از ترس‌هاست، سر ریز شدن و طغیان کردن ناخودآگاه و احساسات مهار نشده به سوی آگاهی. البته تصویر طغیان می‌تواند به احساسات مثبت مانند عشق نیز اشاره کند. به هر حال اگر به درستی از عهده اداره طغیان برآییم، فرایند رشد را پرمایه خواهد کرد. در بسیاری از رویاها، سیل انرژی مثبتی است که رویابین بی تاب آن است.

کارل گوستاو یونگ می‌ گوید :

خواب دیدن اینکه شما در سیل هستید بیانگر این است که نیاز دارید برخی تمایلاتتان را آزاد کنید. اگر سیل مواج است، بیانگر مسائل و تنش‌های احساسی است. احساسات سرکوب شده‌ی شما دارد شما را له می‌کند.

جایی که سیل آمده را در نظر گیرید، نشانه‌ هایی در مورد جایی در زندگی‌تان دارد که استرس و تنش برای شما ایجاد می‌کند. تعبیر دیگر این است که خواب بیانگر این است که شما با تقاضا‌ها و نظر قوی‌تان، دیگران را تحت فشار می‌گذارید (زیر بار تقاضا‌های شما له می‌شوند). تفسیر دیگر این است که شما تمایل دارید که هر چیزی را تمیز کنید و یک شروع تازه داشته باشید.
دیدن یک سیل ملایم در خوابتان بیانگر این است که در مورد یک مساله خاص نگرانید که به زودی رفع و رجوع می‌شود.
خواب دیدن اینکه خانه تان را سیل برده (سیل گرفته) بیانگر این است که شما زیر بار احساساتتان له می‌شوید. دیدن خانه‌های زیر آب بیانگر این است که شما با احساساتتان خیلی راحتید.
دیدن سیل در خوابتان بیانگر مشکل غیر قابل انتظار است. شما درگیر یک آشفتگی احساسی بزرگ می‌شوید.

تعبیر خواب دیدن سیل از نگاه معبران اسلامی

ابن سیرین می گوید : دیدن سیل به خواب، دلیل بر دشمنی بزرگ بود یا پادشاهی ظالم. اگر در خواب بیند با سیل در کوشش بود، دلیل که با دشمنی درافتد. اگر بیند از سیل بیرون آمد، دلیل که بر دشمن ظفر یابد. دیدن سیل درخواب در ملک سردسیر، دلیل غم و اندوه بود و در گرمسیر، دلیل منفعت و شادی بود. اگر بیند که سیل به خانه یا به کوچه درشد، دلیل گشایش است.

جابر مغربی گوید : اگر در خواب بیند سیل درجایی خرابی کرد، دلیل که مردم آنجا را از پادشاه منفعت رسد.

حضرت امام جعفر صادق فرماید :
دیدن سیل در خواب بر چهار وجه است.
دشمنی بزرگ
پادشاهی ستمگر
لشگر غالب وپیروز
فتنه و بلا
منوچهر مطیعی تهرانی می گوید : چنانچه در خواب دیدید سیل حادث شده در زندگی آینده شما اتفاقی می‌افتد بزرگ و سهمگین که چنانچه در خواب دیدید سیل حادث شده در زندگی آینده شما اتفاقی می‌افتد بزرگ و سهمگین که خطر آفرین است و طبعاً نمی‌تواند از هیچ جهت خوب و مفید باشد.
اگر دیدید در سیل هستید و آب به سوی شما می‌آید حادثه شما را در بر می‌گیرد. چنانچه در خواب دیدید سیل شما را فرا گرفت و دستتان به جایی استوار است و آب نمی‌تواند شما را بشوید و ببرد مهابت خطر کمتر است.

آنلی بیتون می‌ گوید :
اگر خواب ببینید سیل قسمتی از شهر را نابود ساخته است، نشانه آن است که بیمار خواهید شد و در حرفه خود زیان خواهید دید و هنگام ازدواج شما حوادثی باعث اغتشاش و هرج و مرج می‌گردد و شما را اندوهگین می‌سازد.
دیدن سیل در خواب، نشانه آن است که به زودی نگرانی و اضطراب به طرف شما سرازیر می‌شود.

تعبیر جاری شدن آب جابر مغربی می‌ گوید : اگر ببینی آب‌ها به موقع و به وقت زیاد شده‌اند، یـعـنـی در آن سال فراخی و نعمت و گستردگی خواهد بود، حضرت دانیال (ع) نیز می‌فرمایند: اگر در بیداری فصل بارندگی باشد و یا زمانی که مردم محتاج باران باشند در خواب خودت باران ببینی، تعبیرش بهتر است. جابر مغربی می‌ گوید : اگر ببینی زمین آب‌های زیادی خورده ( آب‌های زیادی وارد زمین شده است )، یـعـنـی مردم در آن سال در سلامتی و عافیت هستند، همانطور که در قرآن کریم آمده : وَقِیلَ یَا اَرْضُ ابْلَعِی مَاءكِ وَیَا سَمَاء اَقْلِعِی وَغِیضَ الْمَاء… فرمان الهی رسید که ای زمین آبت را (که بیرون داده‌ای) فرو ببر، و ای آسمان ( تو نیز از باریدن ) باز ایست، آب فرو رفت… ( هود ۴۴ ). اگر ببینی که از سر مردم آب می‌ریزد، یـعـنـی در آن سال فراخی و نعمت و گستردگی خواهد بود، همانطور که در قرآن کریم آمده: اَنَّا صَبَبْنَا الْمَاء صَبًّا _ این ما بودیم که آب را به کیفیتی که انسان‌ها خبر ندارند از آسمان فرستادیم (عبس ۲۵ ).

نعبیر سیل آمدن در خواب , سیل و رعد و برق در خواب

رایج ترین نمونه های تعبیر خواب سیل ۱. تعبیر خواب سرزمینی سیل زده

دیدن سرزمین یا شهر و دیاری سیل زده در خواب نشان دهنده آن است که شما اخیرا با مشکلات بسیار زیادی دست و پنجه نرم کرده اید و اکنون به آرامش و استراحت نیاز دارید. این خواب نمادی از ضرورت آرامش و آسایش خاطر برای حرکت رو به جلو و پیش رفتن در مسیر زندگی تان است.

۲. تعبیر خواب شناور شدن خواب بیننده در سیل

اگر در خواب ببینید که سیل شما را با خود می برد، این خواب نشانه خوبی نیست و تعبیر آن است که شما احتمالا در آینده ای نزدیک مشکلاتی در رابطه با وضعیت سلامتی خود تجربه می کنید و به همین دلیل بهتر است به پزشک مراجعه کنید. همچنین این خواب به این معنا است که شما در حرفه و شغل خود شاهد موفقیت نخواهید بود. دوره بدی پیش روی شما است و به این ترتیب تا جایی که می توانید باید مثبت اندیشی خود را حفظ کنید.

۳. تعبیر خواب شناور شدن شهری در سیل

این خواب می تواند خواب بیننده را شدیدا مشوش و پریشان خاطر کند. این خواب تعبیر خوبی ندارد زیرا اتفاقات ناخوشایندی را در آینده نزدیک پیش بینی می کند. شما ناامیدی و بدبختی را تجربه خواهید کرد و به همین دلیل باید بدانید که دوره بسیار بدی را پیش روی خود دارید. مراقب باشید! احتمالا مشکلات کاری یا مشکلاتی در ارتباط با سلامتی یا حتی مسائلی در حوزه روابط عاطفی یا ارتباط با خانواده در انتظار شما خواهد بود.

۴. تعبیر خواب سیل آب های شفاف و زلال

دیدن سیلی از آب های شفاف و زلال در خواب نشان دهنده آن است که شما باید برنامه ها و کارهایتان را به تعویق بیندازید. احتمالا موانعی در مسیر اهداف شما ظاهر می شوند و بهتر است که ابتدا با آن ها روبرو شده و بر آن ها غلبه کنید. به یاد داشته باشید که در این صورت باید صبور باشید زیرا شکیبایی و صبر تنها راه برای رسیدن به اهدافتان است.

از طرف دیگر، این خواب تعبیر دیگری هم دارد. اگر سیلی که در خواب می بینید سیلی از آب آبی رنگ زلال و شفاف باشد، تعبیر آن است که تمامی مشکلات شما در زندگی برطرف می شوند و در آینده ای نزدیک موفقیت های بسیار زیادی را تجربه خواهید کرد. این خواب نشان دهنده خروج شما از موقعیتی دشوار و پاداشی است که برای تمامی خوبی ها و کارهای نیکی که انجام داده اید دریافت می کنید.

۵. تعبیر خواب سیل آب های کثیف و گل آلود

اگر در خواب سیلی از آب های کثیف و گل آلود ببینید، تعبیر آن است که تغییراتی منفی در زندگی شما رخ خواهد داد. شما در شرایطی عجیب و غریب قرار خواهید گرفت و در آینده ای نزدیک احساس ناراحتی و نارضایتی بسیار زیادی را تجربه خواهید کرد.

۶. تعبیر خواب احاطه شدن در سیل

اگر در خواب ببینید که کاملا درون سیلی احاطه شده یا در آن گیر افتاده اید، این خواب نشانه ای خوب است و نشان دهنده آن است که زندگی بسیار راحت و در عین حال عجیب و غریبی دارید. شما کاملا از زندگی خود راضی هستید و وضعیت مالی بسیار خوبی دارید. اطراف شما پر شده است از افرادی که سرمایه و ثروت بسیار زیادی دارند و آینده ای سرشار از کامیابی و موفقیت در انتظارتان است.

۷. تعبیر خواب قربانی شدن در سیل

اگر در خواب ببینید که دستخوش سیل شده و در آن گیر افتاده و قربانی آن شده اید، تعبیر آن است که غرایز شما نقش بسیار مهمی در زندگی تان دارند. به همین دلیل شاید شما مسئول درد و رنج برخی از اطرافیان خود باشید.

۸. تعبیر خواب شاهد سیل بودن

اگر در خواب خود را فقط در حال مشاهده کردن سیل ببینید، تعبیر آن است که کنترل برخی چیزها از دست شما خارج خواهد شد و شا احساس ناتوانی را تجربه خواهید کرد.

۹. تعبیر خواب سیل که خانه تان را خراب می کند

اگر در خواب ببینید که سیل خانه شما را نابود و ویران می کند، احتمالا خانواده شما در آینده ای نزدیک با مشکلاتی روبرو خواهد شد و در نتیجه این مشکلات روابط شما با افراد خانواده تان تحت تاثیر قرار گرفته و اوضاع نابسامانی را در روابط خود مشاهده خواهید کرد. به این ترتیب بهتر است آرامش خود را حفظ کنید تا اوضاع موجود در خانه را وخیم تر از این نسازید.

اما اگر در خواب ببینید که ماشین لباسشویی سیلی را در خانه به راه انداخته است، تعبیر آن است که شما مجبور هستید در آینده با افراد نامناسبی در ارتباط قرار بگیرید. افراد شرور بسیار زیادی شما را احاطه می کنند و احتمالا شما خودتان را در موقعیت دشواری خواهید یافت.

۱۰. تعبیر خواب آوار باقی مانده از سیل

اگر در خواب خود آوار باقی مانده از سیل را ببینید و اگر مشاهده کنید که سیل این آوار را در امتداد خیابان با خود می برد، تعبیر آن است که در آینده ای نزدیک شایعه هایی در مورد شما پراکنده خواهد شد. شاید فردی حرف بدی در مورد شما بزند و شهرت و آوازه تان را بطور کلی نابود کند.

۱۱. تعبیر خواب سیل که شما را با خود می برد

این خواب ترسناک نشان دهنده آن است که شما در آینده ای نزدیک با مشکلاتی در ارتباط با سلامتی خود روبرو می شوید. اگر در خواب ببینید که سیل شما را با خود می برد، تعبیر آن است که باید بیشتر احتیاط کنید و بیشتر از قبل مراقب سلامتی خودتان باشید. توصیه می کنیم که به پزشک مراجعه کنید و از وضعیت سلامت خود باخبر شوید.

۱۲.تعبیر خواب سیل که مردم را با خود می برد

این خواب نشانه ای بد و شوم است و تعبیر آن است که در آینده ای نزدیک مشکلات و گرفتاری های بسیار زیادی را تجربه خواهید کرد. شما درد و رنج بسیار زیادی را متحمل خواهید شد اما مجبور هستید که قوی بمانید تا خودتان را از این مشکلات نجات دهید.

۱۳. تعبیر خواب سیل به همراه باد و باران

دیدن چنین خوابی نشان دهنده آن است که شما باید پول خود را پس انداز کنید زیرا برای انجام کارهای مهمی در آینده به آن ها نیاز خواهید داشت. به یاد داشته باشید که نباید پول خود را در موارد غیرضروری هدر بدهید.

۱۴. تعبیر خواب سیل بهاری

دیدن سیل بهاری در خواب نشانه ای بسیار خوب است. این خواب از تغییرات خوشایندی خبر می دهد که در آینده ای نزدیک در زندگی شما به وقوع می پیوندد.

۱۵. تعبیر خواب تلاش برای فرار از سیل

اگر در خواب ببینید که تلاش می کنید تا از سیل فرار کنید نشان دهنده آن است که به زودی سرگرمی جدیدی برای خودتان کشف می کنید. این سرگرمی شما را شدیدا مجذوب خود ساخته و شما را به شدت خوشحال می کند.

با این وجود باید در نظر بگیریم که آیا در خواب از سیل فرار کرده اید یا خیر زیرا فرار یا عدم فرار شما تاثیر بسیار مهمی در تعبیر خوابتان دارد. اگر در خواب از سیل فرار کنید و اگر خود را به مکان امنی برسانید، تعبیر چندان خوبی ندارد.

تعبیر این خواب آن است که شما از چیزی در گذشته خود احساس پشیمانی و ندامت می کنید. شاید در گذشته کار بدی انجام داده اید و اکنون نمی توانید به آن فکر نکنید. شاید کسی که دوستش داشته اید را مورد آزار و اذیت قرار داده اید یا آسیبی به او رسانده اید و به این ترتیب ارتباط شما با آن فرد هرگز دوباره مثل گذشته نخواهد شد. در این صورت، باید به اشتباهات خود فکر کنید و آن ها را در آینده اصلاح کنید.

با این وجود، این خواب می تواند دربردارنده تعبیری مثبت نیز باشد و نشان دهنده آن باشد که شما در آینده ای نزدیک قادر به حل تمامی مشکلات خود خواهید بود.

اما اگر قادر نباشید که در خواب از سیل فرار کنید، تعبیر آن است که شما طرفدار هیچ گونه تغییری در زندگی خود نیستید. سازش با تغییرات جدید برای شما کاری بسیار دشوار است و شما در چنین موقعیت هایی احساس راحتی و خوشحالی ندارید.

تعبیر خواب آب گرفتگی , تعبیر خواب فرار از سیل

۱۶. تعبیر خواب غرق شدن در سیل

خوابی که در آن خودتان را در حال غرق شدن در سیل ببینید خوابی بسیار وحشتناک و آزار دهنده است. اما باید بدانید که این خواب تعبیری مثبت دارد و به این ترتیب دلیلی برای نگرانی وجود ندارد. این خواب نشان دهنده آن است که اوضاع مالی شما در آینده ای نزدیک بسیار بهتر از قبل خواهد شد.

۱۷. تعبیر خواب تهدید شدن به وسیله سیل

اگر در خواب ببینید که سیل زندگی شما را تهدید می کند، این خواب نشانه ای شوم و بد است و نشان دهنده آن است که در آینده ای نزدیک با درد و رنج بسیار زیادی روبرو خواهید شد. شما فردی محبوب یا چیزی دوست داشتنی را از دست می دهید و به این ترتیب باید خود را برای وضعیت پیش رویتان آماده کنید.

۱۸. تعبیر خواب سیل احتمالی

اگر در خواب خبر سیل احتمالی به گوش شما برسد، نشانه خوبی برای شما نیست. این خواب نشان دهنده آن است که در آینده ای نزدیک مشکلاتی سلامتی شما را تهدید می کند و همچنین با مسائل و مشکلاتی در سایر حوزه های زندگی خود روبرو خواهید شد.

از طرف دیگر، این خواب برای صاحبان کسب و کار و تاجران تعبیری متفاوت دارد. این خواب برای این دسته از افراد تعبیری مثبت دارد و نشان دهنده موفقیت های بسیار زیاد آن ها در مرحله بعدی زندگی شان است.

۱۹. تعبیر خواب سیل که راه شما را مسدود کرده است

اگر در خواب خود را در حال رانندگی یا راه رفتن ببینید و متوجه شوید که سیل راه شما را مسدود کرده است، تعبیر آن است که شما در آینده با مشکلات عاطفی زیادی روبرو خواهید شد. بهتر است بدانید که برای رسیدن به اهداف خود باید صبور و شکیبا باشید.

تعبیر خواب سونامی

معبرین غربی گویند :
سونامی و دیدن آن در خواب سمبل و نمادی از قدرت است. محل وقوع سونامی، اندازه موج‌ها و افرادی که در خواب همراه شما حضور داشتند در تعبیر و تفسیر خواب مؤثر است. به طورکلی دیدن سونامی و موج‌های بلند ناشی از آن بیانگر سرکوب کردن احساسات و عواطف بیننده خواب است. دیدن سونامی بدون اینکه در آن موقعیت قرار گرفته باشید نشانه تجربه اتفاقی تلخ و احساساتی ناپایدار در زندگی بیداری است.
رویاهایی که در مورد حوادثی مانند سیل و سونامی‌های شدید دیده می‌شوند بیانگر رخ دادن اتفاقات مهمی هستند.
اگر در خواب دیدید که از سونامی در حال فرار کردن هستید نشانه آن است که شما سعی در فرار کردن از پایمال شدن احساساتتان دارید.

تعبیر خواب نجات یافتن از سیل

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: اگر دیدید دور از جریان سیل ایستاده‌اید و از محلی امن به آن نگاه می‌کنید از گزند حادثه در امان می‌مانید و با این که آن اتفاق مهم واقع می‌شود به شما گزندی وارد نمی‌آید

تعبیر خواب سیل با آب زلال و گل آلود

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: اگر در خواب ببینید سیل جاری است اما آب آن روشن است و ماهی آن در آن شنا می‌کند حادثه ای بزرگ چنان که گفتم اتفاق می‌افتد اما نیک فرجام است. هرچه آب سیل گل آلود و کثیف باشد خطر بیشتر و غم و اندوه حاصله از وقوع حادثه پیش بینی نشده افزون تر می‌باشد.

اگر در خواب ببینید سیل جاری شده و شما جائی امن ایستاده‌اید ولی آب خرابی ایجاد کرد و منطقه ای که خانه شما نیز در آن واقع است ویران نمود نشان آن است که به علت همان حادثه بزرگ دگرگونی بنیادی به وجود می‌آید و اهالی آن منطقه از جمله شما زیان می‌برید ولی اگر دیدید سیل جائی را خراب نکرد و شما بیمناک ویرانگری آن بودید شما زیان نمی‌بینید.

تعبیر خواب فرار از سیل خروشان

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: اگر در خواب ببینید سیل بدون خشم و خروش و حتی بی آنکه شما بترسید و بگریزید وارد خانه شما شد خوب است و سودی عایدتان می‌گردد اما اگر خشم و خروش داشته باشد نیکو نیست. اگر بترسید و بگریزید حتی سیل به شما کاری نداشته باشد نیکو نیست.

اگر آب روشن و صاف اما سیل صدا داشته باشد خوب نیست. شنیدن صدای سیل در معرض خطر و غم و رنج قرار گرفتن است.

تعبیر خواب باران و رعد و برق

باران شدید

حضرت دانیال (ع) می‌فرمایند : اگر ببینی فقط در یک جا باران شدیدی می‌بارد و در جای دیگر نمی‌بارد، یـعـنـی مردم آنجا دچار سختی و رنج و بیماری می‌شوند. اگر ببینی باران تیره و سیاه و شدیدی می‌بارد، یـعـنـی دچار بیماریی می‌شوی که در اثر آن از دنیا خواهی رفت.

ابن سیرین می‌ گوید : اگر ببینی مثل طوفان بر سر مردم باران می‌بارد، یـعـنـی مرگ ناگهانی در آن سرزمین افزایش میابد (دفع بلا و گرفتاری).

اگر ببینی باران شدیدی می‌بارد، به طوری که جوی‌های زیادی از آن جاری شده، ولی به تو صدمه‌ای نرسیده است، یـعـنـی «پادشاه» خشم و غضب می‌کند، ولی شر او را از خودت دفع می‌کنی.

تعبیر رعد و برق و باران

جابر مغربی می‌ گوید : اگر ببینی همراه ابر، باران و «رعد» سختی درگرفته است، تعبیرش این است که ترس و خطر نفرین پدر و مادر یا مسلمانان وجود دارد، ‌‌‌‌‌و اگر همراه رعد، برق نیز ببینی، عذاب‌هایی که گفته شد، شدیدتر می‌باشد،‌‌‌‌‌ یا اگر «صاعقه» نیز با آن‌ها باشد عذاب خیلی شدیدتر است.
ابن سیرین می‌ گوید : اگر ببینی رعد همراه باران است، یـعـنـی بیم و ترس کمتری به مردم خواهد رسید و خیر و نعمت فراوان می‌شود، ‌‌‌‌‌ امام صادق (ع) نیز می‌فرمایند: در آن سرزمین خیر و نعمت زیاد می‌شود [احتمالاً منظور رعد و باران خفیف و ملایم می‌باشد.

مطالب مشابه : تعبیر خواب مارمولک خواب گریه کردن و تعبیر خواب زلزله و آوار

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

تبلیغات

جستجو های اخبار روز

جدیدترین اخبار

  • تعبیر خواب هدیه گرفتن انگشتر

    تعبیر خواب هدیه گرفتن انگشتر ، از مرده و مرد غریبه در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه...

  • تعبیر خواب خرمالو برای زن حامله

    تعبیر خواب خرمالو برای زن حامله ، معنی دیدن خرمالو برای زن باردار چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب گاو سیاه و سفید

    تعبیر خواب گاو سیاه و سفید ، معنی دیدن گاو سیاه و سفید در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب قبر بزرگان

    تعبیر خواب قبر بزرگان ، و دیدن اسم خود روی سنگ قبر و خراب شدن قبر مرده همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب پسته تازه با پوست

    تعبیر خواب پسته تازه با پوست ، معنی دیدن فندق و پسته در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد...

  • تعبیر خواب عسل و کندو

    تعبیر خواب عسل و کندو ، معنی دیدن عسل و کندو و موم در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد...

  • تعبیر خواب ادرار خونی

    تعبیر خواب ادرار خونی ، دیدن ادرار خونی در خواب چه معنایی دارد همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد...

  • تعبیر خواب دیدن بره سفید

    تعبیر خواب دیدن بره سفید ، دیدن و داشتن بره سفید در خواب چه معنایی دارد همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب کوتاه کردن موی ابرو

    تعبیر خواب کوتاه کردن موی ابرو ، برداشتن دیگران و مداد کشیدن و تاتو ابرو همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت...

  • تعبیر خواب پرتقال دادن به مرده

    تعبیر خواب پرتقال دادن به مرده ، و درخت پرتقال حضرت یوسف برای زن باردار همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب عسل و کندوی عسل

    تعبیر خواب عسل و کندوی عسل ، بزرگ و با موم در خواب های ما چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد...

  • تعبیر خواب گیلاس خریدن

    تعبیر خواب گیلاس خریدن ، معنی خرید و فروش گیلاس در خواب های ما چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب درخت کاج

    تعبیر خواب درخت کاج ، ابن سیرین و امام صادق قطع شده و دیدن میوه ی کاج همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب سنگ قبر خودم

    تعبیر خواب سنگ قبر خودم ، دیدن اسم خود روی سنگ قبر و سنگ قبر آدم زنده همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب ادرار از نظر امام صادق

    تعبیر خواب ادرار از نظر امام صادق ، ادرار کردن مرده و بچه وی آدم و خون جای ادرار همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب...

  • تعبیر خواب کشتن گاو

    تعبیر خواب کشتن گاو ، و سر بریدن گاو در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه شما سروران...

  • تعبیر خواب پرتقال دادن به دیگران

    تعبیر خواب پرتقال دادن به دیگران ، و گرفتن از مرده در خواب چه معنایی دارد همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت...

  • تعبیر خواب خوردن میوه خرمالو

    تعبیر خواب خوردن میوه خرمالو ، معنی خوردن خرمالو در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه...

  • تعبیر خواب موز و سیب

    تعبیر خواب موز و سیب ، دیدن سبد پر از سیب و موز در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه شما...

  • تعبیر خواب بره سیاه کوچک

    تعبیر خواب بره سیاه کوچک ، معنی دیدن کهره کوچک در خواب ما چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد...

  • تعبیر خواب دالان

    تعبیر خواب دالان ، معنی دیدن دالان در خواب های ما چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه شما...

  • تعبیر خواب هدیه گرفتن قاب عکس

    تعبیر خواب هدیه گرفتن قاب عکس ، معنی دیدن هدیه گرفتن قاب عکس در خواب همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت...

  • تعبیر خواب نامه دادگاه

    تعبیر خواب نامه دادگاه ، معنی دیدن نامه دادگاه در خواب های ما چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...