تبلیغات

درمان زود انزالی + ۲۷ روش درمان زود انزالی مردان و زنان

.درمان زود انزالی مردان با روش های علمی و سنتی

جلوگیری از زود انزالی مردان

درمان زود انزالی + ۲۷ روش درمان زود انزالی مردان و زنان

زود انزالی عارضه و مشکلی است که موجب بروز مشکلات عدیده ای در یک زندگی سالم جنسی در بین زوجین می شود طوری که حتی در صورت تشدید و ادامه دار شدن می تواند بنیان یک خانواده را از هم بپاشد

آنچه مسلم است هیچ دلیل و درمان قطعی برای آن یافت نشده است بر اساس یافته های پزشکان علل روانی می تواند ریشه اصلی زود انزالی مردان باشد

علت زود انزالی چیست + درمان

در این مطلب ابتدا به بررسی علل روانی (روانشناختی) و عوامل بیولوژیکی در زود انزالی خواهیم پرداخت و بعد راه های درمان زود انزالی را می گوییم

۱- علل روانی (روانشناختی) : عدم برقراری ارتباط صحیح

نحوه بر قراری یک رابطه جنسی صحیح و عاشقانه مربوط به هر دو طرف شریک جنسی می باشد و چنانچه رعایت نگردد موجب زود انزالی در مرد می شود.

استرس

گاهی افراد به دلیل داشتن اضطراب و بیقراری و یا شاید هیجان و نحوه عمکرد جنسی، موجب زود انزالی در خود می شوند.

اختلالات در نعوظ

برخی از مردان در ذهن خود با داشتن الگوی زود انزالی مواجه هستند؛ لذا با آنکه در تلاش حفظ انزال خود هستند با تبعیت از این الگوی نادرست، ناخواسته موجب زود انزالی در خود می شوند

احساس گناه

متاسفانه گاهی نیز افراد در برقراری رابطه به هر دلیلی احساس شرم و گناه دارند.

موقعیت نامناسب

گاهی برخی افراد به دلیل نداشتن موقعیت مناسب از لحاظ مکانی و زمانی ممکن است با تعجیل در انزال مواجه شوند.

۲- علل بیولوژیکی (زیستی) :

● تغییرات هورمونی و طبیعی نبودن سطح هورمون

● عوامل ارثی

● عفونت و مشکلات پروستات

● مشکلات غدد تیروئیدی

● آسیب های عصبی

● جراحات

● غیر طبیعی بودن فعالیت مغزی و عصبی

● داشتن پیش زمینه بیمارهای جنسی

روشهای درمانی زود انزالی

الف- تکنیک و عملکردهای جنسی

ب- درمان غذایی

در ادامه این روشها مورد بررسی قرار می گیرد

الف- تکنیک و عملکردهای جنسی کاندوم

کاندم شیوه ای مناسب برای درمان زود انزالی است که نوع تروجان و لاتکس آن بویژه نوع تاخیری می تواند نقش موثری در کاهش زود انزالی داشته باشد.

تمرینات لگنی

از راههای دیگر درمان زود انزالی، تمرینات ۱۲ هفته ای عضلات کف لگنی است؛ که به نام تمرینات کیگل معروف است و می تواند سبب افزایش مدت زمان یک رابطه جنسی صحیح گردد.

داروهای بی حس کننده

داروها و یا کرم های بی حس کننده با کاهش اصطکاک و حسایت و نقش روان کنندگی موجب افزیش مدت زمان ارتباط جنسی مناسب می شود.

تکنیک درگیرشدن و مشغله های ذهنی

برخی از مردان با استفاده از این تکنیک می توانند انزال خود را به تاخیر بیندازند مثل با صحبت کردن، تماشای تلویزیون و … ذهن خود را درگیر می کنند.

تکنیک تحریک شدگی

بهتر است قبل از دخول برای تحریک و افزایش میل جنسی مرحله تحریک شدگی را داشته باشید و زمان آن را طولانی کنید و در این ارتباط با آرامش و بدون استرس و عجله پیش روید تا از اوج لذت جنسی و کاهش زود انزالی لذت ببرید.

تکنیک توقف

در این تکنیک می توانید پیش از انزال سر آلت تناسلی را خارج کرده و فشار دهید تا از نطفه ارگاسم را متوقف نمایید و بعد از چند ثانیه، مجدد ارتباط جنسی را برقرار سازید.

خود ارضایی

برای کاهش زود انزالی می توانید قبل از رابطه جنسی ابتدا خود ارضایی کنید تا به ارگاسم برسید و بعد رابطه جنسی را برقرار کنید تا کمتر دچار زود انزالی شوید.

ورزش برای درمان زود انزالی مردان

● حرکات گربه

در این حرکت می توانید به مدت ده تا بیست دقیقه روی دست و پای خود مانند گربه قرار بگیرید و بعد به حال اولیه برگردید.

● نرمش های شکمی – لگنی

لگن و شکم دو نقطه مهم در بدن می باشند که در رابطه جنسی موثر هستند با تقویت این دو اندام می توانید زود انزالی را کاهش دهید.

● شنای سوئدی

در این روش روی زمین دراز بکشید و بعد پاهای خود را روی دیوار بگذارید و لگن و کمرتان را از زمین فاصله دهید طوری که بدنتان خم نشود و کاملا صاف باشد این حرکت را سی مرتبه در روز انجام دهید.

تکنیک مشاوره

با متخصص در این زمینه می توانید مشورت کنید و مشاوره ای در زمینه مرور رابطه جنسی خود و نحوه عمکرد جنسیتان داشته باشید تا زودتر مشکلتان برطرف شود.

ب- درمان غذایی زود انزالی قرص

برخی داروها خورکی می تواند در کاهش زود انزالی موثر باشند

این داروها با اثر مستقم بر سطح سروتونین مانع از تحریک فعالیت جنسی شده که باید در مصرف آن احتیاط کرد زیرا میل جنسی را کاهش میدهد.

هندوانه

هندوانه به دلیل داشتن سیترولین موجب افزایش میل جنسی در فرد می شود که با توجه به ذائقه می توانید روی آن دارچین، نمک یا زنجبیل ریخته و میل نمایید.

تخم کدو تنبل

از خواص مهم کدو نتبل منیزیم آن است که با وارد شدن در تستوسترون خون می تواند باعث کاهش زود انزالی شود بنابراین تخم کدو را تمیز بشویید و در آفتاب پخش کرده تا بعد از خشک شدن با مقداری روغن زیتون تفت داده و میل کنید.

بادام

بادام دارای ویتامین های گروههای B ،A ،C و E است و همچنین مواد معدنی مس، منیزیم، منگنز و پتاشیم است که باعث جلوگیری از زود انزالی می شود.

بادام را یک روز قبل در آب خیسانده و پوست آن را بکنید و با شیر،عسل یا زنجبیل مخلوط کرده و میل نمایید.

زعفران

زعفران داری کاروتنوئیدهای غنی مانند آلفاکاروتین، بتا کاروتن و لیکوپن می باشد که به تقویت بنیه و آرام بخشی اعصاب و مغز، در کاهش زود انزالی موثر است.

جوشانده زعفران به هر صورتی می تواند این اثر را داشته باشد.

صدف

صدف، موجودی دریایی است که بیشتر در آب های اقیانوسی و شور یافت می شود و موجب تقویت میل جنسی می شود بنابراین می توانید صدف را درآب بجوشانید تا باد کند سپس آب آن را صاف کرده و میل نمایید.

آووکادو

ویتامین E و گلوتاتیون موجود در آووکادو می تواند به مردان برای داشتن یک رابطه جنسی بهتر و تقویت میل جنسی کمک کند بنابراین تهیه سالاد آووکادو با گوجه فرنگی،نعنا، آب پرتقال و تخم رازیانه می تواند در این امر موثر باشد.

خرما

از جمله راه های درمان زود انزالی خرما می باشد

خرما به دلیل داشتن ترکیباتی نظیر استرادیول،پ تاسیم و فلاونوئید ها می تواند به کیفیت اسپرم و تحریک آن کمک کند بنابراین خرما را قبل از صبحانه به تنهایی یا با شیر میل کنید.

پیاز و پیازچه

به طور کلی پیاز و پیازچه دارای خواص بیشماری می باشند اما آنچه مسلم است وجود مواد معدنی فیبر، منیزیم، پتاسیم و ویتامین C است که موجب افزایش اسپرم و بهبود کیفیت اسپرم می شود.

لذا بعد از هر وعده غذایی آن را در رژیم غذایی خود بگنجانید تا زود انزالی در شما کاهش یابد.

آب انار

آب انار یک میوه پاییزی است که دارای مواد معدنی و ویتامین هایی که موجب کاهش اختلالات نعوظ در مردان می شود به این منظور در پاییز از انار و آب انار غافل نشوید و در فصول دیگر هم از رب انار شربت تهیه کنید و میل نمایید.

جوز هندی

ترکیبات ارزشمند و روغن هایی استخراج شده در جوز هندی حاوی مس، منگنز، کامفن، لینالول، پینن، سابینن، آهن، پتاسیم و … است که باعث بهبود توانایی جنسی می شود.

از جوز هندی هم عنوان ادویه و هم روغن فراوری شده در غذا های مختلف و انواع سالاد می توانید استفاده کنید.

گیاه شابانک

گیاه شابانک دارای طعمی تند است که از قدیم برای افزایش میل جنسی و بهبود عملکرد جنسی مصرف می شده است از ترکیبات شابانک سولفورافان، ایندول، ایزوتیوسیانات و ویتامین A است که از زود انزالی می کاهد.

شیر + مارچوبه

پتاسیم، فسفر، روی، منگنز، پانتوتنیک اسید، نیاسین، فولات، B6، ویتامین C، E و K موجود در مارچوبه با تنظیم هورمون های جنسی می تواند از زود انزالی بکاهد.

دو قاشق مارجوبه با یک فنجان شیر ترکیب کرده و به مدت ۱۵ دقیقه بجوشانید و آن را سه بار در روز میل کنید.

گیلاس زمستانی

از بهترین نوع درمان طبیعی و خانگی برای رفع زود انزالی گیلاس زمستانی است زیرا این گیاه دارویی با افزایش استحکام و توانایی بدن، موجب افزایش قدرت ارگاسم در انسان می شود.

دو روش مصرف به صورت ریشه و خود گیاه گیلاس زمستانی می باش د:

● ریشه آن را از عطار تهیه کره با شیر و عسل مخلوط و به صورت منظم میل نمایید.

● گیاه گیلاس زمستانی را با روغن زیتون یا روغن حیوانی مخلوط و میل نمایید.

حنا

حنا گیاه دارویی است که بیشتر برای زنگ کردن مصرف می شود در حالی که خاصیت ضد عفونی بالایی دارد و می توان برای افزایش ضخامت پوست از آن بهره برد.

در این روش مقداری حنا را با مقداری آب خیس کرده و در حالت نعوظ آلت تناسلی خود را به مدت ده دقیقه در آن ماساژداده تا پوست آن ضخیم کند و کمتر تحریک شود و زود انزالی رخ ندهد.

دارچین

دارچین با طبیعت گرم خود دارای ترکیبات مهمی مانندسینامین الکل، سینامین استات، تانن، سینا مالدئید و مواد معدنی بی نظیر است که با خواص ضد التهابی خود موجب تقویت جنسی و کاهش زود انزالی می شود.

به این منظورچوب دارچین و پودر آن را در هر نوع غذا و دم نوشی می توانید مصرف کنید.

میگو و ماهی

میگو و ماهی یک غذای دریایی بسیار غنی است که سرشار از مواد مغذی است که می تواند موجب افزایش اسپرم سازی شود هفته ای یک بار میگو و هفته ای دوبار ماهی را مصرف نمایید ونتیجه آن را ببینید.

زنجبیل + عسل

ترکیب زنجبیل و عسل دارای ترکیبات قدرتمندی نظیرآهن، کلسیم، اسید کافئیک، سالیسیلات، کورکومین، بتاکاروتن و … که برای تقویت بنیه و تحریک پذیری اسپرم و افزایش توان جنسی موثر است.

دم نوش زنجبیل و یک قاشق عسل را ترکیب کرده وآن را می توانید جایگزین چای خود کنید و به صورت منظم میل نمایید

و در پایان می توان به طور کلی مواد غذایی اسپرم ساز و تحریک کننده جنسی دیگری از جمله لیموترش، انجیر، زغال لخته، ریحان، موز، کرفس، تخم مرغ و … نام برد.

۲۵ ماده غذایی برای افزایش میل جنسی

درمان زود انزالی مردان چیست

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

تبلیغات

جدیدترین اخبار

  • تعبیر خواب هدیه گرفتن انگشتر

    تعبیر خواب هدیه گرفتن انگشتر ، از مرده و مرد غریبه در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه...

  • تعبیر خواب خرمالو برای زن حامله

    تعبیر خواب خرمالو برای زن حامله ، معنی دیدن خرمالو برای زن باردار چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب گاو سیاه و سفید

    تعبیر خواب گاو سیاه و سفید ، معنی دیدن گاو سیاه و سفید در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب قبر بزرگان

    تعبیر خواب قبر بزرگان ، و دیدن اسم خود روی سنگ قبر و خراب شدن قبر مرده همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب پسته تازه با پوست

    تعبیر خواب پسته تازه با پوست ، معنی دیدن فندق و پسته در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد...

  • تعبیر خواب عسل و کندو

    تعبیر خواب عسل و کندو ، معنی دیدن عسل و کندو و موم در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد...

  • تعبیر خواب ادرار خونی

    تعبیر خواب ادرار خونی ، دیدن ادرار خونی در خواب چه معنایی دارد همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد...

  • تعبیر خواب دیدن بره سفید

    تعبیر خواب دیدن بره سفید ، دیدن و داشتن بره سفید در خواب چه معنایی دارد همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب کوتاه کردن موی ابرو

    تعبیر خواب کوتاه کردن موی ابرو ، برداشتن دیگران و مداد کشیدن و تاتو ابرو همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت...

  • تعبیر خواب پرتقال دادن به مرده

    تعبیر خواب پرتقال دادن به مرده ، و درخت پرتقال حضرت یوسف برای زن باردار همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب عسل و کندوی عسل

    تعبیر خواب عسل و کندوی عسل ، بزرگ و با موم در خواب های ما چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد...

  • تعبیر خواب گیلاس خریدن

    تعبیر خواب گیلاس خریدن ، معنی خرید و فروش گیلاس در خواب های ما چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب درخت کاج

    تعبیر خواب درخت کاج ، ابن سیرین و امام صادق قطع شده و دیدن میوه ی کاج همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب سنگ قبر خودم

    تعبیر خواب سنگ قبر خودم ، دیدن اسم خود روی سنگ قبر و سنگ قبر آدم زنده همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...

  • تعبیر خواب ادرار از نظر امام صادق

    تعبیر خواب ادرار از نظر امام صادق ، ادرار کردن مرده و بچه وی آدم و خون جای ادرار همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب...

  • تعبیر خواب کشتن گاو

    تعبیر خواب کشتن گاو ، و سر بریدن گاو در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه شما سروران...

  • تعبیر خواب پرتقال دادن به دیگران

    تعبیر خواب پرتقال دادن به دیگران ، و گرفتن از مرده در خواب چه معنایی دارد همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت...

  • تعبیر خواب خوردن میوه خرمالو

    تعبیر خواب خوردن میوه خرمالو ، معنی خوردن خرمالو در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه...

  • تعبیر خواب موز و سیب

    تعبیر خواب موز و سیب ، دیدن سبد پر از سیب و موز در خواب چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه شما...

  • تعبیر خواب بره سیاه کوچک

    تعبیر خواب بره سیاه کوچک ، معنی دیدن کهره کوچک در خواب ما چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد...

  • تعبیر خواب دالان

    تعبیر خواب دالان ، معنی دیدن دالان در خواب های ما چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه شما...

  • تعبیر خواب هدیه گرفتن قاب عکس

    تعبیر خواب هدیه گرفتن قاب عکس ، معنی دیدن هدیه گرفتن قاب عکس در خواب همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت...

  • تعبیر خواب نامه دادگاه

    تعبیر خواب نامه دادگاه ، معنی دیدن نامه دادگاه در خواب های ما چیست همگی در .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است...